Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:

майко мила 🙃 извлечението все пак не е много ефектно като компромат, малко дрешки, малко инвестиции... можеше и да е по-страшно :grin:

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Публикувано:

Много пароли, много неща, ама едно извлечение как е на всички ни не ми става ясно.. 

И още по-интересно, че и за задни месеци.

Публикувано:

Няма как да е случайно едно и също извлечение да се появява на всички клиенти и то за всички месеци - вони на хакерска атака отвсякъде.

 

@Diners Club Bulgaria, ако все още четете форума - побързайте да оправите мазалото, че хич не изглежда добре отстрани.

  

преди 2 часа, Branko каза:

Който си зарежда дайнерс с картата от  пощенска банка,вече има такса финансов инструмен 1% от страна на пощенска банка

Харесва ми банките колко са изобретателни с имената. "Такса финансов инструмент" звучи направо като истинско, а ДСК могат да вземат пример :grin:

  • Харесвам 6
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 7 минути , Георги Матеев каза:

@Diners Club Bulgaria, ако все още четете форума - побързайте да оправите мазалото, че хич не изглежда добре отстрани.

  

 

оправиха го 5 минути след твоя призив, сила си! 😄

  • Шок 1
  • Смея се 3
Публикувано:
преди 8 минути , Георги Матеев каза:

 

 

@Diners Club Bulgaria

  

Харесва ми банките колко са изобретателни с имената. "Такса финансов инструмент" звучи направо като истинско, а ДСК могат да вземат пример :grin:

Е усетиха се тези от пощенска,като се има предвид,че до скоро даваха и кешбек за зареждането на дайнерс 🙂

В този ред на мисли в момента с карти на кои банки няма такса за зареждане на дайнерс?

Публикувано:
преди 10 минути , antea каза:

оправиха го 5 минути след твоя призив, сила си! 😄

При мен не е оправено.

Отивам към магазин Jonona - вече ми е стандарт. Така де, няма да се излагаме. :wink:

 

---

Интерсно ми е, дали такова нещо ще има същия отзвук като издънките с държавните служители - mangali.pdf, скалистите планини, НАП, Агенцията по вписванията и един от последните шедьоври - плана за развитие... или ще е толкова "популярно" колкото издънките на ДСК с техния куц сайт... като цяло сме "големи" IT-та в BG.

 

преди 4 минути , Branko каза:

Е усетиха се тези от пощенска,като се има предвид,че до скоро даваха и кешбек за зареждането на дайнерс 🙂

В този ред на мисли в момента с карти на кои банки няма такса за зареждане на дайнерс?

ЦКБ - дебитна, мастеркард

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 57 минути , Фил каза:

E, аман вече - сега пък не ми пращат смс с код за потвърждение за влизане в MyDiners! :mad:

Нещо са те нарочили...😋 аз пък точно преди 5 минути влезнах да проверя и аз дали имам такова извлечение ..  ама явно са оправили проблема... но СМС си ми пратиха в рамките на няма и секунди

Публикувано:
преди 1 минута , wiliko каза:

Нещо са те нарочили...😋 аз пък точно преди 5 минути влезнах да проверя и аз дали имам такова извлечение ..  ама явно са оправили проблема... но СМС си ми пратиха в рамките на няма и секунди

Значи ще го приема лично :biggrin: 
Дойдоха смс-ите след 15мин. 

И да, вече оправиха кашата с извлеченията.

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

Кешбека не го разбирам при Дайнърс. Малко като сметките за тец..

В месеците когато го има в извлеченията фигурира така:

 

02.03.2021 Diners Club CashbackBought article  28,53 BGN  28,53

04.03.2021 Diners Club CashBackCash Back         28,53 BGN ­-28,53

10.03.2021 Diners Club Bought articleCash Back  28,53 BGN 28,53

 

02.09.2020 Diners Club CashbackBought article 38,42 BGN 38,42

03.09.2020 Diners Club CashBackCash Back        38,42 BGN ­-38,42

09.09.2020 Diners Club Bought articleCash Back 38,42 BGN 38,42

 

Все пак +-+ става плюс, но какво значат тези редове?

Публикувано:

Първо го начисляват, после вадят и проверяват и ако  според тях всичко  е наред го начисляват отново, вече за последно. Мисля, че това е момента когато проверяват дали са плащани неща, които не влизат в кешбека - като данъците или какво имаше там още и го корегират.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Вероятно ще ти кажат, че така им работи софтуера.

Следиш си натрупаните точки и дали са равни на 28.53 (в първия ти пример)

 

В крайна сметка:

1-1+1=1  както и

1=1

Публикувано:

Също и ако например си забавил плащане на някоя вноска ти отпада кешбека за шестмесечието.

 

 

Някой дали знае директен телефон на Дайнърс, ако още има такъв?

Публикувано:
преди 15 часа, adreno каза:

Също и ако например си забавил плащане на някоя вноска ти отпада кешбека за шестмесечието.

 

 

Някой дали знае директен телефон на Дайнърс, ако още има такъв?

+ 359 2 8171 330

Пише го най-долу в my.diners.bg

Публикувано:

Знам, че не е тука мястото, обаче ще питам. Има някаква промоция на Дайнърс, за карта Evolve. Понеже хич не ми е ясно дали си струва и дали става за купуване на билети от сайтовете, чакам помощ от приятели. В сайта е описано какви са промо нещата, да не ги цитирам тук.

Публикувано:
преди 1 час, kakadu каза:

Знам, че не е тука мястото, обаче ще питам. Има някаква промоция на Дайнърс, за карта Evolve. Понеже хич не ми е ясно дали си струва и дали става за купуване на билети от сайтовете, чакам помощ от приятели. В сайта е описано какви са промо нещата, да не ги цитирам тук.

Нека модераторите да преместят мнението в темата за Diners. Това е промоцията. Основното е, че първите 12 месеца е без месечна такса и си струва. Аз така навремето 3 пъти подменях съществуваща карта с нова и ползвах промо условията, след което сърдит служител на Diners ми се обади да ми каже, че не стимулират подобно действие 🙂 Еми като го позволяват условията им, хората се възползват 🙂

С две думи - ако нямаш карта, вади. Според промото първата година ще спестиш 48 лв. от месечните такси.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Няма ли някакво свястно приложение за Дайсърса? Като влизам от ПС-то през страницата всеки път ми праща код на телефона. Адски неудобно ми е. Искам от тел. да мога да влизам с пръстов отпечаък както е при всички ФНТЕХ приложения.  

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

5-6 пъти се пробвам да вляза в сайта им, но ми дава Грешка при автентикация на потребителя

 

 

Пробвах пак и пак, проверявам си паролата, няма, а влизам поне 2-3 пъти в седмица или не съм я забравил.

Реших да пробвам със забравена парола, ама там искат номер на клиент, който няма как да го знам без да вляза в сайта.

Накрая реших да звъня и ме зарадваха, че имали проблеми още от вчера и проблема е при тях, не в мен или в паролата.

Та да не се чудите, ако не може да си влезете в профила.

 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Не мога да си спомня каква ми е статичната парола за Diners. Въобще не помня да съм измисляла статична парола, но щом я искат, трябва да я имам 🙂 

Някой помни ли имаше ли ограничения, брой знаци, букви, цифри? 

Публикувано:

И аз бях в същата ситуация скоро. 🙂

НАй-изненадващо и за мен се оказа, че съм записала такава в тайното мястото за пароли.😄

Парола, като парола, с букви, знаци, цифри. Може да я смениш през my dinners, ако не бъркам.

Публикувано:
преди 40 минути , kali каза:

Не мога да си спомня каква ми е статичната парола за Diners. Въобще не помня да съм измисляла статична парола, но щом я искат, трябва да я имам 🙂 

Някой помни ли имаше ли ограничения, брой знаци, букви, цифри? 

Влез си я смени през сайта, става веднага. Не иска стара, все едно създаваш за първи път.

  • Харесвам 1
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

След закъснениено на последния ни полет ни клеймнахме към Дженерали застраховката на Дайнерс разходите за храна и напитки (по около 70€ на картодържател), приложихме касови бележки, мейли от АК, уведомяващи за закъснението, екрани от двете летища и т.н. и скоро след това получихме потвърждение, че искането ще бъде удовлетворено.  Мога само да похваля Diners и съответно Дженерали за полезната застраховка към картата и бързата реакция. Не за първи път ползвам тази практична опция на картата.

  • Харесвам 11
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 12 часа, Яничка каза:

След закъснениено на последния ни полет ни клеймнахме към Дженерали застраховката на Дайнерс разходите за храна и напитки (по около 70€ на картодържател), приложихме касови бележки, мейли от АК, уведомяващи за закъснението, екрани от двете летища и т.н. и скоро след това получихме потвърждение, че искането ще бъде удовлетворено.  Мога само да похваля Diners и съответно Дженерали за полезната застраховка към картата и бързата реакция. Не за първи път ползвам тази практична опция на картата.

А как се случва процедурата с искането към Дженерали, че нещо не откривам формуляр в сайта на Дайнерс и директно ли трябва да се прати към Дженерали или трябва да се мине през Дайнерс с иска?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.