Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:

Станах пишман из Австралия с Evolve. Постоянно - тук минава безпроблемно, тук иска задължително чип, тук я отхвърлят без нищо, там пише че е отхвърлена, а пък трансакцията всъщност минава...ми чакат хора на опашка, не е ок да си експериментирам по 3 минути кое ще мине и кое не. В същото време дск-уиз е безпроблемна, но пък курсовете за главорезки. При все това, предпочитам техния тъп курс, от колкото дискомфорта на дайнърса. 

 

Ето сега, имам нужда да се логна в my.diners, но смс няма и няма. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 часа, Георги каза:

 

 

Ето сега, имам нужда да се логна в my.diners, но смс няма и няма. 

Имах същия проблем в САЩ. Ще дойдат на веднъж всички, но минимум след 1 час. Предложих им не 2 мин, а 2 часа да е времето на валидност на кода. Няма отговор.

Публикувано:
преди 7 часа, Георги каза:

Ето сега, имам нужда да се логна в my.diners, но смс няма и няма. 

Тоя проблем е от мобилния оператор предполагам тъй като същото нещо се получава в доста държави и не само с Дайнърс, ами и Уникредит.

Но и аз да се оплача допълнително от Evolve. При зареждане на Револют са ми дръпнали два пъти сумата от картата и утре ще трябва да им зъня да се разправям.

 

преди 4 часа, Дани Магелани каза:

Имах същия проблем в САЩ. Ще дойдат на веднъж всички, но минимум след 1 час. Предложих им не 2 мин, а 2 часа да е времето на валидност на кода. Няма отговор.

Това няма как да стане от събражения за сигурност.

Публикувано:

Evolve/Diners в чужбина ползвам само чрез Curve (с единственото изключение, когато наемам кола и трябва да дам кредитна карта). Абсолютно никога никъде не е имало какъвто и да е проблем. Отделно така SMS не е нужен, всичко минава през апа с пуш нотификации и трябва само наличен интернет, ако ще се прави онлайн плащане. SMS-и от Бг често не идват по принцип, това конкретно е проблем с операторите като цяло.

  • Харесвам 9
Публикувано:

Абе доста е нелепо карта таргетираща пътуващи да си принуден да ползваш външни услуги като пътуващ и то за най-базовата от базовите функционалности. Другите пък също уж с карта за пътуващи, ама курсът общо взето те принуждава да е карта за лидл, била и кауфланд... Трета кредитна карта не ми се вади, не ми се ползват и хиляда външни приложения да затапват липси в елементарна функционалност. 

 

Просто си мрънкам...

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 18.04.2023 г. в 18:41, boogy83 каза:

Тоя проблем е от мобилния оператор предполагам тъй като същото нещо се получава в доста държави и не само с Дайнърс, ами и Уникредит.

Но и аз да се оплача допълнително от Evolve. При зареждане на Револют са ми дръпнали два пъти сумата от картата и утре ще трябва да им зъня да се разправям.

Да, със сигурност е от мобилния. Но все пак, има други услуги, които винаги предлагат алтернатива на смс-а, дали ще е през мобилно приложение или имейл, някои даже предлагат и обаждане, което роботизирано да ти продиктува кода. Точно защото при смс нещата са нестабилни и това го дъвчем сигурно с години тук. 

  • Харесвам 4
Публикувано:

Предполагам, че говорите за онлайн плащания в чужбина, на мен пък безконтакното плащане в Полша не ми работеше сега. Картата не мина безконтактно за плащане на билет на градски транспорт - стана с Curve, но след това и с Curve, зад която седи Diners и със самата Diners навсякъде искаше контактно плащане. В Италия миналия месец също в един магазин поиска контактно плащане. 

Публикувано:

Във Франция само суми до 50Е минават безконтактно, според служителката на рецепцията в Ница. Това преди седмица. 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 18.04.2023 г. в 19:18, Георги Матеев каза:

Evolve/Diners в чужбина ползвам само чрез Curve (с единственото изключение, когато наемам кола и трябва да дам кредитна карта). Абсолютно никога никъде не е имало какъвто и да е проблем. Отделно така SMS не е нужен, всичко минава през апа с пуш нотификации и трябва само наличен интернет, ако ще се прави онлайн плащане. SMS-и от Бг често не идват по принцип, това конкретно е проблем с операторите като цяло.

Почти на 100% използвам по точно този начин, с една разлика - искам СМС, като ме пита за потвърждение, защото на няколко пъти имах проблем, като поисках да потвърждавам през апа. Забиваше и транзакцията не минаваше и се връщахме в началото. Проблем с СМС не съм имал (до тук) 

  • Харесвам 2
Публикувано:

От днес и аз съм собственик на Дайнърс, но не мога да си я сложа в Curve. Стигам до 8 цифра и ми изписва не може да се въведе тази карта. Някакви идеи преди да пиша на съпорта?

 

Другото което е статичния пин уж въвеждам нов, но не иска да я приема, както през телефона, така и на компютъра 

Публикувано:
преди 1 час, Altav каза:

От днес и аз съм собственик на Дайнърс, но не мога да си я сложа в Curve. Стигам до 8 цифра и ми изписва не може да се въведе тази карта. Някакви идеи преди да пиша на съпорта?

 

Другото което е статичния пин уж въвеждам нов, но не иска да я приема, както през телефона, така и на компютъра 

За Curve провери хубаво дали въвеждаш всичко правилно. Аз предин2 седмици нямах проблем.

А за статичния пин имах същия проблем и трябваше да звънна на дайнърс. Още докато чаках на телефона ми го оправих за секунди.

Публикувано:
преди 25 минути , Pepi Popova каза:

За Curve провери хубаво дали въвеждаш всичко правилно. Аз предин2 седмици нямах проблем.

А за статичния пин имах същия проблем и трябваше да звънна на дайнърс. Още докато чаках на телефона ми го оправих за секунди.

Благодаря, утре ще се свържа с тях. 

Публикувано:
На 18.04.2023 г. в 19:18, Георги Матеев каза:

Evolve/Diners в чужбина ползвам само чрез Curve (с единственото изключение, когато наемам кола и трябва да дам кредитна карта). Абсолютно никога никъде не е имало какъвто и да е проблем. Отделно така SMS не е нужен, всичко минава през апа с пуш нотификации и трябва само наличен интернет, ако ще се прави онлайн плащане. SMS-и от Бг често не идват по принцип, това конкретно е проблем с операторите като цяло.

И аз съм така. От няколко години Diners-ът излиза от портфейла ми само за регистрация в салоните.

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
преди 4 часа, Яничка каза:

Преиздаването на картата безплатно ли е, ако е по причина неработещ чип?

Да. 

  • Благодаря 1
Публикувано:

До сега не съм ползвала Curve,  а и Diners Evolvе го ползвах рядко, искам да ви питам: Когато сложа Diners картата в Curve, това означава ли, че ще мога да плащам с нея на места, които по принцип не приемат Diners?  И транзакцията ще се брои ли за покупка, съответно валидна за кешбек или ще се води   "трансакции, с които се прехвърлят средства"?

Публикувано:
преди 5 минути , water каза:

До сега не съм ползвала Curve,  а и Diners Evolvе го ползвах рядко, искам да ви питам: Когато сложа Diners картата в Curve, това означава ли, че ще мога да плащам с нея на места, които по принцип не приемат Diners?  И транзакцията ще се брои ли за покупка, съответно валидна за кешбек или ще се води   "трансакции, с които се прехвърлят средства"?

Да,това значи.Но я сложи в Кърв с дайнърс номера а не на мастеркард.

Така ще трупаш кешбек и оборот за салони

  • Харесвам 2
Публикувано:

А, тоест не мога да сложа и двата номера там и да си избирам? Защото на някои места ще ми е по-добре да ползвам MC, въпреки липсата на кешбек - заради обменния курс основно. 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 7 минути , water каза:

А, тоест не мога да сложа и двата номера там и да си избирам? Защото на някои места ще ми е по-добре да ползвам MC, въпреки липсата на кешбек - заради обменния курс основно. 

 

Предполагам че може да се добави МС като втора карта в апа на Curve, но това означава да се избере като карта за плащане по подразбиране непосредстветно преди плащането

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 25 минути , water каза:

А, тоест не мога да сложа и двата номера там и да си избирам? Защото на някои места ще ми е по-добре да ползвам MC, въпреки липсата на кешбек - заради обменния курс основно. 

 

Само дайнърс сложи

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 22 минути , jorrro каза:

Има ли такса за refund по diners/mastercard частта на evolve кредитна карта? Не открих такава в тарифата.

Не

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Някой друг има ли проблем с влизането в my.diners и по-скоро с получаването на смс за вход? Вече три пъти пробвах в последните 30 мин и не получавам смс.

Публикувано:
преди 6 минути , antea каза:

от вчера кодът пристига на второто поискване, и на двата ни акаунта е така, някакъв временен бъг сигурно

Да, точно така стана. По-рано пробвах уж няколко пъти да натисна бутона за повторно изпращане, но нищо не получих. Сега стана. Мерси!

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Dora Popova
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.