Branko Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 И на мен така ми казаха, но няма логика им отговорих да ми подновяват допълнителната а основната не, защото не съм пожелал. + това имам мейл а и в темата самите Дайнърс казаха, че старите карти се подменят поетапно и не трябва да правиш заявка. Освен ако изрично не искаш новата да ти е Дайнърс / Мастер кард Връзка към коментар
chandni Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 11 минути , rik4o каза: Звъннах току-що. Отговориха ми, че моята карта, валидна до 2020 г., не подлежи на автоматично подновяване. Вие подавате ли някакво искане, или нещо не съм разбрал? Не се подава нищо. Чакаш 🙂 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 33 минути , georgebg каза: Ако случая е по-специален, можете да се обадите и да се уточните с екипа им - аз така направих първоначално, но след това реших да сменя с новата им карта и уговорката отпадна 🙂 .... преди 16 минути , Branko каза: Не чакайте да получите задължително смс. Днес се обадих по телефона да питам какво се случва с картите. Оказа се, че стоят в клона на банката от половин месец. Днес отидох да си ги получа,но там беше само допълнителната а основната липсваше!!! Затова по добре звъннете и питайте в Дайнърс Звънях аз. Не чакам никога Годо... Уговорих клона, уговорих събота. Изрично уточних, че това ми е единствен начин да си взема картата. Изрично попитах - ще бъде ли готова до 15 декември. Отговорът - о, да. Изрично попитах - да се обаждам ли за напомняне? Отговорът - о, не. Те служебно ще определят дата. Такава все още няма... Е, повече от това? Все пак аз съм им клиент, а не те на мен. Ако не ми я сменят дотогава, ще преживеят без един клиент. Връзка към коментар
Branko Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 (редактирано) преди 13 минути , rik4o каза: Звъннах току-що. Отговориха ми, че моята карта, валидна до 2020 г., не подлежи на автоматично подновяване. Вие подавате ли някакво искане, или нещо не съм разбрал? И на мен така ми казаха, но няма логика им отговорих да ми подновяват допълнителната а основната не, защото не съм пожелал. + това имам мейл а и в темата самите Дайнърс казаха, че старите карти се подменят поетапно и не трябва да правиш заявка. Освен ако изрично не искаш новата да ти е Дайнърс / Мастер кард Редактирано 26 ноември, 2018 от Branko 1 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 3 минути , chandni каза: A гледал ли си в профила в my.diners.bg дали имаш съобщение...? Аз първо там получих съобщение и после получих SMS вече с датата, след която мога да получа картата. Имам мейл в профила, че ще се сменят поетапно до края на месеца и да очаквам смс. Но този мейл е от месец и половина. За това и им звъннах днес 2 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 (редактирано) преди 24 минути , rik4o каза: Звъннах току-що. Отговориха ми, че моята карта, валидна до 2020 г., не подлежи на автоматично подновяване. Вие подавате ли някакво искане, или нещо не съм разбрал? Само да уточним, че не подлежат на автоматично подновяване тези карти, които са безконтактни и може да им се сменя пин кода. Всички, които са със старите карти без смяна на пин и не са безконтактни се подменят автоматично, безплатно и без да заявяваш. Твоята от кои е? Редактирано 26 ноември, 2018 от Branko Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 (редактирано) Моята карта е от старите, не е безконтактна, с несменяем пин, имам и основна, и допълнителна. Нито в профила ми, нито в пощата, нито на SMS, нито за едната, нито за другата - ни вест, ни кост. А сега ми "изясниха" по телефона, че картата ми ще се поднови, когато наближи краят на срока й, т.е. 2020 г. и окончателно ме... хмх, объркаха. Вече нямам какво да ги питам?! А ме напъва... 🙂 Редактирано 26 ноември, 2018 от rik4o 2 1 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 5 минути , rik4o каза: Моята карта е от старите, не е безконтактна, с несменяем пин, имам и основна, и допълнителна. Нито в профила ми, нито в пощата, нито на SMS, нито за едната, нито за другата - ни вест, ни кост. А сега ми "изясниха" по телефона, че картата ми ще се поднови, когато наближи краят на срока й, т.е. 2020 г. и окончателно ме... хмх, объркаха. Вече нямам какво да ги питам?! А ме напъва... 🙂 Хммм... я им цитирай това и пиши на Дайнърс тук във форума Уважaеми клиенти, От 26 септември 2018 започваме поетапно подменяне на съществуващите Ви карти Diners club Classic, Diners club First Lady розова и Diners club First Lady червена. С новите преиздавани пластики ще можете да правите безконтактни разплащания и ще бъдат с възможност за промяна на ПИН код. Новите карти ще бъдат с три годишна валидност, като салдото и натрупаните бонус точки се прехвърлят автоматично към новата карта. При преиздаване на картата Ви, ще получите потвърдителен sms с дата, след която може да получите новите пластики. Старите карти ще продължат да работят до деня на получаване на новата. Срокът за подмяна на пластиките е 31 декември 2018 г., когато старите пластики ще бъдат вече неактивни. 1 Връзка към коментар
Salvuccio Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 И моята не е подновена, а бях звънял да попитам още преди 2-3 седмици. Казаха ми, че с приоритет за подновяването са по-новите карти и се почва назад подновяването 🙂 та си чакам чинно смс-а... 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 (редактирано) преди 1 минута , Salvuccio каза: Казаха ми, че с приоритет за подновяването са по-новите карти и се почва назад подновяването 🙂... По-новите??? Редактирано 26 ноември, 2018 от Фичо Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 Уважаеми магеланци, Всички карти се преиздават, като това става по дата на издаване всяка карта и това е причината, основни и допълнителни да не се преиздават едновременно. Всички клиенти ще получат смс, когато картата им е готова. Днес смс, ще получат още 2500 клиента, който ще могат да си получат картите в идната седмица. Всички карти, които не са преиздадени до края на годината, няма да бъдат блокирани. Същото важи и за карти, които не са получени до тогава. Процесът по подмяна изисква много времеви ресурс и молим за търпение. Ако някой има изрично желаиние за получаване или подмяна на бранда, може да го направи преди получавена на смс, че картата е преиздадена. Поздрави. 5 Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 11 минути , Diners Club Bulgaria каза: Уважаеми магеланци, Всички карти се преиздават, като това става по дата на издаване всяка карта и това е причината, основни и допълнителни да не се преиздават едновременно. Всички клиенти ще получат смс, когато картата им е готова. Днес смс, ще получат още 2500 клиента, който ще могат да си получат картите в идната седмица. Всички карти, които не са преиздадени до края на годината, няма да бъдат блокирани. Същото важи и за карти, които не са получени до тогава. Процесът по подмяна изисква много времеви ресурс и молим за търпение. Ако някой има изрично желаиние за получаване или подмяна на бранда, може да го направи преди получавена на смс, че картата е преиздадена. Поздрави. Моите карти и основната и допълнителн са издадени заедно, основната е преиздадена преди месец, допълнителни още не са преиздадени. 1 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 (редактирано) Абсолютно няма закономерност с датите на издаване явно, защото и при мен е така. Но допълнителната е издадена след основната и е готова, а основната не е Редактирано 26 ноември, 2018 от Branko Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 6 минути , Marisha каза: Моите карти и основната и допълнителн са издадени заедно, основната е преиздадена преди месец, допълнителни още не са преиздадени. Може ли клинетски номер на лично съобщение, за да проверим. преди 3 минути , Branko каза: Абсолютно няма закономерност с датите на издаване явно, защото и при мен е така. Но допълнителната е издадена след основната и е готова, а основната не е Разбирасе, че има закономерност 🙂 В момента се преиздават карти с дата на издаване от 01 януари 2017 до 31 майл. 2018 г. Ако основната Ви карта е издадена преди тово, ще попадне в някой от следващите траншове. Картите преди 2017, ще бъдат преиздаване поради наближаващия край на валидност. Връзка към коментар
Branko Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 (редактирано) Имах в предвид закономерност, че първо се издават картите спрямо датата им на издаване, както казвате по горе . При мен допълнителната е издадена след основната и днес я получих от клона на ПИБ, където си е стояла бая време а основната я нямаше.След разговор с Вас стана ясно, че след 5 работни дни да си я взема Редактирано 26 ноември, 2018 от Branko Връзка към коментар
Гост Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 50 минути , Diners Club Bulgaria каза: Уважаеми магеланци, Всички карти се преиздават, като това става по дата на издаване всяка карта и това е причината, основни и допълнителни да не се преиздават едновременно. Всички клиенти ще получат смс, когато картата им е готова. Днес смс, ще получат още 2500 клиента, който ще могат да си получат картите в идната седмица. Всички карти, които не са преиздадени до края на годината, няма да бъдат блокирани. Същото важи и за карти, които не са получени до тогава. Процесът по подмяна изисква много времеви ресурс и молим за търпение. Ако някой има изрично желаиние за получаване или подмяна на бранда, може да го направи преди получавена на смс, че картата е преиздадена. Поздрави. @Diners Club Bulgaria Аз напълно влизам в положение и затова коректно звъннах да разбера ситуацията, поговорих с колегите ви, увериха ме, че ще я получа навреме и не съм притеснявала никого повече. Само че аз не живея в България и ако не я получа на 15-декември, събота, просто ще я анулирам и ще преглътна посещенията на салоните 🙂 Няма начин да платя 100 лв. за доставка, при положение че съм можела да я взема лично. Така че е добре и вие да влизате в положение на клиентите си, ако държите на тях, разбира се. Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 9 минути , Rainy каза: @Diners Club Bulgaria Аз напълно влизам в положение и затова коректно звъннах да разбера ситуацията, поговорих с колегите ви, увериха ме, че ще я получа навреме и не съм притеснявала никого повече. Само че аз не живея в България и ако не я получа на 15-декември, събота, просто ще я анулирам и ще преглътна посещенията на салоните 🙂 Няма начин да платя 100 лв. за доставка, при положение че съм можела да я взема лично. Така че е добре и вие да влизате в положение на клиентите си, ако държите на тях, разбира се. Ако сме се уточнили така, значи така ще стане. Няма повод за притеснение. Пък и сме доказали, че ако има грешка от наша страна, поемаме си разходите за доставка. Хубава вечер 5 Връзка към коментар
tch Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 На 25.11.2018 г. в 19:04, Георги каза: Така че когато двете банки се обединят окончателно, силно вероятно Diners ще вървят в Лидл, но като срок едва ли някой може да каже. Обединението ще отнеме над година.... Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 5 часа, Diners Club Bulgaria каза: Всички карти, които не са преиздадени до края на годината, няма да бъдат блокирани. Същото важи и за карти, които не са получени до тогава. Това ако го знаех, щях да изчакам. С новата карта постоянно изпадам в конфузни ситуации да обяснявам, че не е съвсем безконтактна. 2 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 9 минути , Ilian359 каза: Това ако го знаех, щях да изчакам. С новата карта постоянно изпадам в конфузни ситуации да обяснявам, че не е съвсем безконтактна. Тази вечер за пореден път се обяснявахме на касите в Билла как "безконтактната" карта всъщност не е безконтактна... Касиерката упорито ми обясняваше как имало знак за безконтактна, аз още по-упорито й обяснявах, че въпреки знака, не е безконтактна. Действително трбваше да се ъпдейтнат терминалите преди да се подменят картите и да не се слага каруцата пред коня... 7 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 4 минути , chandni каза: Тази вечер за пореден път се обяснявахме на касите в Билла как "безконтактната" карта всъщност не е безконтактна... Касиерката упорито ми обясняваше как имало знак за безконтактна, аз още по-упорито й обяснявах, че въпреки знака, не е безконтактна. Действително трбваше да се ъпдейтнат терминалите преди да се подменят картите и да не се слага каруцата пред коня... Просто казвай, че безконтактният чип е счупен и си подала заявка за смяна на картата, но все още си в изчакване... 1 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 8 minutes ago, chandni said: Тази вечер за пореден път се обяснявахме на касите в Билла как "безконтактната" карта всъщност не е безконтактна... Касиерката упорито ми обясняваше как имало знак за безконтактна, аз още по-упорито й обяснявах, че въпреки знака, не е безконтактна. Действително трбваше да се ъпдейтнат терминалите преди да се подменят картите и да не се слага каруцата пред коня... Какво прави 1% кешбек с хората 😉 ... пазарувайте във Фантастико - хем безконтактно, хем 8% кешбек 🙂 . Майтапа настрана - след като присъединиха оборота и от МС апликацията към оборот за салоните, нищо не ме спира да си я ползвам навсякъде без да се интересувам къде и как минава ... щом минава ... Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 30 минути , georgebg каза: Какво прави 1% кешбек с хората 😉 ... пазарувайте във Фантастико - хем безконтактно, хем 8% кешбек 🙂 . Майтапа настрана - след като присъединиха оборота и от МС апликацията към оборот за салоните, нищо не ме спира да си я ползвам навсякъде без да се интересувам къде и как минава ... щом минава ... Фантастико няма в цяла България все пак 1 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 О, чудо! И в Jumbo мина безконтактно. Удвои се броят на магазините, поддържащи подновените карти. От един станаха два. 7 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 1 hour ago, chandni said: Тази вечер за пореден път се обяснявахме на касите в Билла как "безконтактната" карта всъщност не е безконтактна... Касиерката упорито ми обясняваше как имало знак за безконтактна, аз още по-упорито й обяснявах, че въпреки знака, не е безконтактна. Действително трбваше да се ъпдейтнат терминалите преди да се подменят картите и да не се слага каруцата пред коня... Спрете да позволявате на касиерите да ви казват как да платите. Картата си е ваша, парите са си ваши, ще си платите както поискате, ако искате и с магнитнате лента! Днес една касиерка за малко щях да я накарам да ми върне парите в картата, ако транзакцията не беше минала като Дайнърс , а аз 5 пъти й бях казал, че искам да платя с чип. Много ме дразнят като ми се правят на интересни. 4 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега