neuromancer Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 Преди 1 час, Ilian359 каза: Това ако го знаех, щях да изчакам. С новата карта постоянно изпадам в конфузни ситуации да обяснявам, че не е съвсем безконтактна Имаше една хитра идея за лепенка върху символа... 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 преди 8 минути , Jorro каза: Спрете да позволявате на касиерите да ви казват как да платите. Картата си е ваша, парите са си ваши, ще си платите както поискате, ако искате и с магнитнате лента! Днес една касиерка за малко щях да я накарам да ми върне парите в картата, ако транзакцията не беше минала като Дайнърс , а аз 5 пъти й бях казал, че искам да платя с чип. Много ме дразнят като ми се правят на интересни. То не е до това кой е прав и кой е крив. А до това, че нещо елементарно като плащане с карта не би трябвало да ти докарва допълнителен стрес. Може и за много хора подобни разправии по касите да не им пречат, но мен лично биха ме натоварили безкрайно и смятам същото важи и за оплакалите се в темата. 8 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 Just now, Георги said: То не е до това кой е прав и кой е крив. А до това, че нещо елементарно като плащане с карта не би трябвало да ти докарва допълнителен стрес. Може и за много хора подобни разправии по касите да не им пречат, но мен лично биха ме натоварили безкрайно и смятам същото важи и за оплакалите се в темата. На мен също не ми е приятно да се разправям, ама в крайна сметка съм клиент и ще се научат да изслушват клиента и да уважат желанието му как да плати. 3 Връзка към коментар
Borislav Ivanov Публикувано: 26 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2018 54 minutes ago, Jorro said: Спрете да позволявате на касиерите да ви казват как да платите. Картата си е ваша, парите са си ваши, ще си платите както поискате, ако искате и с магнитнате лента! Днес една касиерка за малко щях да я накарам да ми върне парите в картата, ако транзакцията не беше минала като Дайнърс , а аз 5 пъти й бях казал, че искам да платя с чип. Много ме дразнят като ми се правят на интересни. При нормални обстоятелства има ли чип не може да използваш магнитна лента. Магнитната лента е практически без никаква защита и е изключително рискова транзакция. Такова искане също така говори на търговеца, че е много вероятно да е фалшива карта. Аз като търговец веднага бих отказъл да осъществя трансакцията. Има вариант при който ако има проблем с чипът терминала ще изпише да се ползва магнитна лента. Иначе опиташ ли с магнитна лента директно ПОС ще изпише "използвайте чипът". За дайнърс незнам специално но трябва д а е съшото. Аз лично swipe трансакция не съм правил от поне 5 години като клиент и поне 2 като търговец. (с изключение на AMEX - в америка още си държат на swipe and sign макар и да се опитват да ги обновят) До колкото за чипът и RFID (безконтактно), при положение че си подал картата на търговеца - трябва да ползва чипът. Макар че няма такова изрично задължение. Смисълът на безконтактното плащане е да не даваш картата на търговеца. След като си я дал смисълът отпада. Все пак много търговци го правят особено при по малки суми за да не изисква пин и да се движи по бързо опашката. Другата причина е че е по лесно от колкото да я пъхат, особено при някой мобилни терминали. Но имайки изрично желание от клиента да мине контактно с чип - няма никаква причина да се правят на интересни. Тук вече им куца явно обучението за работа с терминали, което е много сериозен проблем но си имаше и друга тема. 1 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 Ето до какво води едно недоизпипано решение да се пусне нов продукт, преди да е обновена инфраструктурата. В развитите страни сред активите на всяка по-голяма фирма присъства и нейното име, заедно с търговските марки. В България или не знаят, или не ги интересува какъв фал е да си причиняват репутационни щети. И как това се отразява на финансовите отчети. 3 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 преди 18 часа, Marisha каза: Моята е сменена преди месец/не съм я взела още/, но допълнителните карти не са сменени още. Здравейте, след направената проверка се установи, че всичките ви карти са в офиса и Ви очакват. Поздрави. 1 1 Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 преди 20 часа, ven62 каза: Сега пак проверих - и с IE, и с Chrome Да (се) филмирам ли? Не, че ми е важно и неотложно. … Ако видя зор … ще смятам наум. И аз ще смятам на ум. А изпробвах всякакви браузъри, но без ефект. За да ми е пълен купона, като искам да платя комунално задължение, ми изписва "невалидна заявка". Явно са ме сложили в графата "може да си грозен, но за сметка на това си тъп"! 1 3 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 преди 1 час, Ardent каза: И аз ще смятам на ум. А изпробвах всякакви браузъри, но без ефект. За да ми е пълен купона, като искам да платя комунално задължение, ми изписва "невалидна заявка". Явно са ме сложили в графата "може да си грозен, но за сметка на това си тъп"! Моля проверите отново! Извиняваме се за неудобството. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 @Diners Club Bulgariaполучих смс да си взема новата безконтактна карта (говоря за Класик). Виждам, че на много места тя все още не се отчита като безконтактна. Кога се очаква това да е актуализирано на всички досегашни обекти, за да я взема и ползвам нормално? 3 Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 преди 1 час, Diners Club Bulgaria каза: Моля проверите отново! Извиняваме се за неудобството. Благодаря! Сега работи, малко бавно, но работи. Успях както да платя комунални сметки, така и да видя оборота за салоните. При всики положения, обаче, адмирации за бързата реакция! 1 Връзка към коментар
desislavna Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 От първи опит успешно платена годишна карта за градския транспорт в подлеза на "Сердика". Постерминалът е на Общинска банка, картата е класик, с чип, от старите. 1 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 (редактирано) На 26.11.2018 г. в 15:32, chandni каза: От "най-хубавите"... 🙂 Unicredit Някъде по-назад в темата Дайнърсите ми обещаха. Имали договор, …, действали... до към Нова Година. Дали не беше по телефона...🤔 Редактирано 27 ноември, 2018 от ven62 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 Аз съм много благодарна на това, че тук отговарят на всякакви въпроси. Ама, че информацията , която получаваме , не е точна, е факт. Какво се случва: Вчера, Венчо @ven62се оплака, след него и аз - че наличностите ми не са верни. По някое време, се обади изключително приятен младеж, за да ме пита, какъв е проблемът. Това, вчера след обяд. Влязох аз в приложението, беше си вече всичко наред. Използвах момента, за да питам, за подмяната на втората ми карта, която е валидна до 2021 година. Любезният младеж рече, че ще пита колегите и ще звънне след малко. Така и стана - обади и се каза, че е говорил с колегите и картата ми, за сега не е предвидена за смяна. Днеска получавам СМС, да ида да си взема преиздадената карта.😟 Така че, на кое и на кого да вярва човек, като информацията се разминава. 8 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 преди 14 минути , ven62 каза: Някъде по-назад в темата Дайнърсите ми обещаха. Имали договор, …, действали... до към Нова Година. Дали не беше по телефона...🤔 Не е било (или поне не само) по телефона. На 29.08.2018 г. в 11:33, Diners Club Bulgaria каза: 5. В рамките на броени дни ще може да използвате картата си Дайнръс на над 95 % от всички терминали в страната, включително и терминали на Уникредит Булбанк. 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 35 minutes ago, chandni said: Не е било (или поне не само) по телефона. Verba Volant, Scripta manent. 5 Връзка към коментар
Боян Димитров Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 Аз искам да рапортувам за сериозен проблем според мене: Днес получих смс , че картата ми е подменена. Отивам в Първа Инвестиционна и ми вадят една от новите ментаци Мастеркард/Дайнърс и се опитват да ми я набутат в ръцете. Сега, аз карта Мастъркард/Дайнърс никога не съм искал. При запазване на текущите условия по тези карти, няма и да поискам. Но ме е яд, че никой не се пробва да се свърже с мене да попита и се наложи да ходя до банката, където да се наредя на една хубава опашка. 2 3 1 1 Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 преди 5 минути , Боян Димитров каза: Аз искам да рапортувам за сериозен проблем според мене: Днес получих смс , че картата ми е подменена. Отивам в Първа Инвестиционна и ми вадят една от новите ментаци Мастеркард/Дайнърс и се опитват да ми я набутат в ръцете. Сега, аз карта Мастъркард/Дайнърс никога не съм искал. При запазване на текущите условия по тези карти, няма и да поискам. Но ме е яд, че никой не се пробва да се свърже с мене да попита и се наложи да ходя до банката, където да се наредя на една хубава опашка. И аз получих смс днес. Утре ще ходя и ще видя точно какво ще ми дадат, но ако набутат Мастъркард - ще се караме. 3 2 1 Връзка към коментар
zory Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 Преди 1 час, Loverboy каза: И аз получих смс днес. Утре ще ходя и ще видя точно какво ще ми дадат, но ако набутат Мастъркард - ще се караме. Има ли начин да разбера кога ще подменят и моята карта и дали ще ме изненадат с новия им, непоискан от мен продукт. Притеснявам се, защото януари ще пътувам и ще има ли време да се поправят евентуални грешки. Връзка към коментар
Боян Димитров Публикувано: 27 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 27 ноември, 2018 преди 1 час, zory каза: Има ли начин да разбера кога ще подменят и моята карта и дали ще ме изненадат с новия им, непоискан от мен продукт. Притеснявам се, защото януари ще пътувам и ще има ли време да се поправят евентуални грешки. Аз моята не я взех. Днес тествах старата, все още е активна. Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 (редактирано) преди 12 часа, Боян Димитров каза: Аз искам да рапортувам за сериозен проблем според мене: Днес получих смс , че картата ми е подменена. Отивам в Първа Инвестиционна и ми вадят една от новите ментаци Мастеркард/Дайнърс и се опитват да ми я набутат в ръцете. Сега, аз карта Мастъркард/Дайнърс никога не съм искал. При запазване на текущите условия по тези карти, няма и да поискам. Но ме е яд, че никой не се пробва да се свърже с мене да попита и се наложи да ходя до банката, където да се наредя на една хубава опашка. Нито една от картите не е преиздадена със сменен вид, освен ако изрично не сте поискал това! Моля за предоставите клиентски номер, за да внесем ясното по вашия конкретен случа. Отново потвърждаваме, че ВСИЧКИ КАРТИ са преиздадена без промяна на вида и условията! Редактирано 28 ноември, 2018 от Diners Club Bulgaria 1 Връзка към коментар
lesy Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 Доколкото четох снощи останах с впечатление да си откажа преиздадената ДК/МК и да подам заявление за Evollve? И на място в офис на ПИБ ли? Старата ми карта е повече от година, ако има значение. Трябва декември да започна да трупам оборот. Връзка към коментар
Боян Димитров Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 (редактирано) преди 6 часа, Diners Club Bulgaria каза: Нито една от картите не е преиздадена със сменен вид, освен ако изрично не сте поискал това! Моля за предоставите клиентски номер, за да внесем ясното по вашия конкретен случа. Отново потвърждаваме, че ВСИЧКИ КАРТИ са преиздадена без промяна на вида и условията! Ok ли е публично да си давам клиентския номер? Ако няма заплаха за собственaта ми сигурност, ще го напиша, но обвинението в лъжа някак си е смехотворно. Отидох до офиса след смс-а. Никого не съм търсил преди това във връзка с картата. По принцип нямам нищо против преиздаването, най-вече заради безконтактните плащания, но само заради това не бих си направил усилие и не съм правил никакво усилие. Никъде не съм звънял, никого не съм търсил, дори се учудих, че съм в групата за преиздаване, защото картата ми е валидна почти до края на 2020. Oт смс-а научих , че ще си я получа в офиса на Драган Цанков и чак после видях в сайт-а, че има опция за друг офис, която бих предпочел. Истина е , че картата не съм я поглеждал. Просто попитах, дали е смесената и момчето ми каза, че е такава. Дори думите му бяха: "те всички са такива, а от сутринта имам 2-3 случая на върнати карти вече". И писахме някаква молба за преиздаване с единичен бранд , само на Дайнърс. А ако се интересувате защо попитах, отговора е: защото на жена ми направихте същото. Издадохте карта с 2та бранда, без тя да е наясно с това. Вярно там случая е малко по-различен, защото тя поиска да й се намали лимита по картата, тъй като не може да се настройва, т.е. тя е по някакъв начин инициатор, но никъде не е искала на картата й да има Мастъркард. Редактирано 28 ноември, 2018 от Боян Димитров 2 1 Връзка към коментар
zory Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 (редактирано) Преди 1 час, Боян Димитров каза: Ok ли е публично да си давам клиентския номер? Ако няма заплаха за собственaта ми сигурност, ще го напиша, но обвинението в лъжа някак си е смехотворно. Отидох до офиса след смс-а. Никого не съм търсил преди това във връзка с картата. По принцип нямам нищо против преиздаването, най-вече заради безконтактните плащания, но само заради това не бих си направил усилие и не съм правил никакво усилие. Никъде не съм звънял, никого не съм търсил, дори се учудих, че съм в групата за преиздаване, защото картата ми е валидна почти до края на 2020. Oт смс-а научих , че ще си я получа в офиса на Драган Цанков и чак после видях в сайт-а, че има опция за друг офис, която бих предпочел. Истина е , че картата не съм я поглеждал. Просто попитах, дали е смесената и момчето ми каза, че е такава. Дори думите му бяха: "те всички са такива, а от сутринта имам 2-3 случая на върнати карти вече". И писахме някаква молба за преиздаване с единичен бранд , само на Дайнърс. А ако се интересувате защо попитах, отговора е: защото на жена ми направихте същото. Издадохте карта с 2та бранда, без тя да е наясно с това. Вярно там случая е малко по-различен, защото тя поиска да й се намали лимита по картата, тъй като не може да се настройва, т.е. тя е по някакъв начин инициатор, но никъде не е искала на картата й да има Мастъркард. Клиентския номер на лични съобщения го напиши. Редактирано 28 ноември, 2018 от Георги Връзка към коментар
Rumiana G. Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 За живеещите в Германия, с Дайнерс може да се плаща в Netto, Rossmann, Galeria Kaufhof, Karstadt и Aral. Почнах преди няколко дни да правя оборот, та това са ми наблюденията до момента. Лидл, Алди не става за съжаление. Някой ако може да сподели още опит ще се радвам! 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 Дискусията за кредитните карти в САЩ в отделна тема: Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега