Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 11 минути , Георги Матеев каза:

Да, точките са премахнати в последното извлечение - тъжно. Дано картата да се задържи повече на пазара, че почнах да имам неприятно усещане за съдбата на продукта.

за съжаление е така и без да искам да съм лош пророк не е далеч времето, в което ще ни уведомят в петък в 17:30, че от утре минаваме на Виза стандарт на Фи банк......

  • Харесвам 1
Публикувано:

Diners във Великобритания към момента за физ. лица карти не се предлагат, само фирмени. Дано все пак България да е изключение от тенденцията.

Публикувано:

Колко време след като е направено плащане с картата, то се появява като транзакция? При мен плащания от преди 5-6 дни никакви ги няма и така не успях да посетя салон, тъй като оборотът ми от последните дни не беше отчетен, а стои в авторизации.

Публикувано:
преди 4 часа, mary_shery каза:

Колко време след като е направено плащане с картата, то се появява като транзакция? 

При мен 3-4 дни. Някой път, когато е в чужда валута, малко повече.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

@mary_shery, до колкото знам , няма значение, че не  виждаш плащането, като транзакция. Плащането щом е извършено преди пътуването и ти се получва необходимият оборот, всичко е ОК. Дори да ти блокират сума за посетен салон, после я отблокират, когато дойде извлечението, края на месеца.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Някой има ли проблем с погасяване на задълженията по картата? От вчера правя опити, но още на втора страница, където въвеждам сумата , бутона "Плати" не сработва и не ме пуска нататък. Смених браузър и все същото. Виждам, че са променили леко визията на на сайта, т.е. правили са промени и може на това да се дължи, но срока за погасяване свършва, а лихви не ми се плащат.

Публикувано:
преди 11 минути , elzbieta каза:

Някой има ли проблем с погасяване на задълженията по картата? От вчера правя опити, но още на втора страница, където въвеждам сумата , бутона "Плати" не сработва и не ме пуска нататък. Смених браузър и все същото. Виждам, че са променили леко визията на на сайта, т.е. правили са промени и може на това да се дължи, но срока за погасяване свършва, а лихви не ми се плащат.

Аз погасих миналата седмица и нямаше проблем, освен че се отрази на следващия ден. Ако не става можеш да внесеш в клон на банката безплатно.

Публикувано:

Обикновено плащам задълженията си през my.diners с друга карта. Сега обаче не стана ясно при мен ли е проблемът или в Diners, но имах 3 последователни неуспешни опити и не можах да погася. Звънях на Diners, където се виждаха опитите ми за плащане. В крайна сметка, понеже наближава 15-то число, от Diners ме посъветваха да преведа парите по банковата им сметка. Та ако случайно някой друг има същия проблем, тук е техния IBAN: https://www.diners.bg/useful-details/2124

Като основание за плащане се посочва клиентски номер, три имена и ЕГН.

Понеже правих превод от TBI, освен че е безплатен, парите влязоха веднага по сметката на Diners и в my.diners задълженията ми вече изглеждат погасени.

  • Харесвам 4
Публикувано:

При мен от няколко дни има проблем с погасяване на Дайнерс картата с карта на ТБИ Неон Виза. По едно време и сайта на Дайнерс не сработваше. Вече се оправи, но погасяването с карта на ТБИ отнова не става. Погасих с карта на друга банка успешно. Явно ТБИ имат поредния проблем...

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 18 минути , Фил каза:

Сайтът е с леко попроменен фасон, та може би затова е имало смущения, докато го нагласят. 

Да и аз го забелязах че от днес е с нова визия, а вчера си платих без проблем задължението през сайта им с карта на  Първа инвестиционна 

Публикувано:

Някой увеличавал ли си е кредитния лимит по Diners? И възможно ли е да се увеличи за някакъв период и след това да се върне както е било?

Публикувано:
преди 4 минути , Христиан каза:

Някой увеличавал ли си е кредитния лимит по Diners? И възможно ли е да се увеличи за някакъв период и след това да се върне както е било?

Аз наскоро увеличавах кредитния лимит. Подаваш заявление. Изчакваш проверка и ако те одобрят изпращат споразумение, което да подпишеш. 

В тази връзка си мисля, че ако след това поискаш да се намали лимита, ще се следва същата процедура. Трябва да се стигне до подписване на ново споразумение.

 

В офисите на ПИБ се извършва само посредничество относно тази карта. Всички решения се взимат извън банката. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Привет, да ви попитам 2 неща.

1. Пластиката не работи безконтактно, мисля бях чел назад по мненията, че и други са имали проблем. Ако заявя нова дали ще се оправи? Досега просто си ползвах кърв, но предвид идващите промени и липса на преваутиране ми се ще да мога да ползвам самата пластика безконтактно.

 

2. Четох си "уж" договора, но нещо не виждам никъде да пише нещо за такси при теглене от банкомат, има ли такива? Съответно при дърпане извън страната има ли такса или някакъв лимит?

Публикувано:

По първия въпрос - от седмица - две имам проблеми с безконтактни плащания на някои ПОС устройства, не навсякъде обаче. Например в ИКЕА нямаше проблем. Позната касиерка каза, че при нея имало доста такива проблеми напоследък, със всякакви карти. Според мен проблемът е в ПОС устройствата на някоя банка.

По втория въпрос - в тарифата им пише 4 лв. плюс 3 % от сумата. Кръстили са го "Теглене от терминално устройство АТМ".

  • Харесвам 1
Публикувано:

Някой има ли днес проблем с плащане, с картата. Няколко опита и все същото съобщение- не могат да ми изпратят секюрити код, по технически причини- опитайте по-късно.

Публикувано:
6 hours ago, kali said:

По първия въпрос - от седмица - две имам проблеми с безконтактни плащания на някои ПОС устройства, не навсякъде обаче. Например в ИКЕА нямаше проблем. Позната касиерка каза, че при нея имало доста такива проблеми напоследък, със всякакви карти. Според мен проблемът е в ПОС устройствата на някоя банка.

По втория въпрос - в тарифата им пише 4 лв. плюс 3 % от сумата. Кръстили са го "Теглене от терминално устройство АТМ".

Като цяло я имам от няколко месеца, но понеже ми е закачена в кърв и си плащам с телефона, не съм имал възможност да я тествам толкова.

Един път пробвах в началото и не стана. Сега преди месец пробвах пак на един терминал в Германия и пак не стана. Ще взема да пробвам още 1-2 пъти тук да видим. Ако не става ще мина през някой клон да искам смяна.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.