Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
  На 1.11.2016 г. в 12:25, Яничка каза:

Е, как, при пазаруване в магазини винаги се иска ПИН...

 

Ако картата се ползва онлайн не се изисква ПИН, може и трябва SVC кода.

 

Ако се ползва на физически ПОС терминал, може да е чрез магнитната лента (най-често така я потребяват в бизнес салоните) и не изисква ПИН.

Понякога обаче служителите я ползват в четящото чипа устройство, част от ПОС терминала. Тогава изисква ПИН.

 

--

Писали сме с Фичо едновременно :)

  • Харесвам 6
Публикувано:

Ааа къде бил ключа от палатката :)

Не всички терминали имат четци за магнитна лента аз пък това забелязах. Значи там без ПИН няма да мине.

 

 

П.С. Днес имах доста плащания и експериментирах. Оказа се наистина , че Diners минава вече и на места които нямат логото Diners / Discovery и дори служителите не знаят , че минава.

Последно платих успешно и през ПОС на ОББ.

Вече ще опитвам да я ползвам навсякъде да видим.

  • Харесвам 7
Публикувано:

в магазините DM също я приемат

 

аз сега се чудя каква покупка дя направя с нея, за до се активира застраховката за пътуване, а основните неща вече съм ги платила - Ryan я нямат като платежно средство, хотела резервирах през CheckMyHote- те използват някаква скандинавска система и в нея също нямаше Diners, сайтът и мобилното приложение на хамбургския градски транспорт и те я нямат, остава да си купя вода при пристигането, но точно сега пък прочетох, че от няколко месеца на Hamburg Airport са поставени диспенсери за безплатна вода... :)

  • Харесвам 5
Публикувано:

Когато аз я вадих миналия месец, питах специално за тази застраховка-трябва на место, в другата държава да се направи покупка, за да се активира. Не можело ако си купил билетите или резервирал хотел с нея, което ми се стори странно, но говорих със служител на Дайнърс, не на ПИБ. Аз така и не успях да си купя нищо и карах със застраховката от другата кредитна карта, с която бях резервирала хотела.

Публикувано:

И от тази полица четем:

  Цитат

 

Застрахователното покритие се активира със закупуване на туристически пакет или част от него /билет

за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар/ или други услуги, свързана с пътуването или осъществяването на поне една трансакция чрез
кредитната карта в чужбина през срока на пътуването.
  • Харесвам 10
Публикувано:
  На 1.11.2016 г. в 18:15, cck каза:

Всъшност застраховката към картата е към Fihealth и Дженерали.

 

Полицата я има тук:

http://www.diners.bg/uploads/Documents/Certificate_travel_insurance.pdf

 

тая застраховка за чеп не става, намират вратички, за да не плащат.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ех, тъкмо реших да се пробвам дали пък нещо няма да ми възстановят , че ми се провали пътуване поради болест на другия пътуващ. Самолетните билети са купени с Дайнърс. Ама пак ще пробвам, да видя как учтиво ще ме отрежат ;)

Публикувано: (редактирано)

На колега му отказаха възстановявне поради заболяване. Имало някакъв списък.  Сега се сещам, че и Уиз има някаква класация със заболявания и реално те решават дали можете да летите или не. Успех все пак :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Аз имам 2 успешно изплатени щети, никога не са се дърпали за нищо, даже за едната ми дадоха повече от лимита.

 

Иначе, лимитът е до 200 долара, ако има:

  Цитат

 

Неочаквана смърт, тежко нараняване или тежко заболяване на Застрахованото
лице или на член на семейството на Застрахованото лице.

 

Ако някой си е навехнал глезена или има хрема - няма да дадат нищо. Предполага се поне болнично лечение или заразна болест .. а къде са го описали - не е ясно.

 

Щетата трябва да бъде заведена в първия възможен момент!

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 3
Публикувано:

Здравейте!

 

При опит за регистрация в my.diners.bg и избор на физическо лице в поле "Тип потребител" се отваря ново поле за въвеждане на клиентски номер с обяснение:

"Въведете 13-цифрения клиентски номер на Вашата кредитна карта, издадена от Дайнърс клуб България, който е посочен във Вашето месечно извлечение."

 

Да разбирам ли, че това е стандартна процедура и трябва да изчакам един месец, т.к. картата е съвсем нова и все още не разполагам с месечно извлечение?

Публикувано:
  На 5.11.2016 г. в 21:45, margarettod каза:

Здравейте!

 

При опит за регистрация в my.diners.bg и избор на физическо лице в поле "Тип потребител" се отваря ново поле за въвеждане на клиентски номер с обяснение:

"Въведете 13-цифрения клиентски номер на Вашата кредитна карта, издадена от Дайнърс клуб България, който е посочен във Вашето месечно извлечение."

 

Да разбирам ли, че това е стандартна процедура и трябва да изчакам един месец, т.к. картата е съвсем нова и все още не разполагам с месечно извлечение?

 

Не е необходимо да чакаш месечно извлечение, но трябва да идеш да ПИБ.

  • Харесвам 1
Публикувано:
  Цитат

 

Не е необходимо да чакаш месечно извлечение, но трябва да идеш да ПИБ.

Интересно. От ПИБ не ми предложиха такава опция. Казаха ми, че трябва да се регистрирам онлайн и след това да отида в удобен за мен офис за активиране на регистрацията. Утре, ако имам възможност, ще ги попитам отново.

Мерси :) 

Публикувано:
  На 5.11.2016 г. в 22:55, margarettod каза:

Интересно. От ПИБ не ми предложиха такава опция. Казаха ми, че трябва да се регистрирам онлайн и след това да отида в удобен за мен офис за активиране на регистрацията. Утре, ако имам възможност, ще ги попитам отново.

Мерси :)

 

Точно така, регистрираш се с e-mail, разпечатваш писмото което ще получиш и отиваш в ПИБ да ти активират акаунта :-)
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Но без клиентски номер не те пуска да продължиш регистрацията. Трябва да го получиш, да се регистрираш и след това да отидеш в офис на ПИБ да ти активират регистрацията.

Редактирано от bibi
Публикувано:

Пробвайте да си го поискате по телефона. Мисля, че при мен беше така. Нямам спомен да съм ходил и за това в клон на банката.

Публикувано:

аз си направих регистрацията в my diners през телефона в офиса, когато отидох да си взема картата, докато служителката разпечатваше всички неща за подписване, тя ми каза и клиентския код, въведох го и съответно веднага ми я потвърди регистрацията, така че отметнах всичко с едно ходене

  • Харесвам 3
Публикувано:

Докладвам - регистрация приключена. Посетих офис на ПИБ, казаха ми клиентския номер, въведох го веднага онлайн в дайнерс, попълних заявление, служителят потвърди регистрацията и готово.

Препоръка - най-добре е кл.номер да се поиска при получаване на картата, както е писала Antea.

  • Харесвам 1
Публикувано:

На мен ми  дадоха клиентски номер на място в офиса на ПИБ при получаването на картата,като  регистрацията я направих през телефона на момента.

Публикувано:

да попитам, за мобилно приложение за следене на картата кое ползвате? Тъй като към ПИБ има само единствено КК на Дайнърс, следователно си ползвам сайта my.diners.bg, но през приложението за телефона на Дайнърс клуб БГ намирам само обща информация относно картата, не мога да подкарам моята карта....явно не е това приложението за достъп или ?

Публикувано:

През приложението не може да се добави карта и да се следи. Имали планове да добавят и това към приложението по-натам. За сега - само my.diners.bg

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • само Рени
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.