Jorro Публикувано: 7 септември, 2023 Сподели Публикувано: 7 септември, 2023 преди 11 минути , Георги Матеев каза: Да, точките са премахнати в последното извлечение - тъжно. Дано картата да се задържи повече на пазара, че почнах да имам неприятно усещане за съдбата на продукта. за съжаление е така и без да искам да съм лош пророк не е далеч времето, в което ще ни уведомят в петък в 17:30, че от утре минаваме на Виза стандарт на Фи банк...... 1 Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 7 септември, 2023 Сподели Публикувано: 7 септември, 2023 Diners във Великобритания към момента за физ. лица карти не се предлагат, само фирмени. Дано все пак България да е изключение от тенденцията. Връзка към коментар
mary_shery Публикувано: 8 септември, 2023 Сподели Публикувано: 8 септември, 2023 Колко време след като е направено плащане с картата, то се появява като транзакция? При мен плащания от преди 5-6 дни никакви ги няма и така не успях да посетя салон, тъй като оборотът ми от последните дни не беше отчетен, а стои в авторизации. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 8 септември, 2023 Сподели Публикувано: 8 септември, 2023 преди 4 часа, mary_shery каза: Колко време след като е направено плащане с картата, то се появява като транзакция? При мен 3-4 дни. Някой път, когато е в чужда валута, малко повече. 1 Връзка към коментар
Monika_Koko Публикувано: 8 септември, 2023 Сподели Публикувано: 8 септември, 2023 @mary_shery, до колкото знам , няма значение, че не виждаш плащането, като транзакция. Плащането щом е извършено преди пътуването и ти се получва необходимият оборот, всичко е ОК. Дори да ти блокират сума за посетен салон, после я отблокират, когато дойде извлечението, края на месеца. 1 1 Връзка към коментар
elzbieta Публикувано: 12 септември, 2023 Сподели Публикувано: 12 септември, 2023 Някой има ли проблем с погасяване на задълженията по картата? От вчера правя опити, но още на втора страница, където въвеждам сумата , бутона "Плати" не сработва и не ме пуска нататък. Смених браузър и все същото. Виждам, че са променили леко визията на на сайта, т.е. правили са промени и може на това да се дължи, но срока за погасяване свършва, а лихви не ми се плащат. Връзка към коментар
ESK Публикувано: 12 септември, 2023 Сподели Публикувано: 12 септември, 2023 преди 11 минути , elzbieta каза: Някой има ли проблем с погасяване на задълженията по картата? От вчера правя опити, но още на втора страница, където въвеждам сумата , бутона "Плати" не сработва и не ме пуска нататък. Смених браузър и все същото. Виждам, че са променили леко визията на на сайта, т.е. правили са промени и може на това да се дължи, но срока за погасяване свършва, а лихви не ми се плащат. Аз погасих миналата седмица и нямаше проблем, освен че се отрази на следващия ден. Ако не става можеш да внесеш в клон на банката безплатно. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 12 септември, 2023 Сподели Публикувано: 12 септември, 2023 Обикновено плащам задълженията си през my.diners с друга карта. Сега обаче не стана ясно при мен ли е проблемът или в Diners, но имах 3 последователни неуспешни опити и не можах да погася. Звънях на Diners, където се виждаха опитите ми за плащане. В крайна сметка, понеже наближава 15-то число, от Diners ме посъветваха да преведа парите по банковата им сметка. Та ако случайно някой друг има същия проблем, тук е техния IBAN: https://www.diners.bg/useful-details/2124 Като основание за плащане се посочва клиентски номер, три имена и ЕГН. Понеже правих превод от TBI, освен че е безплатен, парите влязоха веднага по сметката на Diners и в my.diners задълженията ми вече изглеждат погасени. 4 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 12 септември, 2023 Сподели Публикувано: 12 септември, 2023 Аз вчера погасявах през сайта-никакъв проблем не съм имала. 1 Връзка към коментар
elzbieta Публикувано: 12 септември, 2023 Сподели Публикувано: 12 септември, 2023 При мен от няколко дни има проблем с погасяване на Дайнерс картата с карта на ТБИ Неон Виза. По едно време и сайта на Дайнерс не сработваше. Вече се оправи, но погасяването с карта на ТБИ отнова не става. Погасих с карта на друга банка успешно. Явно ТБИ имат поредния проблем... 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 12 септември, 2023 Сподели Публикувано: 12 септември, 2023 Сайтът е с леко попроменен фасон, та може би затова е имало смущения, докато го нагласят. 1 Връзка към коментар
wiliko Публикувано: 12 септември, 2023 Сподели Публикувано: 12 септември, 2023 преди 18 минути , Фил каза: Сайтът е с леко попроменен фасон, та може би затова е имало смущения, докато го нагласят. Да и аз го забелязах че от днес е с нова визия, а вчера си платих без проблем задължението през сайта им с карта на Първа инвестиционна Връзка към коментар
Христиан Публикувано: 14 септември, 2023 Сподели Публикувано: 14 септември, 2023 Някой увеличавал ли си е кредитния лимит по Diners? И възможно ли е да се увеличи за някакъв период и след това да се върне както е било? Връзка към коментар
mililia Публикувано: 14 септември, 2023 Сподели Публикувано: 14 септември, 2023 преди 4 минути , Христиан каза: Някой увеличавал ли си е кредитния лимит по Diners? И възможно ли е да се увеличи за някакъв период и след това да се върне както е било? Аз наскоро увеличавах кредитния лимит. Подаваш заявление. Изчакваш проверка и ако те одобрят изпращат споразумение, което да подпишеш. В тази връзка си мисля, че ако след това поискаш да се намали лимита, ще се следва същата процедура. Трябва да се стигне до подписване на ново споразумение. В офисите на ПИБ се извършва само посредничество относно тази карта. Всички решения се взимат извън банката. 1 1 Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 14 септември, 2023 Сподели Публикувано: 14 септември, 2023 Ако лимита ти трябва само за да направиш едно или няколко по-големи плащания, може просто да надвнесеш сума по картата. 5 Връзка към коментар
dafigg Публикувано: 15 септември, 2023 Сподели Публикувано: 15 септември, 2023 Привет, да ви попитам 2 неща. 1. Пластиката не работи безконтактно, мисля бях чел назад по мненията, че и други са имали проблем. Ако заявя нова дали ще се оправи? Досега просто си ползвах кърв, но предвид идващите промени и липса на преваутиране ми се ще да мога да ползвам самата пластика безконтактно. 2. Четох си "уж" договора, но нещо не виждам никъде да пише нещо за такси при теглене от банкомат, има ли такива? Съответно при дърпане извън страната има ли такса или някакъв лимит? Връзка към коментар
kali Публикувано: 15 септември, 2023 Сподели Публикувано: 15 септември, 2023 По първия въпрос - от седмица - две имам проблеми с безконтактни плащания на някои ПОС устройства, не навсякъде обаче. Например в ИКЕА нямаше проблем. Позната касиерка каза, че при нея имало доста такива проблеми напоследък, със всякакви карти. Според мен проблемът е в ПОС устройствата на някоя банка. По втория въпрос - в тарифата им пише 4 лв. плюс 3 % от сумата. Кръстили са го "Теглене от терминално устройство АТМ". 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 15 септември, 2023 Сподели Публикувано: 15 септември, 2023 Сайтът нещо пак се сдуха при мен и не мога да си направя плащанията ... Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 15 септември, 2023 Сподели Публикувано: 15 септември, 2023 В момента говоря с тах. Имат технически проблем. Не се хабете, изчакайте! 3 Връзка към коментар
gini Публикувано: 15 септември, 2023 Сподели Публикувано: 15 септември, 2023 Някой има ли днес проблем с плащане, с картата. Няколко опита и все същото съобщение- не могат да ми изпратят секюрити код, по технически причини- опитайте по-късно. Връзка към коментар
Romana Публикувано: 15 септември, 2023 Сподели Публикувано: 15 септември, 2023 Току що платих успешно, от първия опит. Връзка към коментар
timobg Публикувано: 15 септември, 2023 Сподели Публикувано: 15 септември, 2023 Явно е имало днес хакерска атака, може и затова да е имало технически проблеми - https://www.kaldata.com/it-новини/хакерска-атака-изкара-от-строя-банкир-441594.html Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 15 септември, 2023 Сподели Публикувано: 15 септември, 2023 Погасих по банков път сутринта, но не е отразена транзакцията. Връзка към коментар
dafigg Публикувано: 15 септември, 2023 Сподели Публикувано: 15 септември, 2023 6 hours ago, kali said: По първия въпрос - от седмица - две имам проблеми с безконтактни плащания на някои ПОС устройства, не навсякъде обаче. Например в ИКЕА нямаше проблем. Позната касиерка каза, че при нея имало доста такива проблеми напоследък, със всякакви карти. Според мен проблемът е в ПОС устройствата на някоя банка. По втория въпрос - в тарифата им пише 4 лв. плюс 3 % от сумата. Кръстили са го "Теглене от терминално устройство АТМ". Като цяло я имам от няколко месеца, но понеже ми е закачена в кърв и си плащам с телефона, не съм имал възможност да я тествам толкова. Един път пробвах в началото и не стана. Сега преди месец пробвах пак на един терминал в Германия и пак не стана. Ще взема да пробвам още 1-2 пъти тук да видим. Ако не става ще мина през някой клон да искам смяна. Връзка към коментар
kali Публикувано: 16 септември, 2023 Сподели Публикувано: 16 септември, 2023 Да, пробвай пак. Вчера успях да платя безконтактно. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега