edbloom Публикувано: 16 декември, 2016 Публикувано: 16 декември, 2016 Както си и спомнях по това време беше и миналата година Вчера питам, днес го обявяват Или пък ни четат форума, то и без това сигурно съставляваме над 80 % от притежателите на Diners в България 9
ven62 Публикувано: 16 декември, 2016 Публикувано: 16 декември, 2016 (редактирано) На 16.12.2016 г. в 11:05, edbloom каза: Както си и спомнях по това време беше и миналата година Вчера питам, днес го обявяват Или пък ни четат форума, то и без това сигурно съставляваме над 80 % от притежателите на Diners в България ... Така, както са го написали - касае тези, които имат договор, той е сключен без условието за тази преференция и сега се възползват от нея и ще продължат да се възползват и през 2017. Съмнявам се да са искали точно това да кажат банкерчетата ... Какво да се прави ... толкова си могат. Редактирано 16 декември, 2016 от ven62
Дидко Публикувано: 16 декември, 2016 Публикувано: 16 декември, 2016 Я кажете разликата между Дайнърс с логото на ПИБ и Дайнърс Класик само в покритието на медицинската застраховка при пътуване в чужбина ли е?
Радослав Публикувано: 16 декември, 2016 Публикувано: 16 декември, 2016 На 16.12.2016 г. в 13:55, Дидко каза: Я кажете разликата между Дайнърс с логото на ПИБ и Дайнърс Класик само в покритието на медицинската застраховка при пътуване в чужбина ли е? Мисля, че имаше разлика и някъде в таксите, не си спомням вече. Класика е по-изгодна.
Ardent Публикувано: 16 декември, 2016 Публикувано: 16 декември, 2016 На 16.12.2016 г. в 14:05, Радослав каза: Мисля, че имаше разлика и някъде в таксите, не си спомням вече. Класика е по-изгодна. Наистина класик е по-изгодна. В таксите няма разлика. Поне аз, когато си вадих преди години, доста търсих какъв е плюса да ми пише ПИБ на картата, но не открих и взех класик. За фърст лейди има за дамите една застраховка от 5000 лв в повече.
Камен Публикувано: 19 декември, 2016 Публикувано: 19 декември, 2016 Промоционалния период без такса за месеците в които не се използва се удължава до края на 2017. Поне това ми дадоха като информация в ПИБ, днес сутринта. Получили са го като инфо в петък следобяд. За сега обаче гледам, че няма официална информация на сайта им.
silvia_b Публикувано: 19 декември, 2016 Публикувано: 19 декември, 2016 Супер новина . Чудя се нещо някой с опит , ако може да ми каже . Относно децата в бизнес салоните - в повечето салони е безплатно за дете под 2г. Кредитна карта на непълнолеен не може . Как да процедирам с децата при пътуване - да платя салона само за тях (малко тъпо, че уж децата на всякъде са безплатно и с отстъпка, пък в бизнес салона да им платя цяла такса....) или да извадя допълнителни карти на мое име и да ги представя в салона ?
Яничка Публикувано: 19 декември, 2016 Публикувано: 19 декември, 2016 На 24.10.2016 г. в 9:54, Salvuccio каза: Вече има опция за плащане с Дайнарс и заплащане на ваучери от Грабо Някой купувал ли е ваучери през Grabo или друг сайт с картата? Може би все още не приемат Дайнерс, въпреки че излиза като опция от менюто. Пробвах 2 пъти и ми излезе следното съобщение:
Hollywood Публикувано: 19 декември, 2016 Публикувано: 19 декември, 2016 (редактирано) На 19.12.2016 г. в 19:51, Яничка каза: Някой купувал ли е ваучери през Grabo или друг сайт с картата? Може би все още не приемат Дайнерс, въпреки че излиза като опция от менюто. Пробвах 2 пъти и ми излезе следното съобщение: Untitled.png Избери метод на плащане с еPay. Генерираш и копираш код за плащането, който е с 10 числа (червени) и влизаш my.diners.bg . Oт меню плащания/ PayFly плащане, поставяш числата и летиш. Редактирано 19 декември, 2016 от Hollywood 8
Яничка Публикувано: 19 декември, 2016 Публикувано: 19 декември, 2016 На 19.12.2016 г. в 20:07, Hollywood каза: Избери метод на плащане с еPay. Генерираш и копираш код за плащането, който е с 10 числа (червени) и влизаш my.diners.bg . Oт меню плащания/ PayFly плащане, поставяш числата и летиш. Мерси. Напазарувах 2
Ardent Публикувано: 19 декември, 2016 Публикувано: 19 декември, 2016 На 19.12.2016 г. в 15:16, silvia_b каза: Супер новина . Чудя се нещо някой с опит , ако може да ми каже . Относно децата в бизнес салоните - в повечето салони е безплатно за дете под 2г. Кредитна карта на непълнолеен не може . Как да процедирам с децата при пътуване - да платя салона само за тях (малко тъпо, че уж децата на всякъде са безплатно и с отстъпка, пък в бизнес салона да им платя цяла такса....) или да извадя допълнителни карти на мое име и да ги представя в салона ? Ами малко на късмет е работата, поне при мен. Поне 3 пъти съм минавал метър и още толкова ни пишат на мен и жена ми по един гост. От посетените до момента салони, единствено тези в Брюксел, официално пускат деца до 13 години безплатно. Ако някои знае други, моля да сподели.
neuromancer Публикувано: 19 декември, 2016 Публикувано: 19 декември, 2016 То не е странно да искат да се плаща за деца, може да е нарочно, с цел тишина и спокойствие за останалите. Аз само един салон съм виждал специално пригоден за деца (отделен кът с играчки) и той вече е затворен. Понякога ема един гост безплатно... 1
ven62 Публикувано: 20 декември, 2016 Публикувано: 20 декември, 2016 (редактирано) Току-що се върнах от офис на ПИБ. Девойката беше категорична: За цялата 2017 няма да се плаща месечна такса за новоиздадени карти. Освен това ме облъчи и с една кредитна карта Visa (лимита щял да е 9500, ако не е - ще я откажа), за първата година без такса и с международна здравна застраховка. P.S. За цялата 2017 няма да се плаща месечна такса за новоиздадени карти за месеците, през които картата не се използва! Редактирано 20 декември, 2016 от ven62 1
Фил Публикувано: 20 декември, 2016 Публикувано: 20 декември, 2016 На 20.12.2016 г. в 13:31, ven62 каза: Девойката беше категорична: За цялата 2017 няма да се плаща месечна такса за новоиздадени карти. Това за месеците, в които не е използвана картата, нали?
ven62 Публикувано: 20 декември, 2016 Публикувано: 20 декември, 2016 На 20.12.2016 г. в 13:39, Фичо каза: Това за месеците, в които не е използвана картата, нали? Да, да. Sorry. Не бях точен.
Redyred Публикувано: 20 декември, 2016 Публикувано: 20 декември, 2016 Много ми е смешно, колко много се печели от тази карта, но има няма през седмица,две продължава дискусията за едни 4лв на месец... А тези 4лв биха се покрили с един скромен оборот от 400лв. 5
Дани Магелани Публикувано: 24 декември, 2016 Публикувано: 24 декември, 2016 Щях да бъда приятно изненадана, ако салон "София" на Т1 работеше днес, но не! 1
Mary Публикувано: 24 декември, 2016 Публикувано: 24 декември, 2016 На 24.12.2016 г. в 11:09, Dani Magelan каза: Щях да бъда приятно изненадана, ако салон "София" на Т1 работеше днес, но не! Дани, приятно пътуване! Весели празници при тези приятни хора, при които отиваш! Тези от Т1 и в непразнични дни не са от най-точните. 2
Яничка Публикувано: 26 декември, 2016 Публикувано: 26 декември, 2016 Днес платих успешно с картата в Plesio - мина на лентата. 1
baiKolio Публикувано: 3 януари, 2017 Публикувано: 3 януари, 2017 След неистови опити да я "пробутам" тая карта по празниците, с греда в джъмбо и половината магазини в МОЛ-овете в Бургас, най-накрая успях да наваксам с оборота Била помогнаха малко за коледната и новогодишна трапеза , ЕВН и .... paypal !!!Приема я като discovery и след потвърждение всичко е ОК ! Единственото което не ме кефи е, че не може да се настрои да ме билва във валутата на продавача. Забито е на ЮС$ и толкоз... А тъй като повечето ми покупки са от Англия и Германия минава през курса на пей-пал към $, а после и на ПИБ от $ в лева, ама нейсе, туй да му е кусура... Курсовата разлика ще я компенсираме със салоните на Истанбул, Бахрейн, Банког, Лондон и дето още успеем... брашно на заем... тъпкано ... 4
chandni Публикувано: 3 януари, 2017 Публикувано: 3 януари, 2017 На 3.01.2017 г. в 14:36, baiKolio каза: Приема я като discovery и след потвърждение всичко е ОК ! Единственото което не ме кефи е, че не може да се настрои да ме билва във валутата на продавача. Забито е на ЮС$ и толкоз... А тъй като повечето ми покупки са от Англия и Германия минава през курса на пей-пал към $, а после и на ПИБ от $ в лева, ама нейсе, туй да му е кусура... Курсовата разлика ще я компенсираме със салоните на Истанбул, Бахрейн, Банког, Лондон и дето още успеем... брашно на заем... тъпкано ... Не е проблемът в Diners-a, а в PayPal! От няколко седмици (от последния им "ъпгрейд") е този проблем с липсата на опция за чарджване във валутата на продавача и оставяне на превалутирането на банката. Разправях се с тях по телефона, писах мейли... Знаели за проблема, но още не бил отстранен! Е викам как пък проблемът е, че превалутирането става само по вашия "Трънски курс"...? Как не се объркахте да е налично само превалутиране от моята банка?! Тази сутрин за пореден път ме вбесиха, като за покупка в евро, искаха да ми превалутират еврото на 2.05ХХХ, което водеше до разлика от 20 лв! Написах им гневен мейл, сега ще видим колко време ще им е нужно, за да ми отговорят. 2
Божидар Публикувано: 3 януари, 2017 Публикувано: 3 януари, 2017 Аз платих с Diners билети за филм от синема сити в мола на стамболиски. 2
Яничка Публикувано: 3 януари, 2017 Публикувано: 3 януари, 2017 На 3.01.2017 г. в 15:43, Божидар каза: Аз платих с Diners билети за филм от синема сити в мола на стамболиски. На лентата ли мина картата? Аз онзи ден точно там пробвах, но момичетата не бяха наясно и не стана.
Георги Матеев Публикувано: 3 януари, 2017 Публикувано: 3 януари, 2017 На 3.01.2017 г. в 15:23, chandni каза: Не е проблемът в Diners-a, а в PayPal! От няколко седмици (от последния им "ъпгрейд") е този проблем с липсата на опция за чарджване във валутата на продавача и оставяне на превалутирането на банката. Разправях се с тях по телефона, писах мейли... Знаели за проблема, но още не бил отстранен! Е викам как пък проблемът е, че превалутирането става само по вашия "Трънски курс"...? Как не се объркахте да е налично само превалутиране от моята банка?! Тази сутрин за пореден път ме вбесиха, като за покупка в евро, искаха да ми превалутират еврото на 2.05ХХХ, което водеше до разлика от 20 лв! Написах им гневен мейл, сега ще видим колко време ще им е нужно, за да ми отговорят. Мда, Paypal са супер дразнещи от няколко месеца насам и особено след последния "ъпдейт". А съпортът им е катастрофално зле. Постепенно започвам да ги избягвам и ги ползвам все по-рядко за плащания.
baiKolio Публикувано: 3 януари, 2017 Публикувано: 3 януари, 2017 Странното е, че за другите ми карти я има опцията за отказ от тяхното превалутиране... Влизам, мога да избирам между това дали да използвам превалутиране от пейпал или да е във валутата на продавача... Само за тая, новодобавената карта, не става... та си помислих да не би да е от картата... хич не ми дойде на акъла, че може да е от пейпал... Явно ще ги ровя и аз, белким стане работата. Не е голяма работа, ама е леко дразнещо да ме качват на черешата с техния трънски курс...
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега