Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Явно безконтактното плащане им е слаба страна. И моята я преиздадоха заради същия проблем, но я ползвах преди това доста време.

Звъннах, казаха ми да им пратя ЕГН и три имена на този мейл:

info@diners.bg

Преиздават я за три-четири работни дни, но имай предвид, че веднага блокират старата и през това време не можеш да я ползваш.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 57 минути , Marisha каза:

Плащала ли си с тази карта контактно, първото плащане трябва да е с ПИН.

Иначе и моята карта спря по някое време. Звънях и я преиздадоха.

да, след като не мина безконтактно още първия път, я ползвах с чипа и пин, и след това пак не минава безконтактно, изобщо пос-терминалите не реагират на нея

също странно ми стана, че и двете карти, старата и преиздадената работеха едновременно, мислех, че старата ще я блокират веднага

 

надявах се да са забравили някъде нещо да отбележат, ама май няма оправия и ще трябва преиздаване на чисто нова карта

 

 

 

Връзка към коментар
преди 7 минути , antea каза:

да, след като не мина безконтактно още първия път, я ползвах с чипа и пин, и след това пак не минава безконтактно, изобщо пос-терминалите не реагират на нея

също странно ми стана, че и двете карти, старата и преиздадената работеха едновременно, мислех, че старата ще я блокират веднага

 

надявах се да са забравили някъде нещо да отбележат, ама май няма оправия и ще трябва преиздаване на чисто нова карта

 

 

 

Просто дефектна пластика

Връзка към коментар
преди 18 часа, antea каза:

точно преди Коледа си взех преиздадената карта (Classic), обаче установих, че не й работи безконтактното плащане; в началото реших, че е защото е валидна от 01/2022, въпреки че работеше с чипа и в края на декември, но сега в първите дни на този месец отново никъде не работи безконтактно

 

на някой случвало ли му се е? освен да им звъня и да искам преиздаване на пластиката?

 

преди 18 часа, Marisha каза:

Плащала ли си с тази карта контактно, първото плащане трябва да е с ПИН.

Иначе и моята карта спря по някое време. Звънях и я преиздадоха.

Явно им се скапва безконтактната част на пластиките. Нашите (моята и на жена ми) са комбинирани и безконтактното плащане на едната спря да работи преди няколко месеца. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 10 минути , jorocontrola каза:

Кешбекът така ли ви го дава?

image.png.41c14fc92d06433d99799380d1b5663c.png

Все едно е дадено и после взето обратно?

По-надолу трябва да имаш още един ред:

Bought articleCash Back    

и сумата без знака "-" естествено

:biggrin:

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Yto каза:

При мен са отразени като оставащи в извлечението, а в разполагаемата сума са добавени. 

Да, винаги ги отразяват така. Идеята е , че с кешек не може да погасяваш задължения.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А знаете ли защо има разминаване между натрупаните точки от периода и реално сумата за погасяване. Пример:

 

1000 лв за погасяване; натрупани точки през периода 850

 

Мислех, че може да е заради закръгляване на сумите (например 99.95лв да носят 99 точки), но разликата е много големи и дори при всяка транзакция да смятам 1 точка разлика пак не се връзват нещата. 

Връзка към коментар
преди 5 минути , П.Кръстев каза:

А знаете ли защо има разминаване между натрупаните точки от периода и реално сумата за погасяване. Пример:

 

1000 лв за погасяване; натрупани точки през периода 850

 

Мислех, че може да е заради закръгляване на сумите (например 99.95лв да носят 99 точки), но разликата е много големи и дори при всяка транзакция да смятам 1 точка разлика пак не се връзват нещата. 

Имате транзакция, за която не се полага кешбек.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

@П.Кръстев Виж си авторизациите една по една. Ако плащане е отчетено като Mastercard, няма да има точки. Най-популярният пример - Lidl, ако не е през Curve. В кварталния офис на Виваком също ми я отчете като Mastercard.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, П.Кръстев каза:

А знаете ли защо има разминаване между натрупаните точки от периода и реално сумата за погасяване. Пример:

 

1000 лв за погасяване; натрупани точки през периода 850

 

Мислех, че може да е заради закръгляване на сумите (например 99.95лв да носят 99 точки), но разликата е много големи и дори при всяка транзакция да смятам 1 точка разлика пак не се връзват нещата. 

Закръглянето е надолу до цял лев. Примерно покупка за 99,99 лв. носи 99 точки.

Връзка към коментар
преди 7 часа, П.Кръстев каза:

А знаете ли защо има разминаване между натрупаните точки от периода и реално сумата за погасяване. Пример:

 

1000 лв за погасяване; натрупани точки през периода 850

 

Мислех, че може да е заради закръгляване на сумите (например 99.95лв да носят 99 точки), но разликата е много големи и дори при всяка транзакция да смятам 1 точка разлика пак не се връзват нещата. 

Не носят кеш бек плащане на данъци, абонамент за синя зона и др, общински и държавни такси.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 12 часа, Romana каза:

Не носят кеш бек плащане на данъци, абонамент за синя зона и др, общински и държавни такси.

Да, това е причината. Имам плащания към НАП, за които няма точки.

Връзка към коментар
преди 19 часа, darinamarinova каза:

В кварталния офис на Виваком също ми я отчете като Mastercard.

А за какво ти е да се занимаваш с офиси, а не си плащаш през MyDiners, или не става дума за плащане на абонамент? 

Връзка към коментар
преди 31 минути , Фил каза:

А за какво ти е да се занимаваш с офиси, а не си плащаш през MyDiners, или не става дума за плащане на абонамент? 

Защото ходих да им вдигам кръвното и реших да платя поне сметката. 😄 

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар

Дайнърс се наакаха. Такава издънка не ми се беше случвала. Онзи ден в три летищни салона по трасето машината не разпозна картата ми, въпреки усилията на персонала. Добре, че жената от салон Преслав се смили и ме пусна. Интересно дали, кога и какво ще ми отговорят на изпратения до тях мейл.

 

Картата е далеч от срока на изтичане, имам средства в нея, както и достатъчно оборот. 

Връзка към коментар

Това, че 3 салона не са разпознали картата означава, че явно е повредена пластиката, не че нямаш средства или че изтича и не виждам как Дайнърс са виновни в ситуацията. Мен също ми се е случвало картата да не бъде разчетена от машината, но служителката набра номера ѝ ръчно и ме пусна. Мъжът ми пък изцяло си беше забравил картата, но си знаеше номера и отново служителката в салона на Т1 набра ръчно кода и го пусна.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 2 часа, chandni каза:

Това, че 3 салона не са разпознали картата означава, че явно е повредена пластиката, не че нямаш средства или че изтича и не виждам как Дайнърс са виновни в ситуацията. Мен също ми се е случвало картата да не бъде разчетена от машината, но служителката набра номера ѝ ръчно и ме пусна. Мъжът ми пък изцяло си беше забравил картата, но си знаеше номера и отново служителката в салона на Т1 набра ръчно кода и го пусна.

Почти съм съгласен с теб т.е. по принцип.

Но само на последната страница има няколко мнения за проблеми с пластиките на Дайнерс. Очевидно дефектират малко повече от нормалното. Да не говорим, че да си прочета номера, за да го въведа някъде в интернет за плащане на нещо слагам цайси, светвам фенерчето на телефона ... мъка.

Сиво върху сиво - 50 нюанса.

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
преди 9 минути , ven62 каза:

Почти съм съгласен с теб т.е. по принцип.

Но само на последната страница има няколко мнения за проблеми с пластиките на Дайнерс. Очевидно дефектират малко повече от нормалното. Да не говорим, че да си прочета номера, за да го въведа някъде в интернет за плащане на нещо слагам цайси, светвам фенерчето на телефона ... мъка.

Сиво върху сиво - 50 нюанса.

има и по-зле, примерно фирмените Business Visa на Уникредит буквално изискват прожектор извън гореизброеното, за да различиш цифрите

  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 6 минути , antea каза:

има и по-зле, примерно фирмените Business Visa на Уникредит буквално изискват прожектор извън гореизброеното, за да различиш цифрите

Това важи за повечето карти. За някои цифри, за да съм сигурен гледам и гърба на картата, там цветовете са по-малко.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, ven62 каза:

Да не говорим, че да си прочета номера, за да го въведа някъде в интернет за плащане на нещо слагам цайси, светвам фенерчето на телефона ... мъка.

За това съм съгласна... На всички карти се изтрива сребристото фолио и номерът се чете трудно, но на новите Diners цифрите дори не са релефни и е супер трудно да бъдат прочетени. Аз проблема с плащанията в интернет си го решавам като си запазвам картите в GPay и когато плащам онлайн, само избирам съответната карта, след което я потвърждавам с въвеждане на CVC кода. 

image.png

 

Естествено Diners не се приема от GPay - там проблемът е решен с плащане с Curve, а зад него запаметен Diners.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 17 минути , chandni каза:

За това съм съгласна... На всички карти се изтрива сребристото фолио и номерът се чете трудно, но на новите Diners цифрите дори не са релефни и е супер трудно да бъдат прочетени. Аз проблема с плащанията в интернет си го решавам като си запазвам картите в GPay и когато плащам онлайн, само избирам съответната карта, след което я потвърждавам с въвеждане на CVC кода. 

image.png

 

Естествено Diners не се приема от GPay - там проблемът е решен с плащане с Curve, а зад него запаметен Diners.

Доста често получавам добри идеи от теб. Още от "интеграцията" на google maps-a на десктоп/лаптоп и телефон.

Благодаря.

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.