Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

преди 43 минути , neuromancer каза:

Мисля,  че стана ясно, че СМС не са 100% сигурни.

От техническата служба на А1 ми се обадиха, че ще проучат въпроса.

Връзка към коментар
3 minutes ago, Ilian359 said:

Преди малко сефтосах ProtectBuy на виртуалния ПОС на НАП. SMS дойде за около 10 секунди.

Това е добра новина, а моето плащане преди 2 дена на същия виртуален ПОС мина без sms, а се бях "наточил" 🙂  за тест, гледайки какви логота са накачулили там за ProtectBuy ... 

Връзка към коментар
На 14.12.2018 г. в 6:58, Diners Club Bulgaria каза:

Системите за плащания с динамична парола работят най-общо по следния начин:

Картите трябва да бъдат включени в програмата. Това се парви от нас като издатели на картите Ви, с цел да Ви защитим от неавторизирана транзакции максимално.

За да бъде и търговеца защитен, то той също трябва да предприеме стъпки за сертифициране. В случая той не е участник в програмата и затова нямате код, въпреки, че вашата карта е включена в програмата и е защитена.

За български интернет търговци-вече над 70 процента от тях вече са се присъединили и ще получавате код. 

 

Сутринта в темата за ПИБ писах за проблемите с кода, които произтичат от субективна грешка на служител в ПИБ. Оправих я, направих транзакцията, но sms за нея дойде след 7 часа. Вероятно проблем в А1. Как тогава да се доверим и да правим он лайн плащания?

Връзка към коментар
преди 13 минути , Дани Магелани каза:

Сутринта в темата за ПИБ писах за проблемите с кода, които произтичат от субективна грешка на служител в ПИБ. Оправих я, направих транзакцията, но sms за нея дойде след 7 часа. Вероятно проблем в А1. Как тогава да се доверим и да правим он лайн плащания?

Ами, аз по принцип не бих разчитала само на една карта. Като не дойде СМС ще ползваш друга карта. Иначе въпроса ти е по скоро риторичен, не мисля че някой може да ти каже как да действаш. 

Редактирано от mililia
Връзка към коментар
В момента, mililia каза:

Ами, аз по принцип не бих разчитала само на една карта. Като не дойде СМС ще ползваш друга карта. Иначе въпроса ти е по скоро риторичен, не мисля че някой може да ти каже как да действаш. 

Така и правя. Като не стане с Дайнерс, плащам с МС или Виза. Но повече ме притесни липсата на sms за направената транзакция. Нали така разбираме, ако ни точат картата. И при системата с кодовете отговорността май основно е на клиента.

Връзка към коментар
преди 7 часа, Дани Магелани каза:

Сутринта в темата за ПИБ писах за проблемите с кода, които произтичат от субективна грешка на служител в ПИБ. Оправих я, направих транзакцията, но sms за нея дойде след 7 часа. Вероятно проблем в А1. Как тогава да се доверим и да правим он лайн плащания? 

Няма проблеми  с мобилните оператори.  Проблемът го търсете у ПИБ и  Дайнерс изпълненията. Да не прехвърляме  проблемите от болната към здравата глава.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар
преди 1 час, Hollywood каза:

Няма проблеми  с мобилните оператори.  Проблемът го търсете у ПИБ и  Дайнерс изпълненията. Да не прехвърляме  проблемите от болната към здравата глава.

 

 

Може ли по-конкретно,  откъде си сигурен в това ? 

Връзка към коментар
Преди 1 час, Diana Alexandrova каза:

Технополис, Техномаpкет, Спиди, Еконт и Лукойл - пpиемат ли Diners?

Технополис, Зора, Техмарт - да. Техномаpкет не знам, Еконт са с терминали на Уникредит, така че на място в офисите не, но ако имаш виртуален кабинет, можеш да платиш там за пратката си, тъй като там е с виртуален ПОС на Борика. За Лукойл не мога да кажа - отдавна не зареждаме там, но в Еко и Петрол я приемат. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Поставяне на пломба би ли се тълкувало като спешна зъболекарска помощ? Предишната е паднала преди седмица и е належаща нова , лицето е в чужбина за 90 дни. 

Връзка към коментар
преди 7 минути , stanislavpp каза:

Поставяне на пломба би ли се тълкувало като спешна зъболекарска помощ? Предишната е паднала преди седмица и е належаща нова , лицето е в чужбина за 90 дни. 

Дайнърс напуснаха форума и няма кой да ти отговори.

В сертификата е написано:

 

Разходи за спешно зъболечение с лимит до / Emergency dental treatment costs with a limit to

300.00

 

Дали падналата пломба е спешност, казват застрахователите.

Но, по принцип, ако няма болка, не се счита за спешно.

@Alexander имаше случай със зъбна болка по време на път. Дано се включи, за да ти обясни.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Обади се на телефона на застрахвателя, в случая Джненерали, да питаш. 

 Ако ти каже, че ще поемат действаш. Разговорите се записват и ги преслушват, ако има след това има - ааа това не влиза. Аз така направих и търсеха разговора докато благоволят да платят.

Може и ти да запишеш също какво ти казва служителя.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Всичко пише на страницата.  Паднали пломби, металокерамики... са аут.

 

РАЗХОДИ ЗА СПЕШНО ЗЪБОЛЕЧЕНИЕ
Застрахователят покрива разходите на застрахования за спешна стоматологична
помощ за отстраняване на остра болка, вследствие на телесно увреждане от
злополука при пътуване в чужбина или остър възпалителен процес в устната кухина,
настъпил вследствие на злополука или заболяване при пътуване в чужбина, който
възпалителен процес е довел до пулпит, периодонтит и абцес.
Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Travel2be e  много куц сайт и залагам,  че проблема е  в него. 

Братчето му Travelgenio е в същия кюп,  макар там  да се случва да мине някоя резервация от България. 

Аз също досега нямам проблем с ProtectBuy при вече десетина онлайн покупки.  

 

 

Редактирано от stanimir
Връзка към коментар
преди 29 минути , stanimir каза:

Travel2be e  много куц сайт и залагам,  че проблема е  в него. 

Братчето му Travelgenio е в същия кюп,  макар там  да се случва да мине някоя резервация от България. 

Аз също досега нямам проблем с ProtectBuy при вече десетина онлайн покупки.  

 

 

Куц е ,спор няма , но преди да ми регистрират номера за ProtectBuy  , купих  няколко билета с Diners.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз още не съм го пробвал ProtectBuy, явно не уцелвам виртуален ПОС който да ползва 3D secure изобщо. 

Но незнам защо всички  бързате да обвините ДКБ, тези процедури зависят от поне 4-5 фирми за да се осъществят. Всеки проблем кадето и да е по веригата означава че няма да стане. 

Виза и МК имаха абсолютно същите проблеми, а дори и сега се бавят смс-и понякога, чакал съм по 6 часа и ми идват 5 кода наведнъж. 

@rayden оторизационните вериги за трансакцията с и без protectbuy са абсолютно различни ( с protect buy е доста по сложна) . Сайтът не отваря прозорчето за код, а те прехвърля на ДКИ, които трябва да генерират код, да го препратят на ДКБ които да го прехвърлят на Фибанк, които пък да го прехвърлят на подизпълнител който реално праща крайното съобщение. от там съобщенито се прехвърля на оператора ти и операторът почва да те търси за да стигне телефонът. 

От описанието става ясно че процесът е стигнал до ДКИ, от там нататък може да е спрял навсякаде, поради редица причини. 

@Дани Магелани При положение че не си получила и въвела код от СМС - значи източването е от ПОС който не е част от програмата, следователно се прилагат правилата все едно не си член на тази програма (както преди въвеждането на програмата). Има си закон за тези случаи. 

Да ако си получила смс и си го въвела в сайт това се счита, че си запозната с трансакцията и я признаваш. Това е същото като вкарването на ПИН при физически ПОС в магазин. Затова е и задължително въвеждането, прави злоупотребите с откраднати карти по-трудни макар и не невъзможни.

Без код от СМС или ПИН за присъствени тежеста пада на търговеца да докаже че трансакцията е реална за да си получи парите.

 

Не е нужно да казвам, че системата е много тромава и сложна. Но то като се намесят адвокати и застрахователи винаги е така. 

 

А за А1 те имат огромни проблеми с мрежата си от доста отдавна, не само смс не пристигат особено ако е извън България, а и интернета им засича редовно, трябва да рестартираш. Незнам дали и други имат този проблем, но аз на два телефона същото, значи не е от телефона а от тях. 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Borislav Ivanov каза:

Аз още не съм го пробвал ProtectBuy, явно не уцелвам виртуален ПОС който да ползва 3D secure изобщо. 

Но незнам защо всички  бързате да обвините ДКБ, тези процедури зависят от поне 4-5 фирми за да се осъществят. Всеки проблем кадето и да е по веригата означава че няма да стане. 

Виза и МК имаха абсолютно същите проблеми, а дори и сега се бавят смс-и понякога, чакал съм по 6 часа и ми идват 5 кода наведнъж. 

@rayden оторизационните вериги за трансакцията с и без protectbuy са абсолютно различни ( с protect buy е доста по сложна) . Сайтът не отваря прозорчето за код, а те прехвърля на ДКИ, които трябва да генерират код, да го препратят на ДКБ които да го прехвърлят на Фибанк, които пък да го прехвърлят на подизпълнител който реално праща крайното съобщение. от там съобщенито се прехвърля на оператора ти и операторът почва да те търси за да стигне телефонът. 

От описанието става ясно че процесът е стигнал до ДКИ, от там нататък може да е спрял навсякаде, поради редица причини. 

@Дани Магелани При положение че не си получила и въвела код от СМС - значи източването е от ПОС който не е част от програмата, следователно се прилагат правилата все едно не си член на тази програма (както преди въвеждането на програмата). Има си закон за тези случаи. 

Да ако си получила смс и си го въвела в сайт това се счита, че си запозната с трансакцията и я признаваш. Това е същото като вкарването на ПИН при физически ПОС в магазин. Затова е и задължително въвеждането, прави злоупотребите с откраднати карти по-трудни макар и не невъзможни.

Без код от СМС или ПИН за присъствени тежеста пада на търговеца да докаже че трансакцията е реална за да си получи парите.

 

Не е нужно да казвам, че системата е много тромава и сложна. Но то като се намесят адвокати и застрахователи винаги е така. 

 

А за А1 те имат огромни проблеми с мрежата си от доста отдавна, не само смс не пристигат особено ако е извън България, а и интернета им засича редовно, трябва да рестартираш. Незнам дали и други имат този проблем, но аз на два телефона същото, значи не е от телефона а от тях. 

 

Не обвинявам никого ,просто констатирам и споделям. Очевидно е ,че някъде има проблем и услугата не функционира както трябва.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
3 hours ago, rayden said:

Не обвинявам никого ,просто констатирам и споделям. Очевидно е ,че някъде има проблем и услугата не функционира както трябва.

Да абсолютно има проблеми със всички банки. 

Аз лично съм имал повече проблеми с РББ от колкото с Фибанк или ДК, поне за сега де. 

 

Но във връзка със всияки мнения за 3D secure в форума, които показват, че процедурата по оспорване на транзакции не е ясна. 

И за съжаление още не мога да намеря добро описание за това какво представлява и какви са правата на клиентите. 

Това според мен е най-големия проблем. 

 

за сега намерих само това ( не е от адвокат )

също така е старо сега клиентът може да има самоучастие в загубата до 100лв а не 300лв. (освен ако не е виновен де тогава си е 100%)

 

http://astameno.blogspot.com/2012/08/blog-post.html

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.