Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

И на мен така ми казаха, но няма логика им отговорих да ми подновяват допълнителната а основната не, защото не съм пожелал. + това имам мейл а и в темата самите Дайнърс казаха, че старите карти се подменят поетапно и не трябва да правиш заявка. Освен ако изрично не искаш новата да ти е Дайнърс / Мастер кард

Връзка към коментар
преди 11 минути , rik4o каза:

Звъннах току-що. Отговориха ми, че моята карта, валидна до 2020 г., не подлежи на автоматично подновяване. Вие подавате ли някакво искане, или нещо не съм разбрал?

Не се подава нищо. Чакаш 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 33 минути , georgebg каза:

Ако случая е по-специален, можете да се обадите и да се уточните с екипа им - аз така направих първоначално, но след това реших да сменя с новата им карта и уговорката отпадна 🙂 ....

 

преди 16 минути , Branko каза:

Не чакайте да получите задължително  смс. Днес се обадих по телефона да питам какво се случва с картите. Оказа се, че стоят в клона на банката от половин месец. Днес отидох да си ги получа,но там беше само допълнителната а основната липсваше!!!

Затова по добре звъннете и питайте в Дайнърс 

Звънях аз. Не чакам никога Годо...

 

Уговорих клона, уговорих събота. Изрично уточних, че това ми е единствен начин да си взема картата.

Изрично попитах - ще бъде ли готова до 15 декември. Отговорът - о, да.

Изрично попитах - да се обаждам ли за напомняне? Отговорът - о, не. Те служебно ще определят дата. Такава все още няма...

 

Е, повече от това? Все пак аз съм им клиент, а не те на мен. Ако не ми я сменят дотогава, ще преживеят без един клиент.

Връзка към коментар
преди 13 минути , rik4o каза:

Звъннах току-що. Отговориха ми, че моята карта, валидна до 2020 г., не подлежи на автоматично подновяване. Вие подавате ли някакво искане, или нещо не съм разбрал?

И на мен така ми казаха, но няма логика им отговорих да ми подновяват допълнителната а основната не, защото не съм пожелал. + това имам мейл а и в темата самите Дайнърс казаха, че старите карти се подменят поетапно и не трябва да правиш заявка. Освен ако изрично не искаш новата да ти е Дайнърс / Мастер кард

Редактирано от Branko
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , chandni каза:

A гледал ли си в профила в my.diners.bg дали имаш съобщение...? Аз първо там получих съобщение и после получих SMS вече с датата, след която мога да получа картата.

Имам мейл в профила, че ще се сменят поетапно до края на месеца и да очаквам смс. Но този мейл е от месец и половина. За това и им звъннах днес

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 24 минути , rik4o каза:

Звъннах току-що. Отговориха ми, че моята карта, валидна до 2020 г., не подлежи на автоматично подновяване. Вие подавате ли някакво искане, или нещо не съм разбрал?

Само да уточним, че не подлежат на автоматично подновяване тези карти, които са безконтактни и може да им се сменя пин кода. Всички, които са със старите карти без смяна на пин и не са безконтактни се подменят автоматично, безплатно и без да заявяваш. 

Твоята от кои е? 

Редактирано от Branko
Връзка към коментар

Моята карта е от старите, не е безконтактна, с несменяем пин, имам и основна, и допълнителна. Нито в профила ми, нито в пощата, нито на SMS, нито за едната, нито за другата - ни вест, ни кост. А сега ми "изясниха" по телефона, че картата ми ще се поднови, когато наближи краят на срока й, т.е. 2020 г. и окончателно ме... хмх, объркаха.

Вече нямам какво да ги питам?! А ме напъва... 🙂

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , rik4o каза:

Моята карта е от старите, не е безконтактна, с несменяем пин, имам и основна, и допълнителна. Нито в профила ми, нито в пощата, нито на SMS, нито за едната, нито за другата - ни вест, ни кост. А сега ми "изясниха" по телефона, че картата ми ще се поднови, когато наближи краят на срока й, т.е. 2020 г. и окончателно ме... хмх, объркаха.

Вече нямам какво да ги питам?! А ме напъва... 🙂

Хммм... я им цитирай това и пиши на Дайнърс тук във форума

Уважaеми клиенти, От 26 септември 2018 започваме поетапно подменяне на съществуващите Ви карти Diners club Classic, Diners club First Lady розова и Diners club First Lady червена. С новите преиздавани пластики ще можете да правите безконтактни разплащания и ще бъдат с възможност за промяна на ПИН код. Новите карти ще бъдат с три годишна валидност, като салдото и натрупаните бонус точки се прехвърлят автоматично към новата карта. При преиздаване на картата Ви, ще получите потвърдителен sms с дата, след която може да получите новите пластики. Старите карти ще продължат да работят до деня на получаване на новата. Срокът за подмяна на пластиките е 31 декември 2018 г., когато старите пластики ще бъдат вече неактивни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И моята не е подновена, а бях звънял да попитам още преди 2-3 седмици. Казаха ми, че  с приоритет за подновяването са по-новите карти и се почва назад подновяването 🙂 та си чакам чинно смс-а...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Salvuccio каза:

Казаха ми, че  с приоритет за подновяването са по-новите карти и се почва назад подновяването 🙂...

По-новите??? :rolleyes:

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

Уважаеми магеланци,

 

Всички карти се преиздават, като това става по дата на издаване всяка карта и това е причината, основни и допълнителни да не се преиздават едновременно.

Всички клиенти ще получат смс, когато картата им е готова. 

Днес смс, ще получат още 2500 клиента, който ще могат да си получат картите в идната седмица.

Всички карти, които не са преиздадени до края на годината, няма да бъдат блокирани. Същото важи и за карти, които не са получени до тогава.

Процесът по подмяна изисква много времеви ресурс и молим за търпение.

Ако някой има изрично желаиние за получаване или подмяна на бранда, може да го направи преди получавена на смс, че картата е преиздадена.

Поздрави.

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 11 минути , Diners Club Bulgaria каза:

Уважаеми магеланци,

 

Всички карти се преиздават, като това става по дата на издаване всяка карта и това е причината, основни и допълнителни да не се преиздават едновременно.

Всички клиенти ще получат смс, когато картата им е готова. 

Днес смс, ще получат още 2500 клиента, който ще могат да си получат картите в идната седмица.

Всички карти, които не са преиздадени до края на годината, няма да бъдат блокирани. Същото важи и за карти, които не са получени до тогава.

Процесът по подмяна изисква много времеви ресурс и молим за търпение.

Ако някой има изрично желаиние за получаване или подмяна на бранда, може да го направи преди получавена на смс, че картата е преиздадена.

Поздрави.

 

Моите карти и основната и допълнителн са издадени заедно, основната е преиздадена преди месец, допълнителни още не са преиздадени.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Абсолютно няма закономерност с датите на издаване явно, защото и при мен е така. Но допълнителната е издадена след основната и е готова,  а основната не е

Редактирано от Branko
Връзка към коментар
преди 6 минути , Marisha каза:

Моите карти и основната и допълнителн са издадени заедно, основната е преиздадена преди месец, допълнителни още не са преиздадени.

Може ли клинетски номер на лично съобщение, за да проверим.

преди 3 минути , Branko каза:

Абсолютно няма закономерност с датите на издаване явно, защото и при мен е така. Но допълнителната е издадена след основната и е готова,  а основната не е

Разбирасе, че има закономерност 🙂 В  момента се преиздават карти с дата на издаване от 01 януари 2017 до 31 майл. 2018 г. Ако основната Ви карта е издадена преди тово, ще попадне в някой от следващите траншове. Картите преди 2017, ще бъдат преиздаване поради наближаващия край на валидност.

Връзка към коментар

Имах в предвид закономерност, че първо се издават картите спрямо датата им на издаване, както казвате по горе . При мен допълнителната е издадена след основната и днес я получих от клона на ПИБ,  където си е стояла бая време а основната я нямаше.След разговор с Вас стана ясно, че след 5 работни дни да си я взема

Редактирано от Branko
Връзка към коментар
преди 50 минути , Diners Club Bulgaria каза:

Уважаеми магеланци,

 

Всички карти се преиздават, като това става по дата на издаване всяка карта и това е причината, основни и допълнителни да не се преиздават едновременно.

Всички клиенти ще получат смс, когато картата им е готова. 

Днес смс, ще получат още 2500 клиента, който ще могат да си получат картите в идната седмица.

Всички карти, които не са преиздадени до края на годината, няма да бъдат блокирани. Същото важи и за карти, които не са получени до тогава.

Процесът по подмяна изисква много времеви ресурс и молим за търпение.

Ако някой има изрично желаиние за получаване или подмяна на бранда, може да го направи преди получавена на смс, че картата е преиздадена.

Поздрави.

@Diners Club Bulgaria Аз напълно влизам в положение и затова коректно звъннах да разбера ситуацията, поговорих с колегите ви, увериха ме, че ще я получа навреме и не съм притеснявала никого повече. Само че аз не живея в България и ако не я получа на 15-декември, събота, просто ще я анулирам и ще преглътна посещенията на салоните 🙂 Няма начин да платя 100 лв. за доставка, при положение че съм можела да я взема лично. 

 

Така че е добре и вие да влизате в положение на клиентите си, ако държите на тях, разбира се. 

Връзка към коментар
преди 9 минути , Rainy каза:

@Diners Club Bulgaria Аз напълно влизам в положение и затова коректно звъннах да разбера ситуацията, поговорих с колегите ви, увериха ме, че ще я получа навреме и не съм притеснявала никого повече. Само че аз не живея в България и ако не я получа на 15-декември, събота, просто ще я анулирам и ще преглътна посещенията на салоните 🙂 Няма начин да платя 100 лв. за доставка, при положение че съм можела да я взема лично. 

 

Така че е добре и вие да влизате в положение на клиентите си, ако държите на тях, разбира се. 

Ако сме се уточнили така, значи така ще стане. Няма повод за притеснение. Пък и сме доказали, че ако има грешка от наша страна, поемаме си разходите за доставка. 

Хубава вечер 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
На 25.11.2018 г. в 19:04, Георги каза:

Така че когато двете банки се обединят окончателно, силно вероятно Diners ще вървят в Лидл, но като срок едва ли някой може да каже. 

Обединението ще отнеме над година....

Връзка към коментар
преди 5 часа, Diners Club Bulgaria каза:

Всички карти, които не са преиздадени до края на годината, няма да бъдат блокирани. Същото важи и за карти, които не са получени до тогава.

Това ако го знаех, щях да изчакам. С новата карта постоянно изпадам в конфузни ситуации да обяснявам, че не е съвсем безконтактна.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 9 минути , Ilian359 каза:

Това ако го знаех, щях да изчакам. С новата карта постоянно изпадам в конфузни ситуации да обяснявам, че не е съвсем безконтактна.

Тази вечер за пореден път се обяснявахме на касите в Билла как "безконтактната" карта всъщност не е безконтактна... Касиерката упорито ми обясняваше как имало знак за безконтактна, аз още по-упорито й обяснявах, че въпреки знака, не е безконтактна. Действително трбваше да се ъпдейтнат терминалите преди да се подменят картите и да не се слага каруцата пред коня...

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 4 минути , chandni каза:

Тази вечер за пореден път се обяснявахме на касите в Билла как "безконтактната" карта всъщност не е безконтактна... Касиерката упорито ми обясняваше как имало знак за безконтактна, аз още по-упорито й обяснявах, че въпреки знака, не е безконтактна. Действително трбваше да се ъпдейтнат терминалите преди да се подменят картите и да не се слага каруцата пред коня...

Просто казвай, че безконтактният чип е счупен и си подала заявка за смяна на картата, но все още си в изчакване...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
8 minutes ago, chandni said:

Тази вечер за пореден път се обяснявахме на касите в Билла как "безконтактната" карта всъщност не е безконтактна... Касиерката упорито ми обясняваше как имало знак за безконтактна, аз още по-упорито й обяснявах, че въпреки знака, не е безконтактна. Действително трбваше да се ъпдейтнат терминалите преди да се подменят картите и да не се слага каруцата пред коня...

Какво прави 1% кешбек с хората 😉 ... пазарувайте във Фантастико - хем безконтактно, хем 8% кешбек 🙂 .

Майтапа настрана - след като присъединиха оборота и от МС апликацията към оборот за салоните, нищо не ме спира да си я ползвам навсякъде без да се интересувам къде и как минава ... щом минава ...

Връзка към коментар
преди 30 минути , georgebg каза:

Какво прави 1% кешбек с хората 😉 ... пазарувайте във Фантастико - хем безконтактно, хем 8% кешбек 🙂 .

Майтапа настрана - след като присъединиха оборота и от МС апликацията към оборот за салоните, нищо не ме спира да си я ползвам навсякъде без да се интересувам къде и как минава ... щом минава ...

Фантастико няма в цяла България все пак

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
1 hour ago, chandni said:

Тази вечер за пореден път се обяснявахме на касите в Билла как "безконтактната" карта всъщност не е безконтактна... Касиерката упорито ми обясняваше как имало знак за безконтактна, аз още по-упорито й обяснявах, че въпреки знака, не е безконтактна. Действително трбваше да се ъпдейтнат терминалите преди да се подменят картите и да не се слага каруцата пред коня...

Спрете да позволявате на касиерите да ви казват как да платите. Картата  си е ваша, парите са си ваши, ще си платите както поискате, ако искате и с магнитнате лента! Днес една касиерка за малко щях да я накарам да ми върне парите в картата, ако транзакцията не беше минала като Дайнърс , а аз 5 пъти й бях казал, че искам да платя с чип. Много ме дразнят като ми се правят на интересни.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.