Diners Club Bulgaria Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 (редактирано) Преди 1 час, Боян Димитров каза: Ok ли е публично да си давам клиентския номер? Ако няма заплаха за собственaта ми сигурност, ще го напиша, но обвинението в лъжа някак си е смехотворно. Отидох до офиса след смс-а. Никого не съм търсил преди това във връзка с картата. По принцип нямам нищо против преиздаването, най-вече заради безконтактните плащания, но само заради това не бих си направил усилие и не съм правил никакво усилие. Никъде не съм звънял, никого не съм търсил, дори се учудих, че съм в групата за преиздаване, защото картата ми е валидна почти до края на 2020. Oт смс-а научих , че ще си я получа в офиса на Драган Цанков и чак после видях в сайт-а, че има опция за друг офис, която бих предпочел. Истина е , че картата не съм я поглеждал. Просто попитах, дали е смесената и момчето ми каза, че е такава. Дори думите му бяха: "те всички са такива, а от сутринта имам 2-3 случая на върнати карти вече". И писахме някаква молба за преиздаване с единичен бранд , само на Дайнърс. А ако се интересувате защо попитах, отговора е: защото на жена ми направихте същото. Издадохте карта с 2та бранда, без тя да е наясно с това. Вярно там случая е малко по-различен, защото тя поиска да й се намали лимита по картата, тъй като не може да се настройва, т.е. тя е по някакъв начин инициатор, но никъде не е искала на картата й да има Мастъркард. Клиенските номера ни се подават на лично съобщени. Няма как да проверим каквото и да било без идентификация. Причината за преиздаване не е свързана с валидността, а е обсъдена неколкократно в този форум специално. Никой не ви е обвинил в лъжа, а казваме какви са фактите! Категорично отхвърляме всякакви коментари, че сме принудили някой насила да вземе различен продукт! Доколкото разбираме не сте видял да е различна от ползавната от вас. Целта на участието ни тук е да разясняваме условията по продукта ни. За пореден път дискусията прераства в притесния, че някой е накаран да си смени картата. Отново... каритите не променят видя си при преиздаване. Редактирано 28 ноември, 2018 от Diners Club Bulgaria Връзка към коментар
Боян Димитров Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 преди 36 минути , Diners Club Bulgaria каза: Клиенските номера ни се подават на лично съобщени. Няма как да проверим каквото и да било без идентификация. Причината за преиздаване не е свързана с валидността, а е обсъдена неколкократно в този форум специално. Никой не ви е обвинил в лъжа, а казваме какви са фактите! Категорично отхвърляме всякакви коментари, че сме принудили някой насила да вземе различен продукт! Доколкото разбираме не сте видял да е различна от ползавната от вас. Целта на участието ни тук е да разясняваме условията по продукта ни. За пореден път дискусията прераства в притесния, че някой е накаран да си смени картата. Отново... каритите не променят видя си при преиздаване. Може, може. Само се чудя, защо като е била същатата като моята, да не си я взема, при положение, че вече споделих, че бих го направил. Чудя се и защо ме накара да напиша за преиздаване на нова карта без 2та бранда. Според мене фактите Ви не са много читави в този случай. Ако картата е била просто Дайнърс и допуснем, че момчето не е забелязало това, тя би трябвало още да е в офиса на Драган Цанков. В такъв случай мога ли да отида да си я взема след 10 минути ? 2 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 (редактирано) 1 hour ago, Боян Димитров said: Може, може. Само се чудя, защо като е била същатата като моята, да не си я взема, при положение, че вече споделих, че бих го направил. Чудя се и защо ме накара да напиша за преиздаване на нова карта без 2та бранда. Според мене фактите Ви не са много читави в този случай. Ако картата е била просто Дайнърс и допуснем, че момчето не е забелязало това, тя би трябвало още да е в офиса на Драган Цанков. В такъв случай мога ли да отида да си я взема след 10 минути ? Не е добре форума да се обръща на чат. Много често служителите на ПИБ не знаят къде се намират и какво им се случва, и аз никога не бих им се доверил. Не сте видели картата, а хвърляте обвинения. Аз ще разкажа за моя опит с Дайнърс. Когато пуснаха информацията за преиздаването, бях против и много разочарован, че старите няма да важат след нова година, поради лични причини. Но им звъннах, обясних ситуацията и ме увериха, че няма да спрат да работят старите карти след НГ, просто не го обявяват публично, ясно защо 🙂 (е скоро го обявиха вече). След това реших все пак да си сменя картите с новия вид - едно баждане, една седмица и си получих новите. Понатоварих ги доста с всякакви транзакции ... и хоп, обаждане, награда, раница .... да се похваля 🙂 . После нещо лимита взе да не стига 😉 - едно обаждане, една седмица, нов лимит. Така че , аз лично оплакване от Дайнърс нямам, но никога не общувам извън работно време с незнайни оператори, защото си знам , че няма да свършат работа. Редактирано 28 ноември, 2018 от Гост 23*6 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 Пак относно безконтактните плащания: терминалът в работилницата ми е на ПИБ. Естествено, не разпознава безконтактните DC. Реших принудително да му пусна обновяване с последния файл, предоставен от банката и да пробвам отново. И чудо: безконтактното плащане отново не мина. Т.е. самата ПИБ не е осигурила обновяването на POS терминалите си, така че да приема картите, които същата тази банка издава. Тъпотия. 1 2 Връзка към коментар
Цвете Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 @Diners Club Bulgaria, моля за уточнение относно активирането на застраховката! Имам новата карта Evolve, не съм закупила нищо онлайн за пътуването с нея и искам да го направя веднага на първия ми стоп в чужбина. Въпросът ми е: има ли значение с коя апликация се купува - Diners или Mastercard? Благодаря! Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 преди 1 час, Цвете каза: @Diners Club Bulgaria, моля за уточнение относно активирането на застраховката! Имам новата карта Evolve, не съм закупила нищо онлайн за пътуването с нея и искам да го направя веднага на първия ми стоп в чужбина. Въпросът ми е: има ли значение с коя апликация се купува - Diners или Mastercard? Благодаря! Здравейте, няма значение за активирането на застраховката. поздрави. 2 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 Чудя се - ще има ли някога нормално т.е. вярно извлечение Имам транзакции които от лв. (през дървения курс на пейпал на райънеър) са станали същата сума в евро ... (авторизациите са ми в лв. ) и едни цифри и едни чудесии, май като сметка в ресторант ..... ако мине ..... мине ...😞 , не може финансова институция да си позволява такива провали всеки месец ... Връзка към коментар
Георги Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 (редактирано) преди 27 минути , georgebg каза: Чудя се - ще има ли някога нормално т.е. вярно извлечение Имам транзакции които от лв. (през дървения курс на пейпал на райънеър) са станали същата сума в евро ... (авторизациите са ми в лв. ) и едни цифри и едни чудесии, май като сметка в ресторант ..... ако мине ..... мине ...😞 , не може финансова институция да си позволява такива провали всеки месец ... А ти си пазарувал в сайта на Ryanair чрез Paypal, с добавена карта Diners в него? Защото и аз имам транзакции от Ryan и всичко си е ок: Дай някакви подробности преди да слагаш генерални заключения. Редактирано 3 декември, 2018 от Георги Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 3 minutes ago, Георги said: А ти си пазарувал в сайта на Ryanair чрез Paypal, с добавена карта Diners в него? Защото и аз имам транзакции от Ryan и всичко си е ок: Дай някакви подробности преди да слагаш генерални заключения. Не, сина ми си купува билет, през пейпал с мастърапликацията, и не беше намерил да си оправи опцията за превалутиране, като го цака с курса на пейпал евро-лева (после му го оправих) .. но ето от извлечението: 27.11.2018 Mastercard PAYPALEBAYEUROPES ;3531436900100000001RYANAIR821399 138,45 EUR -269,87 и от авторизацията: 27.11.2018 20:21:02 Mastercard RYANAIR 35314369001 IE Плащане на POS 138.45 BGN и още такива други грешки : - имам транзакции в евро,в магазини в Гърция, които излизат като авторизации в евро, като транзакции в сайта им в левове и в двете колонки, като евро-лева в извлечението, съседни такива транзакции пък си излизат нормално ... - имам транзакции, които са в евро и като авторизации, но излизат в транзакциите и в извлечението като лева и то като 1 еур = 1 лв. Пълен хаос, трябва ми експерт счетоводител за да ми равни сметките по трите карти, верно по моята си "основна" имам над 70 транзакции за месеца, но не вярвам да съм им "превъртял" брояча 🙄 Връзка към коментар
ECC Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 (редактирано) Така и не разбрах 3D защитата дали е активна вече? Редактирано 3 декември, 2018 от Emil Chakalov Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 9 minutes ago, Emil Chakalov said: Така и не разбрах 3D защитата дали е активна вече? Не, и дано не я активират скоро, като гледам как се справят с другите "елементарни" услуги ..... Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 (редактирано) преди 13 часа, georgebg каза: Не, сина ми си купува билет, през пейпал с мастърапликацията, и не беше намерил да си оправи опцията за превалутиране, като го цака с курса на пейпал евро-лева (после му го оправих) .. но ето от извлечението: 27.11.2018 Mastercard PAYPALEBAYEUROPES ;3531436900100000001RYANAIR821399 138,45 EUR -269,87 и от авторизацията: 27.11.2018 20:21:02 Mastercard RYANAIR 35314369001 IE Плащане на POS 138.45 BGN и още такива други грешки : - имам транзакции в евро,в магазини в Гърция, които излизат като авторизации в евро, като транзакции в сайта им в левове и в двете колонки, като евро-лева в извлечението, съседни такива транзакции пък си излизат нормално ... - имам транзакции, които са в евро и като авторизации, но излизат в транзакциите и в извлечението като лева и то като 1 еур = 1 лв. Пълен хаос, трябва ми експерт счетоводител за да ми равни сметките по трите карти, верно по моята си "основна" имам над 70 транзакции за месеца, но не вярвам да съм им "превъртял" брояча 🙄 Не сме сигурни какво разбираме от публикацията, но ще проверим извлечението. Доколкото се вижда сами сте избрали курс на пейпал, а не наш. Все още неможем да оказваме влияние на курсовете на PayPal. Анторизационната валута на Дайнърс клуб България е лева, а в съобщението подаваме това което получаваме от търговеца и неговите настройки. Ако имате проблем да си разчетете разходите с радост ще ви помогнем. Днес след няпрявенята проверка видяхме, че имате 3 транзакции на същия пътговец, като при две от тях амторшзяцшонната валута се различава от валутата на осчетоводяване във файла който получаваме. Ще направим рекламация за двете от тях, а корекцшята ще бъде нахранена днес по-късно през деня. Редактирано 4 декември, 2018 от Diners Club Bulgaria Връзка към коментар
ECC Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 Сайтът им реве за “Защита на потребителите” 1 Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 Получих аз преди няколко дни смс за новата карта, сменена. Малко бекграунд - Дайнърс картата имам от март тази година, по принцип е с три години срок и след това трябва да бъде преиздадена. Сега обаче, по инициатива на Дайнърс ще сменяме - сменяме, ок. Отивам аз в прекрасния офис на FiBank, за трети път с опит да си взема новата карта. Първите два бяха с опашка от 15 човека и САМО ЕДИН СЛУЖИТЕЛ на бюро. Около 7-8 свободни бюра, две момчета охрана и една касиерка. Това е Първа инвестиционна банка. Първите два пъти по час чаках и се отказах. Сега, зареден с търпение, решавам да скокна до банката и да чакам. Пак работеше само една сладурана, другите двама сладури бяха от охраната. Та, момичето вика - сега ще проверим дали имаш карта. Карта има, носи я тя. Отварям аз и тя вика "дай да подпишем анекса" за преиздаването. СУПЕР, казвам аз. На плика с картата (както и на самата карта) пише, че е валидна до 10/21 (срокът, който беше и с първата карта). Отварям аз анекса и виждам следното: "т.3. Срокът за позлване на кредита е до 31.10.2019 г., като същият може да се подновява автоматично по условията на Общите условия". Викам, суперско. Отварям новия договор и какво да видя - и там пише същото. Още бекграунд: това ми е първа карта Дайнърс - 12 месеца без такса имам и 12% лихва за периода. През септември издадох допълнителна карта, която още от първото извлечение, та до днес има такса от 3 лева. Отварям новия договор от днес и гледам: "До 28.02.19 г. Титулярат не дължи месечна членска такса за първа и ВСЯКА ДОПЪЛНИТЕЛНА КАРТА". Питам аз - тогава защо имам такса за допълнителната Дайнърс в първите две извлечения? И питам аз служителката може ли да сменям ПИН на сменената карта (Дайнърс класик) и тя НЕ, САМО НА НОВИТЕ. Викам, браво, бе. Отварям договора - там пише, че може. Е, може ли, @Diners Club Bulgaria? В допълнение - пробвах картата - безконтактното не работи на Райфайзен в Билла. Кому беше нужно да сменяте карти, след като не сте готови с поддръжката... Още по-красивото е, че в момента в my.diners.bg ми пише Кредитен лимит еди колко си и Разполагаема сума: 0 лева?! В момента имам извлечение и не смея да го платя, защото не знам въобще как ще ми го отчете и кога ще се случи. 2 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 преди 7 минути , Loverboy каза: Получих аз преди няколко дни смс за новата карта, сменена. Малко бекграунд - Дайнърс картата имам от март тази година, по принцип е с три години срок и след това трябва да бъде преиздадена. Сега обаче, по инициатива на Дайнърс ще сменяме - сменяме, ок. Отивам аз в прекрасния офис на FiBank, за трети път с опит да си взема новата карта. Първите два бяха с опашка от 15 човека и САМО ЕДИН СЛУЖИТЕЛ на бюро. Около 7-8 свободни бюра, две момчета охрана и една касиерка. Това е Първа инвестиционна банка. Първите два пъти по час чаках и се отказах. Сега, зареден с търпение, решавам да скокна до банката и да чакам. Пак работеше само една сладурана, другите двама сладури бяха от охраната. Та, момичето вика - сега ще проверим дали имаш карта. Карта има, носи я тя. Отварям аз и тя вика "дай да подпишем анекса" за преиздаването. СУПЕР, казвам аз. На плика с картата (както и на самата карта) пише, че е валидна до 10/21 (срокът, който беше и с първата карта). Отварям аз анекса и виждам следното: "т.3. Срокът за позлване на кредита е до 31.10.2019 г., като същият може да се подновява автоматично по условията на Общите условия". Викам, суперско. Отварям новия договор и какво да видя - и там пише същото. Още бекграунд: това ми е първа карта Дайнърс - 12 месеца без такса имам и 12% лихва за периода. През септември издадох допълнителна карта, която още от първото извлечение, та до днес има такса от 3 лева. Отварям новия договор от днес и гледам: "До 28.02.19 г. Титулярат не дължи месечна членска такса за първа и ВСЯКА ДОПЪЛНИТЕЛНА КАРТА". Питам аз - тогава защо имам такса за допълнителната Дайнърс в първите две извлечения? И питам аз служителката може ли да сменям ПИН на сменената карта (Дайнърс класик) и тя НЕ, САМО НА НОВИТЕ. Викам, браво, бе. Отварям договора - там пише, че може. Е, може ли, @Diners Club Bulgaria? В допълнение - пробвах картата - безконтактното не работи на Райфайзен в Билла. Кому беше нужно да сменяте карти, след като не сте готови с поддръжката... Още по-красивото е, че в момента в my.diners.bg ми пише Кредитен лимит еди колко си и Разполагаема сума: 0 лева?! В момента имам извлечение и не смея да го платя, защото не знам въобще как ще ми го отчете и кога ще се случи. Да, преиздаването на карта е именно заради пина. Картата ще е активна след 00:00 часа ако е взета по-късно днес. Тогава и ще се синхронизира с my.diners.bg. Относно безконтактните разплащания, сме писали, че все още се актуализират терминалите. Очакваме тези на Райфайзен да са готови в четвъртък. Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 преди 3 минути , Diners Club Bulgaria каза: Да, преиздаването на карта е именно заради пина. Картата ще е активна след 00:00 часа ако е взета по-късно днес. Тогава и ще се синхронизира с my.diners.bg. Относно безконтактните разплащания, сме писали, че все още се актуализират терминалите. Очакваме тези на Райфайзен да са готови в четвъртък. Картата вече е активна, ползвах я с чип. Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 преди 13 минути , Loverboy каза: Картата вече е активна, ползвах я с чип. Активна е само за авторизации. За останалите системи е необходимо синхронизиране. Относно таксата на допълнителната карта, моля за клиентски номер, за да проверим . Връзка към коментар
Borislav Ivanov Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 28 minutes ago, Loverboy said: На плика с картата (както и на самата карта) пише, че е валидна до 10/21 (срокът, който беше и с първата карта). Отварям аз анекса и виждам следното: "т.3. Срокът за позлване на кредита е до 31.10.2019 г., като същият може да се подновява автоматично по условията на Общите условия". Викам, суперско. Тук става въпрос за различни срокове. 10/21 е валидност на пластиката. 31.10.19 е на отпуснат кредитен лимит (сметнака зад картата) обновява се автоматично. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 (редактирано) Всички пътуващи независимо откъде до /от /през Атина с Ryanair нямат достъп до бизнес салони, защото просто на техния терминал няма никакви салони. А иначе на "Венизелос" в Атина е един от най-добрите, в който някога съм бил 🙂 Редактирано 3 декември, 2018 от stanimir 2 Връзка към коментар
Stryper Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 В Атина нас ни пуснаха да ползваме бизнес салоните на един от терминалите. Мисля, че беше B. Жената на информация ни помогна да влезем. Но до нашия полет имаше 3 часа и нямаше какво да правим. 2 Връзка към коментар
CarpeDiem Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 Извинете ако въпросът се повтаря. Получих смс за смяна на картата, но няма да мога да я взема поне още една седмица. Важат ли старите условия за ползване на салони до края на година, имам оборот, мога ли тази седмица да си ползвам салон със старата карта? Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 3 декември, 2018 Сподели Публикувано: 3 декември, 2018 Да 1 Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 4 декември, 2018 Сподели Публикувано: 4 декември, 2018 преди 12 часа, Diners Club Bulgaria каза: Активна е само за авторизации. За останалите системи е необходимо синхронизиране. Относно таксата на допълнителната карта, моля за клиентски номер, за да проверим . @Diners Club Bulgaria, последно - мога ли да сменя ПИН-а на Класик-а или не? Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 4 декември, 2018 Сподели Публикувано: 4 декември, 2018 преди 5 минути , Loverboy каза: @Diners Club Bulgaria, последно - мога ли да сменя ПИН-а на Класик-а или не? Да, може да смените пина. 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 4 декември, 2018 Сподели Публикувано: 4 декември, 2018 преди 30 минути , Diners Club Bulgaria каза: Да, може да смените пина. А има ли значение на какъв банкомат...? Има ли такса ако се извърши смяната на ПИН кода на АТМ на банка, различна от ПИБ или на който и да е банкомат може да се смени без такса? Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега