jorrro Публикувано: 17 март, 2021 Сподели Публикувано: 17 март, 2021 Забелязвам, че от известно време (може би от събота) всичките ми безконтактни плащания с карта Evolve, извършени на терминали на Уникредит, минават само и единствено като Mastercard. Преди това минаваха винаги като Diners, при същите търговци. При плащане с чип не даваше възможност за избор между Diners и Mastercard, а директно плащането минаваше като Mastercard. Някой забелязвал ли е нещо подобно? И още нещо - предполагам, че застраховката към тези карти, въпреки сравнително голямото си покритие, не включва Covid-19 рискове? Връзка към коментар
SpeeDemoN5 Публикувано: 17 март, 2021 Сподели Публикувано: 17 март, 2021 Не включва, звъннах да ги питам преди 2 седмици Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 24 март, 2021 Сподели Публикувано: 24 март, 2021 Тъй като в тази тема повече сме се жалвали от Diners, включително и аз самата, отколкото да ги хвалим, отново да споделя личен опит от контакт с Надежда Петрова, Project Manager в Diners Club Bulgaria. Преди време ми беше съдействала за друг проблем и отново се обърнах към нея. Лично не я познавам, контакт само по мейл или телефон сме имали. При пазаруваме в обект на Фантастико с ко-брандираната карта, картата на моя приятел редовно се разпознава на чип само като Master Card. Писах на даматат от Дайнерс, която скоро след това ми отговори, че са ъпдейтнали всички POS терминали във въпросния обект на Фантастико. Онзи ден обаче той отново не успя да плати там с Дайнерс частта и писах на Н. Петрова за случая. Само след час-два ми звънна и предположи, че може проблемът да е в пластиката. Сама предложи Дайнерс да подменят безплатно картата на моя приятел, за да се отстрани проблема, като задейства процедурата по подмяна веднага щом моят приятел и писа мейл. Всичко това стана бързо и с любезен тон, така че от мен адмирации към нея!!! 9 2 Връзка към коментар
makler Публикувано: 24 март, 2021 Сподели Публикувано: 24 март, 2021 преди 19 минути , Яничка каза: Тъй като в тази тема повече сме се жалвали от Diners, включително и аз самата, отколкото да ги хвалим, отново да споделя личен опит от контакт с Надежда Петрова, Project Manager в Diners Club Bulgaria. Преди време ми беше съдействала за друг проблем и отново се обърнах към нея. Лично не я познавам, контакт само по мейл или телефон сме имали. При пазаруваме в обект на Фантастико с ко-брандираната карта, картата на моя приятел редовно се разпознава на чип само като Master Card. Писах на даматат от Дайнерс, която скоро след това ми отговори, че са ъпдейтнали всички POS терминали във въпросния обект на Фантастико. Онзи ден обаче той отново не успя да плати там с Дайнерс частта и писах на Н. Петрова за случая. Само след час-два ми звънна и предположи, че може проблемът да е в пластиката. Сама предложи Дайнерс да подменят безплатно картата на моя приятел, за да се отстрани проблема, като задейства процедурата по подмяна веднага щом моят приятел и писа мейл. Всичко това стана бързо и с любезен тон, така че от мен адмирации към нея!!! Похвално! Аз имам колега, на когото безконтактоно плащане спря да работи, той им писа и вместо да преиздадат картата му поискаха пари. Съответно сега чака картата да изтече за да му я подменят безплатно. 2 Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 24 март, 2021 Сподели Публикувано: 24 март, 2021 преди 59 минути , makler каза: Похвално! Аз имам колега, на когото безконтактоно плащане спря да работи, той им писа и вместо да преиздадат картата му поискаха пари. Съответно сега чака картата да изтече за да му я подменят безплатно. Навярно са му поискали пари във Фибанк, Дайнърс не вярвам да поискат. Моето безконтактно също спря да работи и ми предложиха безплатна подмяна, но аз отказах, защото не искам да работи и даже се надявам и като ми я преиздадат през октомври пак да се прецака бързо, че някои касиерки са много своенравни и сръчни..... Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 31 март, 2021 Сподели Публикувано: 31 март, 2021 Някой да се е свързвал наскоро с Дайнърс и някакви актуални телефони? Няколко пъти се опитвам през телефоните на сайта им, неуспешно. Свързват с ПИБ, оттам едно прехвърляне, после още едно и дотам. Иначе повода да ги издирвам е странен. Имам транзакция в лева (оторизацията също е в лева, няма замесена валута), ама крайната сума на транзакцията е по-висока от оторизираната сума. За пръв път виждам такова чудо 🙂 1 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 31 март, 2021 Сподели Публикувано: 31 март, 2021 Най-накрая успях да се свържа с Дайнерс, бързо оправиха нещата. Браво, в това отношение нямат грешка. 2 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 31 март, 2021 Сподели Публикувано: 31 март, 2021 преди 3 часа, logist13 каза: Някой да се е свързвал наскоро с Дайнърс и някакви актуални телефони? Няколко пъти се опитвам през телефоните на сайта им, неуспешно. Свързват с ПИБ, оттам едно прехвърляне, после още едно и дотам. Иначе повода да ги издирвам е странен. Имам транзакция в лева (оторизацията също е в лева, няма замесена валута), ама крайната сума на транзакцията е по-висока от оторизираната сума. За пръв път виждам такова чудо 🙂 ПОС терминала на сайта може да е в чужбина, съответно е регистриран в друга валута, но предлага плащане в лева и използва DCC. 1 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 2 април, 2021 Сподели Публикувано: 2 април, 2021 Сетих се за началото на миналата година, която започнах много здраво с две африкански пътешествия през януари и февруари и ми предстояха ужким още минимум три такива сигурни до края на годината. Дайнърс Клуб нали вече имаше някакъв лимит за безплатни посещения на салони - 10 или 12 пъти май беше в рамките на календарна година. Та на връщане от Чад в средата на февруари (2020 г.) имах един ден престой в Истанбул, след което си летях до Варна. Преди излитането ми се припи бира "Ефес", но бях обядвал здраво и започнах да се колебая дали да си използвам правото на безплатно влизане в салона, при условие, че не ми се яде, ами само ми се пие бира. Бях "изразходвал" 3-4 влизания вече и при планираните пътешествия до края на годината, определено щях да надмина 12 пъти. После си казах, че всичко може да се случи и като ми се пие бира, по-добре да го направя. Влязох в салона и пих. От тогава до този момент не съм минавал през летище. 🙂 🙂 Апропо, с Дайнърс клуб карта може ли да се влиза безплатно в салони по летища още и има ли изобщо отворени салони някъде? 3 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 2 април, 2021 Сподели Публикувано: 2 април, 2021 преди 48 минути , FlyTraveler каза: Апропо, с Дайнърс клуб карта може ли да се влиза безплатно в салони по летища още и има ли изобщо отворени салони някъде? Може да се влиза, има отворени салони, но не всички. 2 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 Някой да има проблеми в MyDiners с извлеченията, или е само "в моя телевизор"? В html-формат въобще не ми излизат, а в pdf-формат ми излиза извлечение на друг клиент ... 2 Връзка към коментар
Yavor Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 преди 10 минути , Фил каза: Някой да има проблеми в MyDiners с извлеченията, или е само "в моя телевизор"? В html-формат въобще не ми излизат, а в pdf-формат ми излиза извлечение на друг клиент ... Сега проверих и явно нещо са оплескали -- извлеченията в html-формат не излизат, а пък в pdf са на друг клинет. При мен е така и за Classic, и за MC Diners Връзка към коментар
chandni Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 "Реват" си за яка глоба по GDPR!!! И в моя акаунт PDF извлечението е на друг клиент, което знчи, че моето пък се отваря при някой друг!!! А в html - само маймунки! П.С. Пък да не ви казвам каква "голяма риба" се е хванала в моята мрежа и с какъв кредитен лимит е... П.С.2. Яко са омазали нещата! Качили са стари извлечения за октомври миналата година и то в чужди акаунти! Хм... Да не са оплескали само на един човек извлечението и то да се появява на всички? Разцъках по-старите PDF-и и на всички месеци ми излиза едно и също извлечение за октомври 2020 на човек с инициали Й. В. С. от София, бул. България 1 1 Връзка към коментар
desislavna Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 (редактирано) Да не е един и същ? Инициалите му са ЙВС 🙄 Редактирано 20 април, 2021 от chandni Премахната информация за лице Връзка към коментар
chandni Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 преди 3 минути , desislavna каза: Да не е един и същ? Инициалите му са ЙВС 🙄 Точно същият. Горе съм посочила инициалите. Връзка към коментар
desislavna Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 И е известен .... Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 преди 18 минути , chandni каза: "Реват" си за яка глоба по GDPR!!! И в моя акаунт PDF извлечението е на друг клиент, което знчи, че моето пък се отваря при някой друг!!! А в html - само маймунки! П.С. Пък да не ви казвам каква "голяма риба" се е хванала в моята мрежа и с какъв кредитен лимит е... П.С.2. Яко са омазали нещата! Качили са стари извлечения за октомври миналата година и то в чужди акаунти! Хм... Да не са оплескали само на един човек извлечението и то да се появява на всички? Разцъках по-старите PDF-и и на всички месеци ми излиза едно и също извлечение за октомври 2020 на човек с инициали Й. В. С. от София, бул. България А ти каза, че билЕ в ортопедията 3 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 В момента, Goal & Boss каза: А ти каза, че билЕ в ортопедията Ами те затова са се "оцапали" така... Явно са "работили" през телефона... 2 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 На човек с такъв кредитен лимит ще му е по-лесно да ги осъди. Тия малоумници не допускат такава грешка за първи път. Последиците от подобно изтичане на данни с пълен адрес и потребителски навици, човек може да ги усеща с години. 4 Връзка към коментар
desislavna Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 преди 10 минути , chandni каза: Точно същият. Горе съм посочила инициалите. Да, видях после, че си допълнила поста си с тази информация и с части от адреса му, но когато пишех, това го нямаше. Дано по-бързо оправят проблема и той да е вътрешен, а не породен от някакви външни действия, както ми се струва, че е. 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 преди 18 минути , desislavna каза: породен от някакви външни действия, както ми се струва, че е. Като гледам в кои фирми участва лицето (включително Diners Club е една от тях), може и да си права. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 Преди 1 час, chandni каза: Разцъках по-старите PDF-и и на всички месеци ми излиза едно и също извлечение за октомври 2020 на човек с инициали Й. В. С. от София, бул. България Да, явно при всички излиза едно и също. Връзка към коментар
Mistela Публикувано: 20 април, 2021 Сподели Публикувано: 20 април, 2021 Сега като казахте отворих моите, същата работа. Нямам навика да ги отварям, гледам колко ми е пълното погасяване, внасям и толко. Връзка към коментар
Stryper Публикувано: 21 април, 2021 Сподели Публикувано: 21 април, 2021 Не знаем какво се е случило, затова по-добре си сменете паролите профилактично. 2 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 21 април, 2021 Сподели Публикувано: 21 април, 2021 Който си зарежда дайнерс с картата от пощенска банка,вече има такса финансов инструмен 1% от страна на пощенска банка 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега