Mary Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Това да не е оферта само за розовите карти? Щото ако е така, аз следващите 4 месеца ще пращам жената да пазарува. Даже може да я закарвам до там и обратно. Надявам се, че не е. И аз получих смс, а картата ми не е розова. Утре ще ги тествам отново, а ако пак не минава картата ще се жалвам публично. Не съм пробвала от една седмица, че вече ме е срам от касиерките. 2 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Аз нещо не съм получил такъв СМС И аз... Дискриминация! Само ние, богоизбраните, ще ползваме намалението. :lol: Връзка към коментар
chandni Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 да ви препратя моя СМС, че да не сте капо? Ааааааа, мерси... Вече ми пратиха Само ние, богоизбраните, ще ползваме намалението. :lol:Ползвайте бе... 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Нека първият сподели как действа намалението - директно при плащане на сметката в магазина или ще бъде сторнирано в месечното извлечение по картата... Връзка към коментар
milenita Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 (редактирано) Нека първият сподели как действа намалението - директно при плащане на сметката в магазина или ще бъде сторнирано в месечното извлечение по картата... Редактирано 31 март, 2017 от milenita 3 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 (редактирано) Надявам се, че не е. И аз получих смс, а картата ми не е розова. Утре ще ги тествам отново, а ако пак не минава картата ще се жалвам публично. Не съм пробвала от една седмица, че вече ме е срам от касиерките. Дори са лепнали логото на престижната карта Редактирано 31 март, 2017 от Hollywood 2 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Нека първият сподели как действа намалението - директно при плащане на сметката в магазина или ще бъде сторнирано в месечното извлечение по картата... Благодаря, беше логично по този начин да се отчита отстъпката, но от СМС не става ясно... Връзка към коментар
Фил Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 не знам, не знам ... , с тия салони и с тия отстъпки как им излиза сметката ... и докога ... 2 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Според мен става въпрос за ПР поддържане на престижен бранд, който по всяка вероятност носи други активи на обслужващата банка. Няма безплатен обяд, това е ясно, иначе сметката няма как да излезе. От друга страна, не вярвам повече от 20% от притежателите на тази карта да пътуват активно, а сигурно не повече от 10% от тях знаят за наличието и се възползват от безплатния достъп до салоните... 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 (редактирано) не знам, не знам ... , с тия салони и с тия отстъпки как им излиза сметката ... и докога ... Ако бяха козметични салони, отдавна да са спрени. за 5 лева ще хапнеш и пиеш .което вообще не ги бърка. Редактирано 31 март, 2017 от Hollywood Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Миналата седмица във Фантастико Драгалевци картата ми също не мина. /Offtopic: аз пък преди минути получих следния SMS: S detska karta ot Fibank, bankata vryshta obratno 10% ot izharchenata mesechna suma pri plashtane na POS. Poveche na www.fibank.bg, tel.*2265 Та ние може да се радваме на 5% във Фантастико, а хлапетата ще получават 10% кешбек на всичко! Сега се колебая дали да кажа на дъщерята - то е ясно че е зарибявка и вместо по 10 химикалки, ще си купува по 11 от училищната книжарница... Връзка към коментар
antea Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 не знам, не знам ... , с тия салони и с тия отстъпки как им излиза сметката ... и докога ... и аз си го мисля това ако предположим, че огромната част от притежателите на картата са разбрали за предимствата й от тук /защото е слабо популярна иначе/, може да се предположи, че като разумни хора основно ползват само плюсовете, но не и негативите като лихви при погасяване аз си признавам, че я взех главно заради единия процент кешбек, хипотетичната вероятност да хвана някакъв луд вече късмет с огромни отстъпки за билети очевидно по-скоро клони към нулата и не ми е било водещо, а на най-последно място са били салоните, защото изобщо не се виждам как отивам и вися на летището няколко часа по-рано специално, само за да ям и пия безплатно /чела съм такива неща, не в прав текст, разбира се, но се подразбира/ та щом от мен със сигурност са на минус, си представям как излиза баланса накрая при наистина активно пътуващи, които очевидно много добре знаят да си правят сметката 2 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Просто зарибяват, за да хванат повече ползватели и косвено да принудят Уникредит и SG да започнат да ги приемат по-скоро. Връзка към коментар
Mary Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 ... а на най-последно място са били салоните, защото изобщо не се виждам как отивам и вися на летището няколко часа по-рано специално, само за да ям и пия безплатно /чела съм такива неща, не в прав текст, разбира се, но се подразбира/ ... А на мен ми е любопитно кога отиваш на летището - в последната минута ли? Понеже аз винаги отивам по-рано. Поне час по-рано и не заради салона. Когато нямах карта, чаках пред гейта. Сега изчаквам на по-удобно място, което не свързвам непременно с консумация. 9 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Когато нямах карта, чаках пред гейта. Сега изчаквам на по-удобно място, което не свързвам непременно с консумация. Само по себе си твоето присъствие в салона вече калкулира разход за банката... Иначе разбирам какво искаш да кажеш, но според мен достъпът в салоните винаги предполага И реална консумация... Връзка към коментар
Mary Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Само по себе си твоето присъствие в салона вече калкулира разход за банката... Иначе разбирам какво искаш да кажеш, но според мен достъпът в салоните винаги предполага И реална консумация... Така е, но аз специално си я ползвам картата много повече, отколкото престоявам в салоните. 2 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Така е, но аз специално си я ползвам картата много повече, отколкото престоявам в салоните. Значи ти си "идеалния" клиент за банката - консумираш преференции, но и реално ползваш картовия продукт по предназначение. Аз съм от "основната група", тази на консуматорите - основно ползвам други карти, а тази ползвам единствено и само покрай пътувания, включително и за достъп до салоните. Тоест, аз съм от "нежеланите" клиенти за банката... 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Само по себе си твоето присъствие в салона вече калкулира разход за банката... Иначе разбирам какво искаш да кажеш, но според мен достъпът в салоните винаги предполага И реална консумация... това имах предвид, отделно нека бъдем реалисти - колко човека биха платили средно по 30 евро, колкото е обичайната цена, само и единствено за да изчакват на по-удобно място при стандартно пътуване /не с престой от няколко часа, и за което са платили за билет 10-20 евро/, а ако пътуват и в компания с хора, които нямат такава карта? Mary, надявам се, че не си ме разбрала погрешно, визирах случаи, които са по-скоро изключение от неписаното правило за fair use, веднъж четох тук човек, който се тревожеше как и дали ще влезе в салон само с номера на картата, която в този момент смяташе за изчезнала/загубена - това за мен няма никаква връзка с удобството, а по-скоро с "как да усвоим авантата на максимум" 3 Връзка към коментар
Mary Публикувано: 31 март, 2017 Сподели Публикувано: 31 март, 2017 Значи ти си "идеалния" клиент за банката - консумираш преференции, но и реално ползваш картовия продукт по предназначение. Аз съм от "основната група", тази на консуматорите - основно ползвам други карти, а тази ползвам единствено и само покрай пътувания, включително и за достъп до салоните. Тоест, аз съм от "нежеланите" клиенти за банката... Не случайно искат оборот от 500лв. - така дори и да не искаш да я употребяваш редовно, си принуден да я ползваш, ако искаш да ползваш и благинки. Връзка към коментар
bibi Публикувано: 2 април, 2017 Сподели Публикувано: 2 април, 2017 Днес в Аптека Сейба на ПОС на Сосиете Женерал , картата мина през магнитната лента. И аз имам смс за Фантастико + същото съобщение в My diners. 4 Връзка към коментар
Ерика Публикувано: 2 април, 2017 Сподели Публикувано: 2 април, 2017 И в оптики Opticlasa минава картата. 4 Връзка към коментар
Mary Публикувано: 2 април, 2017 Сподели Публикувано: 2 април, 2017 Давам отчет - картата успешно мина във Фантастико. На терминала на Пощенска - през магнитната лента. 7 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 2 април, 2017 Сподели Публикувано: 2 април, 2017 (редактирано) Аз също вчера я ползвах в Метро (ПОС на ДСК) и Фантастико в Гео Милев (Пощенска) без проблем. И на двете места картата се използваше с чипа, не през магнитната лента. Редактирано 2 април, 2017 от П.Кръстев 3 Връзка към коментар
Vyara Публикувано: 2 април, 2017 Сподели Публикувано: 2 април, 2017 (редактирано) Как се изчисляват 6те месеца, за които смятат кешбека. От дата на получаване на картата или по друг начин? Най-логично според мен е ако си я взел на 01.01. да се изчислява до 01.07. Редактирано 2 април, 2017 от Vyara Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 2 април, 2017 Сподели Публикувано: 2 април, 2017 (редактирано) преди 6 часа, bibi каза: Днес в Аптека Сейба на ПОС на Сосиете Женерал , картата мина през магнитната лента. Още утре смятам да пробвам в LIDL - може би най-значимият за мен клиент на SG. Редактирано 2 април, 2017 от Ilian359 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега