Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:

Забелязвам, че от известно време (може би от събота) всичките ми безконтактни плащания с карта Evolve, извършени на терминали на Уникредит, минават само и единствено като Mastercard. Преди това минаваха винаги като Diners, при същите търговци. При плащане с чип не даваше възможност за избор между Diners и Mastercard, а директно плащането минаваше като Mastercard. Някой забелязвал ли е нещо подобно?

 

И още нещо - предполагам, че застраховката към тези карти, въпреки сравнително голямото си покритие, не включва Covid-19 рискове?

Публикувано:

Тъй като в тази тема повече сме се жалвали от Diners, включително и аз самата, отколкото да ги хвалим, отново да споделя личен опит от контакт с Надежда Петрова, Project Manager в Diners Club Bulgaria. Преди време ми беше съдействала за друг проблем и отново се обърнах към нея. Лично не я познавам, контакт само по мейл или телефон сме имали.

При пазаруваме в обект на Фантастико с ко-брандираната карта, картата на моя приятел редовно се разпознава на чип само като Master Card. Писах на даматат от Дайнерс, която скоро след това ми отговори, че са ъпдейтнали всички POS терминали във въпросния обект на Фантастико. Онзи ден обаче той отново не успя да плати там с Дайнерс частта и писах на Н. Петрова за случая. Само след час-два ми звънна и предположи, че може проблемът да е в пластиката. Сама предложи Дайнерс да подменят безплатно картата на моя приятел, за да се отстрани проблема, като задейства процедурата по подмяна веднага щом моят приятел и писа мейл. Всичко това стана бързо и с любезен тон, така че от мен адмирации към нея!!!

  • Харесвам 9
  • Браво 2
Публикувано:
преди 19 минути , Яничка каза:

Тъй като в тази тема повече сме се жалвали от Diners, включително и аз самата, отколкото да ги хвалим, отново да споделя личен опит от контакт с Надежда Петрова, Project Manager в Diners Club Bulgaria. Преди време ми беше съдействала за друг проблем и отново се обърнах към нея. Лично не я познавам, контакт само по мейл или телефон сме имали.

При пазаруваме в обект на Фантастико с ко-брандираната карта, картата на моя приятел редовно се разпознава на чип само като Master Card. Писах на даматат от Дайнерс, която скоро след това ми отговори, че са ъпдейтнали всички POS терминали във въпросния обект на Фантастико. Онзи ден обаче той отново не успя да плати там с Дайнерс частта и писах на Н. Петрова за случая. Само след час-два ми звънна и предположи, че може проблемът да е в пластиката. Сама предложи Дайнерс да подменят безплатно картата на моя приятел, за да се отстрани проблема, като задейства процедурата по подмяна веднага щом моят приятел и писа мейл. Всичко това стана бързо и с любезен тон, така че от мен адмирации към нея!!!

Похвално!

Аз имам колега, на когото безконтактоно плащане спря да работи, той им писа и вместо да преиздадат картата му поискаха пари.  Съответно сега чака картата да изтече за да му я подменят безплатно. 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 59 минути , makler каза:

Похвално!

Аз имам колега, на когото безконтактоно плащане спря да работи, той им писа и вместо да преиздадат картата му поискаха пари.  Съответно сега чака картата да изтече за да му я подменят безплатно. 

 

Навярно са му поискали пари във Фибанк, Дайнърс не вярвам да поискат. Моето безконтактно също спря да работи и ми предложиха безплатна подмяна, но аз отказах, защото не искам да работи и даже се надявам и като ми я преиздадат през октомври пак да се прецака бързо, че някои касиерки са много своенравни и сръчни.....

Публикувано:

Някой да се е свързвал наскоро с Дайнърс и някакви актуални телефони? Няколко пъти се опитвам през телефоните на сайта им, неуспешно. Свързват с ПИБ, оттам едно прехвърляне, после още едно и дотам.

 

Иначе повода да ги издирвам е странен. Имам транзакция в лева (оторизацията също е в лева, няма замесена валута), ама крайната сума на транзакцията е по-висока от оторизираната сума. За пръв път виждам такова чудо 🙂 

  • Шок 1
Публикувано:
преди 3 часа, logist13 каза:

Някой да се е свързвал наскоро с Дайнърс и някакви актуални телефони? Няколко пъти се опитвам през телефоните на сайта им, неуспешно. Свързват с ПИБ, оттам едно прехвърляне, после още едно и дотам.

 

Иначе повода да ги издирвам е странен. Имам транзакция в лева (оторизацията също е в лева, няма замесена валута), ама крайната сума на транзакцията е по-висока от оторизираната сума. За пръв път виждам такова чудо 🙂 

ПОС терминала на сайта може да е в чужбина, съответно е регистриран в друга валута, но предлага плащане в лева и използва DCC.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Сетих се за началото на миналата година, която започнах много здраво с две африкански пътешествия през януари и февруари и ми предстояха ужким още минимум три такива сигурни до края на годината. Дайнърс Клуб нали вече имаше някакъв лимит за безплатни посещения на салони - 10 или 12 пъти май беше в рамките на календарна година.

Та на връщане от Чад в средата на февруари (2020 г.) имах един ден престой в Истанбул, след което си летях до Варна. Преди излитането ми се припи бира "Ефес", но бях обядвал здраво и започнах да се колебая дали да си използвам правото на безплатно влизане в салона, при условие, че не ми се яде, ами само ми се пие бира. Бях "изразходвал" 3-4 влизания вече и при планираните пътешествия до края на годината, определено щях да надмина 12 пъти. После си казах, че всичко може да се случи и като ми се пие бира, по-добре да го направя. Влязох в салона и пих. От тогава до този момент не съм минавал през летище. 🙂 🙂  

Апропо, с Дайнърс клуб карта може ли да се влиза безплатно в салони по летища още и има ли изобщо отворени салони някъде?

 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 48 минути , FlyTraveler каза:

Апропо, с Дайнърс клуб карта може ли да се влиза безплатно в салони по летища още и има ли изобщо отворени салони някъде?

Може да се влиза, има отворени салони, но не всички.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Някой да има проблеми в MyDiners с извлеченията, или е само "в моя телевизор"? 
В html-формат  въобще не ми излизат, а в pdf-формат ми излиза извлечение на друг клиент ...

  • Шок 2
Публикувано:
преди 10 минути , Фил каза:

Някой да има проблеми в MyDiners с извлеченията, или е само "в моя телевизор"? 
В html-формат  въобще не ми излизат, а в pdf-формат ми излиза извлечение на друг клиент ...

Сега проверих и явно нещо са оплескали -- извлеченията в html-формат не излизат, а пък в pdf са на друг клинет. При мен е така и за Classic, и за MC Diners

Публикувано:

"Реват" си за яка глоба по GDPR!!! И в моя акаунт PDF извлечението е на друг клиент, което знчи, че моето пък се отваря при някой друг!!! :ireful1: А в html - само маймунки!

 

П.С. Пък да не ви казвам каква "голяма риба" се е хванала в моята мрежа и с какъв кредитен лимит е... :help:

 

П.С.2. Яко са омазали нещата! Качили са стари извлечения за октомври миналата година и то в чужди акаунти!

 

Хм... Да не са оплескали само на един човек извлечението и то да се появява на всички? Разцъках по-старите PDF-и и на всички месеци ми излиза едно и също извлечение за октомври 2020 на човек с инициали Й. В. С. от София, бул. България

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано: (редактирано)

Да не е един и същ? Инициалите му са ЙВС 🙄

Редактирано от chandni
Премахната информация за лице
Публикувано:
преди 3 минути , desislavna каза:

Да не е един и същ? Инициалите му са ЙВС 🙄

Точно същият. Горе съм посочила инициалите.

Публикувано:
преди 18 минути , chandni каза:

"Реват" си за яка глоба по GDPR!!! И в моя акаунт PDF извлечението е на друг клиент, което знчи, че моето пък се отваря при някой друг!!! :ireful1: А в html - само маймунки!

 

П.С. Пък да не ви казвам каква "голяма риба" се е хванала в моята мрежа и с какъв кредитен лимит е... :help:

 

П.С.2. Яко са омазали нещата! Качили са стари извлечения за октомври миналата година и то в чужди акаунти!

 

Хм... Да не са оплескали само на един човек извлечението и то да се появява на всички? Разцъках по-старите PDF-и и на всички месеци ми излиза едно и също извлечение за октомври 2020 на човек с инициали Й. В. С. от София, бул. България

А ти каза, че билЕ в ортопедията :huh:

  • Смея се 3
Публикувано:
В момента, Goal & Boss каза:

А ти каза, че билЕ в ортопедията :huh:

Ами те затова са се "оцапали" така... Явно са "работили" през телефона... :laugh:

  • Смея се 2
Публикувано:

На човек с такъв кредитен лимит ще му е по-лесно да ги осъди. 

Тия малоумници не допускат такава грешка за първи път. 

Последиците от подобно изтичане на данни с пълен адрес и потребителски навици, човек може да ги усеща с години.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 10 минути , chandni каза:

Точно същият. Горе съм посочила инициалите.

Да, видях после, че си допълнила поста си с тази информация и с части от адреса му, но когато пишех, това го нямаше. 

 

Дано по-бързо оправят проблема и той да е вътрешен, а не породен от някакви външни действия, както ми се струва, че е.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 18 минути , desislavna каза:

породен от някакви външни действия, както ми се струва, че е.

Като гледам в кои фирми участва лицето (включително Diners Club е една от тях), може и да си права. 

Публикувано:
Преди 1 час, chandni каза:

Разцъках по-старите PDF-и и на всички месеци ми излиза едно и също извлечение за октомври 2020 на човек с инициали Й. В. С. от София, бул. България

Да, явно при всички излиза едно и също.

Публикувано:

Сега като казахте отворих моите, същата работа. 
Нямам навика да ги отварям, гледам колко ми е пълното погасяване, внасям и толко.

Публикувано:

Който си зарежда дайнерс с картата от  пощенска банка,вече има такса финансов инструмен 1% от страна на пощенска банка

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.