Ilian359 Публикувано: 31 юли, 2017 Публикувано: 31 юли, 2017 А мен ме боли за LIDL (те са към SGEB), защото това е единствената голяма бакалия в нашия квартал и там пазарувам най-често. 3
П.Кръстев Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 На 7/29/2017 в 23:18, Ilian359 каза: Съпругата ми има карта First Lady. В каталога за отстъпки фигурират всички магазини на Benetton. Днес в магазина в Paradise Center са отказали да дадат отстъпката, защото според тях тя важала само за ненамалени артикули. Това редно ли е? Аз където съм имал карта за отстъпка, винаги излизат с това изявление - "Важи само за ненамалени стоки" 2
Ilian359 Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 В магазина на Triumph в Сердика дават допълнителна отстъпка на намалени стоки. Но персоналът в Benetton като цяло е много прост и нагъл. Малко встрани от темата, преди години колеги бяха подарили на жена ми ваучер за Benetton на стойност 50 лева. Тя си хареса един пуловер за 49.85 и отказаха да й го продадат, защото стойността на покупката задължително трябвлоа да бъде над стойността на ваучера. Така се сдобихме по принуда с най-евтиния артикул - бебешки ръкавички, които след няколко години ни влязоха в употреба Ще изчакам становището на Diners Club за условията на партньорските отстъпки - дали важат за промоционални стоки и дали става въпрос за своеволие на персонала в цитираната от мен случка. 1
П.Кръстев Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 преди 3 минути , Ilian359 каза: В магазина на Triumph в Сердика дават допълнителна отстъпка на намалени стоки. Но персоналът в Benetton като цяло е много прост и нагъл. Малко встрани от темата, преди години колеги бяха подарили на жена ми ваучер за Benetton на стойност 50 лева. Тя си хареса един пуловер за 49.85 и отказаха да й го продадат, защото стойността на покупката задължително трябвлоа да бъде над стойността на ваучера. Така се сдобихме по принуда с най-евтиния артикул - бебешки ръкавички, които след няколко години ни влязоха в употреба Ще изчакам становището на Diners Club за условията на партньорските отстъпки - дали важат за промоционални стоки и дали става въпрос за своеволие на персонала в цитираната от мен случка. E това вече е безумно.... аз щях да ескалирам нещата поне към управител, а ако е нужно и по-нагоре. П.С. Извинявам се за оффтопика.
Diners Club Bulgaria Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 On 7/29/2017 at 11:18 PM, Ilian359 said: Съпругата ми има карта First Lady. В каталога за отстъпки фигурират всички магазини на Benetton. Днес в магазина в Paradise Center са отказали да дадат отстъпката, защото според тях тя важала само за ненамалени артикули. Това редно ли е? Здравейте, в магазина са отговорили коректно на дамата, тъй като отстъпката важи за всички стоки, заплатени с кредитна карта Diners club First lady, освен в случаите, когато стоката е в промоция или намаление. Поздрави, екипа на Дайнърс клуб
bobole4e Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 Нещо не мога да се ориентирам -мога ли да заявя допълнителна карта онлайн или само в офис на ПИБ става? Ако попълня онлайн формуляра и в коментар напиша че искам тази карта да е допълнителна към еди коя си карта дали ще се разберем? Опитвам се всякак да избегна сблъсъка със служители на ПИБ, където дори внасянето на пари за услугата смс известяване към Дайнърс отнема между 40 минути и час.
Alexander Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 На 29/3/2017 в 9:26, Branko каза: Искам да извадя към основната, допълнителни карти за децата.От Дайнерс казаха,че за непълнолетни не вадят.Някой запознат ли е с това? Аз също бих се зарадвал да каже някой какво става с децата, след като не може да имат карта. Въобще може ли да влизат с родителите и как се таксуват?
Ilian359 Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 Благодаря! А как може да се разбере в кои магазини отстъпката важи за всички артикули и в кои не?
margarettod Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 Здравейте! Планирам да ползвам пакетна оферта (карта за 10 процедури) в салони Венера, за да се възползвам от по-ниската крайна цена спрямо индивидуалните процедури. В тази връзка ще получа ли допълнително намаление от 5 % при плащане с розов Дайнърс?
kali Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 Къде могат да се видят обектите, в които може да се ползва отстъпка? На сайта на Дайнърс намирам само списък със седем магазина в София и един ресторант в Созопол.
Ilian359 Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 Става въпрос за розовите карти: http://firstlady.diners.bg/ 1
margarettod Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 (редактирано) преди 35 минути , kali каза: Къде могат да се видят обектите, в които може да се ползва отстъпка Обектите са достъпни през връзката First lady каталог (най-горе на основната страница след раздел FAQ и преди Facebook) или през КАТАЛОГ (долу на основната страница между раздели Правна информация и Мобилно приложение). Дублирала съм мнението на ilian359 Редактирано 1 август, 2017 от margarettod 1
AlexandraKo Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 Ауу, пропуснала съм да се похваля. Отново си извадих Дайнърс, по-скоро два броя - на мен и на половинЪТ. Точно за 5 дни е цялата процедура - отидохме в офис на ПИБ, попълнихмме и подписахме там, каквото се полага. На другия ден се обадиха, че сме одобрени. Аз имах претенция за по- малък лимит, че ми бяха турили голям. Веднага с разбрахме, точно за 5 работни дни картите бяха готови. 2
AlexandraKo Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 (редактирано) Дали ми е за тук въпросът - кога става регистрацията в My Diners? Може би, след първото месечно извлечение? Че ми иска някакъв код, който, вероятно ще го има там. И как се прави заявка за SMS известяване? Че в този офис на ПИБ , дето си взехме картите, служителката твърди, че нямало такава услуга за картите Diners= Редактирано 1 август, 2017 от AlexandraKo
kali Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 Регистрацията в My Diners, поне преди две години, беше задължително да се направи в офис на ПИБ. Заявката - също в офис, служителката определено те е излъгала, аз нямам сметки или нещо друго в ПИБ, а имам SMS известяване, помня, че платих на каса тогава.
boogy83 Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 преди 10 минути , AlexandraKo каза: Дали ми е за тук въпросът - кога става регистрацията в My Diners? Може би, след първото месечно извлечение? Че ми иска някакъв код, който, вероятно ще го има там. И как се прави заявка за SMS известяване? Че в този офис на ПИБ , дето си взехме картите, служителката твърди, че нямало такава услуга за картите Diners= Информация от миналата седмица, че се сблъсках с тези въпроси Обадих се на телефона на Diners и от там ми издиктуваха клиентския номер и си направих регистрацията, но след като я направиш ти дава един четицифрен код и с него и лична карта трябва да отидеш в офис на ПИБ за да ти отключат акаунта. 1
Diners Club Bulgaria Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 15 minutes ago, AlexandraKo said: Дали ми е за тук въпросът - кога става регистрацията в My Diners? Може би, след първото месечно извлечение? Че ми иска някакъв код, който, вероятно ще го има там. И как се прави заявка за SMS известяване? Че в този офис на ПИБ , дето си взехме картите, служителката твърди, че нямало такава услуга за картите Diners= Здравейте, регистрацията може да направите по всяко време, необходим Ви е клиентския номер, който можете да видите при първото си извлечение или да позвъните в Дайнърс клуб, а след като направите регистрацията вече ще е необходимо да постеите офис на ПИБ, където да Ви идентифицират и потвърдят регистрацията - тоест да я направят активна. SMS известяването се прави в офис на ПИБ. Поздрави, екипът на Дайнърс клуб 3
AlexandraKo Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 (редактирано) преди 58 минути , Diners club каза: Здравейте, регистрацията може да направите по всяко време, необходим Ви е клиентския номер, който можете да видите при първото си извлечение или да позвъните в Дайнърс клуб, а след като направите регистрацията вече ще е необходимо да постеите офис на ПИБ, където да Ви идентифицират и потвърдят регистрацията - тоест да я направят активна. SMS известяването се прави в офис на ПИБ. Поздрави, екипът на Дайнърс клуб Много Ви благодаря. Опитах се да направя и двете неща в офиса на ПИБ при получаванто на картата, но не успях. Може би, защото беше ден събота и нямаше кого да питат по телефона наличните в клона служителки. А за SMS известяването бяха категорични, че няма такова, пак след разговор по телефона с още някого. Говоря за офиса на ПИБ на " Княз Батенберг" в Пловдив. Редактирано 1 август, 2017 от AlexandraKo
Mary Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 преди 23 минути , AlexandraKo каза: А за SMS известяването бяха категорични, че няма такова, пак след разговор по телефона с още някого. Има. Предлага се и за клиенти на банката, и за такива, които имат само Дайнърс там. Лично е проверено. 2
AlexandraKo Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 преди 7 минути , Mary каза: Има. Предлага се и за клиенти на банката, и за такива, които имат само Дайнърс там. Лично е проверено. Аз, понеже знаех оттук, настоявах. Тия дни ще се пробвам пак, но в работен ден. 2
Diners Club Bulgaria Публикувано: 1 август, 2017 Публикувано: 1 август, 2017 5 hours ago, margarettod said: Здравейте! Планирам да ползвам пакетна оферта (карта за 10 процедури) в салони Венера, за да се възползвам от по-ниската крайна цена спрямо индивидуалните процедури. В тази връзка ще получа ли допълнително намаление от 5 % при плащане с розов Дайнърс? Здравейте, ако закупеният продукт не е промоционален не би трябвало да има пречка при заплащане с карта Diners club First Lady да получите 5% отстъпка. Можете да се обърнете директно и към салона, за който е предназначен ваучера за повече допълнения. поздрави, екипа на Дайнърс клуб 1
Гост 45#2 Публикувано: 2 август, 2017 Публикувано: 2 август, 2017 Здравейте, През м. май тази година направих поръчка от онлайн магазин, който до момента не е направил доставка на поръчаните неща. Плащането направих онлайн с Diners карта. Онлайн търговецът е очевидно крадец - в интернет се натъкнах на оплаквания от доста хора за същата случка - поръчка, плащане и недоставена стока. Посъветваха ме да се обърна към издателя на кредитната карта, затова пиша на вас чрез magelanci, за да съм в помощ и на други потърпевши от подобни схеми. Моля за съвет по какъв начин да започна прецедура за искане за анулиране на плащането и възстановяване на сумата по моята карта. Благодаря, Боби
Diners Club Bulgaria Публикувано: 3 август, 2017 Публикувано: 3 август, 2017 Здрвейте, неоходимо е да попълните формуляр за оспорване на трансакцията в офис на ПИБ, който колегите ще изпратят към нас, поздрави, Дайнърс клуб 2
Topfly Публикувано: 3 август, 2017 Публикувано: 3 август, 2017 (редактирано) преди 15 часа, Боби каза: Здравейте, През м. май тази година направих поръчка от онлайн магазин, който до момента не е направил доставка на поръчаните неща. Плащането направих онлайн с Diners карта. Онлайн търговецът е очевидно крадец - в интернет се натъкнах на оплаквания от доста хора за същата случка - поръчка, плащане и недоставена стока. Посъветваха ме да се обърна към издателя на кредитната карта, затова пиша на вас чрез magelanci, за да съм в помощ и на други потърпевши от подобни схеми. Моля за съвет по какъв начин да започна прецедура за искане за анулиране на плащането и възстановяване на сумата по моята карта. Благодаря, Боби По принцип с всички дебитни и кредитни карти може да се оспори транзакцията и загубата се поема от банката издател на картата. Това се прави с цел да има доверие в плащания с карта. Парите могат да се получат обратно не само при измама, но и при нормален пазарен фалит на доставчика на услугата. От такава гледна точка е много препоръчително самолетните билети да се купуват с дебитна или кредитна карта, а не през агенция, с кеш или с превод към авиокомпанията. Редактирано 3 август, 2017 от Topfly 2
boogy83 Публикувано: 3 август, 2017 Публикувано: 3 август, 2017 Аз отново да се оплача....след като преди дни си платих успешно, днес отново картата ми не мина във същото Фантастико?! Този път със сигурност знам, че ползваха правилния терминал на Пощенска банка, защото видях надписа на него. Даде, че картата не е разпозната. Дойде дори една от по-опитните касиерки и тя пробва и ми заявиха, че щом картата е непозната няма какво да направят.... Тва хубаво, ама мен не ме устройва такъв отговор. Някъде нещо по веригата куца и не е лошо да се съберат хората по веригата (Фантастико, Пощенска, Diners) и да си уточнят къде в системата е проблема, защото явно не е в мен и моята карта. Макар, че съм навит да дойда и да предоставя картата, за да се провери какъв е проблема. Искам да си плащам с тая карта и да пазарувам в тоя магазин, ама ако така един път минава, един път не минава ще ми дотегне в даден момент и ще спра да го правя. То ми става и неудобно да се разправям и да ме чака опашка от нервни хора 4
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега