Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 1 час, Diners club каза:

Уважаеми клиенти, в момента има комуникационен проблем с връзката по който работим и се насяваме да отстраним възможно най-скоро. 

Съжаляваме за причиненото неудобство. 

 

Връзката е възстановена и транзакцшште са успешни. Възможно е временно  връзката да е натоварена, но работи стабилно. 

Съжаляваме за прекъсването.

  • Харесвам 3
  • Браво 3
  • Замислям се 1
Публикувано:

Ако може от Diners Club да внесат яснота - да продължаваме ли да прибираме картата, когато видим POS на Уникредит и SG Expressbank, или вече има търговци към тези 2 банки, при които можем да плащаме?

  • Браво 1
Публикувано:

Сигурно вече е станало въпрос, ама може ли някой да каже, дали мога да купя билети от сайта на Раян с картата?

Публикувано:
Преди 1 час, AlexandraKo каза:

Сигурно вече е станало въпрос, ама може ли някой да каже, дали мога да купя билети от сайта на Раян с картата?

Не можеш. Засега.

Публикувано:
преди 2 часа, AlexandraKo каза:

Сигурно вече е станало въпрос, ама може ли някой да каже, дали мога да купя билети от сайта на Раян с картата?

Можеш, като си регистрираш картата в Paypal и платиш през него. Друг е въпросът, че курсът ще бъде по-неизгоден от плащане с Visa, но ако целта е активиране на застраховката и трупане на оборот, това е вариантът.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2
Публикувано:
преди 6 минути , chandni каза:

Можеш, като си регистрираш картата в Paypal и платиш през него. Друг е въпросът, че курсът ще бъде по-неизгоден от плащане с Visa, но ако целта е активиране на застраховката и трупане на оборот, това е вариантът.

Това съм го пробвал и при мен не става, когато избера paypal отново дава избор само между виза и мастеркард, при опит да въведа дайнърс излиза съобщение, че този търговец не приема тази карта.

Публикувано:

Diners картата запазена ли е в Paypal акаунта ти или въвеждаш картата в момента на покупката? Ако е запазена в Paypal, просто няма логика - без значение какви карти приема търговецът, защото ти плащаш към Paypal с картата, а те плащат на търговеца.

Публикувано:
В момента, chandni каза:

Diners картата запазена ли е в Paypal акаунта ти или въвеждаш картата в момента на покупката? Ако е запазена в Paypal, просто няма логика - без значение какви карти приема търговецът, защото ти плащаш към Paypal с картата, а те плащат на търговеца.

Запазена е и не излиза във възможностите за плащане.

При опит за въвеждане в момента, излиза въпросното съобщение.

Публикувано:

Днес платих с каратата в Макдоналдс. Терминалът беше на Пощенска, даже имаше лепенка на него с логото на Дайнерс, а отвън на вратата също имаше логото. Почти съм сигурна, че по-рано съм пробвала в Макдоналдс и не е минавала. Не знам от скоро ли е това...

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Публикувано:

За майничките - в Лекси  не минава Дайнърс.Пробвахме на различните терминали, с магнитна лента - не можЕ. )))

Публикувано:

Опитвам се да си погася задължението по картата през сайта и бутона Погасявания по карта Diners Club.

Пробвах 4 пъти с кредитна VISA и един път е дебитна VISA Electron и двете на CiBank.

Всеки път ми даваше "Неуспешно плащане"

Някакви идеи, какво се чупи...има наличности и в двете, лимитите са ОК. Според мен грешката е в MyDiners.

Не ми се разхожда до ПИБ :(

Публикувано: (редактирано)
преди 35 минути , nikolaysto каза:

Опитвам се да си погася задължението по картата през сайта и бутона Погасявания по карта Diners Club.

Пробвах 4 пъти с кредитна VISA и един път е дебитна VISA Electron и двете на CiBank.

Всеки път ми даваше "Неуспешно плащане"

Някакви идеи, какво се чупи...има наличности и в двете, лимитите са ОК. Според мен грешката е в MyDiners.

Не ми се разхожда до ПИБ

Здравейте, може ли на лично съобщение да ни изпратите потребителско име или да ни се обядите, за да можем да проверим.

Поздрави

Редактирано от Diners club
Публикувано:

Картата ми е издадена на 7 юли. Към днешна дата нямам имейл с месечно извлечение, срокове на плащане, дължима сума и пр.

Какво трябва да направя?

Публикувано: (редактирано)
преди 50 минути , AlexandraKo каза:

Картата ми е издадена на 7 юли. Към днешна дата нямам имейл с месечно извлечение, срокове на плащане, дължима сума и пр.

Какво трябва да направя?

Имаш ли регистрация в MyDiners или чакаш извлечението, за да направиш регистрация...? Ако имаш, погледни там в извлечения. Странно е да нямаш извлечение. Аз имам извлечения дори и за "нулев" месец.

Редактирано от chandni
Публикувано:
Преди 1 час, AlexandraKo каза:

Картата ми е издадена на 7 юли. Към днешна дата нямам имейл с месечно извлечение, срокове на плащане, дължима сума и пр.

Какво трябва да направя?

Ако не си използвала картата затова нямаш извлечения. Аз също бях така първите два месеца.

Иначе извлеченията ги пращат мисля на първо число на месеца, за предходния.

Регистрация в mydiners може да си направиш и без извлечение. Просто се обади в работно време на телефоните на Diners Club и от там могат да ти кажат клиентския ти номер, който ти е нужен за регистрацията. След като се регистрираш получаваш един ПИН и трябва да отидеш до банката да ти освободят регистрацията.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, AlexandraKo каза:

Картата ми е издадена на 7 юли. Към днешна дата нямам имейл с месечно извлечение, срокове на плащане, дължима сума и пр.

Какво трябва да направя?

 

преди 36 минути , chandni каза:

Имаш ли регистрация в MyDiners или чакаш извлечението, за да направиш регистрация...? Ако имаш, погледни там в извлечения. Странно е да нямаш извлечение. Аз имам извлечения дори и за "нулев" месец.

На допълнителната ни карта когато няма транзакции или ползване на салони, то не се получава никакво извлечение, като такова не се показва дори в MyDiners. Просто системата въобще не генерира извлечение в такава ситуация.

 

Но ако картата е ползвана задължително трябва да има.

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 1
Публикувано:

Благодаря ви, разбрах.Ама тия дни хич си нямам време да тичам до банката, ще бъде по-натам.:resent:

Да,  през първия месец нямаше движение, но през втория има, така че, на 1 септември ще чакам депеша.:lol:

 

Публикувано: (редактирано)
преди 24 минути , Георги Матеев каза:

На допълнителната ни карта когато няма транзакции или ползване на салони, то не се получава никакво извлечение

При нас и при допълнителната има извлечение - без значение, че не е имало движение през съответния месец.

 

преди 21 минути , AlexandraKo каза:

така че, на 1 септември ще чакам депеша

На 2-ри... :) Извлечението излиза на 1-во срещу 2-ро число, като в началото на 2-ри се появява като линк в MyDiners, но не може да се изтегли - няма файл и по-късно през деня става налично.

Редактирано от chandni
  • Харесвам 2
Публикувано:
В момента, chandni каза:

При нас и при допълнителната има извлечение - без значение, че не е имало движение през съответния месец.

А по принцип имало ли е осчетоводяване на салон през съответния месец? Ако има такова, независимо че в крайна сметка е с нулева стойност, все пак се появява извлечение.

 

Но ако няма абсолютно никакво движение - извлечение при нас не въобще се генерира. Поне 3-4 месеца е така досега.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 12 минути , Георги Матеев каза:

А по принцип имало ли е осчетоводяване на салон през съответния месец?

Дааа... Оказа се, че наистина в това извлечение са излезли салоните от преди. :)

Публикувано:
преди 15 часа, Diners club каза:

Здравейте, може ли на лично съобщение да ни изпратите потребителско име или да ни се обядите, за да можем да проверим.

Поздрави

Струва ми се, че проблемът е решен. Незнам дали нещата се чупеха при моята банка или в myDiners, но благодаря за бързата реакция и личното отношение.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.