Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
6 hours ago, Георги said:

Ако има доброволец да се занимава, може да се осигури. Но иначе мисля, че ще е доста работа да се организира тази информация. Пък и очевидно нещата са плаващи - на някои места веднъж минава картата, веднъж не...

 

Може да се направи резюме по ПОС терминал на банки, без да се споменават обектите - например на този ПОС би трябвало да става с чип, на този на лента и т.н. Аз обаче я нямам информация, ако Diners искат да я споделят, ще го оформим. 

Здравейте, за съжаление е почти невъзможно съм момента да се направи подобен списък, тъй като нови обекти се отварят постоянно. Странно обаче за нас е защо има проблеми с използването на чипа, като от информацията която получаваме от банки партньори е, че чип приложението е заредено, като към моменята само в Била със сигурност минава само на магнитна лента. 

Може би трябва да проверяваме всеки отделен случай когато  чипа не е сработил. Очакваме Вашето съдействие за подобни случаи.

Моля ползвайте първо чипа и ако не стане, чак тогава магнитната лента. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Георги каза:

Аз съм само страничен наблюдател, @chandni, можеш ли да го измислиш така че да е достатъчно рентабилно и да няма много условности? Че аз като чета темата, май ще трябва да следим и коя касиерка, на коя каса, кога е на смяна в еди кое си Фантастико :)

На мен идеята ми е когато някой пише в темата за успешно плащане, това да се записва в първото мнение - по подобие на салоните. Пример:

 

Цитат

Успешно плащане с Diners в магазин Метро на терминала на ДСК през чипа.

В първото мнение се записва:

 

1. Метро/ДСК/Чип, като това може да бъде и хиперлинк към мнението.

 

Ясно е, че ако касиерката е неграмотна, пак може да не мине транзакцията. Идеята е да има списък с места, където картата Е минавала и хората да знаят и да настояват ако трябва и за смяна на касиерката ако им кажат, че не става... По-назад (или в друга тема) съм писала за моя опит с плащане в Била, в която съм плащала и касиерката ми казва, че не се поддържа картата. След като я уверих, че картата минава и я накарах да пробва, успя.

  • Харесвам 4
Публикувано:
1 minute ago, chandni said:

На мен идеята ми е когато някой пише в темата за успешно плащане, това да се записва в първото мнение - по подобие на салоните. Пример:

 

В първото мнение се записва:

 

1. Метро/ДСК/Чип, като това може да бъде и хиперлинк към мнението.

 

Ясно е, че ако касиерката е неграмотна, пак може да не мине транзакцията. Идеята е да има списък с места, където картата Е минавала и хората да знаят и да настояват ако трябва и за смяна на касиерката ако им кажат, че не става... По-назад (или в друга тема) съм писала за моя опит с плащане в Била, в която съм плащала и касиерката ми казва, че не се поддържа картата. След като я уверих, че картата минава и я накарах да пробва, успя.

Здравейте. Нека ние да помислим за някакъв списък, поне с по-големи обекти. Ще опитаме да го направим във ексел еднократно, като периодично да актуализиране до отварянето на всички обекти на банките с които имаме сключен договор. 

  • Харесвам 6
Публикувано:
14 minutes ago, chandni said:

По-назад (или в друга тема) съм писала за моя опит с плащане в Била, в която съм плащала и касиерката ми казва, че не се поддържа картата. След като я уверих, че картата минава и я накарах да пробва, успя.

Значи все пак да настоявам в Била във Враца да опитват? До сега са опитвали поне 2-3 различни касиерки в различни дни и НЕ СТАВА.

  • Харесвам 1
Публикувано:
4 minutes ago, cybersimo said:

Значи все пак да настоявам в Била във Враца да опитват? До сега са опитвали поне 2-3 различни касиерки в различни дни и НЕ СТАВА.

 

4 minutes ago, cybersimo said:

Значи все пак да настоявам в Била във Враца да опитват? До сега са опитвали поне 2-3 различни касиерки в различни дни и НЕ СТАВА.

Здравейте, ще попитаме колегите конкретно, но виждаме, че има транзакции в Била Враца. На терминал на Райфайзен с магнитна лента. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

По мои впечатления в почти всички малки търговски обекти, които не се обслужват от Unicredit,  Diners Club се приема. За съжаление Unicredit е най-популярната банка сред малкия бизнес и терминалите им са страшно много. 

Също така не ми се е случвало картата да не мине на POS на Allianz Bank - явно търговците им са по-предразполагащи :)

Що се отнася до списък - май по-лесно е да се изброят изключенията сред големите търговци. 

Публикувано:
На ‎28‎.‎7‎.‎2017‎ г. в 19:41, cck каза:

А дали би могло и в имейлите, които се изпращат до крайния потребител при направена транзакция да бъде включено оставащото салдо от кредитния лимит? Зная, че в СМС-а към всяка транзакция го има, но в имейла не присъства.

Вече и в имейлите се получава информация за наличния лимит по сметката, за което благодаря :) 

  • Харесвам 3
Публикувано:

     Здравейте магеланци

За да платя мобилен телефон през my diners, освен номера се иска и код на фактурата. Аз виждам само номер ,не код. Плащането не се получава.Къде бъркам ?

Благодаря Ви

Публикувано:
51 minutes ago, desislavna said:

Вече и в имейлите се получава информация за наличния лимит по сметката, за което благодаря :) 

Да, добавено е. Работим и по останалите препоръки.

поздрави 

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 8 минути , rayden каза:

     Здравейте магеланци

За да платя мобилен телефон през my diners, освен номера се иска и код на фактурата. Аз виждам само номер ,не код. Плащането не се получава.Къде бъркам ?

Благодаря Ви

Кода се получава и с безплатен sms - за Мтел е на номер 1590.

За останалите оператори не знам номерата, но ги има в системата.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 минути , Mary каза:

Кода се получава и с безплатен sms - за Мтел е на номер 1590.

За останалите оператори не знам номерата, но ги има в системата.

Благодаря  Mary

Публикувано:
На 7.08.2017 г. в 11:00, Георги каза:

 Пък и очевидно нещата са плаващи - на някои места веднъж минава картата, веднъж не...

 

Това предполагам, че визира и моя проблем в конкретен магазин на Фантастико.

Току що от Diners ми писаха на лично съобщение:

Здравейте отново. След направента проверка от страна на колегите се останали, че два от терминалите са имали проблем, който вече е отстранен. Съжаляваме за причиненото неудобство. 

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 17 минути , Яничка каза:

Медицинската застраховка при пътуване активира ли се при резервация на нощувки през Airbnb?

Активира се от използването на Дайнерс при плащане на нощувки или билети за чужбина, както и от всяко плащане извън страната.

  • Харесвам 1
Публикувано:
23 minutes ago, Dani Magelan said:

Активира се от използването на Дайнерс при плащане на нощувки или билети за чужбина, както и от всяко плащане извън страната.

Здравейте,

застраховката при пътуване в чужбина се активира при направата на разход, в страната в която сте - независимо дали сте направили резервация за хотел или рент-а-кар, или покупка в пребиваващата страна,

 

 

поздрави,

Дайнърс клуб!

  • Харесвам 4
Публикувано:

Ако пътуването включва няколко държави, необходимо ли е да се прави разход във всяка една, за да е валидна застраховката за всяка държава, или е достатъчно само в първоначалната?

Публикувано: (редактирано)
Цитат
. Застрахователното покритие се активира със закупуване на туристически пакет или част от него /билет
за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар/ или други услуги, свързана с пътуването или осъществяването на поне една трансакция чрез
кредитната карта в чужбина през срока на пътуването.

http://diners.bg/uploads/Documents/Certificate_travel_insurance.pdf

 

 

 

преди 23 минути , Diners club каза:

в страната в която сте

Включително България.

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 1
Публикувано:

Благодаря на всички. Знам как се активира застраховката. Питах конкретно за Airbnb, защото за първи път правих резервация там и не знам дали е на същия принцип като другите резервационни системи...

Публикувано:
5 minutes ago, macf1an said:

http://diners.bg/uploads/Documents/Certificate_travel_insurance.pdf

 

 

 

Включително България.

Здравейте,

застраховката е за "пътуване в чужбина" -  „Застраховка Помощ при пътуване и Злополука на притежателите на кредитни карти”.

 

поздрави,

Дайнърс клуб

Публикувано:

От коментара ви не става достатъчно ясно, че покупката може да е в България, стига да е свързана с "пътуване в чужбина", затова и съм обърнал внимание на цитата от полицата, който го уточнява по-коректно.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Здравейте,

ако пътуването включва повече от една държава трябва да се направят разходи във всяка една страна,

 

поздрави,

Дайнърс клуб.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 минута , Diners club каза:

трябва да се направят разходи във всяка една страна

Също оборено от цитата от полицата! Моля да си проверите информацията.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Опитвам се да купя билети за концерт от Ивентим, но няма опция за плащане с дайнерс. Видях , че билети могат да се купят и от книжарница Ориндж на Графа. Някой успявал ли е така или да не се разкарвам до там. Или пък има друг вараиант? На тикетпро, веднъж купих с дайнерс за концерта на Щурците, но примерно за Дейвид Гарет, билети се продават само от Ивентим.

Публикувано:

OMV продават билети на Ивентим, купувала съм от тях, но не съм плащала с Diners. Но по принцип Diners-а минава при тях, така че би трябвало да стане. От Ориндж и Офис 1 също съм купувала билети на Ивентим, но пак с друга карта.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Здравейте,

Ивентим вече не е търговец на Дайнърс клуб, като можете да си закупите билети с кредитната си карта Дайнърс клуб в някой търговски обект от разпространителната мрежа на Ивентим, а ОМВ е един от тях,

 

поздрави, Дайнърс клуб

  • Харесвам 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.