Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Не знам дали за тая тема ми е коментара, но ще го плясна тук, пък дано който трябва да го прочете 🙂

Много неприятни ситуации се създават с подменените карти Дайнърс Класик. Сега има едно символче на тях за безконтактно плащане и всички продавачи като го видят и се хвърлят на него. Да обаче това безконтактно все още не работи и изпадам постоянно в пазаръци и конфликтни ситуации с касиерите, за да мога да си платя с чипа на картата. Знам, че писахте, че се работи по този въпрос и скоро ще бъде уреден, ама все си мисля, че трябваше първо да уредите въпроса с безконтактното, преди да подменяте масово картите.

А сега с право ще си мрънкам, щото си и плащам за услугата на всичкото отгоре 🙂

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 5 минути , boogy83 каза:

Да обаче това безконтактно все още не работи и изпадам постоянно в пазаръци и конфликтни ситуации с касиерите, за да мога да си платя с чипа на картата.

Зависи от ПОС терминала. Вчера при опит за плащане безконтактно в Метро не мина и платих през чипа, но по-рано в Бриколаж си мина на NFC. Единствено ме учуди както мен, така и касиерката, че за сума под 25 лв безконтактното поиска ПИН код.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В същото време плащането с лента е ограничено. Отдавна плащам с лента в кварталната бакалия, което след подмяната на картата вече е невъзможно, освен ако първо не бъде отхвърлено безконтактно плащане. Конкретният терминал е на ПИБ. 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Напълно подкрепям за неприятните ситуации. Дори смешни. Да разкажа. Ама няма да се смеете. 🤣
Пазарувам си аз в Била и отивам на касата с доста солиден пазар. Знам, че в Била картата минава и като Дайнърс ама трябва да се пъхне в устройството. Иначе безконтактно минава като Master. Давам аз картата на касиерката и тя веднага, защо ми я давате слагайте на устройството не знаете ли, че е безконтактна. И докато се усетя тя поднася към устройството. Аз със скок и вик неее казвам искам контактно. 😉 Опашката и касиерката са в паника. И се почва ама защо, ама как така. Аз и казвам слагай там и не питай, че ми писна да се обяснявам.
И така със скокове и викове спасявам оборота за пустия кешбек.
Смях и сълзи по касите с тези карти. 😂


Но не знам какъв е проблема в безконтактното ви плащане, но моята карта минава навсякъде досега безконтактно ако аз го позволя.
Горе долу научих вече къде въобще няма Дайнърс и ползвам картата безконтактно. Няма отказ досега, а ползвам картата много, че другите са ми чуждоземни. 


 

Редактирано от Ivan Hristov
  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 7
Връзка към коментар
преди 22 часа, zory каза:

Здравейте,

Преди две седмици подадох искане за увеличаване на лимита по картата ми. След седмица получих обаждане, че е одобрен и отидох до ПИБ да подпиша анекса. Беше объркан и изпратиха нов по мейла на банката /четвъртък/ защото ми трябваше лимита за петък.  Новият анекс от дата 01.11. стана от 08.11. Подписах го и в петък ми се обадиха да си го получа. Вечерта обаче бях много неприятно изненадана, като плащането беше отхвърлено многократно.  Мина до стария лимит и добре че си имам Виза за да направя покупката.  После погледнах и в my diners и видях, че лимита не е променен. Какво се случва?

Здравейте, 

проверихме случая. Анекса е изпратен към нас в петък, но е необходимо да минат определени обработки и след 00:00 часа е бил наличен. 

Поздрави.

Връзка към коментар
преди 3 часа, Diners Club Bulgaria каза:

Здравейте, 

проверихме случая. Анекса е изпратен към нас в петък, но е необходимо да минат определени обработки и след 00:00 часа е бил наличен. 

Поздрави.

Здравейте,

Това не обеснява факта, че и в събота вечерта не можах да погася комуналните си плащания. Лимита не беше променен. Ще направя опит и довечера и пак ще Ви пиша.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Безумие е това с подновяване на старите карти без да питат дали всъщност не искате Evolve!

И така, отидох да си взема новата автоматично подновена карта и какво да видя - ми тя не е Evolve. Съответно подадох веднага искане за Evolve. Две седмици след подаването отивам до банката да си търся картата и се оказва, че са затрили искането (не е стигнало от първия етаж на ПИБ до който там етаж в същата сграда са Diners).

Страшна глупост и безумен разход на средства е цялата тази система. Вместо да се свържат с всички клиенти предварително и да попитат искате ли преиздаване като Diners или искате новата супер яка Evolve. Щяха да си спестят една камара пластики и изнервени клиенти.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Защо от няколко дена сте блокирали aliexpress точно по време на намаленията?

Даже звънях в банката да ми отблокирате плащанията към тях  и вашите колеги казаха, че вече мога да плащам. Да ама не. Пробвах още два пъти и нищо.

В крайна сметка си платих с другите ми карти... 

  • Шок 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Безумие е да очаквате подмяна на един продукт с друг без да го поискате. Съвсем ясно беше разяснено,че се подменят карти класик. Evolve е различен продукт.

преди 17 минути , rossi каза:

Безумие е това с подновяване на старите карти без да питат дали всъщност не искате Evolve!

И така, отидох да си взема новата автоматично подновена карта и какво да видя - ми тя не е Evolve. Съответно подадох веднага искане за Evolve. Две седмици след подаването отивам до банката да си търся картата и се оказва, че са затрили искането (не е стигнало от първия етаж на ПИБ до който там етаж в същата сграда са Diners).

Страшна глупост и безумен разход на средства е цялата тази система. Вместо да се свържат с всички клиенти предварително и да попитат искате ли преиздаване като Diners или искате новата супер яка Evolve. Щяха да си спестят една камара пластики и изнервени клиенти.

 

  • Харесвам 4
  • Браво 3
Връзка към коментар
преди 6 минути , Dian каза:

Безумие е да очаквате подмяна на един продукт с друг без да го поискате. Съвсем ясно беше разяснено,че се подменят карти класик. Evolve е различен продукт.

 

Това го разбирам. Но можеха да питат предварително кой какво иска.

Двете неща се случиха по едно и също време и аз лично се бях заблудила, че ще получа направо новият вид. Рекламите и инфото през цялото време тръбят за Evolve и в един момент получаваш sms, че новата ти карта е готова. Според мен е нормално човек да се обърка.

Да не говорим, че и в банката всички служители си мислеха, че получавам новата Evolve и трябваше да им доказвам със снимка от брошурата, че всъщност новата ми карта не е такава. А щом те не са наясно, то хората, които не следят изкъсо темата съвсем няма как да им е ясно.

Просто посочвам една солидна ПР грешка, която коства на Diners доста пластики и двойна работа.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 минути , rossi каза:

Просто посочвам една солидна ПР грешка, която коства на Diners доста пластики и двойна работа.

Не мисля, че това е солидна грешка.

Питането и получаването на информация от всички клиенти няма да е малко работа. Аз искам да ми се преиздаде отново класик карта, както предполагам и повечето хора. Ако някой иска различен продукт, ще си го заяви.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

@rossi, от друга тема виждам, че картата ти е подновена и проблемът вероятно е от периода за активация, а не конкретно блокаж на транзакции към Алиекспрес. Аз пазарувах през уикенда безпроблемно с картата си Дайнърс.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Абсолютно не е редно да се натрапва нов продукт без да е изрично поискан. Дори и телефонното обаждане не е опция, защото клиентът трябва да е много добре подготвен да знае какви въпроси да задава. Практиката показва, че след пробутване на дадена услуга (финансов инструмент, мобилен план, кабелна телевизия) по телефона и последвалото сляпо подписване на договор, следват доста неприятни емоции. 

 

Единственият точен подход е без да е изрично поискана новата карта, да не ти я набутват автоматично.

  • Харесвам 1
  • Браво 2
Връзка към коментар

Явно само при мен (и няколко банкови служители в централния клон на банката) е станала неяснотата.

Извинявам се за коментарите ми в този случай.

Връзка към коментар
преди 4 минути , Sju каза:

@rossi, от друга тема виждам, че картата ти е подновена и проблемът вероятно е от периода за активация, а не конкретно блокаж на транзакции към Алиекспрес. Аз пазарувах през уикенда безпроблемно с картата си Дайнърс. 

Ама аз си плащах с новата карта по терминалите цяла седмица. Специална активация ли е трябвало да имам за онлайн плащания?

Връзка към коментар

И на мен едно плащане не ми мина вчера, а в авторизациите ми седят две еднакви за същата сума. В алиекспрес статусът е "очаква плащане". След това друго плащане мина, но за първото чакам да видя, че авторизациите не са довели до транзакции и тогава ще го платя.

 

Връзка към коментар
преди 5 минути , desislavna каза:

И на мен едно плащане не ми мина вчера, а в авторизациите ми седят две еднакви за същата сума. В алиекспрес статусът е "очаква плащане". След това друго плащане мина, но за първото чакам да видя, че авторизациите не са довели до транзакции и тогава ще го платя.

  

Аз при всеки опит получавах по няколко имейла от Дайнерс за отказано плащане (сигурно Али опитват по два пъти преди да се откажат).  Така бях наясно, че няма да има плащане.

Връзка към коментар
преди 31 минути , П.Кръстев каза:

Не мисля, че това е солидна грешка.

Питането и получаването на информация от всички клиенти няма да е малко работа. Аз искам да ми се преиздаде отново класик карта, както предполагам и повечето хора. Ако някой иска различен продукт, ще си го заяви.

И аз ! "Новата супер яка", изобщо не се оказва супер яка за моите нужди !

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.