Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
  На 18.11.2016 г. в 13:27, Grishkata каза:

Май наистина можеш да ползваш картата до 3 часа

 

Т.е. да разбираме, че в салона на летището в Бахрейн стриктно следят часовете които си прекарал вътре и "напомнят" ако си изгубил представа за времето, така ли?

или аз се изгубих в превода нейде...

Публикувано:

Нещо ми е избягал поста....обясних че всъщност ако ти остават 5 часа до полета можеш да влезеш чак когато ти остават 3 часа....ние минахме метър и остават 4 часа и влезнахме, не направиха проблем...но когато оставаха 10 часа си ни отрязаха директно и трябваше да изкараме 5 часа по сесалките.

Иначе по моя проблем със загубената карта няма проблем ако имаш номера те си я вкарват ръчно и ме пуснаха....

Грешка не ни изгониха а ни казаха че за над 3 часа трябва да ни чарджат картата за всеки 3 часа отгорв :)

  • Харесвам 3
Публикувано:
  На 18.11.2016 г. в 19:32, Grishkata каза:

Грешка не ни изгониха а ни казаха че за над 3 часа трябва да ни чарджат картата за всеки 3 часа отгорв :)

че това не е проблем, Динерса ще ти ги върнат и двете влизания

  • Харесвам 1
Публикувано:

В много салони го правят този номер, особено в Москва. Ако ти остават повечко часове до полета, а да речем салона позволява ограничено във времето посещение (обикновено е 3 часа, но съм срещал и 2 часа), то тогава те пускат само ако ти таксуват неколкократно картата. Ако примерно ти остават 12 часа до полета тогава ти таксуват картата 4 пъти за по 3 часа.

 

Което на практика обаче нас не ни интересува, Diners после връщат обратно всичките таксувания.

  • Харесвам 5
Публикувано:

В Доха направо ни прочетоха имената по уредбата.Аз бях задрямал и като чух,че ни четат имената си помислих,че сме изтървали полета.На рецепцията на лоунджа просто ни казаха,че сме стояли повече от три часа и трябва да напуснем.Т.е. изгониха ни като мръсни котета.

  • Харесвам 2
Публикувано:

възможно е на мен да са ми тотално сбъркани представите, но честно казано съм яко озадачена как човек заради 33 USD аванта би използвал карта, с многократно по-голям лимит, за която има основателни съмнения, че е изчезнала.... дори и никой да не я е открил и използвал неправомерно през това време, при последващото неизбежно блокиране тук нали ще се наложи да декларираш по-късна дата за установяване на липсата с ясното съзнание, че лъжеш?

 

а и наистина не схващам как им се връзват нещата на Diners в България, ако действително покриват многократни оторизации на картите им в един салон, след като ясно е обявено на съответния сайт колко е максималният престой... то ясно, че е маркетингов бюджет, ама май прекалено разчитат на относителното понятие "честна употреба", което би трябвало да се подразбира в такива случаи

  • Харесвам 4
Публикувано:
  На 19.11.2016 г. в 16:29, Emil Chakalov каза:

В Доха направо ни прочетоха имената по уредбата.Аз бях задрямал и като чух,че ни четат имената си помислих,че сме изтървали полета.На рецепцията на лоунджа просто ни казаха,че сме стояли повече от три часа и трябва да напуснем.Т.е. изгониха ни като мръсни котета.

Предполагам, че сте били през деня и е имало доста хора? Нас ни оставиха да спим в салона цялата нощ. И да са ни съобщавали имената не сме чули и изкарахме към 6-7 часа вътре.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Имам питане специално за опцията с достъпа до салоните - допълнителна карта към основната дава ли право на достъп до салона или трябва отделна ? Мерси!

Редактирано от bibi
Публикувано: (редактирано)
  На 20.11.2016 г. в 8:59, bibi каза:

Имам питане специално за опцията с достъпа до салоните - допълнителна карта към основната дава ли право на достъп до салона или трябва отделна ? Мерси!

 

Няма проблем с допълнителна карта - проверено 10-тина пъти тази година! Те си я виждат като нормална карта.

 

 

Аз пък имам една чуденка, дали при преиздаване на картата след изтичане на валидността й се зачита оборота от предишната или получаваш три месеца гратис. 

Някой да има идея?  

 

Едит: правопис

Редактирано от Пламен
Публикувано:

Според мен, нито едното, нито другото. Започва ново отчитане, без гратисния период.

Едва ли признават оборота от старата карта, съдейки по това как отчитат кешбека на останалите КК. На мен никога не са ми зачитали натрупаната сума по кешбека при смяна на картата, просто я губя.

Публикувано: (редактирано)

Аз изгубих една карта и я преиздадох срещу 20лв.с новата карта получих моментално три месеца гратис.

Редактирано от Божидар
  • Харесвам 3
Публикувано:
  На 20.11.2016 г. в 8:59, bibi каза:

Имам питане специално за опцията с достъпа до салоните - допълнителна карта към основната дава ли право на достъп до салона или трябва отделна ? Мерси!

 

Допълнителната карта дава право на достъп до салона, но също така трябва да има отделен, собствен 500 лв. оборот на тримесечие за да е безплатно ползването на салона и на втория човек.

 

  На 20.11.2016 г. в 9:02, Пламен каза:

Аз пък имам една чуденка, дали при преиздаване на картата след изтичане на валидността й се зачита оборота от предишната или получаваш три месеца гратис. Някой да има идея?  

 

Няма логика при преиздаване оборота да се губи, това дефакто е същата карта със същата сметка, само с нова дата на изтичане.

 

  На 20.11.2016 г. в 9:16, mililia каза:

Според мен, нито едното, нито другото. Започва ново отчитане, без гратисния период.

Едва ли признават оборота от старата карта, съдейки по това как отчитат кешбека на останалите КК. На мен никога не са ми зачитали натрупаната сума по кешбека при смяна на картата, просто я губя.

 

Кешбекът обикновено се губи само, ако картата примерно е изгубена/открадната и преиздадена изцяло наново. Като и това е малко спорно защото преди години имах подобен случай с кредитна карта от ПИБ, която трябваше да се поднови по тяхно настояване, и ми обясниха как при операцията ще си загубя кешбека, който в онзи момент беше доста прилична сума. След една добре обоснована жалба в крайна сметка запазиха кешбека и го прехвърлиха към новоиздадената карта.

 

А при изтичане на срока и просто подновяване на картата пък съвсем няма защо да се губи натрупания до момент кешбек.

  На 20.11.2016 г. в 11:58, Grishkata каза:

Георги Матеев сигурен ли си в това? Че на нас точно 12 часа ни оставаха...

 

Много зависи от конкретния салон, аз лично съм правил това поне 3-4 пъти без проблем. Повечето салони са ОК с тази схема, особено ако многократното чарджване е по твое изрично настояване (все пак кой ще откаже да ти вземе повече пари?), но някои по-кухи рецепционистки се шашкат и настояват да се върнеш при тях едва 3-4 часа преди полета си.

  • Харесвам 2
Публикувано:

....явно кухи като тия на които попаднах но те пък предложиха че могат да ни чарджнат 4 пъти по 35$ ама аз блокирах и викам не не....значи ще знам за другия път....между другото тия 12 часа ни убиха направо....ужасно е...добре че бяха тия 3 часа в лаунджа за да заредиме батериите с ядене спане и джак  :lol:

Публикувано:
  На 20.11.2016 г. в 12:21, Георги Матеев каза:

Допълнителната карта дава право на достъп до салона, но също така трябва да има отделен, собствен 500 лв. оборот на тримесечие за да е безплатно ползването на салона и на втория човек.

 

 

 

 Допълнителната карта има ли 3 месечен  период на влизане във VIP салоните от датата и на издаване като е при  основната карта или трябва веднага да и се направи  оборот от 500лв по нея за тримесечие.

Публикувано: (редактирано)
  На 19.11.2016 г. в 16:29, Emil Chakalov каза:

В Доха направо ни прочетоха имената по уредбата.Аз бях задрямал и като чух,че ни четат имената си помислих,че сме изтървали полета.На рецепцията на лоунджа просто ни казаха,че сме стояли повече от три часа и трябва да напуснем.Т.е. изгониха ни като мръсни котета.

    

  На 19.11.2016 г. в 22:28, mililia каза:

Предполагам, че сте били през деня и е имало доста хора? Нас ни оставиха да спим в салона цялата нощ. И да са ни съобщавали имената не сме чули и изкарахме към 6-7 часа вътре.

 

  На 20.11.2016 г. в 2:42, Emil Chakalov каза:

Напротив точно през нощта си беше.

 

Еми-и-и, ... като хъркаш. :)  :P

Редактирано от ven62
Публикувано:

Вчера бях в дайнърс и казаха че ако си закриеш картата след като си ползвал салоните без условиято за 500лв поради факта че е нова, то нова ще ти бъде отказана за издаване ако след време решиш да си направиш...та само да знаете :)

  • Харесвам 2
Публикувано:

Да споделя, че днес платих успешно с Diners-а в магазин от веригата Avanti. Вероятно важи за всички техни магазини, но все още не съм плащала в друг.

  • Харесвам 2
Публикувано:
  На 22.11.2016 г. в 20:52, Яничка каза:

Да споделя, че днес платих успешно с Diners-а в магазин от веригата Avanti. Вероятно важи за всички техни магазини, но все още не съм плащала в друг.

Аз където съм пробвал в Аванти - върви.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • само Рени
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.