Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

преди 5 часа, kali каза:

дали още е така ще разбера в края на този месец, защото моите основна и допълнителна изтичат.

Така е , ако служителят в ПИБ знае какво се прави.  Съветвам те да отидеш в работно време, преди 17ч, тогава се обаждат на дайнърс за инструкции.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 24.09.2022 г. в 16:37, bobole4e каза:

Така е , ако служителят в ПИБ знае какво се прави.  Съветвам те да отидеш в работно време, преди 17ч, тогава се обаждат на дайнърс за инструкции.

@kali + 359 2 8171 330
в работно време (09:00-17:30 ч.) 

Използвайте и този телефон - на него си вдигат Diners и винаги знаят какво да направят с конкретен проблеми или да отговорят на въпроси 

  • Благодаря 2
Връзка към коментар
преди 28 минути , darinamarinova каза:

@kali + 359 2 8171 330
в работно време (09:00-17:30 ч.) 

Използвайте и този телефон - на него си вдигат Diners и винаги знаят какво да направят с конкретен проблеми или да отговорят на въпроси 

Току-що ползвах телефонния номер по вълнуващ ме въпрос, благодаря! 🙂  И аз препоръчвам директна връзка с DC по всякакви възникнали чуденки през този номер.

Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Тъй като ми се наложи да ползвам застраховката на Дайнърс във връзка с един отменен полет,възникна следната ситуация-вместо да поискат от мен да им предоставя нужната информация,с огромно учудване разбрах,че от Дженерали се свързват директно с Дайнърс,като те им предоставят подробна информация за моите транзакции-по дата,час и т.н

Та чуденката ми е имат ли Дайнърс това право и на какво основание да разпространяват банкова информация към трети лица,пък било то и техни партньори?

Сега прегледах и договора и там никъде няма такова подписано съгласие,като единствено се споменава,че към картата има застраховка и че съм съгласен да получавам техни рекламни съобщения.

Връзка към коментар

ами доколкото застраховката се активира само след извършено плащане по точно определен повод или в точно определен период, изглежда логично застрахователят да поиска информация от банката дали има такива плащания, за да знае дали застраховката е активна; обикновените застраховки се активират след плащане на застрахователна премия, тук такава няма и определено е замесена и трета страна /банката/, от чието съдействие зависи установяването на факта за активиране на покритието, така си мисля

 

виж дали няма нещо в Общите условия на Дженерали към застраховката

Връзка към коментар
преди 1 час, IVM каза:

Тъй като ми се наложи да ползвам застраховката на Дайнърс във връзка с един отменен полет,възникна следната ситуация-вместо да поискат от мен да им предоставя нужната информация,с огромно учудване разбрах,че от Дженерали се свързват директно с Дайнърс,като те им предоставят подробна информация за моите транзакции-по дата,час и т.н

Та чуденката ми е имат ли Дайнърс това право и на какво основание да разпространяват банкова информация към трети лица,пък било то и техни партньори?

Сега прегледах и договора и там никъде няма такова подписано съгласие,като единствено се споменава,че към картата има застраховка и че съм съгласен да получавам техни рекламни съобщения.

Кодекс за застраховане:

Чл. 107. (1) За установяване на застрахователното събитие и на вредите, причинени от него, застрахователят, лицето, което претендира обезщетение, Гаранционният фонд по чл. 518 или Националното бюро на българските автомобилни застрахователи по чл. 506 имат право да получат необходимата информация, съхранявана от органите на Министерството на вътрешните работи, разследващите органи, другите държавни органи, личния лекар, лечебните и здравните заведения и от лицата, които имат право да удостоверяват настъпването на обстоятелства, както и заверени преписи от документи. Когато исканата информация е част от материалите по досъдебното производство, прокурорът разрешава достъпа до нея.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

На мен Дайнерс не ми мина на летище София Т1. Преди това, не мина на места, които обичайно плащам с тази карта. Може би е било временно, защото след няколко дена си платих с нея. 

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Пуснах заявка за карта на 04.01, но до момента  ( 09.01 ), нямам отговор от тяхна страна - одобрен ли съм, не съм ли. Каква им е практиката, ако може някой запознат, да сподели. Гледат ли ги въобще тези заявки или да посетя направо утре офис на банката. Благодаря!

Връзка към коментар
преди 14 минути , Iliyan Minchev каза:

Пуснах заявка за карта на 04.01, но до момента  ( 09.01 ), нямам отговор от тяхна страна - одобрен ли съм, не съм ли. Каква им е практиката, ако може някой запознат, да сподели. Гледат ли ги въобще тези заявки или да посетя направо утре офис на банката. Благодаря!

Би трябвало да ти звъннат, за да ти кажат дали си одобрен, или не. Поне преди така правеха. Не помня в какъв срок, обаче, ги разглеждаха. По спомен не съм чакал много.

По-скоро, според мен, не се разхождай напразно до офис, а им се обади по телефона или им пиши на info@diners.bg и питай дали изобщо са получили заявлението ти.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

И моята заявка е пусната на 3.01, и днес ми се обадиха да ме питат какъв лимит искам и в кой клон да ми я доставят. 

Между другото промоцията продължава и тази година. Питах ги.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Моля да потвърдите - за посещение на салоните няма изискване оборотът да е с Diners, нали така?

  • Безплатният достъп се запазва за най-активните картодържатели, които за период от 90 дни преди датата на посещение на салон, са реализирали минимален оборот, в търговски обекти в България или чужбина,  в размер на 1000 лeва;

За кеш-бек вече разходите трябва да са чрез Diners. 

  • набиране на бонус точки за разплащания при търговци в България или чужбина, осъществени чрез Diners Club International апликация, записана върху кредитната карта. За всеки похарчен цял лев се натрупва 1 (една) бонус точка;
Връзка към коментар
преди 38 минути , Eva eva каза:

Моля да потвърдите - за посещение на салоните няма изискване оборотът да е с Diners, нали така?

  • Безплатният достъп се запазва за най-активните картодържатели, които за период от 90 дни преди датата на посещение на салон, са реализирали минимален оборот, в търговски обекти в България или чужбина,  в размер на 1000 лeва;

За кеш-бек вече разходите трябва да са чрез Diners. 

  • набиране на бонус точки за разплащания при търговци в България или чужбина, осъществени чрез Diners Club International апликация, записана върху кредитната карта. За всеки похарчен цял лев се натрупва 1 (една) бонус точка;

Няма значение апликацията за салоните, има значение само за кешбека

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Вчера бях в Бергамо. 4-5 пъти опитах да платя с Diners, никъде не мина. Аз просто не виждам как ще направя оборот по нея. И в София на Еко винаги блокира терминалите. Хич не съм доволна. За протокола с тази съм Diners Club – Mastercard First Lady Pink.

Връзка към коментар
преди 3 минути , Eva eva каза:

Вчера бях в Бергамо. 4-5 пъти опитах да платя с Diners, никъде не мина. Аз просто не виждам как ще направя оборот по нея. И в София на Еко винаги блокира терминалите. Хич не съм доволна. За протокола с тази съм Diners Club – Mastercard First Lady Pink.

За това има Curve и плащаш навсякъде 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 минути , Eva eva каза:

ОК, мерси. Ще го инсталирам и ще го разуча. 

@Eva eva може да го инсталираш с referral от приятел и така и приятелят ще получи кешбек, и ти също първия месец - поне така беше преди :) 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В Италия на малко места приемат Дайнърс. Кърв е решението. Докато чакаш да ти я доставят - с комунални сметки, плащани през my dinners лесно се прави оборот. Особено със сметките за отопление зимно време. 🙂

Според мен Evolve има най-много предимства, но всеки си решава.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Супер сте! Благодаря много за информацията. И последно - не мога да ги разбера тези точки за кеш бека:

Точки от предходни периоди 1494

Натрупани точки за отчетния период 55

Нулирани 0

Оставащи 1549

Това означа, че до момента имам оборот 1 549 лв. с Дайнерса, така ли?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.