iMari Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 - плащанията с Мастър нямат кешбек - на повечето места в БГ вече при безконтактно плащане минава Дайнърс. За още по- сигурно използвайте Кърв отпред. - две КК са повече от една. 🙂 Винаги може да потрябва за сайтовете. 2 1
Lindt Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 преди 5 минути , iMari каза: - плащанията с Мастър нямат кешбек - на повечето места в БГ вече при безконтактно плащане минава Дайнърс. За още по- сигурно използвайте Кърв отпред. - две КК са повече от една. 🙂 Винаги може да потрябва за сайтовете. да, знаех си, че ще трябва да чета и темата за curve 1
ven62 Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 Преди 1 час, Lindt каза: да, знаех си, че ще трябва да чета и темата за curve А пък като сложиш Curve и в Google Pay работата става съвсем ... "пей сърце". Само дето при такова плащане телефонa т.е. аз се побърквам от нотификации - Google Pay, Curve, Diners. 3 1 1
neuromancer Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 преди 20 минути , ven62 каза: елефонa т.е. аз се побърквам от нотификации - Google Pay, Curve, Diners. те могат да се изключват 😉 3
Lindt Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 Те хубаво са две карти, което е по-добре от една, но трябва да отида в офис на ПИБ, където да си подам формуляр и да си кандидатствам наново, ако искам да сменя вида на картата си. Това е информацията, която получих по телефона.
П.Кръстев Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 Аз от повече от година знам за Curve и все си казвам, че ме мързи да чета темата и да се занимавам с още едно приложениe. Преди 10 дни обаче, както @Jorro ми препоръча, го инсталирах и си добавих Дайнърса, след което добавих и Curve в Apple Pay и направо стана супер. Хем си плащам с дайнърс, хем имам двоен кеш бек за 30 дни (и от Дайнърс и от Curve), хем изобщо не мисля дали на конкретното място приемат дайнърс или не - абе изобщо супер 👌 3
Stryper Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 На нас ни ги смениха без да ходим в офис. Картите изтичаха и казах, че искам новата карта да е Evolve. 1
Lindt Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 преди 3 минути , Stryper каза: На нас ни ги смениха без да ходим в офис. Картите изтичаха и казах, че искам новата карта да е Evolve. А защо искаше да ти е Evolve? Аз си мислех да агитирам сестра ми за тази промоция, защото е първите 12 месеца без такса, но при теб също ли е така? http://www.diners.bg/bg/page/294/tab/295
antea Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 и ние днес получихме смс, че едната ни карта изтича /пак днес/ и новата ни чака в клон - изобщо бяхме забравили с какъв срок е, това значи, че най-вероятно си е класически Diners, каквато е била и изтеклата, нали?
Lindt Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 преди 2 минути , antea каза: и ние днес получихме смс, че едната ни карта изтича /пак днес/ и новата ни чака в клон - изобщо бяхме забравили с какъв срок е, това значи, че най-вероятно си е класически Diners, каквато е била и изтеклата, нали? Предполагам, че да. Но потвърди като я получиш 🙂 1
chandni Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 Моята наскоро изтече и получих SMS да отида до офиса на ПИБ, за да я получа. Понеже мъжът ми е титуляр на сметката, отиде да я получи той и се оказа, че са ми изпратили розова First lady. Мъжът ми им е звъннал, за да попита защо не е класик, но от Diners са му отговорили, че условията са си същите, т.е. Класик, а само пластиката е различна. Не знам дали просто не са имали от другите пластики или по друга причина са ми пратили розовата, но съм доволна 🥰 1 2
Lindt Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 преди 4 минути , chandni каза: Моята наскоро изтече и получих SMS да отида до офиса на ПИБ, за да я получа. Понеже мъжът ми е титуляр на сметката, отиде да я получи той и се оказа, че са ми изпратили розова First lady. Мъжът ми им е звъннал, за да попита защо не е класик, но от Diners са му отговорили, че условията са си същите, т.е. Класик, а само пластиката е различна. Не знам дали просто не са имали от другите пластики или по друга причина са ми пратили розовата, но съм доволна 🥰 Аз днес много време посветих на изчисления дали розовото си заслужава 12 лв годишно повече или не , преди да ме отрежат като краставичка за смяната 😄 E, почудих се и за застраховката при рак на гърдата, но не знам дали 5000 ще стигнат така или иначе.
neuromancer Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 Мисля, че имаше разлика в застраховките - Фърст лейди има застраховка против рак на гърдата, но няма пътническа застраховка или поне така беше едно време.
chandni Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 Той именно затова е звъннал мъжът ми, но са го уверили, че оставам на същите условия и само пластиката е на First lady. 1
Lindt Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 преди 3 минути , neuromancer каза: Мисля, че имаше разлика в застраховките - Фърст лейди има застраховка против рак на гърдата, но няма пътническа застраховка или поне така беше едно време. Има застраховка при пътуване комбинираната розова карта, но не и класическата розова: http://www.diners.bg/bg/diners-club-mastercard-first-lady-pink/page/238 1
П.Кръстев Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 И аз днес ходих да си взема подновената карта - този път е черна и в горния край пише FiBank Prive. Съответно и на мен ми потвърдиха, че т.к. съм лоялен клиент получавам различна пластика, но условията са си същите като на Diners Classic. Честно казано хич не държах да имам логото на FiBank на картата 😄 1 3
iMari Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 Явно имат проблем с пластиките за карти. Моята Evolve е от възможно най-некачествения материал. Крива ми я дадоха, крива си остана, много по-тънка от стандартните карти. Цифрите не са релефни и вече се изтриха до степен, че трябва да се взирам за да разбера какъв е номера. Може би е някаква дефектна партида, в която и Класика е попаднал и ги е досрамяло да продължат да я предлагат, пък са имали от другите пластики. 🙂 1 1
antea Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 преди 25 минути , П.Кръстев каза: И аз днес ходих да си взема подновената карта - този път е черна и в горния край пише FiBank Prive. Съответно и на мен ми потвърдиха, че т.к. съм лоялен клиент получавам различна пластика, но условията са си същите като на Diners Classic. Честно казано хич не държах да имам логото на FiBank на картата 😄 и на мъжа ми новата карта е такава, иначе си е останала класически Diners само че в плика му нямаше нов пин-код, и като се обади да пита, му казаха, че си остава същият, който е ползвал досега, и при теб ли нямаше нов пин-код? 1
Lindt Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 В момента, antea каза: и на мъжа ми новата карта е такава, иначе си е останала класически Diners само че в плика му нямаше нов пин-код, и като се обади да пита, му казаха, че си остава същият, който е ползвал досега, и при теб ли нямаше нов пин-код? И на мен по телефона ми казаха, че кодът ще си остане същия за новите карти 🙂 1 1
П.Кръстев Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 преди 4 минути , antea каза: и на мъжа ми новата карта е такава, иначе си е останала класически Diners само че в плика му нямаше нов пин-код, и като се обади да пита, му казаха, че си остава същият, който е ползвал досега, и при теб ли нямаше нов пин-код? Нямам нов ПИН код, да 2
iMari Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 При мен беше особено комично предаването на картата. Първо служителката в ПИБ видя, че картата е крива и положи неимоверни усилия да я изправи, огъвайки я на всички страни. След това, изненадващо и за мен, отвори плика с пина и ми каза весело" Ааа, много хубав пин имате!" !?! Може би на Дайнърс им е писнало от клиенти, оплакващи се от психарите на ПИБ и са решили да си спестят това унижение, оставяйки същия пин, знам ли.😂 1 13
bobole4e Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 Добре се повдигна тая тема, че да видя, че картата на майка ми е изтекла вчера. Тя е допълнителна към моята, но никой не ми се е обадил да отида където и да е за новата, а клона, откъдето я взимах е затворен от година. По неприятното е , че вчера ми преведоха пари по нея, а не ги виждам в сайта като налични. Да чакам ли да ми звънят или аз да я търся в понеделник?
chandni Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 преди 3 часа, П.Кръстев каза: черна и в горния край пише FiBank Prive. Съответно и на мен ми потвърдиха, че т.к. съм лоялен клиент получавам различна пластика, но условията са си същите като на Diners Classic. Рязко спрях да се чЮФствам специЯлна... 🤒 @П.Кръстев, "благодаря ти ВСЕ ПАК!" 🤕 2
Jorro Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 Аз се обадих да ми преиздадат допълнителната Еволв, че освен безконтактното плащане и магнитната лента се прецака и няколко пъти ми я отказаха на пос терминал, та днес си я взех и си е стандартната пластика с надписа Еволв. Надписа е малко по-добре от този на старата, който за да го видиш трябва да си много прецизен с ъгъла под който го гледаш. В края на месеца ми изтича и моята карта ще видим нея в/у какво ще я издадат. Все пак се надявам пак бързо да се развали безконтактното плащане да не се карам с лелките по магазините как да плащам 😄 1
iMari Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 преди 58 минути , Jorro каза: че освен безконтактното плащане и магнитната лента се прецака и няколко пъти ми я отказаха на пос терминал, Ааа, това ли било!?🤣 Няколко пъти вече се случва да не мога да платя безконтактно, чудех се защо. 😊😊 Още една "екстра".
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега