Jorro Публикувано: 10 септември, 2020 Сподели Публикувано: 10 септември, 2020 7 minutes ago, Георги said: Да, то разлогването предполага проблем с бисквитките и инкогнито може и да помогне, ама да не погася три пъти 🙂 Сумите не са се отчели в другата карта между другото, така че може и да не е минало. Утре ще опитам пак. При мен се отрази след 24ч някъде, а обикновено е според деня в делнични дни имаше 3 или 4 отчитания през деня от 10, 14 16 и 20 или нещо такова, събота и неделя има само по едно в 10ч. В този случай по едната карта ми се отразиха съшия ден вечерта, а по другата на следващия. Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 10 септември, 2020 Сподели Публикувано: 10 септември, 2020 На 4.09.2020 г. в 12:56, gw_ico каза: Много е тъжно когато хора които не са запознати със случая се опитват да те убедят как няма грешка и всичко си е ок. Тези които са получили cashback този месец да са забелязали нещо необичайно? При мен се губят 642 - от 13798 точки съм получил 131,56 лв. Също при нулирани има 0, а досега винаги е излизала сумата която съм получил по сметката от cashback. Дразнещо е да пишеш обеснения за неща които би трябвало да стават автоматично и няма какво да се обърка. Не мога да разбера как става така, че за много малка сума, вече втори път изгубвам правото на cashback?! По моите сметки сумата ми е според лимита, имам право, а според Дайнерс - не. Това няма да ме откаже да ползвам картата. Но и няма да ме стимулира. Не съм до тези пари, въпросът е принципен. Връзка към коментар
antony2001 Публикувано: 10 септември, 2020 Сподели Публикувано: 10 септември, 2020 преди 2 часа, Георги каза: Някой да има проблеми с погасяването напоследък? Опитвам се днес да погася с карта и веднага щом въведа 3д кода ме изхвърля от my.diners.bg Да, днес се случи и при мен. Звъннах в дайнърс и ме посъветваха да сменя хрома с мозила... Но плащането беше минало! Връзка към коментар
bibi Публикувано: 11 септември, 2020 Сподели Публикувано: 11 септември, 2020 Аз пък този месец нямам драма - току що погасих през компютър и IE. Връзка към коментар
iMari Публикувано: 12 септември, 2020 Сподели Публикувано: 12 септември, 2020 Хайде и при мен "Неуспешно плащане". Два пъти. С мозила, през компютър. На 10.09.2020 г. в 21:21, Дани Магелани каза: Не мога да разбера как става така, че за много малка сума, вече втори път изгубвам правото на cashback?! По моите сметки сумата ми е според лимита, имам право, а според Дайнерс - не. Това няма да ме откаже да ползвам картата. Но и няма да ме стимулира. Не съм до тези пари, въпросът е принципен. Данъците не влизат в кешбека, месечната такса също. От там може да не излиза сметката. 1 1 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 19 септември, 2020 Сподели Публикувано: 19 септември, 2020 В Гърция еволв картата мина без проблем на POS на cardlink.gr. Дава си ви опцията за Дайнърс и като я изберете плащането си минава за разлика от други, на които след това дава грешка и трябяа да направите нова транзакция през мастъра.... Връзка към коментар
iMari Публикувано: 21 септември, 2020 Сподели Публикувано: 21 септември, 2020 Вече няколко пъти се опитвам да погасявам задължения с дебитна ДСК и не се получава. Въвеждам 3Д парола и изписва плащането неуспешно. Има ли проблем с картите на ДСК или пак бъга е при Дайнърс? Връзка към коментар
chandni Публикувано: 21 септември, 2020 Сподели Публикувано: 21 септември, 2020 преди 8 минути , Мари Николова каза: Вече няколко пъти се опитвам да погасявам задължения с дебитна ДСК и не се получава. Въвеждам 3Д парола и изписва плащането неуспешно. Има ли проблем с картите на ДСК или пак бъга е при Дайнърс? Явно е при Diners, защото и аз не успях с ДК на ЦКБ. Иначе си голяма куражлийка да погасяваш с карти ДСК... 🙂 Нали се сещаш, че ако мине плащането, за погасяването на 3000 лв примерно, можеш да се "озъбиш" с 31 лв такса паричен трансфер...? 1 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 21 септември, 2020 Сподели Публикувано: 21 септември, 2020 преди 1 минута , chandni каза: Нали се сещаш, че ако мине плащането, за погасяването на 3000 лв примерно, можеш да се "озъбиш" с 31 лв такса паричен трансфер. ЪЪЪЪ, това не беше ли само за кредитните на ДСК?😵 Е, хубаво тогава, че не е мина! 😎 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 21 септември, 2020 Сподели Публикувано: 21 септември, 2020 преди 1 минута , Мари Николова каза: ЪЪЪЪ, това не беше ли само за кредитните на ДСК?😵 Е, хубаво тогава, че не е мина! 😎 Не, за всякакви. Именно затова е толкова скандална тази такса, защото не е само за КК, но и за ДК, когато всъщност харчиш собствени средства. 1 Връзка към коментар
Romana Публикувано: 21 септември, 2020 Сподели Публикувано: 21 септември, 2020 Ако се нареди сумата от разплащателната сметка през ДСК директ, т огава таксата не е ли само 1лв като банков превод? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 21 септември, 2020 Сподели Публикувано: 21 септември, 2020 преди 6 минути , Romana каза: Ако се нареди сумата от разплащателната сметка през ДСК директ, т огава таксата не е ли само 1лв като банков превод? Таксата горе се отнася за погасяване с карта, не банков превод Връзка към коментар
Romana Публикувано: 21 септември, 2020 Сподели Публикувано: 21 септември, 2020 Именно, щом се ползва дебитна карта, тя трябва е вързана с разплащателна сметка Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 21 септември, 2020 Сподели Публикувано: 21 септември, 2020 Плащане с карта е нещо различно от банков превод по сметка (за който по принцип не е нужно да имаш карта, а ако имаш тя не се използва) 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 21 септември, 2020 Сподели Публикувано: 21 септември, 2020 преди 2 часа, Romana каза: Ако се нареди сумата от разплащателната сметка през ДСК директ, т огава таксата не е ли само 1лв като банков превод? Да, ако се нареди през банкирането, таксата е 1 лв. При банков превод обаче парите пристигат многократно по-бавно в сметката отсреща, докато при плащане с карта, по принцип пристигат веднага, конкретно при Дайнърс се обработват и потвърждават ръчно и все пак това се случва 4 или 5 пъти дневно, което отново е по-бързо от банков превод. 1 Връзка към коментар
SLX Публикувано: 25 септември, 2020 Сподели Публикувано: 25 септември, 2020 @ Diners Club Bulgaria бихте ли опитали да оптимизирате плащането чрез mydiners като след въвеждането на 3D код се получава съобщение за успешна/неуспешна транзакция, независимо от браузъра. Допускам, че не е трудно да се изкоди, също както допускам, че десетки Ваши клиенти са платили по няколко пъти едни и същи суми поради това. И аз също. 3 Връзка към коментар
kali Публикувано: 29 септември, 2020 Сподели Публикувано: 29 септември, 2020 Днес my.diners поиска да измисля статична парола за онлайн плащания. Измислих я аз, но за да запаметя промените, ми поиска да въведа код за потвърждение. Няколко пъти избирах "изпрати нов код", защото никакъв смс не пристигаше. Накрая ми писна и зарязах цялата работа. Преди малко си проверявам мейла, там ме чакаха 3 кода от преди 4 часа. С последния изпратен успях да потвърдя промените в профила ми. Връзка към коментар
iMari Публикувано: 29 септември, 2020 Сподели Публикувано: 29 септември, 2020 В съобщението, което излиза на екрана пише, че кода се получава като email. Връзка към коментар
damyang Публикувано: 5 октомври, 2020 Сподели Публикувано: 5 октомври, 2020 писах им мейл, проблемът бил в борика и се случвало само с МК. Работели по въпроса. Това беше преди месец Връзка към коментар
kali Публикувано: 26 октомври, 2020 Сподели Публикувано: 26 октомври, 2020 От FB страницата на Diners: Уважаеми клиенти, бихме искали да Ви уведомим, че на 27/10/2020 г. (вторник) в периода от 12:00 ч. до 18:00 ч. са възможни прекъсвания и невъзможност да се осъществяват плащания в интернет, поради преминаване към по-високо ниво на защита на плащанията. Моля да ни извините за причиненото неудобство. 1 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 17 ноември, 2020 Сподели Публикувано: 17 ноември, 2020 От няколко дни може да се плаща в Paypal без превалутиране. При мен картата беше изчезнала и се наложи отново да я регистрирам и потвърдя. Този път се разпозна не като Discover, а като Diners Club. От следващото плащане вече можех да избирам да бъда таксуван във валутата на търговеца, а не USD. 4 2 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 18 ноември, 2020 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2020 Да похваля конкретен служител от Дайнерс Клуб България - Надежда Петрова. Случаят е от преди месеци с разрешение чак сега. Често пазарувам и плащам с картата в аптека "Ремедиум" на Графа, обектът, който е до Попа. От месеци обаче само в тази аптека картата не минава на POS на ПИБ, на чипа, а аз купувам доста лекарства, имам възрастен родител. Сигнализирах 2 пъти на Дайнерс, като вторият път звънях на другия ден да проверя има ли развитие и съдействието беше точно 0. Минаха няколко месеца и бях забравила за случая, но онзи ден отново пазарувах в същата аптека и за мое учудване същия проблем - КК не се приема. Викам си, не е истина, толкова месеци минаха, от Diners никой не се е мръднал да го оправи, а от това губят те, аз плащам с друга карта, не ми е фатално. Ядосах се и пак звъннах на Дайнерс и попаднах на въпросната дама, project manager там. Обясних подробно случая и изненадващо след няколко часа тя ми връща обаждане, че са направили проверка на място в обекта, тествали са пос терминала и са отстранили проблема. Можело значи, ама има значение кой ще се ангажира да свърши работа. В последствие дамата ми изпрати свои координати, ако в бъдеще имам нужда от друго съдействие. Евала! 11 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 18 ноември, 2020 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2020 А пък тука, в Антверпен, Дайнърс им е непозната марка:((( Не че съм хукнала да плащам с нея, два пъти я вадих погрешка и двата пъти ми я отказаха. Връзка към коментар
sailorbg Публикувано: 1 декември, 2020 Сподели Публикувано: 1 декември, 2020 Някакъв имейл на Дайнърс да имате??? Искам да ги попитам защо първо ми начисляват кешбек за 31 лв, а след това си ги вземат обратно? Или някой тук може да поясни? Картата е Diners Club – Mastercard Classic. Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 1 декември, 2020 Сподели Публикувано: 1 декември, 2020 9 minutes ago, sailorbg said: Някакъв имейл на Дайнърс да имате??? Искам да ги попитам защо първо ми начисляват кешбек за 31 лв, а след това си ги вземат обратно? Или някой тук може да поясни? Картата е Diners Club – Mastercard Classic. Ако няма и още 1 ред където пак да ти го добавят значи си платил нещо, което не подлежи на кеш бек,но системата го е начислила и затова след това го изваждат. Такива са ако си плащал данъци ,кредити и др. такива операции... 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега