antea Публикувано: 3 май, 2017 Сподели Публикувано: 3 май, 2017 bibi, кой месец си взе картата? моята я взех края на октомври, сега в извлечението за април някъде в началните дати около 3 април ми е начислен 6-месечния кешбек, а в края на извлечението - по 5% от всяка Фантастико-покупка; така че ако си я взела през ноември, очаквай го другия месец 1 Връзка към коментар
bibi Публикувано: 3 май, 2017 Сподели Публикувано: 3 май, 2017 И моята е от октомври. От днес имам ново извлечение, в което освен кеш бек. общ (от 03.04.17) имам и 6.97 ле. кеш бек от Фантастико на предпоследния ред, преди мес. такса. Извиняват ми се, че не го били начислили. 1 Връзка към коментар
Diana Doncheva Публикувано: 3 май, 2017 Сподели Публикувано: 3 май, 2017 Днес погасих задълженията по Дайнерса през my diners с Маестро дебитна. Май стана. Поне получих смс от моята банка за наредено плащане. Диалогът при попълване на данните на картата с която се плаща е доста "крив". По никакъв начин не разбрах, че съм приключила плащането нормално. Просто ме върна да си въведа паролата за вход в my diners. Ама нещо да излезе съобщение "ОК" или "Успещно плащане" - няма такова нещо. А дали са начислени такси ще видя утре. По принцип не би трябвало, защото плащанията ми с тази карта не се таксуват. 2 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 3 май, 2017 Сподели Публикувано: 3 май, 2017 Изписва отдолу със зелен надпис в зелена лента "Успешно плащане" или нещо от сорта, просто не си обърнала внимание. Редовно погасяваме Diners-иге с Visa на ПИБ и ти гарантирам, че пише, че е успешно 4 Връзка към коментар
bibi Публикувано: 3 май, 2017 Сподели Публикувано: 3 май, 2017 Има някакъв бъг, защото вчера като погасявах не даде зелено квадратче и успешно погасяване, а червено и надпис null. Понеже и дебитната ми е на ПИБ, влязох в MyFibank и видях, че сумата е дръпната. Днес е отразена и в My diners. Редовно погасявам от дебитната и нямам никакви такси. 3 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 3 май, 2017 Сподели Публикувано: 3 май, 2017 Същото ми се случи и на мен вчера вечерта-изписа null в една червена лента през целия екран, та ми прескочи сърчицето един път. Парите бяха дръпнати от картата ми, но не се отразяваха в my.diners, стоеше ми задължението. Днес тъкмо реших да звънна да питам сутринта и видях , че вече е отразено и занулено всичко. 1 Връзка към коментар
Mistela Публикувано: 3 май, 2017 Сподели Публикувано: 3 май, 2017 Какво означава на извлечението долу в ляво - нулирани ? Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 3 май, 2017 Сподели Публикувано: 3 май, 2017 Означава, че точките(1лв=1т) от това извлечение са прехвърлени към общият сбор и започва ново броене за следващият период. Връзка към коментар
Vyara Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 Вчера около 7 погасих с Виза Дебит и ми излезе зеления надпис за успешно плащане. Връзка към коментар
antony2001 Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 Здравейте, в момента с Дайнърс кои сайтове дават отстъпка? Извинявам се, ако е оф-топик... Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 преди 15 часа, Diana Doncheva каза: Днес погасих задълженията по Дайнерса през my diners с Маестро дебитна. Май стана. Поне получих смс от моята банка за наредено плащане. Диалогът при попълване на данните на картата с която се плаща е доста "крив". По никакъв начин не разбрах, че съм приключила плащането нормално. Просто ме върна да си въведа паролата за вход в my diners. Ама нещо да излезе съобщение "ОК" или "Успещно плащане" - няма такова нещо. А дали са начислени такси ще видя утре. По принцип не би трябвало, защото плащанията ми с тази карта не се таксуват. преди 15 часа, chandni каза: Изписва отдолу със зелен надпис в зелена лента "Успешно плащане" или нещо от сорта, просто не си обърнала внимание. Редовно погасяваме Diners-иге с Visa на ПИБ и ти гарантирам, че пише, че е успешно В повечето случаи се получава това което chandni е написала. Но аз имам и няколко плащания при които ме върна в изходна позиция - като Диди. Даже единия път им се обаждах - те ме увериха, че плащане не е минало, та направих ново. На следващия ден видях, че са отчетени и двете плащания - пак им звъннах и те ми върнаха парите от едното плащане по дебитната ми карта ( на мейл им пратих IBAN). май вече бях споменал по-назад в темата - Хората на тел. са супер любезни и в повечето случаи и компетентни. Ако не знаят нещо на момента - проучват и се обаждат допълнително. 6 Връзка към коментар
jujo_si Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 Имам 2500 задължения опитах да платя с Visa Electron на Прокредит но не мина плащането оказа се че плащането се отразява като кеш и имам лимит за 1200лв на ден кеш и ще трябва да платя на 3 пъти за 3 дена, сега да видим дали всичко ще е без такса, вие знаете ли винаги ли при плащане с дебитна карта няма такси? Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 преди 5 минути , jujo_si каза: Имам 2500 задължения опитах да платя с Visa Electron на Прокредит но не мина плащането оказа се че плащането се отразява като кеш и имам лимит за 1200лв на ден кеш и ще трябва да платя на 3 пъти за 3 дена, сега да видим дали всичко ще е без такса, вие знаете ли винаги ли при плащане с дебитна карта няма такси? С дебитна на ЦКБ няма такси. Един път пробвах с кредитна на ДСК (Visa) и ... ме "одрусаха" - сякаш съм теглил на банкомат - "финансова транзакция" или нещо такова го бяха дефинирали от ДСК Връзка към коментар
Фил Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 преди 7 минути , ven62 каза: С дебитна на ЦКБ няма такси. Един път пробвах с кредитна на ДСК (Visa) и ... ме "одрусаха" - сякаш съм теглил на банкомат - "финансова транзакция" или нещо такова го бяха дефинирали от ДСК И аз веднъж така се прецаках. Бях се отнесъл нещо и в последния момент се сетих, че трябва да си погася задължението и единственият вариант ми беше с кредитна от ЦКБ. И ми цъфна въпросната такса - така ми обясниха - все едно че съм теглил от банкомат. Връзка към коментар
nadeto_nn Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 Здравейте, а някой има ли представа защо не става плащането в Грабо. В другите сайтове през Борика ми върви, но само в Грабо не стават нещата. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 Мини го като PayFly плащане: от сайта на Grabo избираш опцията за плащане в Брой (Изипей). На следващата стъпка ти генерира 10-цифрен код. Копираш го и го пействаш в My Diners, като от менюто за Плащания избираш PayFly плащане. Сумата на ваучера излиза там и плащаш. 7 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 3 hours ago, jujo_si said: вие знаете ли винаги ли при плащане с дебитна карта няма такси? Това зависи от банката издател. Аз гарантирам, че с дебитна на Уникредит и кредитна на ПИБ такса няма. От написаното в темата до момента се разбира, че такса има при всички карти на ДСК. Между другото, през ePay също може да се погасява Diners без комисионна: меню Плащане на сметки -> Предплатени услуги -> Кредити. Възможно е от там хитрите банки да не начисляват такса. Връзка към коментар
kali Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 Преди 1 час, Ilian359 каза: Възможно е от там хитрите банки да не начисляват такса ДСК и от там начислява такси. Връзка към коментар
Mistela Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 (редактирано) 22 hours ago, stanislavpp said: Означава, че точките(1лв=1т) от това извлечение са прехвърлени към общият сбор и започва ново броене за следващият период. Да, това ми е ясно, но аз имам карта от май 2016 и досега кешбег не съм имала, а в едно от извлеченията ми изчезнаха точките и започна от нула та затова се чудих кога точно ги дърпат за кешбег. Редактирано 4 май, 2017 от Mistela Връзка към коментар
chandni Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 (редактирано) Не си получила кешбек, защото не си натрупала 2000 лв оборот. Както се вижда от извлечението ти, нулираните точки са 1846. Трябва да натрупаш оборот от минимум 2000 лв за 6 месеца, за да имаш кешбек. Като минат 6-те месеца, натрупаните точки се нулират и не се прехвърлят за следващия. В твоя случай си ги загубила, понеже не са ти стигнали малко над 150 лв оборот. Редактирано 4 май, 2017 от chandni Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 За да получиш кешбек трябва да имаш минимум 2000 точки, т.е. да изхарчиш през картата 2000лв. Ти си нямала, затова просто ти се нулират. Връзка към коментар
Mistela Публикувано: 4 май, 2017 Сподели Публикувано: 4 май, 2017 Благодаря разбрах къде е ключа за пещерата Връзка към коментар
jujo_si Публикувано: 5 май, 2017 Сподели Публикувано: 5 май, 2017 (редактирано) Излезна ми плащането, Погасяване с дебитна карта Visa Maestro на Прокредит няма такса. Има лимит 1200лв на ден (който може да се вдигне до 3000 май ако искам) Може би погасяване с всякакви кредитни карти освен такава на ПИБ ще има такса все едно си теглил кеш, а с дебитна би трябвало да няма такса. Редактирано 5 май, 2017 от jujo_si добавяне на още текст 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 5 май, 2017 Сподели Публикувано: 5 май, 2017 (редактирано) Да оставя тук още три минуса за дайнерс: кешбек програмата засича само левовете без стинките. Примерно при 1.99лв, зачита само 1 кинт. При общо, разликата става драстична прекалено дълго чакане от 45 дни за отблокиране/ възстановяване на сума. Обикновено отнема ден след подаване на декларация в банката доста некадърно направен Dispute form pdf формуляр. Повечето полета, които потребител трябва да попълни електронно, са заключени, а техните се редактират. Редактирано 5 май, 2017 от Hollywood 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 8 май, 2017 Сподели Публикувано: 8 май, 2017 (редактирано) На 2.05.2017 г. в 8:03, bibi каза: Наемането на кола през travel.diners.bg за моята дестинация и дати е по-скъпо, отколкото през сайта на Бъджет. дори няма плащане с динерс карта. Могат поне да напиша кои дилъри работят с картата им. Е , Sixt има опция за динерс, но не я приема. М/у другото, промоцията от -10% намаление важи за всички налични карти. Редактирано 8 май, 2017 от Hollywood Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега