Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Майка ми си поръча карта Дайнърс, като специално й обърнах внимани в онлайн заявката да избере "Diners Club Classic", дори изпратих и скрийншот. Да, но в крайна сметка е получила "Evolve". Въпреки, че сме сигурни какво сме заявили, има ли начин да го проверя преди да се обадя на Дайнърс?  В договора пише само "карта Diners Club", а на мейла има получено само потвърждение за попълнената заявка и номер на заявката.

 

Също така се чудя има ли смисъл да се занимаваме, да я връщаме и да искаме това, което сме заявили?

 

 - Оборотът и през двете карти ли се брои за салоните ?

 - Безконтактното плащаме през кое приложение минава по под разбиране?

 - Ако се плаща контактно, от терминала ли се избира с коя от двете карти да се плати?

 

Благодаря предварително!

Редактирано от П.Кръстев
Връзка към коментар
преди 15 минути , П.Кръстев каза:

Майка ми си поръча карта Дайнърс, като специално й обърнах внимани в онлайн заявката да избере "Diners Club Classic", дори изпратих и скрийншот. Да, но в крайна сметка е получила "Evolve". Въпреки, че сме сигурни какво сме заявили, има ли начин да го проверя преди да се обадя на Дайнърс?  В договора пише само "карта Diners Club", а на мейла има получено само потвърждение за попълнената заявка и номер на заявката.

 

Също така се чудя има ли смисъл да се занимаваме, да я връщаме и да искаме това, което сме заявили?

 

 - Оборотът и през двете карти ли се брои за салоните ?

 - Безконтактното плащаме през кое приложение минава по под разбиране?

 - Ако се плаща контактно, от терминала ли се избира с коя от двете карти да се плати?

 

Благодаря предварително!

И други мои приятели имаха такива случаи наскоро, и отидоха да ги преиздадат.

 

Голяма неприятност се получава при ползването на салон, ако не гледаш бележката или не ти я дадат. Пробвахме с Evolve в няколко салона и при минаването на картата машинката отчита плащане през MasterCard - на бележката се изписват последните цифри от мастъркард номера. И трябваше изрично да обяснявам по 10 минути на служителите за какво става въпрос. Следва анулиране на транзакцията през Мастъркард и въвеждане на ръчно на Дайнърс номера в компютъра им. Дори на едно място казаха, че не можело ръчно въвеждане.

 

А иначе 

 

- Оборотът и през двете карти ли се брои за салоните ? Да

 - Безконтактното плащаме през кое приложение минава по под разбиране? Мастъркард (въпреки твърдението на @Diners Club Bulgaria че било обратното)

 - Ако се плаща контактно, от терминала ли се избира с коя от двете карти да се плати? Ако терминала поддържа тази функция - да. Ако не я поддържа - през Мастъркард

Редактирано от cybersimo
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
9 minutes ago, cybersimo said:

И други мои приятели имаха такива случаи наскоро, и отидоха да ги преиздадат.

 

Голяма неприятност се получава при ползването на салон, ако не гледаш бележката или не ти я дадат. Пробвахме с Evolve в няколко салона и при минаването на картата машинката отчита плащане през MasterCard - на бележката се изписват последните цифри от мастъркард номера. И трябваше изрично да обяснявам по 10 минути на служителите за какво става въпрос. Следва анулиране на транзакцията през Мастъркард и въвеждане на ръчно на Дайнърс номера в компютъра им. Дори на едно място казаха, че не можело ръчно въвеждане.

 

А иначе 

 

- Оборотът и през двете карти ли се брои за салоните ? Да

 - Безконтактното плащаме през кое приложение минава по под разбиране? Мастъркард (въпреки твърдението на @Diners Club Bulgaria че било обратното)

 - Ако се плаща контактно, от терминала ли се избира с коя от двете карти да се плати? Ако терминала поддържа тази функция - да. Ако не я поддържа - през Мастъркард

За безконтактното плащане на някои терминали ми минава приоритетно като дайнърс, но съм го установил с тестове и не откривам някаква зависимост...

Не ми се е случвал проблем със салон, но благодаря, че ми обърна внимание да проверявам и за това 🙂

 

Връзка към коментар
5 minutes ago, Jorro said:

За безконтактното плащане на някои терминали ми минава приоритетно като дайнърс, но съм го установил с тестове и не откривам някаква зависимост...

Не ми се е случвал проблем със салон, но благодаря, че ми обърна внимание да проверявам и за това 🙂

 

За салоните и аз не съм имала проблеми. Относно безконтактните плащания знам, че терминалите, които приемат безконтактни плащания с DC и MC, си минава Diners в противен случай MC. От Дайнърс ми казаха, че в момента се ъпдейтват терминалите за безконтактни плащания и с DC...

Връзка към коментар
преди 21 минути , cybersimo каза:

Голяма неприятност се получава при ползването на салон, ако не гледаш бележката или не ти я дадат. Пробвахме с Evolve в няколко салона и при минаването на картата машинката отчита плащане през MasterCard - на бележката се изписват последните цифри от мастъркард номера. И трябваше изрично да обяснявам по 10 минути на служителите за какво става въпрос. Следва анулиране на транзакцията през Мастъркард и въвеждане на ръчно на Дайнърс номера в компютъра им. Дори на едно място казаха, че не можело ръчно въвеждане.

 

Дори и да мине като Мастъркард, предполагам след това би трябвало от Дайнърс да ти възстановят по нормалния начин посещението на салона. (при условие, че има необходимия оборот)

Редактирано от П.Кръстев
Връзка към коментар

А като не сте имали проблеми със салоните сигурни ли сте, че сте си проверили бележките, които ви издават и там последните 4 цифри са на Дайнърс?

преди 1 минута , П.Кръстев каза:

Дори и да мине като Мастъркард, предполагам след това би трябвало от Дайнърс да ти възстановят по нормалния начин посещението на салона. (при условие, че има необходимия оборот)

Рискува ли ти се да го пробваш това? 🙂

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Обадих се и бързо се съгласиха до другия понеделник класическите карти да са в посочен офис на ПИБ.  Интересно защо обаче издават различен продукт от заявения...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
В момента, П.Кръстев каза:

Обадих се и бързо се съгласиха до другия понеделник класическите карти да са в посочен офис на ПИБ.  Интересно защо обаче издават различен продукт от заявения...

Вероятно имат таргети за издаване на новия продукт и като не успеят по друг начин, просто издават такива и без да си ги поискал... ако мине. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 7 часа, chandni каза:

Вероятно имат таргети за издаване на новия продукт и като не успеят по друг начин, просто издават такива и без да си ги поискал... ако мине. 

И на мен ми издадоха Мастър въпреки изричните ми заръки да е Класик

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не знам дали сте забелязали, но сумите върнати или преведени по кредитната карта не се виждат в справките в MyDiners : Авторизации и Транзакции. 

Виждат се в месечното извлечение. 

Но ако използватв справката за "Достъп до VIP салони"  - изненада, там се виждат рефъндове и преводи (със знак минус) и преди месечното извлечение.

Пример:

 

22.03.2019 FANTASTICO 40 52.23 BGN 52.23 BGN
19.03.2019 EASYPAY AD 13.9 BGN 13.90 BGN
14.03.2019 Booking.com_1612399282 Ne -25.81 BGN -25.81 BGN

 

Нищо, че от Дайнърс твърдят, че нямало какда се вкарат в справките 🙂 ...

Връзка към коментар

Нямаме отделна тема за плащане на комунални задължения през сайта им, та затова ще пиша тук за моя проблем от днес.

Зареждам телефоните през сайта и днес след еднократно зареждане с 9лв, се оказа, че е дръпнато 2 пъти по 9лв през 5-6 секунди според извлечението.

Звънях на Дайнърс, не можаха нищо да кажат по въпроса и уж пуснаха случая към други колеги и да съм чакал да ме потърсят.

Доста тъпо, понеже другите 9лв няма какво да се правят, а като седят в картата без да се купи някакъв план те си изчезват малко по малко.

Връзка към коментар
преди 2 часа, Ilian359 каза:

Стара или нова?

Ако е за старите, важи 12 месеца от подновяването на договора, т.е. от подмяната с безконтактна.

 

Нова. Мисля сега да си извадя, но доколкото виждам в условията си пише 4 лв./месец и няма уточнено дали се ползва или не.

Връзка към коментар
преди 7 часа, Христиан каза:

 

Нова. Мисля сега да си извадя, но доколкото виждам в условията си пише 4 лв./месец и няма уточнено дали се ползва или не.

https://www.fibank.bg/bg/page/3862#nasheto-predlojenie

 

има промоция в момента: първите четири месеца без такса, следващите 20 ако няма трансакция, няма такса. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Loverboy каза:

https://www.fibank.bg/bg/page/3862#nasheto-predlojenie

 

има промоция в момента: първите четири месеца без такса, следващите 20 ако няма трансакция, няма такса. 

Цитат

Заявете иновативна кредитна карта Evolve с промоционални условия от Дайнърс клуб България и сбъднете летните си планове!

преди 10 часа, Христиан каза:

Здравейте,

 

За Diners Classic още ли не се взима такса в месеците в които не се използва? 

@Христиан пита за Classic. Това, което си пуснал е за Evolve. Не е ясно за Classic ако се издаде сега, дали още важи условието за без клубна такса в месеците, в които картата не е използвана. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, adreno каза:

А някой има ли представа какво става с преиздаването на старите класици към безконтактни? 

Уж щеше да е до нова година, пък нищо не се е чуло още?

Преиздават ги поетапно... Започнаха от най-новите и карат назад. Явно чакат най-старите докато им дойде реда, да ги подменят поради изтичане.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, adreno каза:

А някой има ли представа какво става с преиздаването на старите класици към безконтактни? 

Уж щеше да е до нова година, пък нищо не се е чуло още?

Моята излезе преди месец, продължавай да чакаш. Друг е въпроса, че откакто я подмених никъде не мога да платя безконтактно а от миналата седмица и с чип на места , на които преди съм плащала без проблем 😞 . Според Дайнърс проблема бил в Пос терминалите, но на проблемните Пос терминали плащам с каквато и да било друга карта. Ще пробвам на още едно-две места, където знам , че със сигурност я приемат и пак ще звъня да ги питам какво се случва.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 17 минути , bobole4e каза:

Моята излезе преди месец, продължавай да чакаш. Друг е въпроса, че откакто я подмених никъде не мога да платя безконтактно а от миналата седмица и с чип на места , на които преди съм плащала без проблем 😞 . Според Дайнърс проблема бил в Пос терминалите, но на проблемните Пос терминали плащам с каквато и да било друга карта. Ще пробвам на още едно-две места, където знам , че със сигурност я приемат и пак ще звъня да ги питам какво се случва.

И аз го имам тоя проблем. В Кауфланд на К Експрес многократно не прие Дайнърс и то на ПОС на Фибанк. Няколко пъти ми се случва и на други места, на които със сигурност трябва да работи. 

Връзка към коментар
преди 2 часа, bobole4e каза:

а от миналата седмица и с чип на места , на които преди съм плащала без проблем

Ако първо пробваш безконтактно, след това не минава и на чипа. Ако директно платиш с чип няма проблеми. Няколко пъти ми се случи в Метро и въпреки, че казвам да не маркират безконтактно, те си знаят тяхното - цъкат и после не минава и на чипа. Естествено след това почват да обикалят по съседните ПОС терминали, за да маркират директно през чипа.

 

преди 2 часа, bobole4e каза:

Според Дайнърс проблема бил в Пос терминалите

Проблемът не е в терминалните, а в Diners, защото смениха картите преди да имат готовност с това! Защото първо трябваше да ъпдейтнат терминалите и едва след като те имат готовност да приемат новите карти, чак тогава да ги подновят! Но те сложиха каруцата пред коня, а сега терминалите им криви...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Днес ми беше първото успешно безконтактно плащане-най-накрая! и то на местото, където вчера и миналата седмица не стана никак. Явно съм улучила ъпдейта на терминала или каквото и да е , но надявам се, вече всичко да е наред , защото аз всеки ден обядвам в това заведение и щеше да ми е много мъчно, ако картата спре да минава.

Иначе съм успявала да платя като първо пробвам безконтактно, не стане, и после с чип-не е било проблем. Следващото предизвикателство е отново да мога да плащам в Хепи....

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.