Grishkata Публикувано: 30 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2016 Хора има ли някъде лист къде в софия може да се плаща с тая карта? Връзка към коментар
Фил Публикувано: 30 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2016 Също и в хипермаркет Хит върви. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 30 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2016 Хора има ли някъде лист къде в софия може да се плаща с тая карта? Има тоя линк, но при мен не работа http://diners.bg/bg/kade-se-priemat/page/17 Връзка към коментар
liliya Публикувано: 30 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2016 (редактирано) Хора има ли някъде лист къде в софия може да се плаща с тая карта? На мобилното приложение излизат в каталога, но според мен списъкът не е пълен. Редактирано 30 ноември, 2016 от liliya Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 30 ноември, 2016 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2016 Има тоя линк, но при мен не работа http://diners.bg/bg/kade-se-priemat/page/17 Е не само при теб, явно списъка го е хванала липсата.. 1 Връзка към коментар
NaDe Публикувано: 2 декември, 2016 Сподели Публикувано: 2 декември, 2016 Здравейте, да споделя, че вчера успях да платя в магазин БИЛА в МОЛ Люлин. Картата "минава" с четене на магнитна летна Знаете ли дали това е инцидентно или всички магазини на БИЛА вече приемат картата? 2 Връзка към коментар
antea Публикувано: 2 декември, 2016 Сподели Публикувано: 2 декември, 2016 миналия уикенд в Билла-та на бул.България не я приеха, питах за друг пос-, казаха, че всичките са им еднакви и нямало смисъл да пробват, но дано има раздвижване някакво Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 5 декември, 2016 Сподели Публикувано: 5 декември, 2016 Здравейте, да споделя, че вчера успях да платя в магазин БИЛА в МОЛ Люлин. Картата "минава" с четене на магнитна летна Знаете ли дали това е инцидентно или всички магазини на БИЛА вече приемат картата? миналия уикенд в Билла-та на бул.България не я приеха, питах за друг пос-, казаха, че всичките са им еднакви и нямало смисъл да пробват, но дано има раздвижване някакво Вече платих в два магазина на БИЛА. Номерът е както NaDe е писала картата да минава през четеца с магнитната лента (тогава плащането минава), а не да е пъхат в терминала (защото така не мина и настана лека паника при касиерките). И още един магазин, ако не е споменаван преди - Самсонайт на Витошка работи също с Дайнърс. 4 Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 5 декември, 2016 Сподели Публикувано: 5 декември, 2016 По повод SMS известяване: За мен е важно активирането на SMS известяване при теглене, поради опит с друга карта, от която опитаха да изтеглят голяма сума. В резултат на известяването, веднага блокирах картата. Оказа се, че активирането на SMS при Дайнерс картата не е възможно, тъй като нямам сметка в ПИБ. Решението беше: 1/ разплащателна сметка, със съответната такса за обслужване или, по предложение на служителката, 2/ депозитна сметка с депозит 10 лв., който да не се тегли, за която сметка няма такса обслужване. Приех втори вариант, защото е по-изгоден, макар че спокойствието няма цена. Така активирах SMS известяване. Може би тези редове ще бъдат полезни за някого. 3 Връзка към коментар
kali Публикувано: 5 декември, 2016 Сподели Публикувано: 5 декември, 2016 Мисля, че са те излъгали. Аз нямам никаква сметка в ПИБ, внасям пари на каса, от които ми пращат смс-ите. Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 5 декември, 2016 Сподели Публикувано: 5 декември, 2016 Няма да споря. Служителката 1 час се занимава с мен. Звънеше и правеше консултации и установи това, което написах. Ти получаваш ли SMS при всяко теглене или плащане по интернет? Връзка към коментар
kali Публикувано: 5 декември, 2016 Сподели Публикувано: 5 декември, 2016 И аз не съм 100 % сигурна, утре - вдругиден ще ходя до банката и ще попитам изрично. Винаги получавам смс при плащания на ПОС, в Интернет съм я ползвала само 2-3 пъти, и то отдавна, почти съм сигурна, че и тогава получих. Връзка към коментар
pavelbs Публикувано: 5 декември, 2016 Сподели Публикувано: 5 декември, 2016 днес на 4 места се опитах да я пласирам тази карта и никакъв успех - в DM (по-назад бях писала, че я приемат, но беше инфо от продавачката на касата отпреди да си я получа още, просто попитах), във Фантастико, и в други два магазина в Гео Милев, като дори два от терминалите бяха на ПИБ, карах ги да пробват и с чипа, и през магнитната лента, всеки път даваше "Неразрешена карта" или нещо подобно, а междувременно опашката си мисли, че пробутвам фалшива карта ако нямах едно успешно плащане на ПОС в забутан квартален магазин миналата седмица, щях да си помисля, че самата пластика е нещо повредена след като са включени в Борика вече, не би ли трябвало по-голямата част от терминалите да я приемат? На ПОС терминалите на ПИБ трябва ръчно да изберат,че е карта Дайнерс иначе не я разпознава(има опция в менюто на терминала.Доста служители не знаят за него и аз им казвам/.На Била я приемат,но само през магнитната лента.На бензиностанции ЕКО също минава без проблем.На ПОС терминалите на ДСК и Общинска банка минава също.Днес дори успях да си заредя ел.картата за градския транспорт. 4 Връзка към коментар
Yavor Публикувано: 5 декември, 2016 Сподели Публикувано: 5 декември, 2016 По повод SMS известяване: За мен е важно активирането на SMS известяване при теглене, поради опит с друга карта, от която опитаха да изтеглят голяма сума. В резултат на известяването, веднага блокирах картата. Оказа се, че активирането на SMS при Дайнерс картата не е възможно, тъй като нямам сметка в ПИБ. Решението беше: 1/ разплащателна сметка, със съответната такса за обслужване или, по предложение на служителката, 2/ депозитна сметка с депозит 10 лв., който да не се тегли, за която сметка няма такса обслужване. Приех втори вариант, защото е по-изгоден, макар че спокойствието няма цена. Така активирах SMS известяване. Може би тези редове ще бъдат полезни за някого. Нямам сметка в ПИБ, но закупувам от ПИБ услуга sms известяване, и така получавам sms-ите за плащане с дайнърса. Когато изхарча 80 % от внесената сума, ми пращат sms да ме подсетят да внеса сума за sms известяване. На 90 % - също получавам известяване. Не ползвам дайнърса за теглене на пари. Връзка към коментар
antony2001 Публикувано: 12 декември, 2016 Сподели Публикувано: 12 декември, 2016 Картата минава и през терминалите на СиБанк, ОББ и някои на ПИБ. Пробвано успешно! Тук чета за Била (респективно РБанк) и ДСК - дано мрежата още се разширява. 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 14 декември, 2016 Сподели Публикувано: 14 декември, 2016 Обновление на POS терминали. Уважаеми клиенти, Във връзка с предстоящо обновление на софтуера на POS терминали във вериги магазини BILLA, FANTASTICO и SPORT DEPO, Ви уведомяваме, че временно е необходимо да използвате магнитната лента на Вашата карта Diners club. Дайнърс клуб България се стреми непрекъснато да увеличава търговските обекти, приемащи карта Diners club. Към момента картата се приема в над 19 000 търговски обекти в страната, обслужвани от шестнадесет банки. С уважение, Дайнърс клуб България АД. 3 Връзка към коментар
Grishkata Публикувано: 15 декември, 2016 Сподели Публикувано: 15 декември, 2016 аз да питам дайнърса можеш ли да вкараш повече пари отколкото ти е лимита, да кажем лимита е 2000лв ама трябва да купя билети за 5000лв през румбо или браво.....затова питам Връзка към коментар
bronco Публикувано: 15 декември, 2016 Сподели Публикувано: 15 декември, 2016 (редактирано) аз да питам дайнърса можеш ли да вкараш повече пари отколкото ти е лимита, да кажем лимита е 2000лв ама трябва да купя билети за 5000лв през румбо или браво.....затова питам Да, можеш да вкарваш повече пари, но има лимити (еднократни, еднодневни, седмични) при плащанията, които са индивидуални. По спомен еднократното плащане не може да е по-голямо от общия ти лимит по картата. Редактирано 15 декември, 2016 от bronco 1 Връзка към коментар
tougherty Публикувано: 15 декември, 2016 Сподели Публикувано: 15 декември, 2016 Обади се на съпорта им и им кажи какво точно искаш да направиш! Хората са много разбрани и са напълно наясно, че картата е насочена към пътешественици, а лимитите понякога създават затруднения. Ще ти съдействат отговорно и съвестно да направиш каквото си наумил. Миналата година ги измъчих в течение на няколко дни с един подобен казус, като всички в Дайнърс знаеха за случая и дори говорих неколкократно с баш шефката. В крайна сметка свършихме работа и не мога да не ги похваля за добрата работа. 6 Връзка към коментар
edbloom Публикувано: 15 декември, 2016 Сподели Публикувано: 15 декември, 2016 Някой чувал ли е нещо, как ще са таксите след НГ. Вчера бях в банката и ги питах, вдигат рамене. Миналата година някъде по това време обявиха, че промоцията продължава за следващата година. Връзка към коментар
Дидко Публикувано: 16 декември, 2016 Сподели Публикувано: 16 декември, 2016 (редактирано) Таксите са едни същи и се плащат само за месеца, в който се използва тя. Отнасят се за целия срок на валидност на картата! Редактирано 16 декември, 2016 от Дидко 2 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 16 декември, 2016 Сподели Публикувано: 16 декември, 2016 Таксите са едни същи и се плащат само за месеца, в който се използва тя. Отнасят се за целия срок на валидност на картата! Звучи добре , а кой е източникът на тази информация? Връзка към коментар
Дидко Публикувано: 16 декември, 2016 Сподели Публикувано: 16 декември, 2016 (редактирано) Говорих със съпорта им, преди да удължат промоцията. Сега чета на сайта им, че е до края на 2017, това, което съм написал. http://www.diners.bg/bg/bez-mesechna-chlenska-taksa-za-mesetsa-v-koyto-nyama-transaktsiya-do-kraya-na-2017-g/page/12/item/59 Ако искаш врътни един телефон и попитай! Редактирано 16 декември, 2016 от Дидко Връзка към коментар
baiKolio Публикувано: 16 декември, 2016 Сподели Публикувано: 16 декември, 2016 Таксите са едни същи и се плащат само за месеца, в който се използва тя. Отнасят се за целия срок на валидност на картата! Звучи добре , а кой е източникът на тази информация? Вчера пусках онлайн искане за половинката... В условията им пишеше, че такса подръжка няма да се начислява за месеците в които картата не се ползва през целия срок на договора... 4 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 16 декември, 2016 Сподели Публикувано: 16 декември, 2016 Говорих със съпорта им, преди да удължат промоцията. Сега чета на сайта им, че е до края на 2017, това, което съм написал. http://www.diners.bg/bg/bez-mesechna-chlenska-taksa-za-mesetsa-v-koyto-nyama-transaktsiya-do-kraya-na-2017-g/page/12/item/59 Ако искаш врътни един телефон и попитай! Хм: "Уважаеми кленти, уведомяваме Ви, че условието "без месечна членска такса за месеца, в който няма трансакция" за съществуващи лични револвиращи кредитни карти Diners club Classic, Diners club - ПИБ, Diners club - First Lay- розова и Diners club First Lаdy - червена, се удължава до края на 2017 година" 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега