Alexander Публикувано: 6 декември, 2023 Сподели Публикувано: 6 декември, 2023 Това че няма къде приемат Дайнърс не означава, че ще таксуват 30лв, вместо оригиналната цена на салона. Изрично ми го казаха да проверявам дали салона е в сайта на Дайнърс вип лаундж. 2 Връзка към коментар
Tesh Публикувано: 6 декември, 2023 Сподели Публикувано: 6 декември, 2023 преди 2 минути , Duke каза: Което поставя за разглеждане следните допълнителни въпроси: 1. Получаването на динамична парола става само чрез SMS, което означава, че SIM картата следва да бъде включена дори ако си в Тимбукту, нали така? 2. Какво се случва с динамичната парола към допълнителна карта, пак ли се получава от титуляря по същия начин? 3. Статичната парола обща ли е за двете карти - основна и допълнителна? 1. За жалост точно това трябва да се случи. Да не забравяме и да изключим мобилните данни, защото например в Тамбукту ще ни ошушка, защото 1МБ е 15 лв. 2.На Всяка доп. карта може да бъде регистриран различен моб. номер от този на титуляра. 3.Статичната също може да бъде избрана от собственика на доп. карта и тя може да е различна. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 6 декември, 2023 Сподели Публикувано: 6 декември, 2023 6 minutes ago, Duke said: Което поставя за разглеждане следните допълнителни въпроси: 1. Получаването на динамична парола става само чрез SMS, което означава, че SIM картата следва да бъде включена дори ако си в Тимбукту, нали така? За съжаление да. Връзка към коментар
Tesh Публикувано: 6 декември, 2023 Сподели Публикувано: 6 декември, 2023 преди 25 минути , yordanov каза: Ходихме, питахме дали приемат Дайнърс - потвърдиха. Терминалът прие картата, получихме динамична парола, но имахме проблем със статичната и се отказахме да се мъчим. Иначе попитах дали приемат и LoungeKey - потвърдиха също. Става дума за Pearl Lounge на Терминал А: https://www.abudhabiairport.ae/en/Services/Pearl-Lounge -- тук Дайнърс е отбелязана. Помниш ли каква беше цената, защото след като я няма в списъка на Дайнерс най-вероятно няма да таксуват 30 лева, а каквато е цената на салона. В линка, който си пуснал няма цена, а и честно казано не видях Дайнерс в списъка с карти. Като цяло е хубаво, че изобщо имаме достъп с Дайнерса там макар, че може би няма да е на цена 30лв. Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 6 декември, 2023 Сподели Публикувано: 6 декември, 2023 преди 8 минути , Tesh каза: Помниш ли каква беше цената, защото след като я няма в списъка на Дайнерс най-вероятно няма да таксуват 30 лева, а каквато е цената на салона. В линка, който си пуснал няма цена, а и честно казано не видях Дайнерс в списъка с карти. Като цяло е хубаво, че изобщо имаме достъп с Дайнерса там макар, че може би няма да е на цена 30лв. Не се сещам за цената. Има Дайнърс, но е под някаква лоялна програма Dream Folks, пише Diners в скоби. Не знам нашите Дайнърс дали са валидни, споделям какво ми казаха в салона и какво се случи при опит за влизане. Иначе има бутон Book в линка, там може да пише цената. Между другото, аз бях там на 18.11 и проверявах в приложението на Дайнърс. Тогава се показваше Pearl Lounge и затова и отидохме, иначе нямаше да си правим труда. Сега гледам, че го няма. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 6 декември, 2023 Сподели Публикувано: 6 декември, 2023 преди 17 минути , Tesh каза: 1. За жалост точно това трябва да се случи. Да не забравяме и да изключим мобилните данни, защото например в Тамбукту ще ни ошушка, защото 1МБ е 15 лв. 2.На Всяка доп. карта може да бъде регистриран различен моб. номер от този на титуляра. 3.Статичната също може да бъде избрана от собственика на доп. карта и тя може да е различна. преди 17 минути , stanimir каза: За съжаление да. Което още повече затруднява нещата, защото е възможно всичко с едната карта да мине нормално, а по някаква причина SMS по другата да не пристигне. При това положение реално ще има чарджване на първата карта, независимо, че ако втората карта не може да бъде оторизирана по всяка вероятност никой от двамата картодържатели няма да ползва салона. Винаги ли се минава през тази процедура или всичко зависи от салона? 1 Връзка към коментар
Tesh Публикувано: 6 декември, 2023 Сподели Публикувано: 6 декември, 2023 преди 5 минути , Duke каза: Което още повече затруднява нещата, защото е възможно всичко с едната карта да мине нормално, а по някаква причина SMS по другата да не пристигне. При това положение реално ще има чарджване на първата карта, независимо, че ако втората карта не може да бъде оторизирана по всяка вероятност никой от двамата картодържатели няма да ползва салона. Винаги ли се минава през тази процедура или всичко зависи от салона? На повечето терминали все още са старите устройства, на които плащането минава като ПОС. Принципно, ако има проблем със смесите е глобално и няма да получат и двете карти. Много малък е шанса едната да получи а другата не, но не е невъзможно разбира се. Връзка към коментар
Tesh Публикувано: 6 декември, 2023 Сподели Публикувано: 6 декември, 2023 преди 13 минути , yordanov каза: Не се сещам за цената. Има Дайнърс, но е под някаква лоялна програма Dream Folks, пише Diners в скоби. Не знам нашите Дайнърс дали са валидни, споделям какво ми казаха в салона и какво се случи при опит за влизане. Иначе има бутон Book в линка, там може да пише цената. Между другото, аз бях там на 18.11 и проверявах в приложението на Дайнърс. Тогава се показваше Pearl Lounge и затова и отидохме, иначе нямаше да си правим труда. Сега гледам, че го няма. Прав си, има я цената на линка, но е не малка. 3 hour(s) from AED 262.98 Надявам се скоро да върнат салона в списъка. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 6 декември, 2023 Сподели Публикувано: 6 декември, 2023 преди 4 минути , Tesh каза: Принципно, ако има проблем със смесите е глобално и няма да получат и двете карти. Много малък е шанса едната да получи а другата не, но не е невъзможно разбира се. Аз, за да огранича вероятностите, съм посочил един и същ номер и една и съща статична парола и за двете карти, но да видим кога ли някъде по света ще изгърмим с една такса платена за нищо... 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 6 декември, 2023 Сподели Публикувано: 6 декември, 2023 преди 1 час, Duke каза: Което още повече затруднява нещата, защото е възможно всичко с едната карта да мине нормално, а по някаква причина SMS по другата да не пристигне. При това положение реално ще има чарджване на първата карта, независимо, че ако втората карта не може да бъде оторизирана по всяка вероятност никой от двамата картодържатели няма да ползва салона. Винаги ли се минава през тази процедура или всичко зависи от салона? Да, определено затруднява. Наскоро имахме същия проблем в салона на Сабиха Гьокчен в Истанбул. Човек от групата ни опитваше да влезне с Дайнърс и смс с кода за плащането така и не дойде. Мъчихме се неуспешно 15 минути и накрая за наш късмет рецепционистът просто махна с ръка и го пусна безплатно. Което надали ще се случи на много други места. И аз не мога да си обясня защо е толкова затруднен целия процес. Излишно е. 3 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 6 декември, 2023 Сподели Публикувано: 6 декември, 2023 Имах 2 посещения от края на Октомври, за които не ми бяха възстановени сумите с Октомврийското извлечение (разликата до 30 лв). Обясниението беше, че посещенията са били в края на месеца и ще бъдат отразени в следващото извлечение. Сега в извлечението за Ноември отново не бяха оправени. Писах мейл и в рамките на 1 час получих отговор, че балансът ми е коригиран и сумите - върнати. Не знам дали това е практика тип "ако мине номера" или имат проблеми с новия процес, но идеята ми е - гледайте си извлеченията и не разчитайте, че автоматично салонът ви ще струва 30 лв. П.С. Това с СМС-а зависи от самия салон явно - в Доха нямаше изискване за СМС, просто маркираха картите и плащането мина. В Сейшелите трябваше да чакаме СМС, който по чудо пристигна за 1-2 мин 😄 3 Връзка към коментар
feel_the_rush Публикувано: 11 декември, 2023 Сподели Публикувано: 11 декември, 2023 Аз приключих с Дайнърс, за съжаление или не. След блокиране на една карта и молбата ми да бъде преиздадена в рамките на една седмица, от Фибанк ми отговориха, че в Дайнърс е останал само един единствен човек и няма как да стане в този срок. Аз лично не намирам за нормално да няма качествено обслужване, особено за кредитни карти. Аз съм средно пътуващ човек, като извадим пътуванията по бизнес, защото там така или иначе всичко ми се покрива. Мисля да ползвам следната схема за замяна: 1. Платинена Debit Master Card - безплатен достъп до няколко летищни салона, включително София, двете летища в Истанбул и Виена 2. Star Alliance Gold, който ми дава достъп да салоните от алианса безплатно, стига да летя на някой от техните полети 3. Ще разгледам какво предлага Lounge key по-подробно, да видим дали има смисъл 3 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 13 декември, 2023 Сподели Публикувано: 13 декември, 2023 От скоро (месец или повече) спрях да получавам известия на мейл за нови задължения (ток, вода, интернет и т.н.). Проверих в my.diners - все още си стои активирано да получавам известия за нови задължения. Не ми е фатално, аз ги плащам с друга КК, просто споделям. А и след горния коментар, че в Diners вече има само един служител, не се учудвам. Краят на една ера на доста удобства е почти настъпил, но все пак доста години ползвахме успешно тези удобства/схеми/улеснения. Чак ми става малко тъжно 🙂 4 1 Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 13 декември, 2023 Сподели Публикувано: 13 декември, 2023 преди 6 часа, Яничка каза: От скоро (месец или повече) спрях да получавам известия на мейл за нови задължения (ток, вода, интернет и т.н.). Проверих в my.diners - все още си стои активирано да получавам известия за нови задължения. Не ми е фатално, аз ги плащам с друга КК, просто споделям. А и след горния коментар, че в Diners вече има само един служител, не се учудвам. Краят на една ера на доста удобства е почти настъпил, но все пак доста години ползвахме успешно тези удобства/схеми/улеснения. Чак ми става малко тъжно 🙂 И аз. Обяснявам си го, че скоро не съм внасяла в една сметка на ПИБ пари за съобщенията. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 13 декември, 2023 Сподели Публикувано: 13 декември, 2023 преди 17 минути , Дани Магелани каза: И аз. Обяснявам си го, че скоро не съм внасяла в една сметка на ПИБ пари за съобщенията. Аз получавах известията по мейл. Там са безплатни. Връзка към коментар
Ивайла Публикувано: 13 декември, 2023 Сподели Публикувано: 13 декември, 2023 На 6.12.2023 г. в 12:32, П.Кръстев каза: Имах 2 посещения от края на Октомври, за които не ми бяха възстановени сумите с Октомврийското извлечение (разликата до 30 лв). Обясниението беше, че посещенията са били в края на месеца и ще бъдат отразени в следващото извлечение. Сега в извлечението за Ноември отново не бяха оправени. Писах мейл и в рамките на 1 час получих отговор, че балансът ми е коригиран и сумите - върнати. Не знам дали това е практика тип "ако мине номера" или имат проблеми с новия процес, но идеята ми е - гледайте си извлеченията и не разчитайте, че автоматично салонът ви ще струва 30 лв. П.С. Това с СМС-а зависи от самия салон явно - в Доха нямаше изискване за СМС, просто маркираха картите и плащането мина. В Сейшелите трябваше да чакаме СМС, който по чудо пристигна за 1-2 мин 😄 Ние ползвахме салона в Истанбул на 25 ноември, платих 30 евро и в декемврийското извлечение ми бяха върнати парите до 30 лева. Засега не мисля да закривам Дайнърс, защото нямам месечни такси, но мисля да извадя Мастъркард Премиум за да ползам LoungeKey. 2 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 13 декември, 2023 Сподели Публикувано: 13 декември, 2023 При мен мейлите за комунални сметки идват редовно. Не бих приел буквално думите на касиерка или там каквата е в ПИБ ,че в Дайнърс бил останал един човек.Не знам как си представяте един единствен човек да преглежда месечните вноски и погасявания ( знаем особената система на Дайнърс ) , да коригира извлечения и т.н. Какво ако утре настине и излезе в болнични , Дайнърс ще спре работа ли ? Как може толкова лековерно да се вярва на всичко казано ? Всъщност видяхме как , при банковата криза преди години и истерията в бг-мамма. 7 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 13 декември, 2023 Сподели Публикувано: 13 декември, 2023 По-скоро има 2-3-ма болничен и е останала един човек за един два дни. 1 Връзка към коментар
feel_the_rush Публикувано: 13 декември, 2023 Сподели Публикувано: 13 декември, 2023 Преди 1 час, stanimir каза: При мен мейлите за комунални сметки идват редовно. Не бих приел буквално думите на касиерка или там каквата е в ПИБ ,че в Дайнърс бил останал един човек.Не знам как си представяте един единствен човек да преглежда месечните вноски и погасявания ( знаем особената система на Дайнърс ) , да коригира извлечения и т.н. Какво ако утре настине и излезе в болнични , Дайнърс ще спре работа ли ? Как може толкова лековерно да се вярва на всичко казано ? Всъщност видяхме как , при банковата криза преди години и истерията в бг-мамма. Ами аз вярвам на фактите, а те са, че не успяха да ми преиздадат картата за 5 работни дни. За сравнение - чисто нова кредитна карта, заедно с удобрението, се вади за 3 рабатни дни. Не знам дали е говорела буквално или преносно служителката, но и 10 служители да са останали, все едно при положение, че не мога да им ползвам услугите качествено. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 15 декември, 2023 Сподели Публикувано: 15 декември, 2023 На 13.12.2023 г. в 20:15, stanimir каза: При мен мейлите за комунални сметки идват редовно. Не бих приел буквално думите на касиерка или там каквата е в ПИБ ,че в Дайнърс бил останал един човек.Не знам как си представяте един единствен човек да преглежда месечните вноски и погасявания ( знаем особената система на Дайнърс ) , да коригира извлечения и т.н. Какво ако утре настине и излезе в болнични , Дайнърс ще спре работа ли ? Как може толкова лековерно да се вярва на всичко казано ? Всъщност видяхме как , при банковата криза преди години и истерията в бг-мамма. Колко точно служителя на Diners са останали, едва ли някой може да каже със сигурност, но е факт, че са в намален състав, стават грешки в отчитането на салоните, не работят някои функционалности на my.diners, както преди (аз спрях да получавам известия за задължения, но щом ти ги получаваш, приемаме, че ти си прав, защото не съм виждала да признаваш друго мнение освен своето), наскоро правих оспорване и приложих доказателства, че неправилно е таксувана картата - за първи път мина неуспешно и съпортът на Diners ме остави с чувството, че въобще не им се занимава. 2 Връзка към коментар
antea Публикувано: 15 декември, 2023 Сподели Публикувано: 15 декември, 2023 и при мен от началото на ноември не са идвали имейли за битови сметки, не бях обърнала внимание понеже от септември насам ги плащам през друга карта 1 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 19 декември, 2023 Сподели Публикувано: 19 декември, 2023 Дайнърс нещо много се излагат... Всичките ми комунални сметки са закачени към тях за автоматично плащане, както си е било с години. Днес получавам мейл от Виваком, че имам просрочена фактура и, че ще ми спрат услугите, ако не я платя. Логвам се в сайта на Дайнърс, гледам всичко наред, пари имам за 10 такива сметки в картата, всичките ми комунални сметки за автоматично плащане са активни, лимитите, които съм заложил са много над стойноста на сметките и пр. Звъня на Дайнърс, някаква вдига телефона с отгечен глас и нещо измърморва, след което мълчи. Питам я дали няма да се представи, повишава тона, била казала "Ало, Дайнърс". Обяснявам за проблема, щяла да се обади на съпорт и те щели да ми звъннат. Това бил съпорта на сайта им... Поглеждам си плащанията, виждам, че от 01 ноември насам никакво плащане не е правено. То явно и сметките ми за ток и вода са пресрочени. Някой имал ли е подобен проблем с Дайнърс? П. П. Сега видях, че може да се платят ръчно и го направих, имаше три неплатени сметки - мобилен оператор, ток и вода. Щели да направят разследване и да ми се обадят. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 19 декември, 2023 Сподели Публикувано: 19 декември, 2023 Моите не са на автоматично плащане , но този месец и при мен няма мейл за комунални задължения. Знам ориентировъчно датите и просто влязох в приложението да ги платя. Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 19 декември, 2023 Сподели Публикувано: 19 декември, 2023 преди 2 минути , stanimir каза: Моите не са на автоматично плащане , но този месец и при мен няма мейл за комунални задължения. Знам датите и влязох в приложението да ги платя. Сега си допълних поста, докато си писал. И аз видях, че може и ръчно да се платят и го направих. Ама, нали идеята е да става автоматично, да не забравяме или пък ако сме някъде на път. Благодаря за включването! 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 19 декември, 2023 Сподели Публикувано: 19 декември, 2023 6 minutes ago, FlyTraveler said: Сега си допълних поста, докато си писал. И аз видях, че може и ръчно да се платят и го направих. Ама, нали идеята е да става автоматично, да не забравяме или пък ако сме някъде на път. Благодаря за включването! Особено на път , понякога поставям българската SIM карта специално заради плащане на сметките.Да чукна на дърво засега СМС-те винаги ги получавам Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега