Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

преди 11 часа, Боян Димитров каза:

Това СУПТО се разпространява по-бързо от грип

В конкретния случай не е проблемът в наредбата (Н18), а в СУПТО софтуера, който от ЕКО са избрали. Всеки компютър в обект, приемащ плащания в брой и с карта трябва задължитено да има въразно фискално устройство и то само едно, но това не касае ПОС терминалите - те дори не е необходимо да са свързани със софтуера, а след като плащането мине, касиерът просто да отбележи в СУПТО през кой терминал е минало плащането, за да влязат парите в съответната каса. 

Връзка към коментар

Здравейте, В момента съм в The Lounge на летището в Мексико сити и се случи нещо странно. Имам изискуемия оборот от 1000 лева. Служителката ми въведе ръчно в компютъра данните за картата и получих имейл от дайнърс за авторизация на сумата от 29.68 долара, каквато е таксата за гост. Поисках бележка, но служителката каза че нямало как да даде, тъй като ръчно е въвела данните. Не мога да споря с нея, тъй като не разбира английски, а аз испански. Някой знае ли дали дайнърс са си променили условията и не авторизират по 1 долар както беше досега, а пълната сума като за гост? Или служителката в лаунджа не си свърши работата както трябва. Ще съм благодарен за съвет.

Връзка към коментар
преди 4 часа, Nikolay каза:

Здравейте, В момента съм в The Lounge на летището в Мексико сити и се случи нещо странно. Имам изискуемия оборот от 1000 лева. Служителката ми въведе ръчно в компютъра данните за картата и получих имейл от дайнърс за авторизация на сумата от 29.68 долара, каквато е таксата за гост. Поисках бележка, но служителката каза че нямало как да даде, тъй като ръчно е въвела данните. Не мога да споря с нея, тъй като не разбира английски, а аз испански. Някой знае ли дали дайнърс са си променили условията и не авторизират по 1 долар както беше досега, а пълната сума като за гост? Или служителката в лаунджа не си свърши работата както трябва. Ще съм благодарен за съвет.

Щом е само авторизация, вероятно Дайнерс няма да ги изтеглят. Но като се върнеш, трябва да им се обадиш и обясниш случая.

Връзка към коментар
7 hours ago, Nikolay said:

Здравейте, В момента съм в The Lounge на летището в Мексико сити и се случи нещо странно. Имам изискуемия оборот от 1000 лева. Служителката ми въведе ръчно в компютъра данните за картата и получих имейл от дайнърс за авторизация на сумата от 29.68 долара, каквато е таксата за гост. Поисках бележка, но служителката каза че нямало как да даде, тъй като ръчно е въвела данните. Не мога да споря с нея, тъй като не разбира английски, а аз испански. Някой знае ли дали дайнърс са си променили условията и не авторизират по 1 долар както беше досега, а пълната сума като за гост? Или служителката в лаунджа не си свърши работата както трябва. Ще съм благодарен за съвет.

Ползването на салон продължава да се авторизира с 1$, трябвало е да уточниш със служителката, колкото и трудно да е било, винаги може да се сторнира посещение. Наскоро имах такъв случай при който ме минаха в салон през Lounge Key, после им обясних че съм по друга програма 🙂 в салона и void- наха транзакцията ....

Връзка към коментар
преди 7 часа, Nikolay каза:

Здравейте, В момента съм в The Lounge на летището в Мексико сити и се случи нещо странно. Имам изискуемия оборот от 1000 лева. Служителката ми въведе ръчно в компютъра данните за картата и получих имейл от дайнърс за авторизация на сумата от 29.68 долара, каквато е таксата за гост. Поисках бележка, но служителката каза че нямало как да даде, тъй като ръчно е въвела данните. Не мога да споря с нея, тъй като не разбира английски, а аз испански. Някой знае ли дали дайнърс са си променили условията и не авторизират по 1 долар както беше досега, а пълната сума като за гост? Или служителката в лаунджа не си свърши работата както трябва. Ще съм благодарен за съвет.

Имах подобен случай със салон в Сингапур. Парите бяха само блокирани, но не и изтеглени. След като Дайнерс им изплатиха сумата за ползването на салона, освободиха сумата. Помня, че тогава бях питала @Георги Матеев и той ми беше казал, че на места салоните се презастраховали, докато не си получат сумите от Дайнерс. Нещо такова беше. Но аз тогава имах издаден документ. Все пак като се върнеш, ако искаш се свържи с Дайнерс. Дори и сумата да е изтеглена, Дайнерс ще си проверят случая и ако отговаряш на условията за безплатно ползване на лоунджа ще ти я върнат. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В сайта със салоните на Diners в Румъния Букурещ, респективно Henry Coanda изобщо липсва. В същото време виждам, че на летището има 3 VIP салона и 3 Business Class салона. Някой пробвал ли е да влезе в някой от тях с Diners?

Връзка към коментар

Набързо да се възмутя - Дайнърс салона в Щутгарт е най-жалкото и смешно нещо, което съм виждал някога. За сравнение - салонът на софийския терминал 1 категорично е 5 звезди на фона на този.

 

Ако някой минава през STR с чиста съвест може да пропусне салона и да не си хаби едното влизане.

  • Харесвам 5
  • Смея се 4
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, chandni каза:

В сайта със салоните на Diners в Румъния Букурещ, респективно Henry Coanda изобщо липсва. В същото време виждам, че на летището има 3 VIP салона и 3 Business Class салона. Някой пробвал ли е да влезе в някой от тях с Diners?

Аз съм пробвал , не работят с Дайнърс . По спомени , преди две години салоните са обвързани с МС или алиансите..

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, dimitrov6 каза:

Сега ми звъняха от Diners да ме зарибяват за нова карта.Откъде ми знаят телефона не зная.Не съм имал карта досега,на името на баща ми имаше,но я закрихме.

Поименно ли те търсиха? Щото те отварят "телефонния указател" и карат наред. Последователни телефонни номера сме получавали обаждания от един и същи служител един след друг.

Връзка към коментар
преди 1 час, Zaro каза:

Поименно ли те търсиха? Щото те отварят "телефонния указател" и карат наред. Последователни телефонни номера сме получавали обаждания от един и същи служител един след друг.

Не поименно.Четох във форума на Бг-мама,че и на тях са звъняли и сигурно сме участвали в някоя игра с награди,и сме си дали телефоните.Не помня,може и да съм участвал.

Връзка към коментар
3 hours ago, kali said:

Днес не ми мина транзакция в една аптека Ремедиум, Evolve карта, контактно. Безконтоктно не пробвах. 

Ако терминала е на Експрес банк ти дава да избереш Дайнърс, но след това отказва транзакцията. Ако опиташ отново и избере Мастър или минеш безконтактно ще платиш успешно с Мастър апликацията. До момента не съм имал случай в който да не е минала картата по един или друг начин 😄

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 12 минути , Jorro каза:

До момента не съм имал случай в който да не е минала картата по един или друг начин

Аз имам само един такъв случай, при който картата не мина по никакъв начин - в Kete, Сердика мол. Не се сещам какъв беше терминала.

Връзка към коментар
Преди 1 час, Jorro каза:

Ако терминала е на Експрес банк ти дава да избереш Дайнърс, но след това отказва транзакцията. Ако опиташ отново и избере Мастър или минеш безконтактно ще платиш успешно с Мастър апликацията.

Не знам чий беше терминала, въобще не стигнахме до избор на апликация. Аз държа на Diners апликацията, затова се мъча да я ползвам контактно 🙂 Като не се получи, както в този случай, ползвам други карти. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Мари Николова каза:

Ebag.bg вече не приема Дайнърс 🙄

Снощи платих с Дайнърса. На gateway-я им няма логото на Дайнърс, но си я приема без ProtectBuy вече дори.

  • Благодаря 2
Връзка към коментар
преди 25 минути , sheikh каза:

Снощи платих с Дайнърса. На gateway-я им няма логото на Дайнърс, но си я приема без ProtectBuy вече дори.

Благодаря,това е ценна информация!Видях само логото на Виза и Мастер и нямаше и да пробвам,ако не беше споменал 🙂

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.