stanimir Публикувано: 15 декември, 2018 Сподели Публикувано: 15 декември, 2018 преди 19 минути , MARTiNSHO каза: Да попитам ще имаме ли 3 месеца гратисен период, както преди или няма да стане тази ибведнага ще трябва да се правят тези 1000 лева? Извинявам се ако е отговорено. Ще има. Важи само за новоиздадени карти. За подменени няма гратисен период. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 15 декември, 2018 Сподели Публикувано: 15 декември, 2018 30 minutes ago, stanimir said: Ще има. Важи само за новоиздадени карти. За подменени няма гратисен период. Да, и такива като мен , които си извадиха нови карти още октомври :) , няма да ги огрее много 😉 , така чес ега е момента, който ще сменя, да издава от новите ... Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 15 декември, 2018 Сподели Публикувано: 15 декември, 2018 преди 19 минути , georgebg каза: Да, и такива като мен , които си извадиха нови карти още октомври :) , няма да ги огрее много 😉 , така чес ега е момента, който ще сменя, да издава от новите ... Промяната на видя на картата, не означава нов гратисен период. Програмата за достъп до ВИП летищни салоно е допълнителна услуга предоставяна на нашите клиенти, като бонус за използването на продуктите ни. От начално на 2019 г. условията са за клиент, а не за карта. Условието за промяна на оборота е обявено преди повече от 3 месеца, за да може да натрупате необходимия оборот към 01 януари 2019 г. 1 Връзка към коментар
zory Публикувано: 15 декември, 2018 Сподели Публикувано: 15 декември, 2018 Преди 1 час, georgebg каза: Да, и такива като мен , които си извадиха нови карти още октомври :) , няма да ги огрее много 😉 , така чес ега е момента, който ще сменя, да издава от новите ... Имаш ли 12 месеца без месечна такса в договора? Или през октомври вече нямаше такива бонуси? Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 15 декември, 2018 Сподели Публикувано: 15 декември, 2018 (редактирано) 22 minutes ago, zory said: Имаш ли 12 месеца без месечна такса в договора? Или през октомври вече нямаше такива бонуси? Да, изглежда Дайнърс не ме разбраха - извадих си Evolve, за сметка на Класик, изгубих безплатното ползване за 12 месеца, "спечелих" гратисен период и някаква по-малка лихва .... макар, че сега покрай празниците доста "превъртях" брояча ... Редактирано 15 декември, 2018 от Гост 23*6 Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 15 декември, 2018 Сподели Публикувано: 15 декември, 2018 Аз а попитам дали системата на my.diners е програмирана за новите условия на картата и това, че се изискват 1000 лева от 1-ви януари, а не 500 както досега? Питам защото като си проверявам възможността за безплатен салон салон към февруари месец в акаунта ми в my.diners ми дава възможност да ползвам салона, макар към днешна дата превъртените пари за ноември, декември и януари да са между 500 и 1000 лева, но не и над 1000. Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 15 декември, 2018 Сподели Публикувано: 15 декември, 2018 Е , ти не прочете ли мненията над твоето на тази страница? Има отговор на въпроса ти... 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 15 декември, 2018 Сподели Публикувано: 15 декември, 2018 (редактирано) Условията според мен са ясни : 1000 лева оборот за предходните три месеца в сила от 01.01.2019. Гратисен период три месеца за ползване на салони единствено за нови клиенти на Diners. За подменени карти не важи, те разбира се запазват натрупания оборот към момента на преиздаване на картата. Всеки клиент има право да посети 12 салона в рамките на календарна година, независимо от броя на картите които притежава. Свързаните лица с карти също имат право на 12 посещения стига да отговарят на условието за 1000 лв. оборот. Извън безплатнитв 12 посещения имате право да посещавате салони на преференциална цена от 32 лв. , валидна за всеки салон в списъка на Diners независимо от цената упомената в самия салон. Всички опити за заобикаляне, байпасириране, шунтиране и т. н на правилата засега са без успех. Не се ли храните, обличате, плащате хотели, полети, публични задължения и т.н. с кредитни карти? Има толкова места приемащи Diners, все пак бизнеса им е именно да ползвате тяхната карта , а салоните са само бонус който ползват част от картодържателите, при това българските клиенти са доста облагодетелствани, защото Diners не навсякъде предлагат това. Редактирано 15 декември, 2018 от stanimir 5 Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 15 декември, 2018 Сподели Публикувано: 15 декември, 2018 Преди 1 час, stanislavpp каза: Е , ти не прочете ли мненията над твоето на тази страница? Има отговор на въпроса ти... Ми не виждам официален отговор от Дайнърс, а сякаш такъв търся. 1 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 15 декември, 2018 Сподели Публикувано: 15 декември, 2018 (редактирано) 48 minutes ago, boogy83 said: Ми не виждам официален отговор от Дайнърс, а сякаш такъв търся. Няколко мнения преди това има съвсем ясен отговор на Дайнърс - не знам как трябва да го напишат за да се разбере от всички: " Условието за промяна на оборота е обявено преди повече от 3 месеца, за да може да натрупате необходимия оборот към 01 януари 2019 г. " Не са написали оборота като цифра, защото е коментиран много пъти, но за теб ще го напиша, че са обявили от преди 3 месеца, че новия оборот ще е мин.1000 лв. за последните 90 дена преди посещение на салона. Редактирано 15 декември, 2018 от Гост 23*6 Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 16 декември, 2018 Сподели Публикувано: 16 декември, 2018 преди 11 часа, georgebg каза: Няколко мнения преди това има съвсем ясен отговор на Дайнърс - не знам как трябва да го напишат за да се разбере от всички: " Условието за промяна на оборота е обявено преди повече от 3 месеца, за да може да натрупате необходимия оборот към 01 януари 2019 г. " Не са написали оборота като цифра, защото е коментиран много пъти, но за теб ще го напиша, че са обявили от преди 3 месеца, че новия оборот ще е мин.1000 лв. за последните 90 дена преди посещение на салона. Мен ми е ясен оборота, ясно ми е какво са написали, ама сайта им не прави правилно сметките. Тва е проблема и тва ми е въпроса...ще го оправят ли някога, щото ми е тъпо да седя с калкулатора и да си събирам сумите от последните 3 месеца на ръка, вместо това да става автоматично. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 16 декември, 2018 Сподели Публикувано: 16 декември, 2018 3 minutes ago, boogy83 said: Мен ми е ясен оборота, ясно ми е какво са написали, ама сайта им не прави правилно сметките. Тва е проблема и тва ми е въпроса...ще го оправят ли някога, щото ми е тъпо да седя с калкулатора и да си събирам сумите от последните 3 месеца на ръка, вместо това да става автоматично. И на това от Дайнърс отговориха, че ще го коригират, но от 1.01.2019 , запознати били. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 16 декември, 2018 Сподели Публикувано: 16 декември, 2018 28 minutes ago, boogy83 said: Мен ми е ясен оборота, ясно ми е какво са написали, ама сайта им не прави правилно сметките. Тва е проблема и тва ми е въпроса...ще го оправят ли някога, щото ми е тъпо да седя с калкулатора и да си събирам сумите от последните 3 месеца на ръка, вместо това да става автоматично. Оборота в справката за VIP салони на my.diners си го смята правилно и го има в най-горния ред преди списъка с транзакции: Пример: "Обща сума на транзакциите:1001.48 BGN" Само отговора ДА/НЕ не е верен , което е елементарно човек да прецени, виждайки оборота си ..... Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 16 декември, 2018 Сподели Публикувано: 16 декември, 2018 преди 2 часа, georgebg каза: Само отговора ДА/НЕ не е верен , което е елементарно човек да прецени, виждайки оборота си ..... Ок, само за отоговора Да/Не питах тогава.....защо е това заяждане? Обикновено гледам дали може или не може да посетя салона и не гледам сумата. Все пак плащам такса всеки месец за тази карта и след като плащам имам право да ползвам услугите й изрядно, а не.....ами то само.....само тва не работи.... Ма защо не работи? Аз като не платя един месец и ми начисляват лихви нали? И не питам: ама аз ..... аз само с ден съм закъснял....? Това се прави много лесно дори от начинаещ програмист и ако им е толкова голям проблем, то да си потърсят правилните хора, за да им го оправят Малко се напрегнах извинявам се за което. Следващия път ще питам по телефона и няма да занимавам всички толкова заети висящи във форума, за да ми обяснят как не съм прочел 33 страници с бързи въпроси преди да си задам моя. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 На 15.12.2018 г. в 13:57, Diners Club Bulgaria каза: Вие каква карта имате ? Тази тема е за evolve. Тъй като няма тема за карта Classic, преместих въпроса на @Alexander в темата за бързи въпроси. Аз също имам проблем с новия Класик с безконтактното плащане (ясно ми е, че не работи, но докато кажа на касиерките, че не работи, те вече са я доближили до ПОС-а). Проблемът е, че след като я маркират като безконтактна и даде грешка, след това не иска да мине и на чипа. Последният такъв случай беше преди няколко дни в Метро. Касиерката я маркира като безконтактна и след като даде грешка, трябваше да порбва 4-5 пъти на чип, а пробва и на магнитна лента, докато картата "захапе". 2 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 преди 11 минути , chandni каза: Тъй като няма тема за карта Classic, преместих въпроса на @Alexander в темата за бързи въпроси. Аз също имам проблем с новия Класик с безконтактното плащане (ясно ми е, че не работи, но докато кажа на касиерките, че не работи, те вече са я доближили до ПОС-а). Проблемът е, че след като я маркират като безконтактна и даде грешка, след това не иска да мине и на чипа. Последният такъв случай беше преди няколко дни в Метро. Касиерката я маркира като безконтактна и след като даде грешка, трябваше да порбва 4-5 пъти на чип, а пробва и на магнитна лента, докато картата "захапе". Изпробвахме много пъти при нас подобна ситуация. Нито един от пътити не наблуданаме този проблем. Възможно ли е да е пробвала на терминала на УниКредит в метро ? Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 В Метро минавам на ДСК, разбира се не безконтактно. Остава ми питането дали безконтактното плащане минава някъде? Както казах за две седмици и над 10 плащания в различни магазини в Германия никъде не мина безконтактно, няма как да е от ПОС терминалите ми се струва. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 Преди 1 час, Diners Club Bulgaria каза: Възможно ли е да е пробвала на терминала на УниКредит в метро ? Категорично не! Плащането (и грешките) бяха на терминала на ДСК. След неколкократните опити, касиерката посегна към терминала на Уникредит, при което и аз, и мъжът ми й казахме, че на този терминал не минава тази карта и опит не беше направен. При предишно плащане в Метро с новия класик (първото за картата) касиерката отнов я пробва първо на безконтакнтото и отново след това не мина на чипа - дори помислих, че има проблем с картата, но тогава касиерката отиде на друг ПОС терминал (друга каса), където пробва директно на чип, при което плащането беше успешно. преди 39 минути , Alexander каза: Остава ми питането дали безконтактното плащане минава някъде? Единственият ми успешен опит за безконтактно плащане си остава Бриколаж, където странното беше, че ми поиска PIN и за 20 лв (обикновено под 25 лв минават без ПИН). Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 (редактирано) преди 1 час, Alexander каза: В Метро минавам на ДСК, разбира се не безконтактно. Остава ми питането дали безконтактното плащане минава някъде? Както казах за две седмици и над 10 плащания в различни магазини в Германия никъде не мина безконтактно, няма как да е от ПОС терминалите ми се струва. Точно от терминалите е. Всеки държава трябва на си обнови терминалите. Ние обновяваме само тези в България . Редактирано 17 декември, 2018 от Diners Club Bulgaria Връзка към коментар
Георги Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 @Mary, на срещата си говорихме дали е добре да добавим още един въпрос в темата за ревютата на салони "Бихте ли препоръчали салона за някое от 12-те безплатни посещения с Diners?". Макар и информацията да може сравнително да се извлече от ревюто, а и има много специфични особености, които правят даден салон супер привлекателен за едни, а е тотално безразличен за други (възможностите за пушене, детския кът на Т1 в София и т.н.), то може би едно простичко за/против също би помогнало. Ти преценявай 🙂 Връзка към коментар
Mary Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 преди 3 минути , Георги каза: @Mary, на срещата си говорихме дали е добре да добавим още един въпрос в темата за ревютата на салони "Бихте ли препоръчали салона за някое от 12-те безплатни посещения с Diners?". Макар и информацията да може сравнително да се извлече от ревюто, а и има много специфични особености, които правят даден салон супер привлекателен за едни, а е тотално безразличен за други (възможностите за пушене, детския кът на Т1 в София и т.н.), то може би едно простичко за/против също би помогнало. Ти преценявай 🙂 Това за мен е супер субективно. Нямам как да знаем разбиранията и възприятията на всеки отделен човек за добър салон. За един може да е добър салон с много и класни питиета, а за друг да има къде да опъне краката си и да има наличен душ... Няма проблем да включа и такъв въпрос де. 🙂 Нека да се изкажат и други хора дали ще им бъда полезно да го има. 3 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 Напълно подкрепям @Mary. На база описанието на салона - наличие на контакти, компютри за ползване от клиента, места за пушене, храна, напитки, фаст трак и т.н., всеки сам може да направи своя избор дали си заслужава да посети салона или не. 3 Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 21 декември, 2018 Сподели Публикувано: 21 декември, 2018 Да споделя какво ми се случи вчера. Опитвам да платя с Дайнерс класик по интернет. Не получавам еднократен код. А съм ходила в ПИБ да декларирам телефонен номер. До сега плащанията ми бяха без този код. Звъня на Дайнерс и разбирам, че прк тях е номер със сгрешени 2 цифри. Влизам в Май Дайнерс и го оправям. Плащам, получавам еднократен код. ОК! Но не получавам известие за направеното плащане он лайн. А съм платила в ПИБ за sms известяване. Пак звъня на Дайнерс, прехвърлят ме към ПИБ. Отговарят, че системата е индикирала изпратен sms. Да питам А1. Чакам 1 час - няма. След това до вечерта не погледнах телефона от работа. Снощи отново го нямаше. Разговор с А1. Докато правят проверките, съобщението се появява и то с минутата на плащането. Как и какво е станало - не разбрах. Но ме тревожи! А ако някой ти точи картата и няма sms? А ако не дойде еднократният код, когато е нужно? Мобилният оператор ли да сменям? В САЩ пък не ми се включи роуминга на Виваком. Нещо, което не се е случвало до сега. 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 21 декември, 2018 Сподели Публикувано: 21 декември, 2018 За роуминга питай Виваком - реално може да е по много причини - партньорският оператор на Виваком не е имал обхват в района, в който си била, някъде по трасето сигнализацията не е работила, ... Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 21 декември, 2018 Сподели Публикувано: 21 декември, 2018 Мисля, че стана ясно, че СМС не са 100% сигурни. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега