Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Това да не е оферта само за розовите карти? Щото ако е така, аз следващите 4 месеца ще пращам жената да пазарува. Даже може да я закарвам до там и обратно.

Надявам се, че не е.

И аз получих смс, а картата ми не е розова.

 

Утре ще ги тествам отново, а ако пак не минава картата ще се жалвам публично. :lol:

Не съм пробвала от една седмица, че вече ме е срам от касиерките. :biggrin:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

да ви препратя моя СМС, че да не сте капо? :P:biggrin:

Ааааааа, мерси... Вече ми пратиха :P

Само ние, богоизбраните, ще ползваме намалението. :lol::lol: :lol:

Ползвайте бе... :P:lol:
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Нека първият сподели как действа намалението - директно при плащане на сметката в магазина или ще бъде сторнирано в месечното извлечение по картата...

post-4615-0-64839100-1490971810_thumb.png

Редактирано от milenita
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Надявам се, че не е.

И аз получих смс, а картата ми не е розова.

 

Утре ще ги тествам отново, а ако пак не минава картата ще се жалвам публично. :lol:

Не съм пробвала от една седмица, че вече ме е срам от касиерките. :biggrin:

 

Дори са лепнали логото на престижната карта  :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 

Нека първият сподели как действа намалението - директно при плащане на сметката в магазина или ще бъде сторнирано в месечното извлечение по картата...

 

 

Благодаря, беше логично по този начин да се отчита отстъпката, но от СМС не става ясно...

Връзка към коментар

Според мен става въпрос за ПР поддържане на престижен бранд, който по всяка вероятност носи други активи на обслужващата банка. Няма безплатен обяд, това е ясно, иначе сметката няма как да излезе. От друга страна, не вярвам повече от 20% от притежателите на тази карта да пътуват активно, а сигурно не повече от 10% от тях знаят за наличието и се възползват от безплатния достъп до салоните...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

не знам, не знам ... :rolleyes: , с тия салони и с тия отстъпки как им излиза сметката :rolleyes: ... и докога ...

 

Ако бяха козметични салони, отдавна да са спрени. :lol: за 5 лева ще хапнеш и пиеш .което вообще не ги бърка.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Миналата седмица във Фантастико Драгалевци картата ми също не мина.

 

/Offtopic: аз пък преди минути получих следния SMS:

 

S detska karta ot Fibank, bankata vryshta obratno 10% ot izharchenata mesechna suma pri plashtane na POS. Poveche na www.fibank.bg, tel.*2265

 

Та ние може да се радваме на 5% във Фантастико, а хлапетата ще получават 10% кешбек на всичко! Сега се колебая дали да кажа на дъщерята - то е ясно че е зарибявка и вместо по 10 химикалки, ще си купува по 11 от училищната книжарница...

Връзка към коментар

не знам, не знам ...  :rolleyes: , с тия салони и с тия отстъпки как им излиза сметката  :rolleyes:  ... и докога ...

 

 

и аз си го мисля това

ако предположим, че огромната част от притежателите на картата са разбрали за предимствата й от тук /защото е слабо популярна иначе/, може да се предположи, че като разумни хора основно ползват само плюсовете, но не и негативите като лихви при погасяване

аз си признавам, че я взех главно заради единия процент кешбек, хипотетичната вероятност да хвана някакъв луд вече късмет с огромни отстъпки за билети очевидно по-скоро клони към нулата и не ми е било водещо, а на най-последно място са били салоните, защото изобщо не се виждам как отивам и вися на летището няколко часа по-рано специално, само за да ям и пия безплатно /чела съм такива неща, не в прав текст, разбира се, но се подразбира/

 

та щом от мен със сигурност са на минус, си представям как излиза баланса накрая при наистина активно пътуващи, които очевидно много добре знаят да си правят сметката

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

... а на най-последно място са били салоните, защото изобщо не се виждам как отивам и вися на летището няколко часа по-рано специално, само за да ям и пия безплатно /чела съм такива неща, не в прав текст, разбира се, но се подразбира/

...

А на мен ми е любопитно кога отиваш на летището - в последната минута ли? :)

Понеже аз винаги отивам по-рано. Поне час по-рано и не заради салона.

 

Когато нямах карта, чаках пред гейта.

Сега изчаквам на по-удобно място, което не свързвам непременно с консумация. :)

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

 

Когато нямах карта, чаках пред гейта.

Сега изчаквам на по-удобно място, което не свързвам непременно с консумация. :)

 

Само по себе си твоето присъствие в салона вече калкулира разход за банката...

 

Иначе разбирам какво искаш да кажеш, но според мен достъпът в салоните винаги предполага И реална консумация...

Връзка към коментар

Само по себе си твоето присъствие в салона вече калкулира разход за банката...

 

Иначе разбирам какво искаш да кажеш, но според мен достъпът в салоните винаги предполага И реална консумация...

Така е, но аз специално си я ползвам картата много повече, отколкото престоявам в салоните. :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Така е, но аз специално си я ползвам картата много повече, отколкото престоявам в салоните. :)

 

Значи ти си "идеалния" клиент за банката - консумираш преференции, но и реално ползваш картовия продукт по предназначение. Аз съм от "основната група", тази на консуматорите - основно ползвам други карти, а тази ползвам единствено и само покрай пътувания, включително и за достъп до салоните. Тоест, аз съм от "нежеланите" клиенти за банката...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Само по себе си твоето присъствие в салона вече калкулира разход за банката...

 

Иначе разбирам какво искаш да кажеш, но според мен достъпът в салоните винаги предполага И реална консумация...

 

това имах предвид, отделно нека бъдем реалисти - колко човека биха платили средно по 30 евро, колкото е обичайната цена, само и единствено за да изчакват на по-удобно място при стандартно пътуване /не с престой от няколко часа, и за което са платили за билет 10-20 евро/, а ако пътуват и в компания с хора, които нямат такава карта?

 

Mary, надявам се, че не си ме разбрала погрешно, визирах случаи, които са по-скоро изключение от неписаното правило за fair use, веднъж четох тук човек, който се тревожеше как и дали ще влезе в салон само с номера на картата, която в този момент смяташе за изчезнала/загубена - това за мен няма никаква връзка с удобството, а по-скоро с "как да усвоим авантата на максимум"

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Значи ти си "идеалния" клиент за банката - консумираш преференции, но и реално ползваш картовия продукт по предназначение. Аз съм от "основната група", тази на консуматорите - основно ползвам други карти, а тази ползвам единствено и само покрай пътувания, включително и за достъп до салоните. Тоест, аз съм от "нежеланите" клиенти за банката...

Не случайно искат оборот от 500лв. - така дори и да не искаш да я употребяваш редовно, си принуден да я ползваш, ако искаш да ползваш и благинки. ;)

Връзка към коментар

Аз също вчера я ползвах в Метро (ПОС на ДСК) и Фантастико в Гео Милев (Пощенска) без проблем. И на двете места картата се използваше с чипа, не през магнитната лента.

Редактирано от П.Кръстев
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Как се изчисляват 6те месеца, за които смятат кешбека. От дата на получаване на картата или по друг начин? Най-логично според мен е ако си я взел на 01.01. да се изчислява до 01.07.

Редактирано от Vyara
Връзка към коментар
преди 6 часа, bibi каза:

Днес в Аптека Сейба на ПОС на Сосиете Женерал , картата мина през магнитната лента. :)

Още утре смятам да пробвам в LIDL - може би най-значимият за мен клиент на SG.

Редактирано от Ilian359
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.