Diners Club Bulgaria Публикувано: 4 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 4 ноември, 2018 (редактирано) Здравийте, Малко уточнение на последните постове. Терминалите, приемащи Дайнръс към момента, се настройват да работят безконтактно. В същото време се работи и по ъпдейт НЕ ПРШЕМАЩИТЕ , да започнат да приемна Дайнръс, контактно и безконтактно. До 1-2 седмици ще ви информираме да къде сме стигнали. Поздрави Редактирано 4 ноември, 2018 от Diners Club Bulgaria 4 Връзка към коментар
bibi Публикувано: 4 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 4 ноември, 2018 (редактирано) И аз с няколко въпросчета. Имам Мастър кард и Дайнърс от ПИБ, които изтичат догодина през 2 месеца. В момента на Дайнърс имам стандартно 1% кешбек, а на Мастъркард 0,5%. Правилно ли разбирам, че на ко-брандираната няма кешбек от транзакциите през МК ? Аз ги ползвам много активно и трупам бая кешбек, въпреки, че е 0.5%. Второ - към извадилите вече ко-брандирани карти: Как ви определиха кредитния лимит на новата? Като сбор от старите или... ? Как точно се случва изборът кое даползвате? В обектите наясно ли са ? Не ми се изпада в полемики и обяснителен режим с продавачите при всяка покупка. Редактирано 4 ноември, 2018 от bibi Връзка към коментар
Ivan Hristov Публикувано: 4 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 4 ноември, 2018 (редактирано) преди 35 минути , bibi каза: И аз с няколко въпросчета. Имам Мастър кард и Дайнърс от ПИБ, които изтичат догодина през 2 месеца. В момента на Дайнърс имам стандартно 1% кешбек, а на Мастъркард 0,5%. Правилно ли разбирам, че на ко-брандираната няма кешбек от транзакциите през МК ? Аз ги ползвам много активно и трупам бая кешбек, въпреки, че е 0.5%. Второ - към извадилите вече ко-брандирани карти: Как ви определиха кредитния лимит на новата? Като сбор от старите или... ? Как точно се случва изборът кое даползвате? В обектите наясно ли са ? Не ми се изпада в полемики и обяснителен режим с продавачите при всяка покупка. Въобще не са наясно в обектите. Дори повечето не са виждали такава карта. Вие трябва да ги помолите да слагат картата в терминала, а не безконтактно. Налага се да се обеснявате винаги. Поне засега. Няма кешбек на МК. Лимитът няма общо с предишните ви карти. Определя се наново. Редактирано 4 ноември, 2018 от Ivan Hristov 1 Връзка към коментар
bibi Публикувано: 4 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 4 ноември, 2018 Добре, че до юли има доста време. И трите отговора не ми харесват ! 🙂 Връзка към коментар
Olianata Публикувано: 4 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 4 ноември, 2018 Каква е месечната такса на новите карти?И как така 12 посещения във вип салони,нали бяха колкото си искаш? Връзка към коментар
Ivan Hristov Публикувано: 4 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 4 ноември, 2018 преди 45 минути , Olianata каза: Каква е месечната такса на новите карти?И как така 12 посещения във вип салони,нали бяха колкото си искаш? Бяха, но защо не прочетете поне първия пост ? Или темата, всичко ще ви стане ясно. А таксите са 4 лева основна и 3 лева допълнителна на месец. 1 Връзка към коментар
Боян Димитров Публикувано: 5 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2018 Някой ще ми помогне ли да разбера, как се чете това: Точки от предходни периоди: Натрупани точки за отчетния период Нулирани Оставащи Логично ми звучи точки от предходни периоди да санатрупаните точки по кешбак програмата, за отчетния период също изглежда ясно. Нулирани вероятно обозначава месеца, в които точките се обръщат в пари. Но какво е оставащи. Всеки месец ми вървят някакви оставащи точки и въобще не мога да им хвана смисъла. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 5 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2018 12 minutes ago, Боян Димитров said: Някой ще ми помогне ли да разбера, как се чете това: Точки от предходни периоди: Натрупани точки за отчетния период Нулирани Оставащи Логично ми звучи точки от предходни периоди да санатрупаните точки по кешбак програмата, за отчетния период също изглежда ясно. Нулирани вероятно обозначава месеца, в които точките се обръщат в пари. Но какво е оставащи. Всеки месец ми вървят някакви оставащи точки и въобще не мога да им хвана смисъла. Оставащи = Натрупани + точки от предходни периоди , освен ако не ти осребрят точките в кешбек, което се случва на 6 месеца / всяко 6хN+1 -то извлечение. Нулирани се появява пак на 6хN+1 -то извлечение, обаче ако нямаш 2000 точки и не получаваш кешбека .... Понякога горния сбор се разминава леко, ако при осребряването на кешбека, имаш някой друга по-късно осчетоводена транзакция, тогава кешбека е по-голям от точките от предхосни периоди , за сметка на оставащите , но сметката е изравнена все пак ... Ето и един пример, че не успях май да го обясня много добре: Нещо такова: Точки от предходни периоди 4263 Натрупани точки за отчетния период 925 Нулирани 0 Оставащи 865 Тук са ми дали кешбек 43.23 лв. т.е 4323 т. или 4263 + 925 - 4323 = 865 , което е и точно оставащите точки за нататък 🙂 Връзка към коментар
makler Публикувано: 6 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2018 Освен с нови карти и условия по тях и са се появили и нови проблеми. От миналата седмица през my.diners немога да плащам комунални сметки и до момента този проблеми не е остранен, а от телефонните разговори с Дайнърс чувам само думичката изчакайте. Та докога да чакам или търся други начини за плащането на комунални сметки? Връзка към коментар
chandni Публикувано: 6 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2018 преди 14 минути , makler каза: От миналата седмица през my.diners немога да плащам комунални сметки и до момента този проблеми не е остранен, а от телефонните разговори с От 31.10.2018 до днес съм платила поне 10 такива сметки през портала (на 02.11. си получих и подменената карта). Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 6 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2018 преди 3 часа, makler каза: Освен с нови карти и условия по тях и са се появили и нови проблеми. От миналата седмица през my.diners немога да плащам комунални сметки и до момента този проблеми не е остранен, а от телефонните разговори с Дайнърс чувам само думичката изчакайте. Та докога да чакам или търся други начини за плащането на комунални сметки? преди 3 часа, makler каза: Освен с нови карти и условия по тях и са се появили и нови проблеми. От миналата седмица през my.diners немога да плащам комунални сметки и до момента този проблеми не е остранен, а от телефонните разговори с Дайнърс чувам само думичката изчакайте. Та докога да чакам или търся други начини за плащането на комунални сметки? Моля да се идентифицирате на лично, за са може да се провери. Системата работи и нямаме клиент който от миналата седмица да не може да плаща. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 10 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 10 ноември, 2018 Какво се случва с натрупания оборот за кеш бек при подмяна на класическата карта с новата Дайнърс/Мастър кард класик ? Губи ли се? Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 10 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 10 ноември, 2018 преди 15 минути , Jorro каза: Какво се случва с натрупания оборот за кеш бек при подмяна на класическата карта с новата Дайнърс/Мастър кард класик ? Губи ли се? Здравейте , ако искате просто да смените картата, нищо не се губи. Оставате със същия клиентски номер, обороти и точки, сменя се сямо пластиката и номера на картата. Запазват се и валидността и условията по договора. Другия вариант е, да си направите нова, при настоящите условия, но точките ще останат по старата карта. Връзка към коментар
patilana Публикувано: 10 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 10 ноември, 2018 @Diners Club Bulgaria казвате, че до края на 2018г. всички стари карти ще бъдат преиздадени. Как да постъпя, ако до преди 23.12. 2018 не съм получила знак, че картата ми е обновена и трябва да я получа? Настоящата е издадена през м. 02. 2018. Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 10 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 10 ноември, 2018 преди 16 минути , patilana каза: @Diners Club Bulgaria казвате, че до края на 2018г. всички стари карти ще бъдат преиздадени. Как да постъпя, ако до преди 23.12. 2018 не съм получила знак, че картата ми е обновена и трябва да я получа? Настоящата е издадена през м. 02. 2018. Картата Ви ще бъде издадена през идната седмица. В зависимост от това от кой офис ще я вземете, ще получите смс, че е там, няколко дни след това. 1 Връзка към коментар
patilana Публикувано: 10 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 10 ноември, 2018 Истински ме зарадвахте! Много благодаря! Хубаво е, че ви има сред нас! Успехи! Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 10 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 10 ноември, 2018 1 hour ago, Diners Club Bulgaria said: Здравейте , ако искате просто да смените картата, нищо не се губи. Оставате със същия клиентски номер, обороти и точки, сменя се сямо пластиката и номера на картата. Запазват се и валидността и условията по договора. Другия вариант е, да си направите нова, при настоящите условия, но точките ще останат по старата карта. Благодаря за бързия отговор. От това да разбирам, че запазването на точките е и при вариант на смяна на Дайнърс Класик с Мастъркард/Дайнърс класик , нали така? Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 10 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 10 ноември, 2018 преди 3 минути , Jorro каза: Благодаря за бързия отговор. От това да разбирам, че запазването на точките е и при вариант на смяна на Дайнърс Класик с Мастъркард/Дайнърс класик , нали така? Точно така. Ако решите да сменяте, пишете или на лично с клиентски номер или директно на issue@diners.bg 1 Връзка към коментар
zory Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 Здравейте, Преди две седмици подадох искане за увеличаване на лимита по картата ми. След седмица получих обаждане, че е одобрен и отидох до ПИБ да подпиша анекса. Беше объркан и изпратиха нов по мейла на банката /четвъртък/ защото ми трябваше лимита за петък. Новият анекс от дата 01.11. стана от 08.11. Подписах го и в петък ми се обадиха да си го получа. Вечерта обаче бях много неприятно изненадана, като плащането беше отхвърлено многократно. Мина до стария лимит и добре че си имам Виза за да направя покупката. После погледнах и в my diners и видях, че лимита не е променен. Какво се случва? Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 (редактирано) преди 21 минути , zory каза: Здравейте, Преди две седмици подадох искане за увеличаване на лимита по картата ми. След седмица получих обаждане, че е одобрен и отидох до ПИБ да подпиша анекса. Беше объркан и изпратиха нов по мейла на банката /четвъртък/ защото ми трябваше лимита за петък. Новият анекс от дата 01.11. стана от 08.11. Подписах го и в петък ми се обадиха да си го получа. Вечерта обаче бях много неприятно изненадана, като плащането беше отхвърлено многократно. Мина до стария лимит и добре че си имам Виза за да направя покупката. После погледнах и в my diners и видях, че лимита не е променен. Какво се случва? Здравейте, за да можем да съдействаме трябва да ни пишете на лично съобщение. Така няма как да знаем кой е . Поздрави. Редактирано 11 ноември, 2018 от Diners Club Bulgaria Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 За колко устройства важат персоналните кодове ? Ще има ли нова партида такива, с възможност за активиране след Октомври 2018 ? Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 В Япония и САЩ не успях да ползвам WiFi. Само за Европа ли се отнася услугата? Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 преди 26 минути , Дани Магелани каза: В Япония и САЩ не успях да ползвам WiFi. Само за Европа ли се отнася услугата? Здравейте, по скоро е за цял свят. За САЩ нямаме много отзиви все още, но имаме доста добри отзиви за Азия кято цяло. Ще сме благодарни да ни изпратите повече информация, за да се свържем с централата ни в САЩ за проверка. Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 преди 3 минути , Diners Club Bulgaria каза: Здравейте, по скоро е за цял свят. За САЩ нямаме много отзиви все още, но имаме доста добри отзиви за Азия кято цяло. Ще сме благодарни да ни изпратите повече информация, за да се свържем с централата ни в САЩ за проверка. Опитах в Маями, Орландо и Ню Йорк. Не стана. Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 @Дани Магелани в САЩ всички точки на Xfinity са част от wi-fi на Дайнърс. Освен да си имала проблем със свързването. При мен се е случвало неколкратно с клетки, с които съм се свързвал преди това. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега