Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 45 минути , boogy83 каза:

Аз да попитам, може да е говорено вече, ама 58 страници ме домързя да ги чета всички :)

Та: опитах да платя в mmt с Diners Club, но ми дава грешка. Тая карта ми е от месец и за първи път се опитах да плащам с нея. Преди малко пробвах да платя и билети в интернет за швейцарската железница, но и там ми дава грешка.

Има ли вероятност това да е защото нямам 3D Securecode? и на двете места после си платих с mastercard поиска ми 3D и нямаше проблем.

И още нещо...ако тва е проблема, как да си направя 3D на Dinersa? :)

Глупави въпроси, но все пак въпроси :D

Може да не четеш 58 страници, но едно търсене ще стесни обхвата

Ето тук например пише за ММТ

За шв. железници виж дали въобще поддържат Дайнърс

  • Харесвам 1
Публикувано:

Благодаря за пренасочването към мнението за ммт.

Да швейцарските железници приемат Diners, дава да си избереш логото, пишеш си данните на картата и отчита че е Diners, но пак дава грешка. Може би и там трябва да се пробва както в mmt.

Ще я мъча пак и ще споделя, ако открия някой тарикатък.

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Едно от често срещаните оплаквания от контактите със служителите на ПИБ е заради разликата в процедурата за предоставяне на допълнителните карти, когато са на друго име. Често заявяват "да дойде лицето с лична карта" и дори не искат да се обадят на специалистите по Дайнърс по вътрешната линия, които да им потвърдят, че за Дайнърс не е нужно.

Може ли потвърждение дали същата политика, че е достатъчен само титуляра на основната сметка, важи и за получаване на преиздадени допълнителни карти, както и за канселиране на такива?  Как да подхождаме ако все пак ни биват отказвани такива услуги в офис на ПИБ?

 

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
На 7/10/2017 в 14:34, cck каза:

Неприятното е, че никъде не се изписва таксата. На екраните стои 0 лв., а се вижда едва при преглед на завършилите транзакции или извлечението.

Вече и това са оправили от Diners - таксата се изписва коректно по време на плащане чрез PayFly (има разбивка и се посочват и двете суми - и дължимото към НАП, и таксата към ePay). Преди няколко дни плащах задължения към НАП - при дължима сума 142,58 лв, общата изтеглена сума е 144.29 лв или такса 1.71 лв. При cashbak 1%, Diners ми връщат 1.44 лв и остават 0.27 лв такса за плащането. Банков превод ми е 1.10 лв, ходене на място с гориво, синя зона и загуба на време - много повече! А както и Георги Матеев каза, натрупва се оборот за салоните, така че плащането на данъци през My Diners продължава да си заслужава и да е изгодно - поне за мен! 

Редактирано от chandni
  • Харесвам 3
Публикувано:

Здравейте,

благодарим за обратната информация. Ще се погрижим на колегите да бъде периодично напомняно за процеси свързани с карти Дайнръс клуб България.

Съгласно действащата в момента процедура и двете карти могат да се вземат от титуляра.

Поздрави,

Екипа на Дайнърс клуб България.

 

  • Харесвам 9
Публикувано:

За да използваме пълноценно новия раздел, пускам тази тема, в която да споделяме идеи, недостатъци, кусури и всякакви коментари от общ характер към Diners Club. Самият факт, че разделът съществува, показва сериозна заинтересованост от тяхна страна. Надявам се, че ще си бъдем взаимно полезни.

 

Моето предложение е свързано с my.diners.bg . Много ми липсва колона с наличност след транзакцията във всички видове справки, най-вече в "Транзакции" и "Авторизации". Стойността след "Разполагаема сума" на главния екран е много гьотерджийска и често хващам по няколко лева разлики спрямо очакваното от мен. Което пък ме кара да следя осчетоводените транзакции за таксуване различно от очакваното. Такова не намирам, но понякога не мога да си обясня стойността на тази "Разполагаема сума". Също не ми става ясно кога в нея се отразява напр. отстъпката от "Фантастико".

  • Харесвам 1
Публикувано:

мисля, че разполагаемата сума отразява изчисления кешбек /поне от Фантастико/, макар ние да го виждаме чак /и само/ в извлечението, горе-долу ми се разминава с моите сметки с такава сума, каквато са ми 10% от покупките там

 

но си прав, една такава колона би била много добро решение

Дани Магелани
Публикувано:

Въпреки, че получих обещание от представител на Дайнерс да се свържат с индийците от ММТ по повод отхвърляне на карти Дайнерс, вчера отново не мина картата ми. Отново Виза спечели една не малка сума.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Аз бих искал  в my.diners при проверката на достъп до ВИП салони да се вижда и тотал на осчетоводените транзакции през последните три месеца, не само една по една.

Публикувано:
1 hour ago, Ilian359 said:

 

Моето предложение е свързано с my.diners.bg . Много ми липсва колона с наличност след транзакцията във всички видове справки, най-вече в "Транзакции" и "Авторизации". Стойността след "Разполагаема сума" на главния екран е много гьотерджийска и често хващам по няколко лева разлики спрямо очакваното от мен. Което пък ме кара да следя осчетоводените транзакции за таксуване различно от очакваното. Такова не намирам, но понякога не мога да си обясня стойността на тази "Разполагаема сума". Също не ми става ясно кога в нея се отразява напр. отстъпката от "Фантастико".

Здравейте, благодарим за препоръките. Ще помислим за добавяне на такава колона в справка "Авторизация". Считаме, че там е най-важна, тъй като отразява моментроно състояние, а не когато е осчетоводена дадена транзакции след дни. 

Относно полето "Разполягаема наличност" вече търсим решение за точно представяне, независимо, че пазполягаемата наличност в системата е вярна, разминаването трябва да бъде коригирано. Планираме в най-скоро време променено.

Поздрави 

  • Харесвам 6
Публикувано:

А дали би могло и в имейлите, които се изпращат до крайния потребител при направена транзакция да бъде включено оставащото салдо от кредитния лимит? Зная, че в СМС-а към всяка транзакция го има, но в имейла не присъства.

  • Харесвам 3
Публикувано:
42 minutes ago, Dani Magelan said:

Въпреки, че получих обещание от представител на Дайнерс да се свържат с индийците от ММТ по повод отхвърляне на карти Дайнерс, вчера отново не мина картата ми. Отново Виза спечели една не малка сума.

Здравейте, за съжаление промяна на програмите на наши партньори отнема известно време, но се надяваме проблема да бъде разрешен. 

В тази връзка бихме искали да Ви информираме, че вече се работи за отсраняване на проблема с PayPal. След приключване на проекта карти Дайнърс ще могат да бъдат използвани в различни валути. 

Поздрави 

11 minutes ago, Боби said:

Аз бих искал  в my.diners при проверката на достъп до ВИП салони да се вижда и тотал на осчетоводените транзакции през последните три месеца, не само една по една.

Да, ще разгледаме подобна възможност. 

Поздрави. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 13 часа, cck каза:

А дали би могло и в имейлите, които се изпращат до крайния потребител при направена транзакция да бъде включено оставащото салдо от кредитния лимит? Зная, че в СМС-а към всяка транзакция го има, но в имейла не присъства.

Звучи резонно, особено за хората които не ползван SMS услугата. Благодарим за предложението.

Поздрави. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Едно предложение и от мен... Diners е любимата ми карта към момента и почти нямам забележки, но много ме дразни невъзможността да си сменя ПИН кода... При наличието на толкова много карти е изключително объркващо да се налага да помниш нищо неозначавщ код, който на всичко отгоре не ползваш ежедневно, просто защото картата не се приема на много ПОС терминали. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Като споменахте проблема с paypal се сетих за проблем  с подобрен сайт за разплащания - skrill.com.

Не мога да потвърдя картата Diners в акаунта си в този сайт, тъй като не виждам референцията, която е изпратена. Вместо нея виждам Wolrdpay и някакви цифри, които не са кода, който ми трябва.

Нямах такъв проблем с другите си карти. Дали може да се вижда цялата референция, изпратена от търговеца?

Публикувано:

Каква интересна тема :) В смисъл добра... Това означава, че Дайнърс директно отговаря явно.

 

Въпрос, моля:

 

Как стои въпроса с издаване на Дайнърс на българи, живеещи в чужбина? Защото тук такива привилегии на Дайнърс няма - има де, но са скъпи :) 

 

Поздрави.

 

 

 

 

 

Публикувано:

Може ли в my.diners да има възможност за предплащане на sms известия? Иначе трябва да хода до ПИБ и да внасям на каса пари за sms известия, а това отнема време.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Дали няма да е по-полезно вместо "обекти приемащи Diners" за България да се обобщи просто - ПОС терминалите на кои банки приемат Diners?

Или зависи наистина от обектите? 

Възможно ли е например ПОС на ПИБ в един обект да приема DIners, а ПОС на ПИБ в друг да не я приема?

Така човек просто като види на коя банка е терминала ще знае дали се приема Diners.

 

пс. моля модератор да изтрие или премести мнението, ако вече има конкретен отговор на този въпрос.

Публикувано:
преди 1 минута , cybersimo каза:

ПОС на ПИБ в един обект да приема DIners, а ПОС на ПИБ в друг да не я приема?

Да.

Публикувано:

Когато аз си взех POS терминал за сервиза, подписах два отделни договора - един с банката за карти VISA/MC/Борика и един с Diners Club за техните карти. Предполагам, че така е при клиентите на всички банки - всеки отделен търговец трябва да подпише с Дайнърс, за да може да ги приема. 

Преди половин година само Уникредит и СЖ Експресбанк нямаха възможност да приемат Дайнърс. Интересно ми е дали все още е така.

 

P.S.: за почти половин година нямам нито едно плащане с Дайнърс на моя терминал.

  • Харесвам 1
Публикувано:
2 hours ago, chandni said:

Едно предложение и от мен... Diners е любимата ми карта към момента и почти нямам забележки, но много ме дразни невъзможността да си сменя ПИН кода... При наличието на толкова много карти е изключително объркващо да се налага да помниш нищо неозначавщ код, който на всичко отгоре не ползваш ежедневно, просто защото картата не се приема на много ПОС терминали. 

Здравейте. Към момента не искаме да променяме условията за промяна на ПИН кода, тъй като в момента сме в процес на разработваме на нещо ново, което надяваме се скоро ще представим първо на Вас. 

Поздрави. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
1 hour ago, Yavor said:

Може ли в my.diners да има възможност за предплащане на sms известия? Иначе трябва да хода до ПИБ и да внасям на каса пари за sms известия, а това отнема време.

Здравейте, ще проучим с колегите възможността да се интегрира в платформата или да става през банкирането на колегите. Към момента услугата се предлага и управлява от ПИБ. 

За момента бихме Ви препоръчали в случай че използвате електронната си поща през мобилен телефон да я настроите за моментални нотификации. Също така и да посочите видя на уведомления по email в my.diners.bg. Услугата е безплатна и при правилни настройки ще бъдете уведомен почти едновременно със самата транзакция. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
3 hours ago, Diners club said:

В тази връзка бихме искали да Ви информираме, че вече се работи за отсраняване на проблема с PayPal. След приключване на проекта карти Дайнърс ще могат да бъдат използвани в различни валути. 

Това като го прочетох първия път, си помислих, че сънувам... Успех!

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.