Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Преди 1 час, Ilian359 каза:

Това ако го знаех, щях да изчакам. С новата карта постоянно изпадам в конфузни ситуации да обяснявам, че не е съвсем безконтактна

Имаше една хитра идея за лепенка върху символа...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 8 минути , Jorro каза:

Спрете да позволявате на касиерите да ви казват как да платите. Картата  си е ваша, парите са си ваши, ще си платите както поискате, ако искате и с магнитнате лента! Днес една касиерка за малко щях да я накарам да ми върне парите в картата, ако транзакцията не беше минала като Дайнърс , а аз 5 пъти й бях казал, че искам да платя с чип. Много ме дразнят като ми се правят на интересни.

То не е до това кой е прав и кой е крив. А до това, че нещо елементарно като плащане с карта не би трябвало да ти докарва допълнителен стрес. Може и за много хора подобни разправии по касите да не им пречат, но мен лично биха ме натоварили безкрайно и смятам същото важи и за оплакалите се в темата. 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
Just now, Георги said:

То не е до това кой е прав и кой е крив. А до това, че нещо елементарно като плащане с карта не би трябвало да ти докарва допълнителен стрес. Може и за много хора подобни разправии по касите да не им пречат, но мен лично биха ме натоварили безкрайно и смятам същото важи и за оплакалите се в темата. 

На мен също не ми е приятно да се разправям, ама в крайна сметка съм клиент и ще се научат да изслушват клиента и да  уважат желанието му как да плати. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
54 minutes ago, Jorro said:

Спрете да позволявате на касиерите да ви казват как да платите. Картата  си е ваша, парите са си ваши, ще си платите както поискате, ако искате и с магнитнате лента! Днес една касиерка за малко щях да я накарам да ми върне парите в картата, ако транзакцията не беше минала като Дайнърс , а аз 5 пъти й бях казал, че искам да платя с чип. Много ме дразнят като ми се правят на интересни.

При нормални обстоятелства има ли чип не може да използваш магнитна лента. Магнитната лента е практически без никаква защита и е изключително рискова транзакция. 

Такова искане също така говори на търговеца, че е много вероятно да е фалшива карта. Аз като търговец веднага бих отказъл да осъществя трансакцията. 

Има вариант при който ако има проблем с чипът терминала ще изпише да се ползва магнитна лента. 

Иначе опиташ ли с магнитна лента директно ПОС ще изпише "използвайте чипът". 

За дайнърс незнам специално но трябва д а е съшото. Аз лично swipe трансакция не съм правил от поне 5 години като клиент и поне 2 като търговец. (с изключение на AMEX - в америка още си държат на swipe and sign макар и да се опитват да ги обновят) 

 

До колкото за чипът и RFID (безконтактно), при положение че си подал картата на търговеца - трябва да ползва чипът. Макар че няма такова изрично задължение. Смисълът на безконтактното плащане е да не даваш картата на търговеца. След като си я дал смисълът отпада. 

 

Все пак много търговци го правят особено при по малки суми за да не изисква пин и да се движи по бързо опашката. 

Другата причина е че е по лесно от колкото да я пъхат, особено при някой мобилни терминали. 

 

Но имайки изрично желание от клиента да мине контактно с чип - няма никаква причина да се правят на интересни. Тук вече им куца явно обучението за работа с терминали, което е много сериозен проблем но си имаше и друга тема.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ето до какво води едно недоизпипано решение да се пусне нов продукт, преди да е обновена инфраструктурата. В развитите страни сред активите на всяка по-голяма фирма присъства и нейното име, заедно с търговските марки. В България или не знаят, или не ги интересува какъв фал е да си причиняват репутационни щети. И как това се отразява на финансовите отчети.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 18 часа, Marisha каза:

Моята е сменена преди месец/не съм я взела още/, но допълнителните карти не са сменени още.

Здравейте, след направената проверка се установи, че всичките ви карти са в офиса и Ви очакват. 

Поздрави. 

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 20 часа, ven62 каза:

Сега пак проверих - и с IE, и с Chrome

Да (се) филмирам ли?

:wink:

 

Не, че ми е важно и неотложно.

… Ако видя зор … ще смятам наум.:laugh:

И аз ще смятам на ум.

А изпробвах всякакви браузъри, но без ефект.

За да ми е пълен купона, като искам да платя комунално задължение, ми изписва "невалидна заявка".

 

Явно са ме сложили в графата "може да си грозен, но за сметка на това си тъп"!

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 1 час, Ardent каза:

И аз ще смятам на ум.

А изпробвах всякакви браузъри, но без ефект.

За да ми е пълен купона, като искам да платя комунално задължение, ми изписва "невалидна заявка".

 

Явно са ме сложили в графата "може да си грозен, но за сметка на това си тъп"!

Моля проверите отново! Извиняваме се за неудобството. 

Връзка към коментар

@Diners Club Bulgariaполучих смс да си взема новата безконтактна карта (говоря за Класик). Виждам, че на много места тя все още не се отчита като безконтактна. Кога се очаква това да е актуализирано на всички досегашни обекти, за да я взема и ползвам нормално?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 час, Diners Club Bulgaria каза:

Моля проверите отново! Извиняваме се за неудобството. 

Благодаря! Сега работи, малко бавно, но работи.

Успях както да платя комунални сметки, така и да видя оборота за салоните.

При всики положения, обаче, адмирации за бързата реакция!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

От първи опит успешно платена годишна карта за градския транспорт в подлеза на "Сердика". Постерминалът е на Общинска банка, картата е класик, с чип, от старите.

 

 

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
На ‎26‎.‎11‎.‎2018‎ г. в 15:32, chandni каза:

От "най-хубавите"... 🙂 Unicredit

Някъде по-назад в темата Дайнърсите ми обещаха. Имали договор, …, действали... до към Нова Година.

Дали не беше по телефона...🤔

Редактирано от ven62
Връзка към коментар

Аз съм много благодарна на това, че тук отговарят на всякакви въпроси.

Ама, че информацията , която получаваме , не е точна, е факт.

Какво се случва:

Вчера, Венчо  @ven62се оплака, след него и аз - че наличностите ми не са верни.

По някое време,  се обади изключително приятен младеж, за да ме пита, какъв е проблемът. Това, вчера след обяд. Влязох аз в приложението, беше си вече всичко наред.

Използвах момента, за да питам, за подмяната на втората ми карта, която е валидна до 2021 година. Любезният младеж рече, че ще пита колегите и ще звънне след малко.

Така и стана - обади и се каза, че е говорил с колегите и картата ми, за сега не е предвидена за смяна.

Днеска получавам СМС, да ида да си взема преиздадената карта.😟

Така че, на кое и на кого да вярва човек, като информацията се разминава.

 

  • Харесвам 8
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , ven62 каза:

Някъде по-назад в темата Дайнърсите ми обещаха. Имали договор, …, действали... до към Нова Година.

Дали не беше по телефона...🤔

Не е било (или поне не само) по телефона. 

На 29.08.2018 г. в 11:33, Diners Club Bulgaria каза:

5. В рамките на броени дни ще може да използвате картата си Дайнръс на над 95 % от всички терминали в страната, включително и терминали на Уникредит Булбанк.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз искам да рапортувам за сериозен проблем според мене:

 

Днес получих смс , че картата ми е подменена. Отивам в Първа Инвестиционна и ми вадят една от новите ментаци Мастеркард/Дайнърс и се опитват да ми я набутат в ръцете. Сега, аз карта Мастъркард/Дайнърс никога не съм искал. При запазване на текущите условия по тези карти, няма и да поискам. Но ме е яд, че никой не се пробва да се свърже с мене да попита и се наложи да ходя до банката, където да се наредя на една хубава опашка.

  • Харесвам 2
  • Шок 3
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Боян Димитров каза:

Аз искам да рапортувам за сериозен проблем според мене:

 

Днес получих смс , че картата ми е подменена. Отивам в Първа Инвестиционна и ми вадят една от новите ментаци Мастеркард/Дайнърс и се опитват да ми я набутат в ръцете. Сега, аз карта Мастъркард/Дайнърс никога не съм искал. При запазване на текущите условия по тези карти, няма и да поискам. Но ме е яд, че никой не се пробва да се свърже с мене да попита и се наложи да ходя до банката, където да се наредя на една хубава опашка.

И аз получих смс днес. Утре ще ходя и ще видя точно какво ще ми дадат, но ако набутат Мастъркард - ще се караме. 

  • Харесвам 3
  • Браво 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Loverboy каза:

И аз получих смс днес. Утре ще ходя и ще видя точно какво ще ми дадат, но ако набутат Мастъркард - ще се караме. 

Има ли начин да разбера кога ще  подменят и моята карта и дали ще ме изненадат с новия им, непоискан от мен продукт. Притеснявам се, защото януари ще пътувам и ще има ли време да се поправят евентуални грешки. 

Връзка към коментар
преди 1 час, zory каза:

Има ли начин да разбера кога ще  подменят и моята карта и дали ще ме изненадат с новия им, непоискан от мен продукт. Притеснявам се, защото януари ще пътувам и ще има ли време да се поправят евентуални грешки. 

Аз моята не я взех. Днес тествах старата, все още е активна.

Връзка към коментар
преди 12 часа, Боян Димитров каза:

Аз искам да рапортувам за сериозен проблем според мене:

 

Днес получих смс , че картата ми е подменена. Отивам в Първа Инвестиционна и ми вадят една от новите ментаци Мастеркард/Дайнърс и се опитват да ми я набутат в ръцете. Сега, аз карта Мастъркард/Дайнърс никога не съм искал. При запазване на текущите условия по тези карти, няма и да поискам. Но ме е яд, че никой не се пробва да се свърже с мене да попита и се наложи да ходя до банката, където да се наредя на една хубава опашка.

Нито една от картите не е преиздадена със сменен вид, освен ако изрично не сте поискал това! Моля за предоставите клиентски номер, за да внесем ясното по вашия конкретен случа. 

Отново потвърждаваме, че ВСИЧКИ КАРТИ са преиздадена без промяна на вида и условията! 

Редактирано от Diners Club Bulgaria
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Доколкото четох снощи останах с впечатление да си откажа преиздадената ДК/МК и да подам заявление за Evollve? И на място в офис на ПИБ ли? Старата ми карта е повече от година, ако има значение.

Трябва декември да започна да трупам оборот.

Връзка към коментар
преди 6 часа, Diners Club Bulgaria каза:

Нито една от картите не е преиздадена със сменен вид, освен ако изрично не сте поискал това! Моля за предоставите клиентски номер, за да внесем ясното по вашия конкретен случа. 

Отново потвърждаваме, че ВСИЧКИ КАРТИ са преиздадена без промяна на вида и условията! 

Ok ли е публично да си давам клиентския номер? Ако няма заплаха за собственaта ми сигурност, ще го напиша, но обвинението в лъжа някак си е смехотворно.

 

Отидох до офиса след смс-а. Никого не съм търсил преди това във връзка с картата. По принцип нямам нищо против преиздаването, най-вече заради безконтактните плащания, но само заради това не бих си направил усилие и не съм правил никакво усилие. Никъде не съм звънял, никого не съм търсил, дори се учудих, че съм в групата за преиздаване, защото картата ми е валидна почти до края на 2020. Oт смс-а научих , че ще си я получа в офиса на Драган Цанков и чак после видях в сайт-а, че има опция за друг офис, която бих предпочел.

 

Истина е , че картата не съм я поглеждал. Просто попитах, дали е смесената и момчето ми каза, че е такава. Дори думите му бяха: "те всички са такива, а от сутринта имам 2-3 случая на върнати карти вече". И писахме някаква молба за преиздаване с единичен бранд , само на Дайнърс. А ако се интересувате защо попитах, отговора е: защото на жена ми направихте същото. Издадохте карта с 2та бранда, без тя да е наясно с това. Вярно там случая е малко по-различен, защото тя поиска да й се намали лимита по картата, тъй като не може да се настройва, т.е. тя е по някакъв начин инициатор, но никъде не е искала на картата й да има Мастъркард.

Редактирано от Боян Димитров
  • Харесвам 2
  • Шок 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Боян Димитров каза:

Ok ли е публично да си давам клиентския номер? Ако няма заплаха за собственaта ми сигурност, ще го напиша, но обвинението в лъжа някак си е смехотворно.

 

Отидох до офиса след смс-а. Никого не съм търсил преди това във връзка с картата. По принцип нямам нищо против преиздаването, най-вече заради безконтактните плащания, но само заради това не бих си направил усилие и не съм правил никакво усилие. Никъде не съм звънял, никого не съм търсил, дори се учудих, че съм в групата за преиздаване, защото картата ми е валидна почти до края на 2020. Oт смс-а научих , че ще си я получа в офиса на Драган Цанков и чак после видях в сайт-а, че има опция за друг офис, която бих предпочел.

 

Истина е , че картата не съм я поглеждал. Просто попитах, дали е смесената и момчето ми каза, че е такава. Дори думите му бяха: "те всички са такива, а от сутринта имам 2-3 случая на върнати карти вече". И писахме някаква молба за преиздаване с единичен бранд , само на Дайнърс. А ако се интересувате защо попитах, отговора е: защото на жена ми направихте същото. Издадохте карта с 2та бранда, без тя да е наясно с това. Вярно там случая е малко по-различен, защото тя поиска да й се намали лимита по картата, тъй като не може да се настройва, т.е. тя е по някакъв начин инициатор, но никъде не е искала на картата й да има Мастъркард.

Клиентския номер на лични съобщения го напиши. 

Редактирано от Георги
Връзка към коментар

За живеещите в Германия, с Дайнерс може да се плаща в Netto, Rossmann, Galeria Kaufhof, Karstadt и Aral. Почнах преди няколко дни да правя оборот, та това са ми наблюденията до момента. Лидл, Алди не става за съжаление. Някой ако може да сподели още опит ще се радвам!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.