Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

преди 1 час, stanimir каза:

Логиката ми се губи.Вместо 4 лв месечно и 30 лева за посещение на салон предпочиташ да плащаш 30-35€ на посещение , или вече няма да влизаш в салоните ? 

Ясно, че второто 🙂

Аз специално си имам друга карта за терминал 2. Ако не пътуваш много често, имайки предвид, че някъде няма салони, някъде са зле, не е ясно и дали искаш да дадеш 40лв за посещение. За тия пари няма да преядеш и препиеш, но няма и гладен да останеш на повечето летища.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здр,

 

Искам да попитам от къде мога да видя валутните курсове който МС ползва. На сайта на дайнърс уж има някакъв калкулатор, но винаги избива грешка и нищо не показва.

И малко странична отметка - миналата сряда багажа ни не пристигна (на целия самолет не дойде). Ние отивахме на фестивал и съответно останахме без палатки. Обясних им къде ще бъдем (на една поляна в нищото до едно село в 20та глуха). Както и да е. Уж нали трябва да ти възтановят разходи, заради закъснял багаж. Нито превозвача, нито от застраховката от картата уважиха иска ни. Там си пише само неща от първа необходимост (дрехи и тоалетни принадлежности). За нас първа необходимост е да има къде да спим, понеже вечер става студено, даже първите 2 вечери температурата падна под 10 градуса и избива страшна руса. Купихме на бързо по 2 палатки, шалтета и 1 спален чувал. И както се сещатата, никой не иска да ни върне пари за тях, въпреки че обясних ситуацията.
Излиза, че ако ти забавят багажа, горе долу нищо няма да ти дадът. Питах превозвача, поне за неудобството и среса да ни компенсират нещо, отделно, че заради това трябваше извънредно да слезнем до града да пазаруваме, вместо да си вземем влака от летището и да продължим дирекно по план. Добре, че поне кондуктора не ни прави проблем, че сме на друг влаг, а не на нашия.

 

Дженерали ми бяха горе долу ясни, пише си там дрехи и точка, друго не ги интересува. Зачетох се по-подробно в застраховката и малко ми се вижда като "да има там уж някаква". Покрива само най-екстремните случай, дето ако се стигне до тях....
Както и да е, живи и здрави, ние си искарахме добре, просто споделям опит.

Връзка към коментар

Не може да очакваш застраховката за забавяне на багаж да покрива хотел ( в случая палатка).

Покрива тоалетни принадлежности, евентуално някакво бельо , тениска или друга дрешка ( разбира се не Версаче или Армани ), и подобни наистина най-необходими неща за няколко дни.

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
9 minutes ago, stanimir said:

Не може да очакваш застраховката за забавяне на багаж да покрива хотел ( в случая палатка).

Покрива тоалетни принадлежности, евентуално някакво бельо , тениска или друга дрешка ( разбира се не Версаче или Армани ), и подобни наистина най-необходими неща за няколко дни.

Ние имахме някакви дрешки в ръчният, за нас най-необходимото беше да има къде да спим. Хотел там на място няма. Не коментираме забавянето и другите разправии. Освен това кой може да ми гарантира кога ще ми докарат багажа, аз не мога да стоя на открито. Закупуването на тези неща беше от първа необходимост за нас. За жалост като ходим на фестивал така, няма как да минем без чекиран, тия палатки и чували няма как да минат за ръчен заедно с другите дреболии.


Пак да кажа - излиза, че ако не ти дойде багажа горе долу не може да очакваш нищо. По-добре да ни закъснее полета, поне да си вземем компенсация както си е по регламент. 

Връзка към коментар
преди 6 часа, dafigg каза:

тия палатки и чували няма как да минат за ръчен заедно с другите дреболии.

 

Всъщност има такива къмпинг, или по-скоро планинарски принадлежности. Аз лично имам палатка (900гр.), чувал (800гр.)и надуваемо шалте, които се събират и трите в 5 литровата раничка на Декатлон и затова никога, ама никога не пътувам с чекиран багаж 🙂

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

В сайта на Дайнърс има един и същ телефонен номер на две различни места, като на едното място пише, че важи в работни време до 17 и 30, а на другото е 24 часа 359 2 817 13 30

Обаче при звънене сега, дава, че кода е грешен или че няма такъв абонат.. 

 

Вчера покривах картите и въпреки, че са отразени парите като внесени с вчерашна дата, разполагаемото салдото седи както преди внасянето. Такова нещо не бях виждал, някой имал ли е такъв случай?

Връзка към коментар
преди 4 минути , Alexander каза:

въпреки, че са отразени парите като внесени с вчерашна дата, разполагаемото салдото седи както преди внасянето. Такова нещо не бях виждал, някой имал ли е такъв случай?

 

Почивни дни са, може и системата им да почива. Обикновено сумата става разполагаема до 4 часа след внасяне, независимо какъв ден е - поне така декларират на гишето на ПИБ. Бих опитала да задействам картата - може все пак да е възможно плащане и задължаване на сметката.

Връзка към коментар

да де, само че са отразени като внесени с вчерашна дата.

Да не би да е на два пъти отразяването на тези суми, един път като внесени  и някой ден променят салдото?

Връзка към коментар
преди 4 минути , Alexander каза:

да де, само че са отразени като внесени с вчерашна дата.

Да не би да е на два пъти отразяването на тези суми, един път като внесени  и някой ден променят салдото?

Няма. Временно е, ще го изчистят най-късно в понеделник.

Връзка към коментар

Вчера и аз погасявах Дайнърс, при мен всичко е отразено правилно. Дори събота и неделя да се внасяш на гише, до няколко часа сумата се отразява. Вероятно е техн.проблем и скоро ще го отстранят.

Връзка към коментар

Сега разгледах и другите карти, на дъщеря ми и на жена ми.

Само на жена ми е отразено всичко, вноска и салдо.

На дъщеря ми е същата работа, отразена вноска, но салдото не е променено.

При мен е още по-интересно, внесох 1500лв, но салдото е с 1000 по-малко. Демек са вдигнали нещо, но не напълно.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Вноска на 27.8 и всичко беше коректно отразено... до снощи. Днес сутринта от наличността липсват месечната такса + последната вноска. Надявам се в понеделник да го изчистят.

Връзка към коментар

И при мен има нещо нередно - разполагаемата ми наличност без никаква логика е намаляла с около 500 лв, спрямо вчера. А последната седмица не съм правил вноски или плащания, та нямам никакво обяснение. Явно системата им е омазала нещо. Седим и чакаме.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да попитам, как през my.diners.bg може да се погаси задължение по картата?

Чета на сайта: Menu “Плащания“- въвежда се картата по която трябва да се направи погасяване и сумата на плащане.

Е смених няколко чифта очила, но не видях поле, където да въведа каквото и да е.

Ще бъда благодарен, ако някой сподели как най=безболезнено с Revolut да погасявам задълженията, с банков превод или ...

Връзка към коментар
преди 33 минути , Ivan Ivanich каза:

Да попитам, как през my.diners.bg може да се погаси задължение по картата?

Чета на сайта: Menu “Плащания“- въвежда се картата по която трябва да се направи погасяване и сумата на плащане.

Е смених няколко чифта очила, но не видях поле, където да въведа каквото и да е.

Ще бъда благодарен, ако някой сподели как най=безболезнено с Revolut да погасявам задълженията, с банков превод или ...

Не е от падащите менюта, а от бутона в основния екран - "Погасяване по карта" (последния вдясно)

 

d1.png.20aa4670db11bef4828b055efa25234f.png

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да, точките са премахнати в последното извлечение - тъжно. Дано картата да се задържи повече на пазара, че почнах да имам неприятно усещане за съдбата на продукта.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.