cck Публикувано: 1 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2016 Е, как, при пазаруване в магазини винаги се иска ПИН... Ако картата се ползва онлайн не се изисква ПИН, може и трябва SVC кода. Ако се ползва на физически ПОС терминал, може да е чрез магнитната лента (най-често така я потребяват в бизнес салоните) и не изисква ПИН. Понякога обаче служителите я ползват в четящото чипа устройство, част от ПОС терминала. Тогава изисква ПИН. -- Писали сме с Фичо едновременно 6 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 1 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2016 Ааа къде бил ключа от палатката Не всички терминали имат четци за магнитна лента аз пък това забелязах. Значи там без ПИН няма да мине. П.С. Днес имах доста плащания и експериментирах. Оказа се наистина , че Diners минава вече и на места които нямат логото Diners / Discovery и дори служителите не знаят , че минава. Последно платих успешно и през ПОС на ОББ. Вече ще опитвам да я ползвам навсякъде да видим. 7 Връзка към коментар
antea Публикувано: 1 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2016 в магазините DM също я приемат аз сега се чудя каква покупка дя направя с нея, за до се активира застраховката за пътуване, а основните неща вече съм ги платила - Ryan я нямат като платежно средство, хотела резервирах през CheckMyHote- те използват някаква скандинавска система и в нея също нямаше Diners, сайтът и мобилното приложение на хамбургския градски транспорт и те я нямат, остава да си купя вода при пристигането, но точно сега пък прочетох, че от няколко месеца на Hamburg Airport са поставени диспенсери за безплатна вода... 5 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 1 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2016 Когато аз я вадих миналия месец, питах специално за тази застраховка-трябва на место, в другата държава да се направи покупка, за да се активира. Не можело ако си купил билетите или резервирал хотел с нея, което ми се стори странно, но говорих със служител на Дайнърс, не на ПИБ. Аз така и не успях да си купя нищо и карах със застраховката от другата кредитна карта, с която бях резервирала хотела. Връзка към коментар
cck Публикувано: 1 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2016 Всъшност застраховката към картата е към Fihealth и Дженерали. Полицата я има тук: http://www.diners.bg/uploads/Documents/Certificate_travel_insurance.pdf 2 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 1 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2016 Благодаря на Фичо и cck за обяснението - явно разликата идва от хоризонталния/вертикалния слот. Хубаво е да се знае 2 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 1 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2016 И от тази полица четем: Застрахователното покритие се активира със закупуване на туристически пакет или част от него /билет за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар/ или други услуги, свързана с пътуването или осъществяването на поне една трансакция чрез кредитната карта в чужбина през срока на пътуването. 10 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 1 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2016 Всъшност застраховката към картата е към Fihealth и Дженерали. Полицата я има тук: http://www.diners.bg/uploads/Documents/Certificate_travel_insurance.pdf тая застраховка за чеп не става, намират вратички, за да не плащат. 1 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 1 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2016 Ех, тъкмо реших да се пробвам дали пък нещо няма да ми възстановят , че ми се провали пътуване поради болест на другия пътуващ. Самолетните билети са купени с Дайнърс. Ама пак ще пробвам, да видя как учтиво ще ме отрежат Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 1 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2016 (редактирано) На колега му отказаха възстановявне поради заболяване. Имало някакъв списък. Сега се сещам, че и Уиз има някаква класация със заболявания и реално те решават дали можете да летите или не. Успех все пак Редактирано 1 ноември, 2016 от Hollywood 2 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 2 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 2 ноември, 2016 (редактирано) Аз имам 2 успешно изплатени щети, никога не са се дърпали за нищо, даже за едната ми дадоха повече от лимита. Иначе, лимитът е до 200 долара, ако има: Неочаквана смърт, тежко нараняване или тежко заболяване на Застрахованото лице или на член на семейството на Застрахованото лице. Ако някой си е навехнал глезена или има хрема - няма да дадат нищо. Предполага се поне болнично лечение или заразна болест .. а къде са го описали - не е ясно. Щетата трябва да бъде заведена в първия възможен момент! Редактирано 2 ноември, 2016 от macf1an 3 Връзка към коментар
margarettod Публикувано: 5 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2016 Здравейте! При опит за регистрация в my.diners.bg и избор на физическо лице в поле "Тип потребител" се отваря ново поле за въвеждане на клиентски номер с обяснение: "Въведете 13-цифрения клиентски номер на Вашата кредитна карта, издадена от Дайнърс клуб България, който е посочен във Вашето месечно извлечение." Да разбирам ли, че това е стандартна процедура и трябва да изчакам един месец, т.к. картата е съвсем нова и все още не разполагам с месечно извлечение? Връзка към коментар
bibi Публикувано: 5 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2016 (редактирано) И при мен е така. И аз си чакам извлечението. Редактирано 5 ноември, 2016 от bibi 1 Връзка към коментар
margarettod Публикувано: 5 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2016 Мерси, Bibi Връзка към коментар
mililia Публикувано: 5 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2016 Здравейте! При опит за регистрация в my.diners.bg и избор на физическо лице в поле "Тип потребител" се отваря ново поле за въвеждане на клиентски номер с обяснение: "Въведете 13-цифрения клиентски номер на Вашата кредитна карта, издадена от Дайнърс клуб България, който е посочен във Вашето месечно извлечение." Да разбирам ли, че това е стандартна процедура и трябва да изчакам един месец, т.к. картата е съвсем нова и все още не разполагам с месечно извлечение? Не е необходимо да чакаш месечно извлечение, но трябва да идеш да ПИБ. 1 Връзка към коментар
margarettod Публикувано: 5 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2016 Не е необходимо да чакаш месечно извлечение, но трябва да идеш да ПИБ. Интересно. От ПИБ не ми предложиха такава опция. Казаха ми, че трябва да се регистрирам онлайн и след това да отида в удобен за мен офис за активиране на регистрацията. Утре, ако имам възможност, ще ги попитам отново. Мерси Връзка към коментар
Mistela Публикувано: 6 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2016 Интересно. От ПИБ не ми предложиха такава опция. Казаха ми, че трябва да се регистрирам онлайн и след това да отида в удобен за мен офис за активиране на регистрацията. Утре, ако имам възможност, ще ги попитам отново. Мерси Точно така, регистрираш се с e-mail, разпечатваш писмото което ще получиш и отиваш в ПИБ да ти активират акаунта :-) 1 Връзка към коментар
bibi Публикувано: 6 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2016 (редактирано) Но без клиентски номер не те пуска да продължиш регистрацията. Трябва да го получиш, да се регистрираш и след това да отидеш в офис на ПИБ да ти активират регистрацията. Редактирано 6 ноември, 2016 от bibi Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 6 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2016 Пробвайте да си го поискате по телефона. Мисля, че при мен беше така. Нямам спомен да съм ходил и за това в клон на банката. Връзка към коментар
antea Публикувано: 6 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2016 аз си направих регистрацията в my diners през телефона в офиса, когато отидох да си взема картата, докато служителката разпечатваше всички неща за подписване, тя ми каза и клиентския код, въведох го и съответно веднага ми я потвърди регистрацията, така че отметнах всичко с едно ходене 3 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 6 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2016 На мен също ми го казаха по телефона. Връзка към коментар
margarettod Публикувано: 6 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2016 Докладвам - регистрация приключена. Посетих офис на ПИБ, казаха ми клиентския номер, въведох го веднага онлайн в дайнерс, попълних заявление, служителят потвърди регистрацията и готово. Препоръка - най-добре е кл.номер да се поиска при получаване на картата, както е писала Antea. 1 Връзка към коментар
liliya Публикувано: 6 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2016 На мен ми дадоха клиентски номер на място в офиса на ПИБ при получаването на картата,като регистрацията я направих през телефона на момента. Връзка към коментар
Salvuccio Публикувано: 6 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2016 да попитам, за мобилно приложение за следене на картата кое ползвате? Тъй като към ПИБ има само единствено КК на Дайнърс, следователно си ползвам сайта my.diners.bg, но през приложението за телефона на Дайнърс клуб БГ намирам само обща информация относно картата, не мога да подкарам моята карта....явно не е това приложението за достъп или ? Връзка към коментар
adreno Публикувано: 6 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 6 ноември, 2016 През приложението не може да се добави карта и да се следи. Имали планове да добавят и това към приложението по-натам. За сега - само my.diners.bg 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега