iMari Публикувано: 3 януари, 2022 Сподели Публикувано: 3 януари, 2022 Явно безконтактното плащане им е слаба страна. И моята я преиздадоха заради същия проблем, но я ползвах преди това доста време. Звъннах, казаха ми да им пратя ЕГН и три имена на този мейл: info@diners.bg Преиздават я за три-четири работни дни, но имай предвид, че веднага блокират старата и през това време не можеш да я ползваш. 3 Връзка към коментар
antea Публикувано: 3 януари, 2022 Сподели Публикувано: 3 януари, 2022 преди 57 минути , Marisha каза: Плащала ли си с тази карта контактно, първото плащане трябва да е с ПИН. Иначе и моята карта спря по някое време. Звънях и я преиздадоха. да, след като не мина безконтактно още първия път, я ползвах с чипа и пин, и след това пак не минава безконтактно, изобщо пос-терминалите не реагират на нея също странно ми стана, че и двете карти, старата и преиздадената работеха едновременно, мислех, че старата ще я блокират веднага надявах се да са забравили някъде нещо да отбележат, ама май няма оправия и ще трябва преиздаване на чисто нова карта Връзка към коментар
georgii Публикувано: 3 януари, 2022 Сподели Публикувано: 3 януари, 2022 преди 7 минути , antea каза: да, след като не мина безконтактно още първия път, я ползвах с чипа и пин, и след това пак не минава безконтактно, изобщо пос-терминалите не реагират на нея също странно ми стана, че и двете карти, старата и преиздадената работеха едновременно, мислех, че старата ще я блокират веднага надявах се да са забравили някъде нещо да отбележат, ама май няма оправия и ще трябва преиздаване на чисто нова карта Просто дефектна пластика Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 преди 18 часа, antea каза: точно преди Коледа си взех преиздадената карта (Classic), обаче установих, че не й работи безконтактното плащане; в началото реших, че е защото е валидна от 01/2022, въпреки че работеше с чипа и в края на декември, но сега в първите дни на този месец отново никъде не работи безконтактно на някой случвало ли му се е? освен да им звъня и да искам преиздаване на пластиката? преди 18 часа, Marisha каза: Плащала ли си с тази карта контактно, първото плащане трябва да е с ПИН. Иначе и моята карта спря по някое време. Звънях и я преиздадоха. Явно им се скапва безконтактната част на пластиките. Нашите (моята и на жена ми) са комбинирани и безконтактното плащане на едната спря да работи преди няколко месеца. 1 Връзка към коментар
sailorbg Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 Все още нямам извлечение за м. Декември. При вас как е? Връзка към коментар
darinamarinova Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 преди 1 минута , sailorbg каза: Все още нямам извлечение за м. Декември. При вас как е? Няма. Днес е първият работен ден. Следобяд ще се появи. 🙂 Връзка към коментар
jorocontrola Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 Кешбекът така ли ви го дава? Все едно е дадено и после взето обратно? Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 преди 10 минути , jorocontrola каза: Кешбекът така ли ви го дава? Все едно е дадено и после взето обратно? По-надолу трябва да имаш още един ред: Bought articleCash Back и сумата без знака "-" естествено 1 1 Връзка към коментар
Yto Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 При мен са отразени като оставащи в извлечението, а в разполагаемата сума са добавени. Връзка към коментар
iMari Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 преди 11 минути , Yto каза: При мен са отразени като оставащи в извлечението, а в разполагаемата сума са добавени. Да, винаги ги отразяват така. Идеята е , че с кешек не може да погасяваш задължения. 1 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 А знаете ли защо има разминаване между натрупаните точки от периода и реално сумата за погасяване. Пример: 1000 лв за погасяване; натрупани точки през периода 850 Мислех, че може да е заради закръгляване на сумите (например 99.95лв да носят 99 точки), но разликата е много големи и дори при всяка транзакция да смятам 1 точка разлика пак не се връзват нещата. Връзка към коментар
georgii Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 преди 5 минути , П.Кръстев каза: А знаете ли защо има разминаване между натрупаните точки от периода и реално сумата за погасяване. Пример: 1000 лв за погасяване; натрупани точки през периода 850 Мислех, че може да е заради закръгляване на сумите (например 99.95лв да носят 99 точки), но разликата е много големи и дори при всяка транзакция да смятам 1 точка разлика пак не се връзват нещата. Имате транзакция, за която не се полага кешбек. 2 Връзка към коментар
darinamarinova Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 @П.Кръстев Виж си авторизациите една по една. Ако плащане е отчетено като Mastercard, няма да има точки. Най-популярният пример - Lidl, ако не е през Curve. В кварталния офис на Виваком също ми я отчете като Mastercard. 1 Връзка към коментар
Емил Маринов Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 преди 2 часа, П.Кръстев каза: А знаете ли защо има разминаване между натрупаните точки от периода и реално сумата за погасяване. Пример: 1000 лв за погасяване; натрупани точки през периода 850 Мислех, че може да е заради закръгляване на сумите (например 99.95лв да носят 99 точки), но разликата е много големи и дори при всяка транзакция да смятам 1 точка разлика пак не се връзват нещата. Закръглянето е надолу до цял лев. Примерно покупка за 99,99 лв. носи 99 точки. Връзка към коментар
Romana Публикувано: 4 януари, 2022 Сподели Публикувано: 4 януари, 2022 преди 7 часа, П.Кръстев каза: А знаете ли защо има разминаване между натрупаните точки от периода и реално сумата за погасяване. Пример: 1000 лв за погасяване; натрупани точки през периода 850 Мислех, че може да е заради закръгляване на сумите (например 99.95лв да носят 99 точки), но разликата е много големи и дори при всяка транзакция да смятам 1 точка разлика пак не се връзват нещата. Не носят кеш бек плащане на данъци, абонамент за синя зона и др, общински и държавни такси. 2 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 5 януари, 2022 Сподели Публикувано: 5 януари, 2022 преди 12 часа, Romana каза: Не носят кеш бек плащане на данъци, абонамент за синя зона и др, общински и държавни такси. Да, това е причината. Имам плащания към НАП, за които няма точки. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 5 януари, 2022 Сподели Публикувано: 5 януари, 2022 преди 19 часа, darinamarinova каза: В кварталния офис на Виваком също ми я отчете като Mastercard. А за какво ти е да се занимаваш с офиси, а не си плащаш през MyDiners, или не става дума за плащане на абонамент? Връзка към коментар
darinamarinova Публикувано: 5 януари, 2022 Сподели Публикувано: 5 януари, 2022 преди 31 минути , Фил каза: А за какво ти е да се занимаваш с офиси, а не си плащаш през MyDiners, или не става дума за плащане на абонамент? Защото ходих да им вдигам кръвното и реших да платя поне сметката. 😄 1 2 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 6 януари, 2022 Сподели Публикувано: 6 януари, 2022 Дайнърс се наакаха. Такава издънка не ми се беше случвала. Онзи ден в три летищни салона по трасето машината не разпозна картата ми, въпреки усилията на персонала. Добре, че жената от салон Преслав се смили и ме пусна. Интересно дали, кога и какво ще ми отговорят на изпратения до тях мейл. Картата е далеч от срока на изтичане, имам средства в нея, както и достатъчно оборот. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 6 януари, 2022 Сподели Публикувано: 6 януари, 2022 Това, че 3 салона не са разпознали картата означава, че явно е повредена пластиката, не че нямаш средства или че изтича и не виждам как Дайнърс са виновни в ситуацията. Мен също ми се е случвало картата да не бъде разчетена от машината, но служителката набра номера ѝ ръчно и ме пусна. Мъжът ми пък изцяло си беше забравил картата, но си знаеше номера и отново служителката в салона на Т1 набра ръчно кода и го пусна. 8 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 6 януари, 2022 Сподели Публикувано: 6 януари, 2022 преди 2 часа, chandni каза: Това, че 3 салона не са разпознали картата означава, че явно е повредена пластиката, не че нямаш средства или че изтича и не виждам как Дайнърс са виновни в ситуацията. Мен също ми се е случвало картата да не бъде разчетена от машината, но служителката набра номера ѝ ръчно и ме пусна. Мъжът ми пък изцяло си беше забравил картата, но си знаеше номера и отново служителката в салона на Т1 набра ръчно кода и го пусна. Почти съм съгласен с теб т.е. по принцип. Но само на последната страница има няколко мнения за проблеми с пластиките на Дайнерс. Очевидно дефектират малко повече от нормалното. Да не говорим, че да си прочета номера, за да го въведа някъде в интернет за плащане на нещо слагам цайси, светвам фенерчето на телефона ... мъка. Сиво върху сиво - 50 нюанса. 10 Връзка към коментар
antea Публикувано: 6 януари, 2022 Сподели Публикувано: 6 януари, 2022 преди 9 минути , ven62 каза: Почти съм съгласен с теб т.е. по принцип. Но само на последната страница има няколко мнения за проблеми с пластиките на Дайнерс. Очевидно дефектират малко повече от нормалното. Да не говорим, че да си прочета номера, за да го въведа някъде в интернет за плащане на нещо слагам цайси, светвам фенерчето на телефона ... мъка. Сиво върху сиво - 50 нюанса. има и по-зле, примерно фирмените Business Visa на Уникредит буквално изискват прожектор извън гореизброеното, за да различиш цифрите 4 Връзка към коментар
traveler Публикувано: 6 януари, 2022 Сподели Публикувано: 6 януари, 2022 преди 6 минути , antea каза: има и по-зле, примерно фирмените Business Visa на Уникредит буквално изискват прожектор извън гореизброеното, за да различиш цифрите Това важи за повечето карти. За някои цифри, за да съм сигурен гледам и гърба на картата, там цветовете са по-малко. 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 6 януари, 2022 Сподели Публикувано: 6 януари, 2022 преди 1 час, ven62 каза: Да не говорим, че да си прочета номера, за да го въведа някъде в интернет за плащане на нещо слагам цайси, светвам фенерчето на телефона ... мъка. За това съм съгласна... На всички карти се изтрива сребристото фолио и номерът се чете трудно, но на новите Diners цифрите дори не са релефни и е супер трудно да бъдат прочетени. Аз проблема с плащанията в интернет си го решавам като си запазвам картите в GPay и когато плащам онлайн, само избирам съответната карта, след което я потвърждавам с въвеждане на CVC кода. Естествено Diners не се приема от GPay - там проблемът е решен с плащане с Curve, а зад него запаметен Diners. 6 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 6 януари, 2022 Сподели Публикувано: 6 януари, 2022 преди 17 минути , chandni каза: За това съм съгласна... На всички карти се изтрива сребристото фолио и номерът се чете трудно, но на новите Diners цифрите дори не са релефни и е супер трудно да бъдат прочетени. Аз проблема с плащанията в интернет си го решавам като си запазвам картите в GPay и когато плащам онлайн, само избирам съответната карта, след което я потвърждавам с въвеждане на CVC кода. Естествено Diners не се приема от GPay - там проблемът е решен с плащане с Curve, а зад него запаметен Diners. Доста често получавам добри идеи от теб. Още от "интеграцията" на google maps-a на десктоп/лаптоп и телефон. Благодаря. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега