Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:

В Доминос на Вапцаров са сменили POS терминала с такъв на Булбанк и очевидно Дайнърс няма да може да се ползва. Дали възстановиха възможността за плащане онлайн с Дайнърс?

Публикувано:

Здравейте, днес по погрешка вместо да погася Дайнърса от дебитна, го погасих от другата кредитна. :O Има ли проблем ? (даде ми успешно плащане)

п.с. всички карти са ми на ПИБ, ако това има значение. 

Публикувано:
В момента, bibi каза:

п.с. всички карти са ми на ПИБ, ако това има значение. 

Няма проблем. :) Аз винаги от Visa KK на ПИБ погасявам Diners-a - няма такса :)

Публикувано: (редактирано)

Чакам си днес първото осребряване на кешбек. Извлечението излезе, обаче не разбирам следната табличка:

 

Cash Back програма

Точки от предходни периоди 8525

Натрупани точки за отчетния период 1456

Нулирани 0

Оставащи 1422

 

Какви са тези 1422 оставащи точки?

 

 

P.S.: Сега виждам, че имам следния ред в извлечението:

02.09.2017 CashbackBought article 85,59 BGN

85,59

Според него съм си получил бонуса в началото на септември (не съм забелязал), преди да имам 6 пълни месеца от издаване на картата. 

Редактирано от Ilian359
Публикувано: (редактирано)

Точно така, и при мен е същият случай, само цифрите са различни. В случаят след нулирането на кешбека, започнало е ново броене и вече имаш 1422 за следващият 6 месечен период. При мен кешбека е нулиран в седмото извлечение.

Редактирано от stanislavpp
Публикувано:

Днес получих положително решение по оспорената от мен транзакция с Дайнърс карта, за която писах в тази тема B)

Отне време, но важното е, че изходът е положителен.

 

Публикувано:
На 4.10.2017 г. в 14:04, Боби каза:

Днес получих положително решение по оспорената от мен транзакция с Дайнърс карта, за която писах в тази тема B)

Отне време, но важното е, че изходът е положителен.

 

Дай малко повече информация, ако е възможно. След като попълни формуляра в ПИБ как се развиха нещата? Изискват ли се някакви документи като лична карта например?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 31 минути , boogy83 каза:

Дай малко повече информация, ако е възможно. След като попълни формуляра в ПИБ как се развиха нещата? Изискват ли се някакви документи като лична карта например?

Попълних въпросния формуляр, носех и разпечатки на кореспонденцията ми с търговеца - потвърждение на поръчката, потвърждение на плащането, потвърждение, че са изпратили стоката (уж). В последствие се свързаха с мен от Дайнърс, за да препратя мейлите, тъй като на разпечатките не се виждаше всичко.

От този момент натам само чаках, докато не получих мейла за потвърждение вчера.

Вероятно Дайнърс са си движили процеса междувременно.

Сега остава да дочакам следващото извлечение, за да видя отразена върнатата сума.

 

Лична карта не помня дали са ми искали - вероятно да, за да видят, че легитимно подавам искането за рекламация.

Публикувано:

Здравейте... аз имам 2 предложения:

 

1вото е, че при ненаправен оборот директно те пускат в lounge-а без да ти казват, че ще плащаш, което си е малко тегавинка

2рото е, че попаднах в такава ситуация, сега ще си платя парите, но тези пари не се броят като оборот, което е вече съвсем не ОК

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , MARTiNSHO каза:

Здравейте... аз имам 2 предложения:

 

1вото е, че при ненаправен оборот директно те пускат в lounge-а без да ти казват, че ще плащаш, което си е малко тегавинка

2рото е, че попаднах в такава ситуация, сега ще си платя парите, но тези пари не се броят като оборот, което е вече съвсем не ОК

Здравейте, за съжаление колегите от салоните няма как да проверяват оборота Ви. Не предоставяме конфиденциална информация на външни партньори. 

Относно третирането им за оборот, то за такъв се смята само плащанията при търговци, но не и такси съгласно тарифата на Дайнърс клуб България. 

Можем да Ви посъветваме, да проверявате дали посещението ще бъде безплатно в пратформата my.diners.bg

Опитваме да намерим по-удачен метод за организиране на програмата, но това ще отнеме време.

Поздрави.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Аз имам няколко въпроса и не зная дали всичките са за тази тема.

 

Картата ми изтича 12.2017. 

Искам да я прекратя и да си извадя нова с промоциите, които се предлагат в момента, и понеже съм с лимит 3000, ще искам на новата лимита да е поне 5000.

Ако нещата се получат така както искам, в този случай, какво ще стане с регистрацията в my.diners.bg с прекратената карта?

За новата карта нова регистрация ли ще има или ще се обвърже със настоящата в my.diners.bg?

Също така, какво ще стане с натрупания кешбек, на който 6-те месеца включват и януари 2018?(този въпрос го задавах и в другата тема)

Публикувано:
Преди 1 час, Light каза:

Аз имам няколко въпроса и не зная дали всичките са за тази тема.

 

Картата ми изтича 12.2017. 

Искам да я прекратя и да си извадя нова с промоциите, които се предлагат в момента, и понеже съм с лимит 3000, ще искам на новата лимита да е поне 5000.

Ако нещата се получат така както искам, в този случай, какво ще стане с регистрацията в my.diners.bg с прекратената карта?

За новата карта нова регистрация ли ще има или ще се обвърже със настоящата в my.diners.bg?

Също така, какво ще стане с натрупания кешбек, на който 6-те месеца включват и януари 2018?(този въпрос го задавах и в другата тема)

Здравейте,

При кандидатстване за нова карта, винаги се взима предвид дали има закрита карта преди новото заявление. Решението е индивидуално, но нямаме практика да издаваме нови карти на клиенти със скоро закрити такива или са по условия на закритата карта.

Можем да преразгледаме предоставения лимит на база историята Ви като клиент на Дайнърс клуб, а ако от издаването на картата са изминали 6 месеца, може да кандидатствате за увеличение на лимита, ако този не Ви е достатъчен. В промоционалните условия е записано, че промоцията не важи или се прекратява при закриване на старата карта. Но може да кандидатствате за втора промоционална карта.

Лимитът по искането за нова карта става чрез ново разглеждане на документи, като разбира се вземаме предвид и историята в  Дайнърс клуб България.

Всяка новоиздадена карта Дайнърс клуб ще трябва да бъде добавена в профила Ви, не се изисква нова регистрация.

Относно натрупания кеш бек – при анулиране на картата и кеш бека отпада. Принципно всички карти са с валидност 3 години и съответно 6 кеш бек периода. Не би трябвало да имате разминаване. Моля да предоставите данни на лично съобщение, за да проверим конкретната ситуация.

 

 

 

Поздрави,

Дайнърс клуб

  • Харесвам 5
Публикувано:

Сега виждам, че не съм се изразил правилно.

Имам предвид да не подновявам картата, която изтича на 31.12.2017.

т.е. реално не я анулирам.

И валидноста й е 2 години - издадена ми е януари 2016

За останалото ще пиша на лични.

Публикувано:

Ааа, а пък аз идвам да се похваля, че този месец пристигна извлечението на мейла.

Дайнърс клуб - много благодаря за Вашата намеса.И без да съм регистрирана в My Diners, си имам информацията, която ме интересува.

Браво, така се работи!Адмирации от мен! :))))

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 минута , AlexandraKo каза:

Ааа, а пък аз идвам да се похваля, че този месец пристигна извлечението на мейла.

Дайнърс клуб - много благодаря за Вашата намеса.И без да съм регистрирана в My Diners, си имам информацията, която ме интересува.

Браво, така се работи!Адмирации от мен! :))))

По-добре е, според мен, да се регистрираш. Ще проверяваш докога можеш да ползваш салоните и кога е нужно да засилиш оборота.;)

  • Харесвам 2
Публикувано:
В момента, Dani Magelan каза:

По-добре е, според мен, да се регистрираш. Ще проверяваш докога можеш да ползваш салоните и кога е нужно да засилиш оборота.;)

Ееее,ще стане някога и това.:)))Опростила съм работата.:)

Направих  планче - веднъж месечно пазарувам за 350 в Метро и повече не го смятам.

Хем има оборот 500 за три месеца,  хем за 6 има 2000.:))

Че тук , в Пловдив, освен в Метро и Теленор, другаде не ми я искат. На местата, където пазарувам обикновено. 

  • Браво 2
Публикувано:

Вчера имахме проблеми с Лондонския транспорт и изпуснахме влака до Бирмингам. Трябваше да купя нови билети. Мога ли да използвам застраховката на кредитната карта и какви документи ще ми трябват? Не знам как да докажа, че автобуса от Леголенд не дойде, във следващия не успяхме да влезнем и за капак влака Slough-Paddington имаше закъснение от 10 мин.

Също така wizzair отмениха полетите си до Бирмингам и аз останах с неизползваеми билети за влак. Застраховката покрива ли такива случаи?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 5 часа, stanislavpp каза:

Мисля, че всички Subway у нас са с апарати на ФиБанк и няма проблеми при плащане с Дайнърс .

Не знам. Аз съм пробвала 2 пъти в Subway да платя, единият път преди 3 седмици, и отново не мина плащането. Става дума за обекта им в подлеза на Орлов мост.

  • Харесвам 2
Публикувано:

http://www.diners.bg/bg/poluchete-5-obratno-po-kartata-si-pri-plashtane-v-olxbg/page/12/item/61

 

Получете 5% обратно по картата си при плащане в OLX.bg

В промоционалната кампания имат право да участват всички клиенти, които в рамките на промоционалния период използват картата си за закупуване на промо опции и пакети за допълнителни обяви в OLX.

 

Не искам да обидя някого, ама по-тъпа промоция отдавна не бях виждал: 5% отстъпка от нискостойностни рекламни екстри в компрометиран сайт. Имиджът на електронния битак изобщо не се връзва с този на Diners Club, а голяма част от контингента не може да получи одобрение и за Бяла карта.

  • Харесвам 4
Публикувано:
На ‎7‎.‎10‎.‎2017‎ г. в 10:34, Stryper каза:

Вчера имахме проблеми с Лондонския транспорт и изпуснахме влака до Бирмингам. Трябваше да купя нови билети. Мога ли да използвам застраховката на кредитната карта и какви документи ще ми трябват? Не знам как да докажа, че автобуса от Леголенд не дойде, във следващия не успяхме да влезнем и за капак влака Slough-Paddington имаше закъснение от 10 мин.

Също така wizzair отмениха полетите си до Бирмингам и аз останах с неизползваеми билети за влак. Застраховката покрива ли такива случаи?

Здравейте,

прилагам Ви линка за застрахователния сертификат, а това е телефон на Дженерали, на който да позвъните при настъпване на застрахователно събитие:+3592/9267100/mail: assistance.claims.bg@generali.com.

 

сертификат - http://diners.bg/uploads/Documents/Certificate_travel_insurance.pdf

 

Свържете се с колегите, за да могат да Ви насочат и помогнат.

 

 

поздрави,

Дайнърс клуб.

  • Харесвам 1
Публикувано:

здравейте, при посещение на салон от трима души, двама от които са със собствени карти и с оборот, позволяващ безплатен достъп, третият се чекира като гост през едната от двете карти - тоест едната карта ще бъде чекирана два пъти, но после ще бъде взета само една такса, нали /за госта без карта/?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.