Diners Club Bulgaria Публикувано: 20 август, 2017 Публикувано: 20 август, 2017 преди 1 час, Diners club каза: Уважаеми клиенти, в момента има комуникационен проблем с връзката по който работим и се насяваме да отстраним възможно най-скоро. Съжаляваме за причиненото неудобство. Връзката е възстановена и транзакцшште са успешни. Възможно е временно връзката да е натоварена, но работи стабилно. Съжаляваме за прекъсването. 3 3 1
Яничка Публикувано: 20 август, 2017 Публикувано: 20 август, 2017 За първи път чувам да минава на ПОС на Уникредит. Това е обнадеждаващо 2
Alexander Публикувано: 20 август, 2017 Публикувано: 20 август, 2017 Някаква идея, защо не мога да платя към ЧЕЗ от 3 дни? Към другите минават плащанията, само към тях не..
Ilian359 Публикувано: 20 август, 2017 Публикувано: 20 август, 2017 Ако може от Diners Club да внесат яснота - да продължаваме ли да прибираме картата, когато видим POS на Уникредит и SG Expressbank, или вече има търговци към тези 2 банки, при които можем да плащаме? 1
AlexandraKo Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 Сигурно вече е станало въпрос, ама може ли някой да каже, дали мога да купя билети от сайта на Раян с картата?
Гост 45#2 Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 Преди 1 час, AlexandraKo каза: Сигурно вече е станало въпрос, ама може ли някой да каже, дали мога да купя билети от сайта на Раян с картата? Не можеш. Засега.
chandni Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 преди 2 часа, AlexandraKo каза: Сигурно вече е станало въпрос, ама може ли някой да каже, дали мога да купя билети от сайта на Раян с картата? Можеш, като си регистрираш картата в Paypal и платиш през него. Друг е въпросът, че курсът ще бъде по-неизгоден от плащане с Visa, но ако целта е активиране на застраховката и трупане на оборот, това е вариантът. 1 2
Гост 45#2 Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 преди 6 минути , chandni каза: Можеш, като си регистрираш картата в Paypal и платиш през него. Друг е въпросът, че курсът ще бъде по-неизгоден от плащане с Visa, но ако целта е активиране на застраховката и трупане на оборот, това е вариантът. Това съм го пробвал и при мен не става, когато избера paypal отново дава избор само между виза и мастеркард, при опит да въведа дайнърс излиза съобщение, че този търговец не приема тази карта.
chandni Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 Diners картата запазена ли е в Paypal акаунта ти или въвеждаш картата в момента на покупката? Ако е запазена в Paypal, просто няма логика - без значение какви карти приема търговецът, защото ти плащаш към Paypal с картата, а те плащат на търговеца.
Гост 45#2 Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 В момента, chandni каза: Diners картата запазена ли е в Paypal акаунта ти или въвеждаш картата в момента на покупката? Ако е запазена в Paypal, просто няма логика - без значение какви карти приема търговецът, защото ти плащаш към Paypal с картата, а те плащат на търговеца. Запазена е и не излиза във възможностите за плащане. При опит за въвеждане в момента, излиза въпросното съобщение.
Яничка Публикувано: 22 август, 2017 Публикувано: 22 август, 2017 Днес платих с каратата в Макдоналдс. Терминалът беше на Пощенска, даже имаше лепенка на него с логото на Дайнерс, а отвън на вратата също имаше логото. Почти съм сигурна, че по-рано съм пробвала в Макдоналдс и не е минавала. Не знам от скоро ли е това... 5 1
AlexandraKo Публикувано: 27 август, 2017 Публикувано: 27 август, 2017 За майничките - в Лекси не минава Дайнърс.Пробвахме на различните терминали, с магнитна лента - не можЕ. )))
nikolaysto Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 Опитвам се да си погася задължението по картата през сайта и бутона Погасявания по карта Diners Club. Пробвах 4 пъти с кредитна VISA и един път е дебитна VISA Electron и двете на CiBank. Всеки път ми даваше "Неуспешно плащане" Някакви идеи, какво се чупи...има наличности и в двете, лимитите са ОК. Според мен грешката е в MyDiners. Не ми се разхожда до ПИБ
Diners Club Bulgaria Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 (редактирано) преди 35 минути , nikolaysto каза: Опитвам се да си погася задължението по картата през сайта и бутона Погасявания по карта Diners Club. Пробвах 4 пъти с кредитна VISA и един път е дебитна VISA Electron и двете на CiBank. Всеки път ми даваше "Неуспешно плащане" Някакви идеи, какво се чупи...има наличности и в двете, лимитите са ОК. Според мен грешката е в MyDiners. Не ми се разхожда до ПИБ Здравейте, може ли на лично съобщение да ни изпратите потребителско име или да ни се обядите, за да можем да проверим. Поздрави Редактирано 30 август, 2017 от Diners club
AlexandraKo Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 Картата ми е издадена на 7 юли. Към днешна дата нямам имейл с месечно извлечение, срокове на плащане, дължима сума и пр. Какво трябва да направя?
chandni Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 (редактирано) преди 50 минути , AlexandraKo каза: Картата ми е издадена на 7 юли. Към днешна дата нямам имейл с месечно извлечение, срокове на плащане, дължима сума и пр. Какво трябва да направя? Имаш ли регистрация в MyDiners или чакаш извлечението, за да направиш регистрация...? Ако имаш, погледни там в извлечения. Странно е да нямаш извлечение. Аз имам извлечения дори и за "нулев" месец. Редактирано 30 август, 2017 от chandni
boogy83 Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 Преди 1 час, AlexandraKo каза: Картата ми е издадена на 7 юли. Към днешна дата нямам имейл с месечно извлечение, срокове на плащане, дължима сума и пр. Какво трябва да направя? Ако не си използвала картата затова нямаш извлечения. Аз също бях така първите два месеца. Иначе извлеченията ги пращат мисля на първо число на месеца, за предходния. Регистрация в mydiners може да си направиш и без извлечение. Просто се обади в работно време на телефоните на Diners Club и от там могат да ти кажат клиентския ти номер, който ти е нужен за регистрацията. След като се регистрираш получаваш един ПИН и трябва да отидеш до банката да ти освободят регистрацията. 1 1
Георги Матеев Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 (редактирано) Преди 1 час, AlexandraKo каза: Картата ми е издадена на 7 юли. Към днешна дата нямам имейл с месечно извлечение, срокове на плащане, дължима сума и пр. Какво трябва да направя? преди 36 минути , chandni каза: Имаш ли регистрация в MyDiners или чакаш извлечението, за да направиш регистрация...? Ако имаш, погледни там в извлечения. Странно е да нямаш извлечение. Аз имам извлечения дори и за "нулев" месец. На допълнителната ни карта когато няма транзакции или ползване на салони, то не се получава никакво извлечение, като такова не се показва дори в MyDiners. Просто системата въобще не генерира извлечение в такава ситуация. Но ако картата е ползвана задължително трябва да има. Редактирано 30 август, 2017 от Георги Матеев 1
AlexandraKo Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 Благодаря ви, разбрах.Ама тия дни хич си нямам време да тичам до банката, ще бъде по-натам. Да, през първия месец нямаше движение, но през втория има, така че, на 1 септември ще чакам депеша.
chandni Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 (редактирано) преди 24 минути , Георги Матеев каза: На допълнителната ни карта когато няма транзакции или ползване на салони, то не се получава никакво извлечение При нас и при допълнителната има извлечение - без значение, че не е имало движение през съответния месец. преди 21 минути , AlexandraKo каза: така че, на 1 септември ще чакам депеша На 2-ри... Извлечението излиза на 1-во срещу 2-ро число, като в началото на 2-ри се появява като линк в MyDiners, но не може да се изтегли - няма файл и по-късно през деня става налично. Редактирано 30 август, 2017 от chandni 2
Георги Матеев Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 В момента, chandni каза: При нас и при допълнителната има извлечение - без значение, че не е имало движение през съответния месец. А по принцип имало ли е осчетоводяване на салон през съответния месец? Ако има такова, независимо че в крайна сметка е с нулева стойност, все пак се появява извлечение. Но ако няма абсолютно никакво движение - извлечение при нас не въобще се генерира. Поне 3-4 месеца е така досега. 1
chandni Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 преди 12 минути , Георги Матеев каза: А по принцип имало ли е осчетоводяване на салон през съответния месец? Дааа... Оказа се, че наистина в това извлечение са излезли салоните от преди.
nikolaysto Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 преди 15 часа, Diners club каза: Здравейте, може ли на лично съобщение да ни изпратите потребителско име или да ни се обядите, за да можем да проверим. Поздрави Струва ми се, че проблемът е решен. Незнам дали нещата се чупеха при моята банка или в myDiners, но благодаря за бързата реакция и личното отношение. 1
Ilian359 Публикувано: 30 август, 2017 Публикувано: 30 август, 2017 преди 14 часа, AlexandraKo каза: на 1 септември ще чакам Най-рано на 2-ри вечерта.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега