PolinaS Публикувано: 9 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2023 преди 38 минути , neuromancer каза: Рефънда трябва да го има в извлечението или в краен случай още самата първоначална транзакция да липсва в извлечението. Иначе е много лоша практика и предпоставка за пълен хаос. Ако няма рефънд а има такса за салона 100% бих приел, че (все още) не е дошъл. Първоначалната транзакция я има в графата Транзакции на сайта, но не фигурира в месечното извлечение, мен това ме обърка. преди 20 минути , bobole4e каза: Не. По -скоро тази транзакция ще влезе в извлечението за октомври, защото датата е в края на месеца. Рифънда ще го видиш със знак + в извлечението. Благодаря! Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 9 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2023 ако не фигурира в извлечението значи не влиза, или не е осчетоводено още или е анулирана 1 Връзка към коментар
Tesh Публикувано: 9 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2023 Тези до 30.09, които реално са безплатни , но ни чарджиха ги няма в извлечението. Виждат се в авторизации и транзакции, но в извлечението ги няма. Следващите, които вече трябва да бъдеат сторнирани до сумата от 30 лева, която е заложена по тарифа, сигурно ще ги има със сума 30. На мен ми писаха, че корекциите се нанасят веднъж месечно. Горе долу тона в комуникациите с тях, е като за селскат кръчма. Не зная как успяват да бъдат толкова арогантни. Може би имат някакъв скрипт . 1 2 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 10 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2023 Днес влязох в лаунджа на Аби Даби. супер тегаво са го направили, подпис, след това иска постоянен и динамичен код! 28 долара взе. Добре, че дойде бързо кода, ама на места може да не дойде, ако няма обхват. 4 Връзка към коментар
PolinaS Публикувано: 10 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2023 Преди 1 час, Alexander каза: Добре, че дойде бързо кода, ама на места може да не дойде, ако няма обхват. Във Виена си имаше обхват, а на сестра ми кода така и не пристигна... доста неприятно, че са оставили процедурата същата. Връзка към коментар
Tesh Публикувано: 10 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2023 преди 1 час, Alexander каза: Днес влязох в лаунджа на Аби Даби. супер тегаво са го направили, подпис, след това иска постоянен и динамичен код! 28 долара взе. Добре, че дойде бързо кода, ама на места може да не дойде, ако няма обхват. Странно, аз влизах там на 5ти и не ми иска кодове, мина си като ПОС плащане, но преди това в Ереван искаше кодовете, като за Интернет плащане. Не разбирам логиката. Връзка към коментар
lyubo21 Публикувано: 12 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 12 октомври, 2023 Това им е официалното съобщение на сайта преди 2 дни: 10.10.2023 След 01.10.2023 г. таксата за достъп до ВИП салон ще се определя индивидуално от самият салон. На входа ще Ви бъде предоставена възможност да заплатите входната такса. Тя ще бъде отразена директно по Вашата кредитна карта Diners club. При изготвянето на извлечението по карта за месеца, в който сте имали посещение във ВИП салон, заплатената от Вас сума, ще бъде сторнирана, а картата ще бъде задължена с 30 лева. https://diners.bg/news-details/2129 Плащаш си таксата за салона и после тази сума се сторнира до 30лв. към тях - сложна схема, но явно не могат да се организират по друг начин. Ще е добре поне в началото да се следи извлечението дали нещо няма да объркат с плащания и сторниране. Въпреки всичко тези 30лв. са ОК при по-дълъг престой и читав салон, поне аз не виждам други опции за момента - не ми се занимава с други БГ кредитни карти и крипто карти... а пък Priority Pass се изплаща някъде при 30+ салона на година и то с много условности - дали салона си заслужава, къде точно се намира на летището, времето за убиване там и т.н. 8 Връзка към коментар
jorocontrola Публикувано: 13 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2023 преди 11 часа, lyubo21 каза: сложна схема, но явно не могат да се организират по друг начин. Сериозно ли го казваш това? До сега можеше да следят за 12 посещения и да се плаща или не за всяко според оборота постфактум. А сега вече не може просто да ти вземат по 30кинта на посещение ... Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 13 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2023 преди 42 минути , jorocontrola каза: Сериозно ли го казваш това? До сега можеше да следят за 12 посещения и да се плаща или не за всяко според оборота постфактум. А сега вече не може просто да ти вземат по 30кинта на посещение ... Най-вероятно, да. Според мен са имали споразумение с priority pass, с който реално се влизаше в салоните безплатно (до определен брой пъти). В момента няма как да влезеш в салона без да заплатиш, за да ти взимат Дайнърс след това само 30 лв. Просто нямаш такова средство на кредитната карта. Затова трябва да си платиш и след това да ти приспаднат част от сумата - взаимоотношения изцяло между теб и Дайнърс, няма нищо общо със салоните/priority pass. Въпрос на време е и тази услуга да изчезне, възможно е в началото на следващата година вече да трябва да изкарваме карти на ПИБ. 2 1 Връзка към коментар
GlobeRider Публикувано: 14 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2023 Имате ли идея, неприключена авторизация от търговец, след колко време пада ? Връзка към коментар
jorrro Публикувано: 14 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2023 преди 2 минути , IPBurov каза: Имате ли идея, неприключена авторизация от търговец, след колко време пада ? След месец. 1 Връзка към коментар
maiche Публикувано: 16 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 16 октомври, 2023 Моля за съвет. Имам изтеглени суми от Bravofly четири пъти без мое рaзрешение (без SMS). Няма ги в авторизации, само в транзакции. От Дайнърс ми отговориха най-нагло да си ги искам от търговеца. 2 Връзка към коментар
vl_stamboliev Публикувано: 16 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 16 октомври, 2023 преди 11 минути , maiche каза: Моля за съвет. Имам изтеглени суми от Bravofly четири пъти без мое рaзрешение (без SMS). Няма ги в авторизации, само в транзакции. От Дайнърс ми отговориха най-нагло да си ги искам от търговеца. Според мен, отидете и официално пуснете искане за оспорване на транзакция до дайнърс чрез ПИБ. Каквото и да Ви говорят го пуснете официално и чакайте официален отговор. 3 Връзка към коментар
PolinaS Публикувано: 16 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 16 октомври, 2023 Аз най-накрая успях да купя билет с Diners, точно през Bravofly. Не ми поиска изобщо верификация с 3D парола при плащането... което особено с оглед на предното мнение малко ме притеснява... Връзка към коментар
GlobeRider Публикувано: 16 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 16 октомври, 2023 преди 57 минути , maiche каза: Моля за съвет. Имам изтеглени суми от Bravofly четири пъти без мое рaзрешение (без SMS). Няма ги в авторизации, само в транзакции. От Дайнърс ми отговориха най-нагло да си ги искам от търговеца. В действителност пиши първо на търговеца и ако откаже възстановяване пусни chargeback (оспорване на транзакция). Може да пробваш и с letter before action, където описваш, че ще предприемеш мерки срещу тях, ако в някакъв срок (72ч примерно), не ти възстановят парите. Темеплейт може да намериш в интернет. Съвсем наскоро имах подобен казус и бях потресен от отношението на Дайнърс, които ми казваха едва ли не, че няма да имам шансове с оспорване и да пия една студена вода. Търговецът бил си в правото да не ми предостави услуга, за която съм му заплатил, ако го имало в общите условия (нищо, че подобно нещо няма в ОУ и към търговеца има десетки успешни оспорвания на други хора, през други банки) ... Показаха изключително колко не им пука за сегашните си кленти! До този момент винаги съм използвал дайнърс, мислейки ги за най-сигурният начин за разплащане, но за мен тяхното ниво вече е изключително ниско и услугата, която предоставят - несигурна. 3 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 16 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 16 октомври, 2023 1 hour ago, maiche said: Моля за съвет. Имам изтеглени суми от Bravofly четири пъти без мое рaзрешение (без SMS). Няма ги в авторизации, само в транзакции. От Дайнърс ми отговориха най-нагло да си ги искам от търговеца. Аналогичен казус с Bravofly. Авторизация и еднократно плащане ( коректно отразено в месечното извлечение). След няколко дни сумата е изтеглена още два пъти без дори да съм забелязал. В авторизации се вижда само една (както и трябва да бъде) , в транзакции обаче се виждат три транзакции, при това с една и съща дата, въпреки че вече е минало месечно извлечение в което коректно е осчетоводено само едно плащане.То просто няма как да са три транзакции на една дата , а да са осчетоводени със 7-8 дни разлика. Отделно между първата и останалите две транзакции си има и други нормални плащания към други търговци. Подал съм оспорване на последните две транзакции , в ПИБ си имат формуляр на Diners. Мога да предположа че едва ли ще сме само двамата , погледнете си акаунтите.Не помня дали ми поиска двойната верификация , случайно забелязах че наличността по кредита е намаляла и видях каква е причината. 1 4 Връзка към коментар
maiche Публикувано: 16 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 16 октомври, 2023 преди 4 минути , stanimir каза: Аналогичен казус с Bravofly. Авторизация и плащане коректно отразено в месечното извлечение. Сумата е изтеглена още два пъти след няколко дни. В авторизации се вижда само една както и трябва да бъде, в транзакции обаче се виждат три при това с една и съща дата, въпреки че вече е минало месечно извлечение в което коректно е осчетоводена само едната.То просто няма как да са три транзакции на една дата , а да са осчетоводени през 7-8 дни разлика. Подадох оспорване на последните две транзакции , в ПИБ си имат формуляр на Diners. Да и при мен е същата ситуация. Но съм изумена от отношението на отсрещната страна. Имах чувството, че днес е последния й работен ден. Постоянно ме прекъсваше и не искаше да чуе какво й казвам. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 16 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 16 октомври, 2023 33 minutes ago, maiche said: Да и при мен е същата ситуация. Но съм изумена от отношението на отсрещната страна. Имах чувството, че днес е последния й работен ден. Постоянно ме прекъсваше и не искаше да чуе какво й казвам. Имам усещане че съм разговарял със същата.Бързаше да си ходи , но поне ми каза че вижда една авторизация , след която търговецът още на два пъти си е осчетоводил същата сума ( съответно на 6-я и на 8-ия ден след оригиналното плащане - това не се визуализира в профила ми , но в системата на Дайнърс се виждало, въпреки че трите транзакции в приложението са с една и съща дата ???) и вече банката ще се занимава по служебен път с казуса. Още не съм напълно сигурен дали в системата на Дайнърс нещо не се е омазало , защото новото приложение е на покъртително ниско ниво. П.П. Поискало ми е еднократно код за верификация на оригиналното плащане.За следващите две нищо и няма никакви следи ,освен фантомните две транзакции в акаунта ми. 1 3 Връзка към коментар
stormbringer Публикувано: 16 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 16 октомври, 2023 Тези проблеми само с Бравофлай ли са се получавали? Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 18 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 18 октомври, 2023 Вече спряха да вдигат и телефон от Дайнърс. Преди седмици им беше счупен и казваше, че няма такъв номер, днес от 1 час няма вдигане. Както всички знаем, трябваше след посещение на лаундж да осчетоводят 30лв, без значение колко е авторизацията, ама само на теория. Лаунджът фигурира в сайта на Дайнърс. Вече имам осчетоводени 28 долара, от посетен лаундж в началото на месеца . Еха, върнаха обаждане и казаха, че няма страшно. Накрая на месеца ще приспаднат парите. Ако има 3-4 или повече посещения на месец, ще е доста трудно да се следят какво връщат ми се струва. 3 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 18 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 18 октомври, 2023 преди 8 минути , Alexander каза: Еха, върнаха обаждане четат тук... 3 Връзка към коментар
PolinaS Публикувано: 20 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 20 октомври, 2023 Отказах предплатена резервация в Agoda преди около 2 часа и парите вече са върнати в Diners сметката. Дори да са били само блокирани, впечатлих се положително, за разнообразие 🙂 2 Връзка към коментар
PolinaS Публикувано: 23 октомври, 2023 Сподели Публикувано: 23 октомври, 2023 Току-що установих, че DSK са започнали изведнъж, по средата на месеца, да ми слагат такси, когато погасявам Diners с дебитната си Виза зад Curve (както и за зареждане на Revolut по същия начин). Допреди това пише Visa P2P и няма такси, после изведнъж става паричен трансфер :/. Има ли начин за погасяване без такси? Ако ползвам директно картата на ДСК предполагам няма да има разлика... Връзка към коментар
Dian Публикувано: 1 ноември, 2023 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2023 Diners се изтеглят от Австралия: https://dinersclub.com.au/individuals.htm 1 2 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 2 ноември, 2023 Сподели Публикувано: 2 ноември, 2023 On 10/16/2023 at 5:57 PM, stanimir said: Аналогичен казус с Bravofly. Авторизация и еднократно плащане ( коректно отразено в месечното извлечение). След няколко дни сумата е изтеглена още два пъти без дори да съм забелязал. В авторизации се вижда само една (както и трябва да бъде) , в транзакции обаче се виждат три транзакции, при това с една и съща дата, въпреки че вече е минало месечно извлечение в което коректно е осчетоводено само едно плащане.То просто няма как да са три транзакции на една дата , а да са осчетоводени със 7-8 дни разлика. Отделно между първата и останалите две транзакции си има и други нормални плащания към други търговци. Подал съм оспорване на последните две транзакции , в ПИБ си имат формуляр на Diners. Мога да предположа че едва ли ще сме само двамата , погледнете си акаунтите.Не помня дали ми поиска двойната верификация , случайно забелязах че наличността по кредита е намаляла и видях каква е причината. Нещата станаха още по-объркани. Накратко - покупка на полет от Bravofly при което след първоначалното плащане (и нормално издаден билет) картата е чарджена още два пъти за същата сума в следващите дни. Всичките три транзакции според месечното извлечение са към Bravonext SA.Ако сайта или картата са хакнати не виждам как и трите транзакции ще са към един и същ търговец и по за точно еднакви суми. В продължение на месец и повече резервацията се вижда в сайта на авиокомпанията , а преди дни изчезна и вече е със статус " Този PNR e на резервация изчакваща плащане и не може да бъде зареден" Говорих с Bravofly, откъдето казаха канселирали сме резервацията Ви , защото има отворен диспут от вашата банка.Ако го затворите , ще ви пуснем незабавно рифънд.Ние сме задължили картата ви само веднъж, в нашата система се вижда само едно плащане. Разбира се отказах , защото затваряйки диспута в най-добрия случай ще получа само еднократната сума без следващите две плащания които оспорвах, но и нямам идея как ще приключи всичко. Оспорването беше за дублираните плащания, но явно е довело до отмяна и на реалното плащане за което съм дал авторизация. 1 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега