Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

преди 5 часа, Георги каза:

P.S. В ПИБ продължават да са неадекватни, казаха ми на касата, че на Diners пинът не се сменя, само кимнах с глава и благодарих. 

Така беше преди да сменят пластиките с безконтактни. 

Връзка към коментар
преди 21 минути , Ilian359 каза:

Така беше преди да сменят пластиките с безконтактни. 

Да, да, помня го това бившо светло време. Проблемът е, че в ПИБ нивото е замръзнало от тогава. Всъщност май е с една идея по-адекватно де, поне се знае някаква специфика за Diners, независимо че е фрапантно неактуална, тогава май повечето не знаеха, че пин не може да се сменя 🙂

Връзка към коментар

Иначе, основното за което пиша, искам да разбера какви са основните предимства на Evolve картата пред класика и трябва ли ми такава, след като вече имам друга кредитна карта на мастъркард?

Вярно ли е че ако плащанията минават през мастъркард частта, не трупаш кешбек към дайнърс и че често не можеш да избираш с коя система да платиш.

 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Цитат

Вярно ли е че ако плащанията минават през мастъркард частта, не трупаш кешбек към дайнърс и че често не можеш да избираш с коя система да платиш.

Не трупаш кешбек, но мисля че оборотът влиза в салоните. Иначе аз съм от 2 месеца с Evolve и съм доволен, на 90% от местата се приема като Diners (някъде дава Fail на плащане безконтактно и трябва с чип да се плати и съответно избере Diners апликацията, но са малко местата).

Сега като проверих от последните ми 50 транзакции имам само 5 през Mastercard, като едното е WizzAir, другото е за канадско eTA, където само Visa и Mastercard са опциите 🙄

 

Що се отнася до ползите след като имаш друга кредитна на Мастъркард, не знам какви са ти условията, кешбек и т.н. (моята друга кредитна е Виза), най-малкото няма да плащаш 2 такси и няма да носиш 2 пластики 🙂

Връзка към коментар

Вчера на Еко-Младост 1, не ми мина плащане с Дайнърс и безконтактно, и на чипа. При това ми позволи да въведа ПИН и 2 пъти, като и 2 пъти издаваше съобщения за грешка: "Непозволена (или непозната) банка". И да сигурен съм, че плащането беше на терминала, на който досега винаги ми е минавало. Дори продавачката знаеше за Diners и ми предложи правилния терминал.

Връзка към коментар

Благодаря много за мнението, явно Evolve ще си изкарам и аз

Иначе в условията за застраховката която върви към картата гледам изброени 2 карти Diners Club Classic и Diners Club – FIB, като за втората сумите са значително по-малки, каква е разликата м/у двете и как мога да съм сигурен че ще имам по-високите лимити 

Отново,благодаря за помощта 

 

Редактирано от Георги
Връзка към коментар
преди 9 минути , SpeeDemoN5 каза:

Иначе в условията за застраховката която върви към картата гледам изброени 2 карти Diners Club Classic и Diners Club – FIB, като за втората сумите са значително по-малки, каква е разликата м/у двете и как мога да съм сигурен че ще имам по-високите лимити 

По-ниските лимити са само за Diners Club - ПИБ картата, за Evolve са по-големите. Diners Club - ПИБ картата изглежда си е Diners Classic, но е кобрандирана  - Diners Club и Fibank, не съм сигурен дали има някакви други разлики и дали въобще се предлага все още.

 

http://www.diners.bg/bg/diners-club-fibank/page/21

Връзка към коментар

от десетина дни имаме проблеми с картите ни Diners Classic в основния магазин, който използваме ежедневно и картите са минавали винаги досега, още от 2016-та, преди да бъдат безконтактни, а и след това - без чип, съвсем безконтактно

 

първите няколко пъти, когато се появи проблем, се появяваше авторизация в сайта, която после се обаждаха да питат дали да я анулират /явно виждат, че е била отказана/, а от пос-терминалите на магазина излизаха бележки, че транзакцията не е одобрена

 

в последните дни излизат направо бележки, че банката е непозната, независимо дали безконтактно или с чип, пос-терминалите са на ОББ открай време и не са променяни

 

някой наблюдавал ли е нещо подобно с терминали на ОББ и има ли смисъл да се обръщаме към Дайнърс за проблема?

Връзка към коментар
2 hours ago, antea said:

от десетина дни имаме проблеми с картите ни Diners Classic в основния магазин, който използваме ежедневно и картите са минавали винаги досега, още от 2016-та, преди да бъдат безконтактни, а и след това - без чип, съвсем безконтактно

 

първите няколко пъти, когато се появи проблем, се появяваше авторизация в сайта, която после се обаждаха да питат дали да я анулират /явно виждат, че е била отказана/, а от пос-терминалите на магазина излизаха бележки, че транзакцията не е одобрена

 

в последните дни излизат направо бележки, че банката е непозната, независимо дали безконтактно или с чип, пос-терминалите са на ОББ открай време и не са променяни

 

някой наблюдавал ли е нещо подобно с терминали на ОББ и има ли смисъл да се обръщаме към Дайнърс за проблема?

Обади се, току виж направили нещо. При мен пос на пощенска, който го смениха с нов пак техен спря да я разпознава като дайнърс и ако плащам там с еволв само като мастър минава.... 

Връзка към коментар

Минус на Evolve е че картата може да мине като MasterCard а не като Diners и да загубиш кешбека, аз имам и друга карта с която да платя ако Diners не мине и това ми е важно. Плюса на Evolve който ми липсва е че има FastTrack на летище София, само това.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Същото дърво е и на Шел от няколко дни - отказва транзакции с Дайнърс и то на няколко бензиностанции.

Шел са на ОББ и последните 7 години си вървеше без проблем...

Връзка към коментар
преди 8 часа, antea каза:

 

 

някой наблюдавал ли е нещо подобно с терминали на ОББ и има ли смисъл да се обръщаме към Дайнърс за проблема?

Явно има проблем с ОББ - от седмица същия проблем с ПОС  в Шел

Връзка към коментар
On 1/28/2020 at 3:00 AM, adreno said:

Същото дърво е и на Шел от няколко дни - отказва транзакции с Дайнърс и то на няколко бензиностанции.

Шел са на ОББ и последните 7 години си вървеше без проблем...

и еко имаха обб терминал, но явно търсят откъде да спестят някоя и друга стотинка

Връзка към коментар

Отскоро не ми минават транзакциите и в сладкарници Коко. Аз много харесвам тази в Литекс тауърс. Това СУПТО се разпространява по-бързо от грип.

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Някой има ли опит със застраховката към картата в случай на закъснение на полет повече от 4 часа? Има мейл от авиокомпанията, че закъснението е поради независещи от тях причини.

Връзка към коментар
6 minutes ago, Яничка said:

Някой има ли опит със застраховката към картата в случай на закъснение на полет повече от 4 часа? Има мейл от авиокомпанията, че закъснението е поради независещи от тях причини.

Ако се наложи да пренощуваш може да си букнеш хотел като е важно да си го платиш с картата. Може да си вечеряш спокойно просто плащай с карта и пази бележки/фактури за всички разходи. Снимай си таблото със закъснението и по възможност си изискай от авиокоманията или от агент на летището потвърждение на закъснението. Като се върнеш трябва да попълниш формуляра на дженерали за възстановяване на разходи като им приложиш всички платежни документи за направените разходи. Много е важно да си си активирала застраховката за съответния период разбира се. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Обаждане в Дженерали за събитието.

Фактури (до лимита) за храна.

Снимки на мониторите преди излитане и след кацане, вкл. на екрана за получаване на багажа, доказващи закъснението.

Документ от гишетата за чекиране или от представител на АК за закъснението.

Бордни карти.

 

 

Снимка на имейла с часа на получаването му.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Разход за нощувка няма, авиокомпанията осигури хубав хотел. Имаме обаче разход за нов самолетен билет с Wizz Air, защото заради закъснението изпускаме следващия полет. Wizz, както знаем, не приемат Diners и платихме с друга карта. 

Връзка към коментар
преди 7 часа, Яничка каза:

Разход за нощувка няма, авиокомпанията осигури хубав хотел. Имаме обаче разход за нов самолетен билет с Wizz Air, защото заради закъснението изпускаме следващия полет. Wizz, както знаем, не приемат Diners и платихме с друга 

Попитай в темата Аероиск. Те със сигурност са имали такива случаи. Колко точно беше закъснението? Мисля, че имате право на 250 евро обезщетение от АК.

Връзка към коментар
преди 8 часа, Яничка каза:

Разход за нощувка няма, авиокомпанията осигури хубав хотел. Имаме обаче разход за нов самолетен билет с Wizz Air, защото заради закъснението изпускаме следващия полет. Wizz, както знаем, не приемат Diners и платихме с друга карта. 

Не искам да съм лош пророк, но според мен нямаш основание за изплащане на обезщетение от застрахователя, ако разходите ти са самолетен билет с друга карта.

 

"ЗАБАВЯНЕ НА ПОЛЕТ Ако заминаването на застрахования с потвърден редовен полет от определено летище бъде забавено с четири или повече часа, или полетът бъде отменен, или поради липса на места Застрахованият не може да се качи в самолета, и в рамките на тези четири часа на Застрахования не може да бъде осигурен алтернативен превоз, Застрахователят изплаща обезщетение на Застрахования за направените от него до фактическото му заминаване непредвидени разходи до размера на сумите, посочени в Приложение 1.

За непредвидени разходи се считат сметки в ресторант, напитки и/или разходи за хотел, направени от застрахования чрез притежаваната карта за разплащане."

 

Вече зависи от причината за забавяне, дали имаш право на иск към самолетната компания. Тя ще ти плати обезщетение според разстоянието на полета и причината.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.