Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Да, май по някаква причина падането на блокажа не се отчита в системата и е нужно черно на бяло да има документ. Иначе пинг-понга е гарантиран. Просто следващия път, ако искаш да разполагаш бързо със сумата, директно документа от Europcar и ще ти се освободи сумата веднага. Ето още една подобна дискусия: 

 

 

Ех, не мога да намеря това мнение с пълното обяснение защо е толкова тромава процедурата и не се сещам в коя тема беше. Доста беше подробно. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@Alexander,  задължението за отблокиране на сумата е на търговеца, а не на банката! Както и Георги писа - коментирано е неведнъж, че ако търговецът направи отблокирането, то пада веднага. Ако не го направи (а те обикновено не го правят - дали от незнание, дали от мързел, но е факт), тогава блокировката пада автоматично ако търговецът, който ги е блокирал, не си ги поиска от банката в определен срок. Ние лично сме наемали коли от доста места и никога не сме плащали застраховките на компаниите, така че винаги ни блокират.

 

Първият път беше от Goldcar в Болоня с Visa на ПИБ. Тогава парите стояха блокирани точно 2 седмици. 

Във Castelon пък ни ги отблокираха при връщането на колата и дори ни дадоха бележката от ПОС-а, както при плащане. От Avis в Маракеш също ни ги отблокираха и на следващия ден вече бяха налични. 

 

При ПИБ блокировката пада две седици, след като е направена, ако търговецът не я поиска, което съвпада със срока, който ти си посочил - 1 + 1 седмица, така че не знам каква черна точка пишеш на Diners и защо реши, че те са виновни. Ако ти си търговец и си блокирал сума, а клиентът се обади в банката и поиска да му я освободят, ти изпратиш стоката, а не можеш да си вземеш парите, едва ли ще си щастлив. Проблемът ти е с рент-а-кар-а, не с Diners!

Връзка към коментар
преди 1 минута , Георги каза:

@chandniАма нали на документа от Europcar пише 05.11..., има някаква причина тази информация да не е стигнала до Diners. 

Не видях, че е пратил документа от Europcar. Моя грешка. Значи действително някой в Diners не си е свършил работата и не е отблокирал сумата. След като има черно на бяло документ от рент-а-кара, това вече е друго...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
16 minutes ago, Георги said:

@chandniАма нали на документа от Europcar пише 05.11..., има някаква причина тази информация да не е стигнала до Diners. 

Зависи от документа - ако това е бележка тип ПОС терминал, която няма как да и се промени датата - ОК, Дайнърс са виновни, но ако това е документ, написан на бланка, пратен след 10 дена, какъв е проблема някой на напише на него дата 05.11 ?

Връзка към коментар
преди 22 минути , chandni каза:

Не видях, че е пратил документа от Europcar. Моя грешка. Значи действително някой в Diners не си е свършил работата и не е отблокирал сумата. След като има черно на бяло документ от рент-а-кара, това вече е друго...

Ами не съм сигурен, че е друго, защото документът са го видяли днес и веднага са освободили сумата 🙂

 

преди 9 минути , georgebg каза:

Зависи от документа - ако това е бележка тип ПОС терминал, която няма как да и се промени датата - ОК, Дайнърс са виновни, но ако това е документ, написан на бланка, пратен след 10 дена, какъв е проблема някой на напише на него дата 05.11 ?

И на мен точно това ми е любопитно. Защо в днешно време е необходимо да се пращат имейли с писмени потвърждения...имейли, които се фалшифицират много по-лесно от всяка една транзакция. Не може ли тази комуникация за паднала блокировка да минава през нормалния комуникационен канал между търговец и издател, та е нужно и имейли да се пращат за супер потвърждение?

 

Със сигурност не мисля, че вината е в Diners в случая, имаме много подобни истории из форума и всички опират до искане на писмено потвърждение и бързи действия веднага след получаването му. 

 

 

Връзка към коментар
преди 1 час, chandni каза:

Първият път беше от Goldcar в Болоня с Visa на ПИБ. Тогава парите стояха блокирани точно 2 седмици. 

Goldcar са шампиони в това отношение. Аз ги чаках повече.

Връзка към коментар
преди 3 минути , Ilian359 каза:

Goldcar са шампиони в това отношение. Аз ги чаках повече.

Просто нямаше как да чакаме повече, тъй като както казах, картата беше на ПИБ, а там блокираната сума се освобождава след 2 седмици автоматично. Явно твоята карта е била от "по-търпелива" банка 🙂

Връзка към коментар

Ето документа.

 

Captur1e.JPG.120a536d96059174d029fdc643f07934.JPG

 

А и както се каза, след много безплодни разговори, след като им пратих мейл с този документ, не минаха и 10 мин и парите бяха освободени.

Връзка към коментар
преди 4 часа, Alexander каза:

Ето документа.

 

Captur1e.JPG.120a536d96059174d029fdc643f07934.JPG

 

А и както се каза, след много безплодни разговори, след като им пратих мейл с този документ, не минаха и 10 мин и парите бяха освободени.

Процедурата е мното ясна и точна. Търговеца блокира сума. Плащането след това може да стане с тази или друга карта. Ако търговеца не приключи авторизацията, тя пада след изтичане на срока. Ако клиента сигнализира по-рано, че е заплатил, ние приканяме търговеца да си приключи авторизацията. 

Без изрично искане на клиента, че е платил , няма как да знаем дали тръговеца трябва да освободи сумата или не. 

В случая сме ви съдействали това да стане по-рано и сме освободили сумата. 

Смятаме, че разговорите и съдействието от страна на Дайнърс не са безплодни. Нормално е да се изясни дали е платено, преди да се изиска анулиране на авторизация. Също е могло да се свържете с търговеца за анулиране на транзакцшята или да изчакате тя да падне автоматично след изтичане на срока. Смятаме обаче, че след съдействието ни сте имали разполагема сумата, блокирана от търговеца. 

Хубава вечер. 

 

 

Редактирано от Diners Club Bulgaria
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Така и не ми стана ясно, колко пари се взимат за посещение на салон, ако нямам достатъчен оборот за безплатно влизане.

На всеки салон цената е различна, но в извлеченията винаги съм виждал една и съща сума +30 и -30лв когато съм влизал безплатно.

Въпроса ми е, 30лв ли е винаги влизането, цената зависи от салона или тези +-30лв са фиктивни в извлеченията  и ако се плаща наистина, цената ще е друга?

 

Връзка към коментар
преди 7 минути , Alexander каза:

Така и не ми стана ясно, колко пари се взимат за посещение на салон, ако нямам достатъчен оборот за безплатно влизане.

На всеки салон цената е различна, но в извлеченията винаги съм виждал една и съща сума +30 и -30лв когато съм влизал безплатно.

Въпроса ми е, 30лв ли е винаги влизането, цената зависи от салона или тези +-30лв са фиктивни в извлеченията  и ако се плаща наистина, цената ще е друга?

 

Към момента, съгласно действащата тарифа цената за посещение е 30 лева, независимо в кой салон влизате! 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
4 minutes ago, Alexander said:

Има ли вероятност да се смени скоро или нищо не се знае?

Питам защото започнахте изречението с - към момента

Цената е добра, имай впредвид примерно цената с Приорити пас - 28EUR ...

 

А самата цена, както и всички други, като месечни такси, подмяна и т.н. са в тази тарифа - променят се , когато има решение за това 🙂

Връзка към коментар

Здравейте, вече съм в Рим и тъкмо тръгвам за летище Фиумичино. Видях, че има няколко салона на Дайнерс, но на повечето пише, че за излитащи от Терминал 3, а моя полет за Амстердам е от Терминал 1. В този случай мога ли да влезна в някой от салоните. И последно - кое се гледа като става въпрос за Шенгени- между кои държави е полета или гражданството  на пътуващия. Моля за съдействие.

Редактирано от saved_
Връзка към коментар

За Шенген - между кои държави е полета. Между Италия и Холандия няма граница. Паспорта са ти го проверили на влизане в Шенген. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, някой знае ли как бих могла да си получа картата в чужбина. Надявам се не ми се налага специално да летя до БГ за преиздаване и получаване. Преди малко звънях на тел от сайта на дайнерс и съответно девойката беше от фибанк и не знаеше нищо. Има ли някой инфо как става получаване в чужбина? Дали биха я изпратили по пощата?

Връзка към коментар
2 minutes ago, Alexander said:

На няколко пъти пробвам да платя без да вкарват картата в ПОС и дава грешка.

Работи ли ви този вид плащане или само с чип става?

Важно е вече да се уточнява за коя карта става въпрос, при наличие на повече от един вид :).

Иначе - да, моята минава безконтактно винаги, от новия (evolve) вид е ....

Връзка към коментар
преди 1 час, Rumiana G. каза:

Здравейте, някой знае ли как бих могла да си получа картата в чужбина. Надявам се не ми се налага специално да летя до БГ за преиздаване и получаване. Преди малко звънях на тел от сайта на дайнерс и съответно девойката беше от фибанк и не знаеше нищо. Има ли някой инфо как става получаване в чужбина? Дали биха я изпратили по пощата?

Не. Получаване лично на място. 

Връзка към коментар
12 minutes ago, Rainy said:

Не. Получаване лично на място. 

Сигурна ли си? Някъде в общите условия ми се струва, че имаше цена за доставка в чужбина. При това доста очаквана - към 100-ина лв.

Връзка към коментар

Да се върнем и на темата за приемане на карти на Дайнърс в Кауфланд и Лидл, например - има ли как да се разбере ако някой от тях се съгласи да работи с тези карти? Аз наскоро ги питах изрично и ми отговориха, че  не приемат и не знаят дали някога ще ги приемат. Тъй като и моят оборот минава основно в тези 2 магазина май.

Дайнърс няма ли да направят пак списък с търговци, които приемат картите им?

Връзка към коментар
10 minutes ago, akair said:

Сигурна ли си? Някъде в общите условия ми се струва, че имаше цена за доставка в чужбина. При това доста очаквана - към 100-ина лв.

ето тарифата: 100 лв.

http://www.diners.bg/uploads/Documents/Tarifa/Tarifa_DKB_05122018.pdf

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.