Diners Club Bulgaria Публикувано: 28 юли, 2017 Публикувано: 28 юли, 2017 2 hours ago, Stryper said: Като споменахте проблема с paypal се сетих за проблем с подобрен сайт за разплащания - skrill.com. Не мога да потвърдя картата Diners в акаунта си в този сайт, тъй като не виждам референцията, която е изпратена. Вместо нея виждам Wolrdpay и някакви цифри, които не са кода, който ми трябва. Нямах такъв проблем с другите си карти. Дали може да се вижда цялата референция, изпратена от търговеца? Здравейте, ще трябва да проучим допълнително този сайт. Към момента не сме запознати с такъв проблем. Може ли да ни съдействате, какво точно не се получава?
Diners Club Bulgaria Публикувано: 28 юли, 2017 Публикувано: 28 юли, 2017 2 hours ago, Rainy said: Каква интересна тема В смисъл добра... Това означава, че Дайнърс директно отговаря явно. Въпрос, моля: Как стои въпроса с издаване на Дайнърс на българи, живеещи в чужбина? Защото тук такива привилегии на Дайнърс няма - има де, но са скъпи Поздрави. Имаме различни варианти за издаване на карта, като имаме и доста клиенти, българи живеещи в чужбина. Може да се обадите директно на обявените в сайта ни телефони на колеги от картоиздаване и да объсдите подходящ вариант. Поздрави
cybersimo Публикувано: 28 юли, 2017 Публикувано: 28 юли, 2017 Аз реших, че е въпрос на банка, тъй като на няколко места на Райфайзен терминал не минава, включително и в Била. Нито с чип, нито на лента.
Stryper Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 (редактирано) 12 hours ago, Diners club said: Здравейте, ще трябва да проучим допълнително този сайт. Към момента не сме запознати с такъв проблем. Може ли да ни съдействате, какво точно не се получава? За да се верифицира картата в сайта, при плащане се изпраща 4 цифрен код. В онлайн банкирането ми е Райфайзенбанк този код се получи веднага. При Diners излиза: WORLDPAY MERCHANT ACCOUNTING BUNNIK 39814 AL 000528. Но същия текст го има за всички плащания към skrill.com Т.е. аз не виждам референцията, изпратена от сайта, а някакво общо име на търговеца, чрез който се плаща. Редактирано 29 юли, 2017 от Stryper
Yavor Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 12 hours ago, Diners club said: Здравейте, ще проучим с колегите възможността да се интегрира в платформата или да става през банкирането на колегите. Към момента услугата се предлага и управлява от ПИБ. За момента бихме Ви препоръчали в случай че използвате електронната си поща през мобилен телефон да я настроите за моментални нотификации. Също така и да посочите видя на уведомления по email в my.diners.bg. Услугата е безплатна и при правилни настройки ще бъдете уведомен почти едновременно със самата транзакция. Здравейте - удобен вариант би било да интегрирате във Вашата платформа за улеснение на Ваши клиенти, които не ползват банкирането на ПИБ. Още една опция би било в my.diners да има линк за плащане на sms известия, който линк да препраща към портал на ПИБ, където може да се заплати черз кредитна или дебитна карта. За удобвство - плащане с карта Diners . 1
boogy83 Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 Ще пиша и аз в тая тема, тъй като ако бъде преместена въпроса ми пак ще е на правилното място Та днес и аз "барабар Петко с мъжете" реших, че щом има кешбек във Фантастико, що да не си пазарувам там вече с Diners. Хем ми е на еднакво разстояние от другите супермаркети, хем е голям и предлага всичко което искам. Напазарувах си, обаче жената на касата като й дадох картата или не знаеше или има няква тънкост която и двамата не знаем, но не успях да си платя. Жената опита на двата апарата за карти (не знам как се казват, ПОС-терминали ли?) и с магнитната лента и с чипа но картата беше отхвърлена. (Минути преди това си платих на бензиностанция и нямаше проблем, а картата ми е с достатъчен лимит, така че лимита не е бил проблема). Някакви идеи и съвети?
Diners Club Bulgaria Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 1 hour ago, boogy83 said: Ще пиша и аз в тая тема, тъй като ако бъде преместена въпроса ми пак ще е на правилното място Та днес и аз "барабар Петко с мъжете" реших, че щом има кешбек във Фантастико, що да не си пазарувам там вече с Diners. Хем ми е на еднакво разстояние от другите супермаркети, хем е голям и предлага всичко което искам. Напазарувах си, обаче жената на касата като й дадох картата или не знаеше или има няква тънкост която и двамата не знаем, но не успях да си платя. Жената опита на двата апарата за карти (не знам как се казват, ПОС-терминали ли?) и с магнитната лента и с чипа но картата беше отхвърлена. (Минути преди това си платих на бензиностанция и нямаше проблем, а картата ми е с достатъчен лимит, така че лимита не е бил проблема). Някакви идеи и съвети? Здравейте, може ли да ни изпратите информация на лично съобщение или по телефона след понеделник за да проверим причината. Към момента би трябвало да работят всички терминали в магазини Фантастико. Поздрави 1
Alexander Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 При ползване на картата в Метро трябваше да се минава през магнитната лента или през чипа? Помня, че имаше нещо специфично, но не го намирам сега.
Diners Club Bulgaria Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 15 minutes ago, Alexander said: При ползване на картата в Метро трябваше да се минава през магнитната лента или през чипа? Помня, че имаше нещо специфично, но не го намирам сега. Към момента в повече от 90% от обектите, които наближават 30 хиляди терминала в България, трябва да използвате чипа. За сега със сигурност магнитната лента трабва да се използва в магазини Билла, но скоро ще бъда коригирано. В Метро картата работи с чип на терминал на Банка ДСК. Поздрави 3
ECC Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 ПОС терминалите на Diners са отделни.На OMV има по един на всяка бензиностанция.Обикновено като покажа картата започват проби на всички терминали,макар и да им казвам,че трябва да търсят точно този.В IKEA бях почти сигуре,че няма да стане.Пробваха на един и не мина,после на терминал на ДСК и мина.
Mary Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 преди 2 часа, boogy83 каза: Някакви идеи и съвети? В "нашето" Фантастико минава на магнитната лента на Пощенска, но се е случвало да не мине и там. Имам усещането, че е до уменията на служителя понякога. Това е инфо отпреди две седмици.
Diners Club Bulgaria Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 4 minutes ago, Mary said: В "нашето" Фантастико минава на магнитната лента на Пощенска, но се е случвало да не мине и там. Имам усещането, че е до уменията на служителя понякога. Това е инфо отпреди две седмици. Всички терминали на Пощенска банка във Фантастико са настроени да приемат картата с чип. Ако при следващото Ви използване има проблем и отново работи само с магнитна лента моля да ни уведомите за да направим проверка. 1
Duke Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 Често поръчвам онлайн от Domino's Pizza. С удоволствие преди време установих, че като платежно средство започнаха да приемат Diners карти. С огромно неудоволствие днес констатирах, че Domino's Pizza са сменили формата за онлайн разплащане и системата не разпознава Diners карти. Възможно ли е да става дума за временен проблем или сте прекратили договорните отношения с този търговец?
Diners Club Bulgaria Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 14 minutes ago, Duke said: Често поръчвам онлайн от Domino's Pizza. С удоволствие преди време установих, че като платежно средство започнаха да приемат Diners карти. С огромно неудоволствие днес констатирах, че Domino's Pizza са сменили формата за онлайн разплащане и системата не разпознава Diners карти. Възможно ли е да става дума за временен проблем или сте прекратили договорните отношения с този търговец? Здравейте, причината е смятана на доставчика на платежни услуги който ползват. Вече сме предприели разговори за добавяне на картата към пладформата OneTouch, нова услуга на Еpay. Надяваме се скоро да имаме резултат, както и услугата да набере популярност. Поздрави 1
Duke Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 преди 2 минути , Diners club каза: Здравейте, причината е смятана на доставчика на платежни услуги който ползват. Вече сме предприели разговори за добавяне на картата към пладформата OneTouch, нова услуга на Еpay. Надяваме се скоро да имаме резултат, както и услугата да набере популярност. Поздрави Благодаря за разяснението. Аз видях, че става дума за ePay.bg, но въпреки моята регистрация в тази платформа, нямаше вариант да извърша плащането през моя профил, каквито опции съществуват при други търговци работещи с ePay...
Diners Club Bulgaria Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 4 minutes ago, Duke said: Благодаря за разяснението. Аз видях, че става дума за ePay.bg, но въпреки моята регистрация в тази платформа, нямаше вариант да извърша плащането през моя профил, каквито опции съществуват при други търговци работещи с ePay... Да, това е сравнителна нова, удобна услуга предоставяна от колегите. Ще Ви информираме тук, когато приключим интегрирането ня карта Дайнърс клуб. 1
boogy83 Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 преди 3 часа, Diners club каза: Здравейте, може ли да ни изпратите информация на лично съобщение или по телефона след понеделник за да проверим причината. Към момента би трябвало да работят всички терминали в магазини Фантастико. Поздрави Здравейте, ами не знам каква точно информация Ви е нужна. Става дума за магазина Фантастико в Дружба 2. Касиерката пробва на ПОС терминала на пощенска, скед като на другия не стана. После попита колега, който също й каза, че трябва да пробва на този на пощенска банка и след още една проба, като не се получи вдигна рамена и аз платих с друга карта.
Ilian359 Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 Съпругата ми има карта First Lady. В каталога за отстъпки фигурират всички магазини на Benetton. Днес в магазина в Paradise Center са отказали да дадат отстъпката, защото според тях тя важала само за ненамалени артикули. Това редно ли е?
cybersimo Публикувано: 29 юли, 2017 Публикувано: 29 юли, 2017 4 hours ago, Diners club said: Към момента в повече от 90% от обектите, които наближават 30 хиляди терминала в България, трябва да използвате чипа. За сега със сигурност магнитната лента трабва да се използва в магазини Билла, но скоро ще бъда коригирано. В Метро картата работи с чип на терминал на Банка ДСК. Поздрави Ако може, бих помолил да проверите и Била във Враца. Пробвал съм многократно на магнитната лента и не минава. Терминалите мисля, че са на Райфайзен. 1
boogy83 Публикувано: 31 юли, 2017 Публикувано: 31 юли, 2017 На 7/29/2017 в 19:08, Mary каза: В "нашето" Фантастико минава на магнитната лента на Пощенска, но се е случвало да не мине и там. Имам усещането, че е до уменията на служителя понякога. Това е инфо отпреди две седмици. Явно наистина е до уменията на касиерите. Днес бях в същото Фантастико и със същата карта нямаше никакъв проблем. Касиерката я избрах при влизане, защото видно беше пъргава и явно опитна Много благодаря за съпорта от Diners. Още в събота след като писах тук, влезнаха в контакт с мен на лични и ми обещаха за днес да бъде проверен случая. Днес любезна дама от Diners ми се обади и поиска да научи всичко относно създалото се неудобство при плащането. Каза ми, че са проверили, но не са отчели да е налице проба за плащане с моята карта. Дадоха ми съвети да искам да прекарват картата на терминал на Пощенска банка и ми отговориха на още куп други въпроси които имах. Ще ме разглезят тия хора 6
Георги Публикувано: 31 юли, 2017 Публикувано: 31 юли, 2017 Аз се чудя какви толкова умения се изискват от касиерите, има ли нещо специфично в чипа и лентата на Дайнърс, което може да е препъни камък? Питам, че като се случи на някой друг, може директно да инструктира касиера как да действа
Яничка Публикувано: 31 юли, 2017 Публикувано: 31 юли, 2017 От мен адмирации към Дайнерс за специалното внимание към магеланци. И за мен това е картата, която ползвам най-често. Четох някъде, че се очаква в близко бъдеще картата да почне да минава на ПОС терминали на Уникредит, които преобладават в търговските обекти. Ако е вярно, дали се знае от кога може да се очаква да стане това? 3
bobole4e Публикувано: 31 юли, 2017 Публикувано: 31 юли, 2017 И аз го чакам тоя момент , че в Кауфланд всичките пос терминали са на Уникредит. В Еконта, който ми е най-удобен също, въпреки че четох, че специално в Еконт можело да се плаща с Дайнърс, в този определено не може.
chandni Публикувано: 31 юли, 2017 Публикувано: 31 юли, 2017 преди 17 минути , bobole4e каза: И аз го чакам тоя момент , че в Кауфланд всичките пос терминали са на Уникредит. В Еконта, който ми е най-удобен също, въпреки че четох, че специално в Еконт можело да се плаща с Дайнърс, в този определено не може. Във всички офиси на Еконт терминалите са на Уникредит. За да платиш с Diners, трябва да го направиш през сайта на виртуалния ПОС на Борика. Тази вечер опитах да платя с картата си в магазин Jysk на ПОС на Раайфайзен, но без успех. На чипа даде неразпозната карта, а на магнитната лента - непозволена транзакция. 1
Георги Матеев Публикувано: 31 юли, 2017 Публикувано: 31 юли, 2017 Уникредит не стига, че са една от най-задръстените български банки (подписвам се под това твърдение), ами и техните пос-терминали са най-разпространени. Надявам се Дайнърс да ги преборят за договор в обозримо бъдеще, макар че надали ще им е лесно. 7
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега