desislavna Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 В моя случай не е и отказано, а имам два емейла от Данърс за извършени плащания в една и съща минута и секунда, и за една и съща стойност. Но пък разполагаемата ми сума е без тези т.нар "плащания" и затова не съм им звъняла. Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 преди 1 час, rossi каза: Безумие е това с подновяване на старите карти без да питат дали всъщност не искате Evolve! И така, отидох да си взема новата автоматично подновена карта и какво да видя - ми тя не е Evolve. Съответно подадох веднага искане за Evolve. Две седмици след подаването отивам до банката да си търся картата и се оказва, че са затрили искането (не е стигнало от първия етаж на ПИБ до който там етаж в същата сграда са Diners). Страшна глупост и безумен разход на средства е цялата тази система. Вместо да се свържат с всички клиенти предварително и да попитат искате ли преиздаване като Diners или искате новата супер яка Evolve. Щяха да си спестят една камара пластики и изнервени клиенти. Здравейте, многократно беше обяснено в този форум какво значи преиздаване и това, че ако искате смяна на продукта, трябва вие да го заявите! Хубав ден 8 2 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 преди 52 минути , rossi каза: Ама аз си плащах с новата карта по терминалите цяла седмица. Специална активация ли е трябвало да имам за онлайн плащания? Нищо не сме блокирали, а и нямаме никакво влияние върху този сайт. Явно сайта е бил прекалено натоварен заради намаленията и не е отчитал правилно всяко плащане. Виждаме и много успешни авторизация пред уикенда. Връзка към коментар
rossi Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 В момента, Diners Club Bulgaria каза: Нищо не сме блокирали, а и нямаме никакво влияние върху този сайт. Явно сайта е бил прекалено натоварен заради намаленията и не е отчитал правилно всяко плащане. Виждаме и много успешни авторизация пред уикенда. То претоварването е факт. Само дето в същия момент с другите ми кредитни карти всички плащания към този сайт минаха. За мен това не е драматично, а леко неудобно - Дайнерс губи пари, не аз. Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 Преди 1 час, rossi каза: Аз при всеки опит получавах по няколко имейла от Дайнерс за отказано плащане (сигурно Али опитват по два пъти преди да се откажат). Така бях наясно, че няма да има плащане. преди 43 минути , desislavna каза: В моя случай не е и отказано, а имам два емейла от Данърс за извършени плащания в една и съща минута и секунда, и за една и съща стойност. Но пък разполагаемата ми сума е без тези т.нар "плащания" и затова не съм им звъняла. Aliexpress имат някакви проблеми с плащанията. Близо месец не можех да платя с Revolut. По едно време се амбицирах и изредих още две-три карти в т.ч. и Diners и пак не ставаше. Мислех даже тук да питам в съответната тема ... Но преди няколко дни пак пробвах (Revolut) и плащането мина. Та с две думи - мисля, че повредата е в телевизора на китайците... Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 И аз успешно изтръсках Дайнърс-а там. Но в момента my.diners.bg не работи... 2 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 преди 3 часа, ven62 каза: Aliexpress имат някакви проблеми с плащанията. Близо месец не можех да платя с Revolut. По едно време се амбицирах и изредих още две-три карти в т.ч. и Diners и пак не ставаше. Мислех даже тук да питам в съответната тема ... Но преди няколко дни пак пробвах (Revolut) и плащането мина. Та с две думи - мисля, че повредата е в телевизора на китайците... И Gear не искат, Entropay и Diners.Чат-пат минава Revolut. Обаче веднага минават карти издадени от банки. 1 Връзка към коментар
zory Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 преди 5 часа, zory каза: Здравейте, Това не обеснява факта, че и в събота вечерта не можах да погася комуналните си плащания. Лимита не беше променен. Ще направя опит и довечера и пак ще Ви пиша. Уважаеми Дайнърс клуб, Днес 12.11. 19:25 ч кредитния ми лимит не е увеличен все още и не мога да си платя комуналните задължения. И вместо лъжливи обяснения можехте просто да кажете "ИЗВИНИТЕ НИ ЗА ПРИЧИНИТЕ НЕУДОБСТВА. ИМАМЕ ПРОБЛЕМ. " И да се оправям по други начини. Така е коректно. 2 Връзка към коментар
Ivan Hristov Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 (редактирано) Да дам отчет от днес. Любопитното се случи в Джъмбо. По навик накарах касиерката да сложи картата в устройството за да видя ако работят да избера Дайнърс. Показаха се и двете възможности, значи работят с Дайнърс, браво. Да ама учейки касиерката да натисне двойката(Дайнърс) отказа плащане. Още веднъж по същия начин и пак отказ. Опашката роптаеше както винаги и казах слагай безконтактно да мине през Mastercard. И веднага мина. Тръгнах си и поглеждайки бележката, изненада ! Беше минало през Дайнърс. И тотално се обърках. Аз ги мъча през терминал, а то минава безконтактно. На практика означава, че тук напасването към новата карта е минало. Но защо не минава през апарата ? Въпрос с повишена трудност. Амбицирах се, върнах се и направих още три плащания през различни каси. Безконтактно. И пак изненада. На две от касите мина през Дайнърс. Но на едната отчете Master. Отказвам се да мъдрувам какво се случва ? Или точно в момента тече настройване ? Да кажат от Дайнърс. Нищо де, аз си напазарувах и това, което не ми трябва. Коледа идва, нека има 😁🤣 Редактирано 12 ноември, 2018 от Ivan Hristov 1 10 Връзка към коментар
makler Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 На 6.11.2018 г. в 17:18, Diners Club Bulgaria каза: Моля да се идентифицирате на лично, за са може да се провери. Системата работи и нямаме клиент който от миналата седмица да не може да плаща. Моля да ме извините за закъснението. Малко след моя пост ми се обадиха е ми казаха, че проблема ми е решен. Връзка към коментар
Цвете Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 Аз също не мога да платя или да погася задължение с друга карта. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 (редактирано) Имал съм неведнъж неуспешни опити за погасяване на комунални сметки, но нещата след изчакване и нов опит (понякога на следващ ден) са сработвали. Явно има моментни бъгове било при Diners, било при търговците. Току що платих безпроблемно в AliЕxpress, нека не спамим темата с всяка неуспешна транзакция, че тук и в куп други теми е станало досущ БГ - Мамма. Имат телефони за контакт и със сигурност е по-удачно там да се разрешават проблемите. Редактирано 12 ноември, 2018 от stanimir 3 2 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 12 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2018 (редактирано) Предлагам да помислите за бонус салони, базирано на по-голям оборот (така ще избегнете ползването на картата само до 1000 лв). Например: двойно по-голям оборот за последните 3 месеца = бонус 3 салона към годината (стават 15). Така, ако през цялата година някой направи двоен оборот ще има 24 салона вместо 12. Редактирано 12 ноември, 2018 от cybersimo 6 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 13 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 13 ноември, 2018 преди 11 часа, zory каза: Уважаеми Дайнърс клуб, Днес 12.11. 19:25 ч кредитния ми лимит не е увеличен все още и не мога да си платя комуналните задължения. И вместо лъжливи обяснения можехте просто да кажете "ИЗВИНИТЕ НИ ЗА ПРИЧИНИТЕ НЕУДОБСТВА. ИМАМЕ ПРОБЛЕМ. " И да се оправям по други начини. Така е коректно. Лъжливи обяснения? В системата лимита ви е вдигнат, както потвърдихме. Ще проверм за друга причина. Връзка към коментар
zory Публикувано: 13 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 13 ноември, 2018 преди 50 минути , Diners Club Bulgaria каза: Лъжливи обяснения? В системата лимита ви е вдигнат, както потвърдихме. Ще проверм за друга причина. Благодаря Ви Дайнърс клуб, Тази сутрин платих комуналните задължения, след съвместните ни усилия. Беше оправена разполагаемата сума. Имам само един въпрос. Кредитният лимит си е останал 500 лева. Не трябва ли да се поправи и той? Поздрави! 1 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 13 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 13 ноември, 2018 (редактирано) преди 12 часа, Цвете каза: Аз също не мога да платя или да погася задължение с друга карта. Здравейте, вашите карти са смените по Ваше желание. Може да ги получите в избрания офис. Поздрави. Редактирано 13 ноември, 2018 от Diners Club Bulgaria 1 Връзка към коментар
zory Публикувано: 13 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 13 ноември, 2018 преди 4 часа, zory каза: Благодаря Ви Дайнърс клуб, Тази сутрин платих комуналните задължения, след съвместните ни усилия. Беше оправена разполагаемата сума. Имам само един въпрос. Кредитният лимит си е останал 500 лева. Не трябва ли да се поправи и той? Поздрави! Благодаря Ви отново Дайнърс клуб, Вече е оправен и лимита. Както се казва "Бавно и славно " успяхме заедно да свършим работа. 2 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 14 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 14 ноември, 2018 За мое голямо учудване в Гърция новата карта работи, и се оказва, че на много места терминалите работят с Дайнърс, и то доста забутани по разни квартални магазини и бензиностанции по островите ... Но пак MasterCard апликацията е на първо място и съответно безконтактното плащане минава през МС, което за БГ все още не е ясно дали ще бъде оправено, но навън явно ще си е така. Явно никой не уважава азбуката и не сортира по азбучен ред 🙂 Интересно, какви са условията за плащане, и от какво зависи, защото имах безконтактни транзакции за над 30 евро, които минаваха без искане за пин... Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 14 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 14 ноември, 2018 Преди 1 час, georgebg каза: За мое голямо учудване в Гърция новата карта работи, и се оказва, че на много места терминалите работят с Дайнърс, и то доста забутани по разни квартални магазини и бензиностанции по островите ... Но пак MasterCard апликацията е на първо място и съответно безконтактното плащане минава през МС, което за БГ все още не е ясно дали ще бъде оправено, но навън явно ще си е така. Явно никой не уважава азбуката и не сортира по азбучен ред 🙂 Интересно, какви са условията за плащане, и от какво зависи, защото имах безконтактни транзакции за над 30 евро, които минаваха без искане за пин... В Гърция все още не са разработили безконтактни плащания за Дайнърс. Но пък имят голям напредък с приемането изобщо. Това е причината при безконтактни да минава Мастъркард, а не приоритета. Пина също зависи както от картата, така и от терминала. Има терминали които изобщо не изискват ПИН, а подпис. За съжалени всяка държава си определя политиката на картови разплащания (до известна степен ) 2 Връзка към коментар
Здравко Ангел Публикувано: 14 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 14 ноември, 2018 Здравейте, @Diners Club Bulgaria, днес отидох да подам заявление за замяна на Diners Classic с Еvolve, но от клона ме изненадаха, че вече ми е преиздадена картата Класик. Изобщо не съм искал да се подновява, нито пък някой ме е уведомил, че картата е преиздадена. Просто следя дискусията тук, бях в чужбина и реших да отида до банката, за да подам заявление за новата Evolve. Картата е на името на Ангел Хаджийски. Сега подадох молба да се закрие новоиздадената Класик и да се издаде нова Evolve. Не знам кой решава вместо мен каква карта да ми издаде. Поне в клона на ПИБ в Обеля 2 има една служителка, която е в час с услугите на Дайнърс. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 14 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 14 ноември, 2018 преди 5 минути , Здравко Ангел каза: Не знам кой решава вместо мен каква карта да ми издаде Картите се преиздавата каквито са били, а именно класик. Разликата със старата карта е единствено това, че може да се сменя ПИН кода и има безконтактно плащане. В случай, че някой иска да получи новата Evolve, имаше период преди започването на преиздаването, когато от Дайнърс обявиха, че ако някой иска да получи новата карта вместо класик, за магеланци ще бъде безплатно и трябваше да се заяви на ЛС до тях. В случай, че клиентът не изяви изрично желание да получи Evolve, си получава старата Classiс, 2 Връзка към коментар
Здравко Ангел Публикувано: 14 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 14 ноември, 2018 преди 7 минути , chandni каза: Картите се преиздавата каквито са били, а именно класик. Разликата със старата карта е единствено това, че може да се сменя ПИН кода и има безконтактно плащане. В случай, че някой иска да получи новата Evolve, имаше период преди започването на преиздаването, когато от Дайнърс обявиха, че ако някой иска да получи новата карта вместо класик, за магеланци ще бъде безплатно и трябваше да се заяви на ЛС до тях. В случай, че клиентът не изяви изрично желание да получи Evolve, си получава старата Classiс, Ама не трябва ли да те уведомят, че има издадена нова карта на твое име. И аз вчера си ползвах старата. Не би ли трябвало след като има издадена нова пластика, старата да не е активна? Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 14 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 14 ноември, 2018 преди 1 минута , Здравко Ангел каза: Ама не трябва ли да те уведомят, че има издадена нова карта на твое име. И аз вчера си ползвах старата. Не би ли трябвало след като има издадена нова пластика, старата да не е активна? Аз получих СМС за издадена нова карта, още не съм я взел, а старата ми е активна. Ще бъде деактивирана като отида да си взема новата. 🙂 2 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 14 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 14 ноември, 2018 В момента, Здравко Ангел каза: Ама не трябва ли да те уведомят, че има издадена нова карта на твое име. И аз вчера си ползвах старата. Не би ли трябвало след като има издадена нова пластика, старата да не е активна? Тъй като подмяната става предсрочно, преди да ти е изтекла валидността на стартата, за да не останеш без карта, старата продължава да е активна и да работи до момента, в който си вземеш новата и я активират. След 31.12.2018, ако все още има някой, който не си е взел подновената карта, няма да може да използва и старата, тъй като след тази дата, всички стари карти ще бъдат блокирани. 1 Връзка към коментар
Здравко Ангел Публикувано: 14 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 14 ноември, 2018 В момента, chandni каза: Тъй като подмяната става предсрочно, преди да ти е изтекла валидността на стартата, за да не останеш без карта, старата продължава да е активна и да работи до момента, в който си вземеш новата и я активират. След 31.12.2018, ако все още има някой, който не си е взел подновената карта, няма да може да използва и старата, тъй като след тази дата, всички стари карти ще бъдат блокирани. Благодаря за инфото! Сега остава да звъннат, че новата Evolve е готова и всичко ще е наред. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега