Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 7 минути , jorocontrola каза:

Току-що ме резнаха в Атина. 28Е - ако искаш. Доста тъпо ...

Ако знаех, че ще е така щях да прежаля "майският промо билет" и да взе директно Раян на връщане. Много грубо @Diners Club Bulgaria, пускайте кепенците и да не си губим времето взаимно ...

Пий едно вино free в самолета на егейците за лека утеха. Ако поискаш, ще ти дадат. Ако не, пасуват. :biggrin:

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
  • Смея се 2
Публикувано:
16 minutes ago, jorocontrola said:

Току-що ме резнаха в Атина. 28Е - ако искаш. Доста тъпо ...

Ако знаех, че ще е така щях да прежаля "майският промо билет" и да взе директно Раян на връщане. Много грубо @Diners Club Bulgaria, пускайте кепенците и да не си губим времето взаимно ...

Самият достъп до салон отговаря на най-ниското ниво на Priority Pass , което струва 89€.

На много места човек не може просто да се появи ей така и да си плати.Съвсем не всички салони са със свободен достъп.

Иска се определен пас , дали ще е Приорити пас , Лаундж кий или някакво ниво към авиокомпания.

 

 

IMG_20230926_182309.jpg

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 13 минути , stanimir каза:

Самият достъп до салон отговаря на най-ниското ниво на Priority Pass , което струва 89€.

На много места човек не може просто да се появи ей така и да си плати.Съвсем не всички салони са със свободен достъп.

Иска се определен пас , дали ще е Приорити пас , Лаундж кий или някакво ниво към авиокомпания.

 

 

IMG_20230926_182309.jpg

Добре, това е ясно.

Но какво е отношението към моя казус. Имаше точна и ясна комуникация от Дайнърс. Безплатните до края на месеца, нали така?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, Tesh каза:

При положение, че официално си е обявена информацията за цена от 30 лева , то не мисля, че ще таксуват повече. В най-лошия случай , ще е необходимо да се заведе оспорване , което разбира се е доп. загуба на време , но 99.99% ще бъде спечелено.

На мен лично ми предстоят точно 4т посещения следващите дни и изобщо няма да се замислям да вляза, просто в най-лошия случай ще се стигне до рекламация.

 

Къде е обявено официално, че се запазва цена от 30лв ?

Публикувано:
преди 10 минути , antea каза:

хм, последният пасаж е лесно заобиколим с липса на сключено споразумение

Принципно е така. Но има приложение на Дайнърс и там може да се видят салоните, с който уж работят. Каквото и да се каже, яко се омазаха ...

Публикувано:
преди 31 минути , antea каза:

хм, последният пасаж е лесно заобиколим с липса на сключено споразумение

А първия пасаж и дата има, ама явно също не значи нищо? 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Така както е написано по-скоро означава, че нямат сключено споразумение с всички салони и че само някои салони са по 30 лв, а останалите - по тарифа на самия салон. Колкото показва на екрана в момента на влизане. Все повече ми прилича, че Дайнърс просто е станал копие на най-ниското ниво на Приорити Пас, което гарантира достъп, но плащаш всяко посещение. Дори на машинката при влизане картата се разпознава като Приорити Пас.

 

Мазалото стана съвсем пълно, а в комбинация с послъгването за датата + прецакването на кешбека със задна дата + генералното рязане на всичко, вече не им вярвам особено. Дайнърс БГ все повече ми прилича на училищен проект, в който някой си играе и не е съвсем наясно какво прави. Повтарям, много е нетипично директно да се плаща на входа (и то различни суми) и според мен има сериозна вероятност просто толкова да си струва съответния салон и после да не се връща нищо. Масовата практика е преавторизация, нулев или минимален чардж и след няколко седмици идва таксата, наложена от институцията, издала картата. Тук таксата се взима директно от салона, плащането е към тях, което е коренно различно.

  • Харесвам 8
  • Замислям се 2
Публикувано:

Не вярвам екипът създал Diners България да стои зад всичко това.Вероятно се е появил нов меринджей с диплома от Харвард , който е решил че светът започва с него , и всички преди него са абсолютни некадърници.

  • Харесвам 4
  • Замислям се 2
Публикувано:
преди 1 минута , stanimir каза:

Не вярвам екипът създал Diners България да стои зад всичко това.Вероятно се е появил нов меринджей с диплома от Харвард , който е решил че светът започва с него , и всички преди него са абсолютни некадърници.

Когато си "поръчаш Diners от АлиЕкспрес" ... 🙂

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Смея се 6
Публикувано:

Не знам защо не се проумява, че тази политика вече няма нищо общо с Дайнърс. По всичко личи, че резултатите на Дайнърс в България са били доста незадоволителни. Очевидно поради това този франчайз ще престане да съществува. Това е напълно нормално. Не е нормален единствено начинът по който става, но това в момента изцяло се контролира от ПИБ.

 

ПИБ взима решенията напълно егоистично без това да им носи каквито и да било негативи, защото дори тази елементарна връзка явно убягва на повечето хора. Ако трябва да се сърдим, да се сърдим на ПИБ. Има за какво. Всъщност парадоксално може би, но марката Дайнърс тук е по-скоро жертва и това е жалко: на ПИБ им е все тая какво си мислят клиентите за Дайнърс, защото целта им е да се отърват от тях. ПИБ са и напълно рационални: с действията си рушат имиджа на Дайнърс, така че ако някой друг в бъдеще се осмели да вземе франчайза в България да не му е никак лесно да спечели отново доверието. С други думи: отнасяйки се лошо към клиентите на Дайнърс, ПИБ не само че не губи нищо, а и затруднява максимално възможен конкурент в бъдеще.

 

Та ако ще се ядосвате, определено си го изкарвайте на ПИБ и си вадете заключения за това как те са способни да се отнасят с клиентите си.

  • Харесвам 10
  • Браво 1
Публикувано:

причините според мен са съвсем обективни, лошият период започва от 2020 година, картата, както знаем се използва предимно от пътуващи хора и първите две години от пандемията са се отразили ужасно лошо, иначе по мое мнение разходите им са били разумни,  просто проблемът е в ниския приход от карта и малкия оборот, който правят болшинство от хората през нея

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, Duke каза:

Въпрос на време беше за всичко да излезе виновна ПИБ. Да се готвят Луфтханза, Букинг и България Ер...

А не, как пък ПИБ като собственик ще са виновни, абсурд

По вероятно е виновниците  да са Софийска вода, или пък бай Манол от пазара Римската стена

  • Харесвам 9
  • Браво 1
Публикувано:
преди 4 часа, stanimir каза:

Не вярвам екипът създал Diners България да стои зад всичко това.Вероятно се е появил нов меринджей с диплома от Харвард , който е решил че светът започва с него , и всички преди него са абсолютни некадърници.

По-голяма част от оригиналния екип напусна още преди година-две, познавах лично някои от тях. Предполагам, че впоследствие са сложили някой мениджър от ПИБ да управлява (разбирай да закрие) проекта. Добра работа върши.

 

@Aureliano много адекватно мнение.

 

Но без значение кой е крив и кой прав - наистина жалко, че този продукт не оцеля.

Публикувано:

Онзи ден в ПИБ ми обясняваха колко добра е тяхната карта, макар аз да питах за Дайнърс.

Явно предпочитат да издават от техните си.

Публикувано:
преди 31 минути , Alexander каза:

Онзи ден в ПИБ ми обясняваха колко добра е тяхната карта, макар аз да питах за Дайнърс.

Явно предпочитат да издават от техните си.

Тяхната карта тая сутрин вече два пъти я ползвах, за София и за Белград. Другата седмица и в Истанбул трябва да мине, ама до там...

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 14 минути , boogy83 каза:

Тяхната карта тая сутрин вече два пъти я ползвах, за София и за Белград. Другата седмица и в Истанбул трябва да мине, ама до там...

Но това не е техен продукт, а МС. И от друга банка да е, пак ще минеш ...

Докато Дайнърс си беше само един 😞

  • Харесвам 4
Публикувано:

Погледнато от друга страна лошите ПИБ близо 20 години са плащали щедро за комфортното ни пътуване , а насреща явно не са получавали особено много.

На думи всеки тук прави обороти за десетки хиляди , но изглежда отчетите показват друго....ама айде да кажем че всички ония с минимален оборот, колкото да ядат в салона не са магеланци.Ние не сме такива., щото сме велики !

Разбира се това е банка и си е изкарала парите по други начини и от други продукти ,  но и има право да отреже губещото си перо.

Банки много , но никоя друга не е предоставяла такава услуга нали ?

 

Некоректен е начина по който се случиха нещата , но и ние тук не сме им останали длъжни.Пито-платено.

 

П.П. Нито работя в ПИБ , нито дори имам близки работещи там , но голият хейт след като толкова време си ползвал привилегии не го приемам.

В.четвъртък следобед подадох за MC Debit Platinum , вчера видях че е готова. В хитовата тук TBI вероятно щях да имам картата към НГ ... евентуално ,  при благоприятно подреждане на звездите.

 

  • Харесвам 4
  • Замислям се 1
Публикувано:

Ама защо се ядосвате, каквото и да режат, никой не може да ви вземе тази функционалност!

image.png.b9a6667bcc8300668f1c16d755db72ee.png

 

Снимката е с визитна картичка на служител в TBI, но е по-тънка и в един момент се огъва, докато Evolve ще дойде тамън. 

За чистене на лед няма да става, че пластиката и не е достатъчно устойчива, но да поддържа климатика - идеална.

Гъвкава кредитна карта за пътуващи, какво повече да искаш! 😜

  • Смея се 21
Публикувано:
преди 2 часа, Alexander каза:

Онзи ден в ПИБ ми обясняваха колко добра е тяхната карта, макар аз да питах за Дайнърс.

Явно предпочитат да издават от техните си.

На мен пък юни когато подавах документи за дебитна премиум карта, ми казаха, че не ми трябва, щом имам дайнърс, имала съм салони и застраховка и няма добавена стойност 😄

  • Смея се 4
Публикувано:
преди 2 часа, stanimir каза:

 

 

П.П. Нито работя в ПИБ , нито дори имам близки работещи там , но голият хейт след като толкова време си ползвал привилегии не го приемам.

В.четвъртък следобед подадох за MC Debit Platinum , вчера видях че е готова. В хитовата тук TBI вероятно щях да имам картата към НГ ... евентуално ,  при благоприятно подреждане на звездите.

 

При всички други кусури на TBI тук не си прав, картата беше готова след 3 дни и не трябва да ходиш в офиса, носят ти я с куриер.

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Публикувано:

Днес ми взеха 22 евро в салона в София. Служителката каза, че и при други хора с Diners се случва. Явно са решили по-рано да приключват. По-късно ще им пиша имейл и ще искам възстановяване на сумата.

 

 

Сега видях, че и назад се е коментирало това...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.