bobole4e Публикувано: 24 септември, 2022 Сподели Публикувано: 24 септември, 2022 преди 5 часа, kali каза: дали още е така ще разбера в края на този месец, защото моите основна и допълнителна изтичат. Така е , ако служителят в ПИБ знае какво се прави. Съветвам те да отидеш в работно време, преди 17ч, тогава се обаждат на дайнърс за инструкции. 1 Връзка към коментар
darinamarinova Публикувано: 26 септември, 2022 Сподели Публикувано: 26 септември, 2022 На 24.09.2022 г. в 16:37, bobole4e каза: Така е , ако служителят в ПИБ знае какво се прави. Съветвам те да отидеш в работно време, преди 17ч, тогава се обаждат на дайнърс за инструкции. @kali + 359 2 8171 330 в работно време (09:00-17:30 ч.) Използвайте и този телефон - на него си вдигат Diners и винаги знаят какво да направят с конкретен проблеми или да отговорят на въпроси 2 Връзка към коментар
Anna Kalinovska Публикувано: 26 септември, 2022 Сподели Публикувано: 26 септември, 2022 преди 28 минути , darinamarinova каза: @kali + 359 2 8171 330 в работно време (09:00-17:30 ч.) Използвайте и този телефон - на него си вдигат Diners и винаги знаят какво да направят с конкретен проблеми или да отговорят на въпроси Току-що ползвах телефонния номер по вълнуващ ме въпрос, благодаря! 🙂 И аз препоръчвам директна връзка с DC по всякакви възникнали чуденки през този номер. Връзка към коментар
IVM Публикувано: 14 декември, 2022 Сподели Публикувано: 14 декември, 2022 Тъй като ми се наложи да ползвам застраховката на Дайнърс във връзка с един отменен полет,възникна следната ситуация-вместо да поискат от мен да им предоставя нужната информация,с огромно учудване разбрах,че от Дженерали се свързват директно с Дайнърс,като те им предоставят подробна информация за моите транзакции-по дата,час и т.н Та чуденката ми е имат ли Дайнърс това право и на какво основание да разпространяват банкова информация към трети лица,пък било то и техни партньори? Сега прегледах и договора и там никъде няма такова подписано съгласие,като единствено се споменава,че към картата има застраховка и че съм съгласен да получавам техни рекламни съобщения. Връзка към коментар
antea Публикувано: 14 декември, 2022 Сподели Публикувано: 14 декември, 2022 ами доколкото застраховката се активира само след извършено плащане по точно определен повод или в точно определен период, изглежда логично застрахователят да поиска информация от банката дали има такива плащания, за да знае дали застраховката е активна; обикновените застраховки се активират след плащане на застрахователна премия, тук такава няма и определено е замесена и трета страна /банката/, от чието съдействие зависи установяването на факта за активиране на покритието, така си мисля виж дали няма нещо в Общите условия на Дженерали към застраховката Връзка към коментар
GlobeRider Публикувано: 14 декември, 2022 Сподели Публикувано: 14 декември, 2022 А как стои въпросът, ако използваме Curve зад Дайнърс ? Важи ли и тогава застраховката или трябва с Дайнърс картата да е направена транзакцията ? Връзка към коментар
mililia Публикувано: 14 декември, 2022 Сподели Публикувано: 14 декември, 2022 преди 1 час, IVM каза: Тъй като ми се наложи да ползвам застраховката на Дайнърс във връзка с един отменен полет,възникна следната ситуация-вместо да поискат от мен да им предоставя нужната информация,с огромно учудване разбрах,че от Дженерали се свързват директно с Дайнърс,като те им предоставят подробна информация за моите транзакции-по дата,час и т.н Та чуденката ми е имат ли Дайнърс това право и на какво основание да разпространяват банкова информация към трети лица,пък било то и техни партньори? Сега прегледах и договора и там никъде няма такова подписано съгласие,като единствено се споменава,че към картата има застраховка и че съм съгласен да получавам техни рекламни съобщения. Кодекс за застраховане: Чл. 107. (1) За установяване на застрахователното събитие и на вредите, причинени от него, застрахователят, лицето, което претендира обезщетение, Гаранционният фонд по чл. 518 или Националното бюро на българските автомобилни застрахователи по чл. 506 имат право да получат необходимата информация, съхранявана от органите на Министерството на вътрешните работи, разследващите органи, другите държавни органи, личния лекар, лечебните и здравните заведения и от лицата, които имат право да удостоверяват настъпването на обстоятелства, както и заверени преписи от документи. Когато исканата информация е част от материалите по досъдебното производство, прокурорът разрешава достъпа до нея. 4 Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 20 декември, 2022 Сподели Публикувано: 20 декември, 2022 Безплатният достъп на 12бр посещения на VIP летищните салони за карта издадена примерно на 5 юни 2022 кога изтича: 1. На 31 декември 2022 2. На 4 юни 2023 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 20 декември, 2022 Сподели Публикувано: 20 декември, 2022 На 31 декември 2022 1 Връзка към коментар
Боян Димитров Публикувано: 24 декември, 2022 Сподели Публикувано: 24 декември, 2022 Дайнърсите спряха да работят на ОМВ , някой знае ли дали е временно? Връзка към коментар
Monika_Koko Публикувано: 24 декември, 2022 Сподели Публикувано: 24 декември, 2022 На мен Дайнерс не ми мина на летище София Т1. Преди това, не мина на места, които обичайно плащам с тази карта. Може би е било временно, защото след няколко дена си платих с нея. Връзка към коментар
Iliyan Minchev Публикувано: 9 януари, 2023 Сподели Публикувано: 9 януари, 2023 Пуснах заявка за карта на 04.01, но до момента ( 09.01 ), нямам отговор от тяхна страна - одобрен ли съм, не съм ли. Каква им е практиката, ако може някой запознат, да сподели. Гледат ли ги въобще тези заявки или да посетя направо утре офис на банката. Благодаря! Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 9 януари, 2023 Сподели Публикувано: 9 януари, 2023 преди 14 минути , Iliyan Minchev каза: Пуснах заявка за карта на 04.01, но до момента ( 09.01 ), нямам отговор от тяхна страна - одобрен ли съм, не съм ли. Каква им е практиката, ако може някой запознат, да сподели. Гледат ли ги въобще тези заявки или да посетя направо утре офис на банката. Благодаря! Би трябвало да ти звъннат, за да ти кажат дали си одобрен, или не. Поне преди така правеха. Не помня в какъв срок, обаче, ги разглеждаха. По спомен не съм чакал много. По-скоро, според мен, не се разхождай напразно до офис, а им се обади по телефона или им пиши на info@diners.bg и питай дали изобщо са получили заявлението ти. 4 Връзка към коментар
Iliyan Minchev Публикувано: 9 януари, 2023 Сподели Публикувано: 9 януари, 2023 Пак добре, че си направиха труда да отговорят, макар днес да е 09.01 вече Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 9 януари, 2023 Сподели Публикувано: 9 януари, 2023 На 09.01 пишат, че ще отговорят до 06.01 или в миналото Връзка към коментар
Iliyan Minchev Публикувано: 9 януари, 2023 Сподели Публикувано: 9 януари, 2023 преди 2 минути , Alexander каза: На 09.01 пишат, че ще отговорят до 06.01 или в миналото Важното е, че заявката е "получине" и с една идея ми е по-спокойно 🥴😀 Връзка към коментар
nino Публикувано: 9 януари, 2023 Сподели Публикувано: 9 януари, 2023 И моята заявка е пусната на 3.01, и днес ми се обадиха да ме питат какъв лимит искам и в кой клон да ми я доставят. Между другото промоцията продължава и тази година. Питах ги. 3 Връзка към коментар
Eva eva Публикувано: 10 януари, 2023 Сподели Публикувано: 10 януари, 2023 Моля да потвърдите - за посещение на салоните няма изискване оборотът да е с Diners, нали така? Безплатният достъп се запазва за най-активните картодържатели, които за период от 90 дни преди датата на посещение на салон, са реализирали минимален оборот, в търговски обекти в България или чужбина, в размер на 1000 лeва; За кеш-бек вече разходите трябва да са чрез Diners. набиране на бонус точки за разплащания при търговци в България или чужбина, осъществени чрез Diners Club International апликация, записана върху кредитната карта. За всеки похарчен цял лев се натрупва 1 (една) бонус точка; Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 10 януари, 2023 Сподели Публикувано: 10 януари, 2023 преди 38 минути , Eva eva каза: Моля да потвърдите - за посещение на салоните няма изискване оборотът да е с Diners, нали така? Безплатният достъп се запазва за най-активните картодържатели, които за период от 90 дни преди датата на посещение на салон, са реализирали минимален оборот, в търговски обекти в България или чужбина, в размер на 1000 лeва; За кеш-бек вече разходите трябва да са чрез Diners. набиране на бонус точки за разплащания при търговци в България или чужбина, осъществени чрез Diners Club International апликация, записана върху кредитната карта. За всеки похарчен цял лев се натрупва 1 (една) бонус точка; Няма значение апликацията за салоните, има значение само за кешбека 1 Връзка към коментар
Eva eva Публикувано: 15 януари, 2023 Сподели Публикувано: 15 януари, 2023 Вчера бях в Бергамо. 4-5 пъти опитах да платя с Diners, никъде не мина. Аз просто не виждам как ще направя оборот по нея. И в София на Еко винаги блокира терминалите. Хич не съм доволна. За протокола с тази съм Diners Club – Mastercard First Lady Pink. Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 15 януари, 2023 Сподели Публикувано: 15 януари, 2023 преди 3 минути , Eva eva каза: Вчера бях в Бергамо. 4-5 пъти опитах да платя с Diners, никъде не мина. Аз просто не виждам как ще направя оборот по нея. И в София на Еко винаги блокира терминалите. Хич не съм доволна. За протокола с тази съм Diners Club – Mastercard First Lady Pink. За това има Curve и плащаш навсякъде 3 Връзка към коментар
Eva eva Публикувано: 15 януари, 2023 Сподели Публикувано: 15 януари, 2023 преди 2 минути , Alexander каза: За това има Curve и плащаш навсякъде ОК, мерси. Ще го инсталирам и ще го разуча. Връзка към коментар
darinamarinova Публикувано: 15 януари, 2023 Сподели Публикувано: 15 януари, 2023 преди 3 минути , Eva eva каза: ОК, мерси. Ще го инсталирам и ще го разуча. @Eva eva може да го инсталираш с referral от приятел и така и приятелят ще получи кешбек, и ти също първия месец - поне така беше преди :) 1 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 15 януари, 2023 Сподели Публикувано: 15 януари, 2023 В Италия на малко места приемат Дайнърс. Кърв е решението. Докато чакаш да ти я доставят - с комунални сметки, плащани през my dinners лесно се прави оборот. Особено със сметките за отопление зимно време. 🙂 Според мен Evolve има най-много предимства, но всеки си решава. 3 Връзка към коментар
Eva eva Публикувано: 15 януари, 2023 Сподели Публикувано: 15 януари, 2023 Супер сте! Благодаря много за информацията. И последно - не мога да ги разбера тези точки за кеш бека: Точки от предходни периоди 1494 Натрупани точки за отчетния период 55 Нулирани 0 Оставащи 1549 Това означа, че до момента имам оборот 1 549 лв. с Дайнерса, така ли? 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега