boogy83 Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 Не знам дали за тая тема ми е коментара, но ще го плясна тук, пък дано който трябва да го прочете 🙂 Много неприятни ситуации се създават с подменените карти Дайнърс Класик. Сега има едно символче на тях за безконтактно плащане и всички продавачи като го видят и се хвърлят на него. Да обаче това безконтактно все още не работи и изпадам постоянно в пазаръци и конфликтни ситуации с касиерите, за да мога да си платя с чипа на картата. Знам, че писахте, че се работи по този въпрос и скоро ще бъде уреден, ама все си мисля, че трябваше първо да уредите въпроса с безконтактното, преди да подменяте масово картите. А сега с право ще си мрънкам, щото си и плащам за услугата на всичкото отгоре 🙂 7 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 преди 5 минути , boogy83 каза: Да обаче това безконтактно все още не работи и изпадам постоянно в пазаръци и конфликтни ситуации с касиерите, за да мога да си платя с чипа на картата. Зависи от ПОС терминала. Вчера при опит за плащане безконтактно в Метро не мина и платих през чипа, но по-рано в Бриколаж си мина на NFC. Единствено ме учуди както мен, така и касиерката, че за сума под 25 лв безконтактното поиска ПИН код. 1 Връзка към коментар
Romana Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 В България никъде не съм успявала да платя безконтактно с Дайнърс класик от юли насам. Единствено в Швейцария се получи. 1 1 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 Преди 1 час, boogy83 каза: ама все си мисля, че трябваше първо да уредите въпроса с безконтактното, преди да подменяте масово картите. +1 2 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 В същото време плащането с лента е ограничено. Отдавна плащам с лента в кварталната бакалия, което след подмяната на картата вече е невъзможно, освен ако първо не бъде отхвърлено безконтактно плащане. Конкретният терминал е на ПИБ. 1 Връзка към коментар
Ivan Hristov Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 (редактирано) Напълно подкрепям за неприятните ситуации. Дори смешни. Да разкажа. Ама няма да се смеете. 🤣 Пазарувам си аз в Била и отивам на касата с доста солиден пазар. Знам, че в Била картата минава и като Дайнърс ама трябва да се пъхне в устройството. Иначе безконтактно минава като Master. Давам аз картата на касиерката и тя веднага, защо ми я давате слагайте на устройството не знаете ли, че е безконтактна. И докато се усетя тя поднася към устройството. Аз със скок и вик неее казвам искам контактно. 😉 Опашката и касиерката са в паника. И се почва ама защо, ама как така. Аз и казвам слагай там и не питай, че ми писна да се обяснявам. И така със скокове и викове спасявам оборота за пустия кешбек. Смях и сълзи по касите с тези карти. 😂 Но не знам какъв е проблема в безконтактното ви плащане, но моята карта минава навсякъде досега безконтактно ако аз го позволя. Горе долу научих вече къде въобще няма Дайнърс и ползвам картата безконтактно. Няма отказ досега, а ползвам картата много, че другите са ми чуждоземни. Редактирано 11 ноември, 2018 от Ivan Hristov 1 1 7 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 (редактирано) Па добре някой отзад на опашката не се е извикал - тия я па на оборот за 1 процент кешбек . Редактирано 11 ноември, 2018 от Hollywood 1 3 Връзка към коментар
Stryper Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 В нашия квартален магазин картата си мина безконтактно за сума под 25 лв без PIN. Аз съм с Diners classic. 1 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 11 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 11 ноември, 2018 Черно тиксо върху символа за безконтактно плащане - касиерките спират да настояват за безконтактно плащане 😁 3 2 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 Дискусията за боравенето с карти от страна на персонала е отделена в нова тема: Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 преди 22 часа, zory каза: Здравейте, Преди две седмици подадох искане за увеличаване на лимита по картата ми. След седмица получих обаждане, че е одобрен и отидох до ПИБ да подпиша анекса. Беше объркан и изпратиха нов по мейла на банката /четвъртък/ защото ми трябваше лимита за петък. Новият анекс от дата 01.11. стана от 08.11. Подписах го и в петък ми се обадиха да си го получа. Вечерта обаче бях много неприятно изненадана, като плащането беше отхвърлено многократно. Мина до стария лимит и добре че си имам Виза за да направя покупката. После погледнах и в my diners и видях, че лимита не е променен. Какво се случва? Здравейте, проверихме случая. Анекса е изпратен към нас в петък, но е необходимо да минат определени обработки и след 00:00 часа е бил наличен. Поздрави. Връзка към коментар
zory Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 преди 3 часа, Diners Club Bulgaria каза: Здравейте, проверихме случая. Анекса е изпратен към нас в петък, но е необходимо да минат определени обработки и след 00:00 часа е бил наличен. Поздрави. Здравейте, Това не обеснява факта, че и в събота вечерта не можах да погася комуналните си плащания. Лимита не беше променен. Ще направя опит и довечера и пак ще Ви пиша. 1 Връзка към коментар
rossi Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 Безумие е това с подновяване на старите карти без да питат дали всъщност не искате Evolve! И така, отидох да си взема новата автоматично подновена карта и какво да видя - ми тя не е Evolve. Съответно подадох веднага искане за Evolve. Две седмици след подаването отивам до банката да си търся картата и се оказва, че са затрили искането (не е стигнало от първия етаж на ПИБ до който там етаж в същата сграда са Diners). Страшна глупост и безумен разход на средства е цялата тази система. Вместо да се свържат с всички клиенти предварително и да попитат искате ли преиздаване като Diners или искате новата супер яка Evolve. Щяха да си спестят една камара пластики и изнервени клиенти. 1 Връзка към коментар
rossi Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 Защо от няколко дена сте блокирали aliexpress точно по време на намаленията? Даже звънях в банката да ми отблокирате плащанията към тях и вашите колеги казаха, че вече мога да плащам. Да ама не. Пробвах още два пъти и нищо. В крайна сметка си платих с другите ми карти... 1 1 Връзка към коментар
Dian Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 Безумие е да очаквате подмяна на един продукт с друг без да го поискате. Съвсем ясно беше разяснено,че се подменят карти класик. Evolve е различен продукт. преди 17 минути , rossi каза: Безумие е това с подновяване на старите карти без да питат дали всъщност не искате Evolve! И така, отидох да си взема новата автоматично подновена карта и какво да видя - ми тя не е Evolve. Съответно подадох веднага искане за Evolve. Две седмици след подаването отивам до банката да си търся картата и се оказва, че са затрили искането (не е стигнало от първия етаж на ПИБ до който там етаж в същата сграда са Diners). Страшна глупост и безумен разход на средства е цялата тази система. Вместо да се свържат с всички клиенти предварително и да попитат искате ли преиздаване като Diners или искате новата супер яка Evolve. Щяха да си спестят една камара пластики и изнервени клиенти. 4 3 Връзка към коментар
Тони Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 Само да допълня, че ако бяха подменили вида карта щеше да има вой до небето.🙂 4 Връзка към коментар
rossi Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 преди 6 минути , Dian каза: Безумие е да очаквате подмяна на един продукт с друг без да го поискате. Съвсем ясно беше разяснено,че се подменят карти класик. Evolve е различен продукт. Това го разбирам. Но можеха да питат предварително кой какво иска. Двете неща се случиха по едно и също време и аз лично се бях заблудила, че ще получа направо новият вид. Рекламите и инфото през цялото време тръбят за Evolve и в един момент получаваш sms, че новата ти карта е готова. Според мен е нормално човек да се обърка. Да не говорим, че и в банката всички служители си мислеха, че получавам новата Evolve и трябваше да им доказвам със снимка от брошурата, че всъщност новата ми карта не е такава. А щом те не са наясно, то хората, които не следят изкъсо темата съвсем няма как да им е ясно. Просто посочвам една солидна ПР грешка, която коства на Diners доста пластики и двойна работа. 2 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 преди 4 минути , rossi каза: Просто посочвам една солидна ПР грешка, която коства на Diners доста пластики и двойна работа. Не мисля, че това е солидна грешка. Питането и получаването на информация от всички клиенти няма да е малко работа. Аз искам да ми се преиздаде отново класик карта, както предполагам и повечето хора. Ако някой иска различен продукт, ще си го заяви. 6 Връзка към коментар
Sju Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 @rossi, от друга тема виждам, че картата ти е подновена и проблемът вероятно е от периода за активация, а не конкретно блокаж на транзакции към Алиекспрес. Аз пазарувах през уикенда безпроблемно с картата си Дайнърс. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 Абсолютно не е редно да се натрапва нов продукт без да е изрично поискан. Дори и телефонното обаждане не е опция, защото клиентът трябва да е много добре подготвен да знае какви въпроси да задава. Практиката показва, че след пробутване на дадена услуга (финансов инструмент, мобилен план, кабелна телевизия) по телефона и последвалото сляпо подписване на договор, следват доста неприятни емоции. Единственият точен подход е без да е изрично поискана новата карта, да не ти я набутват автоматично. 1 2 Връзка към коментар
rossi Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 Явно само при мен (и няколко банкови служители в централния клон на банката) е станала неяснотата. Извинявам се за коментарите ми в този случай. Връзка към коментар
rossi Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 преди 4 минути , Sju каза: @rossi, от друга тема виждам, че картата ти е подновена и проблемът вероятно е от периода за активация, а не конкретно блокаж на транзакции към Алиекспрес. Аз пазарувах през уикенда безпроблемно с картата си Дайнърс. Ама аз си плащах с новата карта по терминалите цяла седмица. Специална активация ли е трябвало да имам за онлайн плащания? Връзка към коментар
desislavna Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 И на мен едно плащане не ми мина вчера, а в авторизациите ми седят две еднакви за същата сума. В алиекспрес статусът е "очаква плащане". След това друго плащане мина, но за първото чакам да видя, че авторизациите не са довели до транзакции и тогава ще го платя. Връзка към коментар
rossi Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 преди 5 минути , desislavna каза: И на мен едно плащане не ми мина вчера, а в авторизациите ми седят две еднакви за същата сума. В алиекспрес статусът е "очаква плащане". След това друго плащане мина, но за първото чакам да видя, че авторизациите не са довели до транзакции и тогава ще го платя. Аз при всеки опит получавах по няколко имейла от Дайнерс за отказано плащане (сигурно Али опитват по два пъти преди да се откажат). Така бях наясно, че няма да има плащане. Връзка към коментар
bibi Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 преди 31 минути , П.Кръстев каза: Не мисля, че това е солидна грешка. Питането и получаването на информация от всички клиенти няма да е малко работа. Аз искам да ми се преиздаде отново класик карта, както предполагам и повечето хора. Ако някой иска различен продукт, ще си го заяви. И аз ! "Новата супер яка", изобщо не се оказва супер яка за моите нужди ! 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега