kali Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 Аз нямам такъв проблем, току-що влязох и излязох от профила. Иначе и при нас има рестрикции за някои сайтове.
Alexander Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 Имам Дайнърс от скоро и би трябвало автоматично да си вземат всички пари от сметката ми в ПИБ. Това ми е първо плащане на кредита и все още не е взет, става дума за предния месец. От ПИБ ми казаха, че се взима между 8 и 15 число на следващия месец. На вас кога ви го взимат или няма точна дата?
chandni Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 преди 1 час, Alexander каза: Имам Дайнърс от скоро и би трябвало автоматично да си вземат всички пари от сметката ми в ПИБ. Това ми е първо плащане на кредита и все още не е взет, става дума за предния месец. От ПИБ ми казаха, че се взима между 8 и 15 число на следващия месец. На вас кога ви го взимат или няма точна дата? Аз също съм клиент на ПИБ, но честно казано, дори не знаех, че има опция за автоматично погасяване. Аз винаги го погасявам ръчно през my.diners.bg с карта на ПИБ (без такси) от опцията "Погасяване по карта Diners Club" 1
vlady Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 преди 4 часа, Фичо каза: Хм, днес, при опит да влезна в MyDiners, ми излиза следното: "Връзката ви не е поверителна ...Сървърът не можа да докаже, че е my.diners.bg. Сертификатът му за сигурност е изтекъл вчера." P.S. Сега пробвах с друг браузър (Мозила) и страницата се зарежда нормално и е https . Какъв може да епроблемът с Chrome ? P.P.S. Edit - вече се оправи и с Chrome Просто им е изтекъл сертификата тази нощ в 2:59:59 нищо страшно, днес към 12ч подновиха сертификата. 2
iMari Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 преди 5 часа, Alexander каза: Имам Дайнърс от скоро и би трябвало автоматично да си вземат всички пари от сметката ми в ПИБ. Това ми е първо плащане на кредита и все още не е взет, става дума за предния месец. От ПИБ ми казаха, че се взима между 8 и 15 число на следващия месец. На вас кога ви го взимат или няма точна дата? Обикновено към 9то число,но се е случвало и на 11,12 или въобще да не се сетят.Щом е за първи път добре е да им напомниш.Много нерви съм изхабила с ПИБ, точно по този въпрос. 1
Diners Club Bulgaria Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 преди 9 минути , Мари Николова каза: Обикновено към 9то число,но се е случвало и на 11,12 или въобще да не се сетят.Щом е за първи път добре е да им напомниш.Много нерви съм изхабила с ПИБ, точно по този въпрос. Здравейте, автоматичните плащания приключиха преди около час. Моля да проверите и ако има проблем оставете данни за контакт и ще проверим. Поздрави,
mililia Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 (редактирано) преди 27 минути , Diners club каза: Здравейте, автоматичните плащания приключиха преди около час. Моля да проверите и ако има проблем оставете данни за контакт и ще проверим. Поздрави, Ами, нещо не е точно така. Аз също ползвам услугата автоматично погасяване от две години. В момента при мен също не е направено погасяване. По принцип към 7-8 дата на месеца се правеше погасяването, но този месец все още няма такова. Странно е до сега да сте го правили без проблем, а този месец да го забравите. Редактирано 11 септември, 2017 от mililia
AlexandraKo Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 (редактирано) На 2.9.2017 в 18:05, Diners club каза: Здравейте, най-бързият начин за всякакви справки е чрез my.diners.bg , но ще бъдат изпратени и на заявилите получаване по email. Поздрави На 5.9.2017 в 8:30, Diners club каза: Моля да изпратите на лично съобщение данни за да Направим проверка. Всички извлечения са изпратени. Възможно е да е в спам. Най-сигерният, бърз и удобен начин е да си направите достъп до my.diners.bg Поздрави Моля,приемете,хипотетично, че не съм достатъчно грамотна и не мога да си направя регистрация в My Diners.Заявила съм уведомяване по имейл.Такъв , към днешна дата -11 септември няма. Днес, обаче, получавам SMS ,който ме уведомява, че съм изхарчила еди колко си и минималната вноска е еди колко си.До тук добре,ама днес е 11, а крайният срок за погасяване е 15. Аз съм в чужбина,още седмица и този срок няма как да го спазя, което не е по моя вина, а категорично по вина на Дайнърс,защото не съм уведомена в обещания срок.Освен това, ми се създава неприятна емоция,защото не мога да бъда точна. Какво правим сега? За сведение - имам други КК, мейл и извлечения получавам винаги на една и съща дата, примерно -20 число, а погасяването е до 4-то на следващия месец. Добре е да си оправите нещата по-на време, във ваш интерес е. Редактирано 11 септември, 2017 от AlexandraKo 2
Diners Club Bulgaria Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 (редактирано) Преди 1 час, AlexandraKo каза: Моля,приемете,хипотетично, че не съм достатъчно грамотна и не мога да си направя регистрация в My Diners.Заявила съм уведомяване по имейл.Такъв , към днешна дата -11 септември няма. Днес, обаче, получавам SMS ,който ме уведомява, че съм изхарчила еди колко си и минималната вноска е еди колко си.До тук добре,ама днес е 11, а крайният срок за погасяване е 15. Аз съм в чужбина,още седмица и този срок няма как да го спазя, което не е по моя вина, а категорично по вина на Дайнърс,защото не съм уведомена в обещания срок.Освен това, ми се създава неприятна емоция,защото не мога да бъда точна. Какво правим сега? За сведение - имам други КК, мейл и извлечения получавам винаги на една и съща дата, примерно -20 число, а погасяването е до 4-то на следващия месец. Добре е да си оправите нещата по-на време, във ваш интерес е. Здравейте, отново ще помоля да ни изпратите лично съобщение, за да можем да проверим какъв email адрес сте посочила и дали не е грешен. Няма как да разберем Вашите данни по профила Ви тук. За Ваше удобство използваме и втори начин за уведомяване за предстоящ падеж,а именно SMS. С получаването му сте уведомена за чакащо задължение. За по-подробна справка може да се свържете с нас. Задържението си по кредитна карта Дайнърс могат да се заплащат освен по банков път, така и чрез epay.bg или my.diners.bg. Плащанията се отразяват в рамките на часове. Извлеченията по карти Дайнърс се изготвят винаги на второ число от месаца и се изпращат по избрания начин на първият работен ден. Поздрави Преди 1 час, mililia каза: Ами, нещо не е точно така. Аз също ползвам услугата автоматично погасяване от две години. В момента при мен също не е направено погасяване. По принцип към 7-8 дата на месеца се правеше погасяването, но този месец все още няма такова. Странно е до сега да сте го правили без проблем, а този месец да го забравите. Здравейте, автоматичните плащания се правен 5 дни преди падежа. Когато е събота или неделя, на първия работен ден. Този месец бяха стартирани днес около обяд. Ако слагате, че има проблем, моля изпратете ни лично съобщение с Ваши данни, за да направим проверка . Поздрави Редактирано 11 септември, 2017 от Diners club
mililia Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 Благодаря за отговора! Не, няма проблем. Наистина задълженията ми по Дайнерс картата все още не са закрити и си стоят, но в последствие се разрових и видях, че от другата ми сметка парите са дръпнати. Явно се бави осчетоводяването по Дайнерс картата.
kali Публикувано: 14 септември, 2017 Публикувано: 14 септември, 2017 Здравейте, имам въпрос към хората, вадили допълнителна карта към тяхната. Днес подадох заявление за допълнителна карта, в което има поле за подпис на титуляра на допълнителната карта. При вас тази част от формуляра била ли е подписана при подаване? То остана непопълнено, но в банката ми казаха, че няма проблем, като дойде да си я получи ще се подпише. Наистина ли е необходимо това, по-горе чета, че мога аз да я получа тази допълнителна карта. Т.е. въпроса ми е, мога ли само аз да подам заявлението и само аз да получа картата? И въпрос към Дайнърс - след като веднъж съм одобрена за КК, и след като допълнителната карта е част от лимита, който вече ми е отпуснат по картата, защо отново попълвам полета с доходи, имущество и т.н.? Не че е чак толкова сложно, но за мен няма смисъл в това.
bobole4e Публикувано: 14 септември, 2017 Публикувано: 14 септември, 2017 Аз подадох документи за допълнителна карта в понеделник. Попълних само един формуляр, не са ме питали за доходи. За подписа и на мен ми казаха, че като стане картата готова, да дойде титуляра(на допълнителната) и ще се разпише. Аз им казах, че аз ще взема картата, титуляра няма да се появи. Момичето малко се стресна, обеща да провери и да ми звънне. Не ми звънна. 2
silvia_b Публикувано: 14 септември, 2017 Публикувано: 14 септември, 2017 Допълнителната карта може да се взима от титуляра на основната или от човека , на който се издава допълнителната. Проверено няколко пъти. 1
Яничка Публикувано: 18 септември, 2017 Публикувано: 18 септември, 2017 Днес платих с Дайнерс в "Щастливеца" на Сан Стефано. Допускам, че картата ще мине и в най-популярния ресторант от веригата - този на бул. Витоша. 4
bobole4e Публикувано: 19 септември, 2017 Публикувано: 19 септември, 2017 Днес успях да взема допълнителната карта, която поръчах към моята, ама...много трудно. То беше едно чудене, звънене насам-натам, питане...Накрая ми я дадоха. По възможност , ходете да я взимате в работното време на Дайнърс, за да има на кой да се обадят служителите да попитат, ако не искат да ви я дадат, а държат титуляра да я вземе лично. 4
Marisha Публикувано: 19 септември, 2017 Публикувано: 19 септември, 2017 Имам 2 допълнителни карти издадени към моята. Има ли кешбек за допълнителни карти?
chandni Публикувано: 21 септември, 2017 Публикувано: 21 септември, 2017 На 9/19/2017 в 20:21, Marisha каза: Имам 2 допълнителни карти издадени към моята. Има ли кешбек за допълнителни карти? Има, стига да си постигнала 2000+ лв оборот за всяка от картите в рамките на 6-месечния период. 1
chandni Публикувано: 22 септември, 2017 Публикувано: 22 септември, 2017 Успешно плащане в Go Petroleum с чипа на терминал на Инвест банк
Ilian359 Публикувано: 25 септември, 2017 Публикувано: 25 септември, 2017 На 9/1/2017 в 12:21, silvia_b каза: Имаме малко опит с влизането в салони с деца. И аз да докладвам по темата: В София на Т1 нямахме проблем, но в Sky Lounge на Frankfurt Airport T2 не се съгласиха да допуснат дъщеря ми с допълнителна карта на мое име.
stanislavpp Публикувано: 27 септември, 2017 Публикувано: 27 септември, 2017 Не помня дали е обсъждано , но с любимите Дайнърси може да се плаща в airbnb.com , разпознават се като КК Discovery. 3
boogy83 Публикувано: 28 септември, 2017 Публикувано: 28 септември, 2017 Julliany (за часовниците) приемат Diners на терминала на ОББ. Тествано вчера 1
Alexander Публикувано: 28 септември, 2017 Публикувано: 28 септември, 2017 Не знам дали е ставало дума, че Norwegian приемат Diners за купуване на билети. 1
Яничка Публикувано: 28 септември, 2017 Публикувано: 28 септември, 2017 (редактирано) Наскоро платих билети за FlixBus с Diners директно от сайта. Редактирано 28 септември, 2017 от Яничка
Ilian359 Публикувано: 28 септември, 2017 Публикувано: 28 септември, 2017 А аз платих за нощувка в IBIS в Германия, но на място. В сайта на Accor Hotels не се поддържат. В Германия минават на касите на DB и в Conrad.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега