Гост 45#2 Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 преди 6 часа, Sju каза: Опитахме се да влезем в салон "Плиска" на Т2, попитаха ни за къде летим и ни "помолиха" да слезем в "Преслав". Що така? Плиска затваря в 22, долу е до по-късно. Вероятно затова. Аз отказвам и се изнасям преди 22, но ме гледат лошо, защото искат да се скатаят от по-рано
iMari Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 преди 9 часа, Ilian359 каза: Пробвай през лентата. Пробвах.Не става.
Дани Магелани Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 Преди 1 час, Боби каза: Плиска затваря в 22, долу е до по-късно. Вероятно затова. Аз отказвам и се изнасям преди 22, но ме гледат лошо, защото искат да се скатаят от по-рано И на Терминал 1 е същото.
boogy83 Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 преди 8 часа, Катя мравката каза: Досега не съм ползвала картата. Клиентски номер дали ще ми дадат по телефона. Как ще се легитимирам. Защото като си забрави човек паролата в diners.bg му искат клиентски номер. Ще ти дадат клиентския ти номер по телефона. Аз така си го получих, за да си направя профил в my.diners.bg. Не съм сигурен какво ме питаха, за да се легитимирам, но или беше ЕГН или номер на лична карта...нещо такова беше. 1
Diners Club Bulgaria Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 (редактирано) преди 14 часа, Мари Николова каза: В рамките на два дни два пъти се опитвам да платя с картата в търговски обекти и не се получава.След като въведа пин кода изписва,че трансакцията е неодобрена.Има достатъчно наличност.И в двата обекта пазарувам от години с тази карта.Говорих по телефона с Дайнърс,казаха ми,че въобще не е стигнал сигнал до тях от постерминала.Случвало ли ви се е подобно нещо?Подозирам,че проблема е в самия чип на картата. преди 2 часа, Мари Николова каза: Пробвах.Не става. Здравейте, моля да ни изпратите лично съобщение с Вашия клиентски номер както и обектите, в които се опитвате да платите. поздрави, Дайнърс Редактирано 12 октомври, 2017 от Diners club
Diners Club Bulgaria Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 преди 14 часа, antea каза: благодаря, но пак не ми стана ясно - ситуацията е, че евентуално ще ползваме салона трима души - аз и съпругът ми имаме карти с необходимия оборот за безплатно посещение, но синът ни няма карта и ще бъде гост, чекиран с едната от двете ни карти - в този случай каква цена се заплаща - обявената на сайта на Diners club 15 лири, 24 евро, или някаква трета /25 лири по информация от други туристически сайтове/? Здравейте, отново. сумата, с която би следвало салонът да задължи една от картите Ви за посещение на гост е 15 лири. Може да погледнете какви са условията на самия салон за деца и до колко годишна възраст имат право на безплатно посещение, тъй като всеки салон сам определя условията си. Поздрави, Дайнърс клуб. 1
iMari Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 Преди 1 час, Diners club каза: Здравейте, най-вероятната причина заради която трансакцията не минава е, че обекта не е търговец приемащ карти Дайнърс клуб. обърнахте ли внимание на терминал на коя банка е? поздрави, Дайнърс И в двата обекта пазарувам с Дайнърс от години.Със сигурност не са сменяли терминалите си,попитах първо това.В 345 мисля че са с ДСК,в другия магазин - с ОББ.
Дани Магелани Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 (редактирано) Почисти си лентата на картата и чипа. Понякога причината е замърсяване. Редактирано 12 октомври, 2017 от Dani Magelan 1
Diners Club Bulgaria Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 преди 6 минути , Мари Николова каза: И в двата обекта пазарувам с Дайнърс от години.Със сигурност не са сменяли терминалите си,попитах първо това.В 345 мисля че са с ДСК,в другия магазин - с ОББ. Здравейте, моля да ни изпратите лично съобщение с Вашия клиентски номер за да можем да проверим детайлно. поздрави, Дайнърс 1
iMari Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 Днес пробвах пак в 345 и всичко беше ок. Дано да е било нещо инцидентно. 1
stanislavpp Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 Днес картата Дайнърс не мина в Метро Цариградско на ДСК треминала (веднъж през чипа и веднъж през магнитната лента), и двата случая изписа транзакция отказана. Наложи се да платя с чужбинска Виза. ОК, но сега преглеждайки имейлите си днес, имам две съобщения за две осъществени транзакции на въпросната сума. Как е възможно това, при положение че и двата пъти терминала изплю бележка отказана транзакция?!? И каква е процедурата сега? 1
Marisha Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 преди 10 минути , stanislavpp каза: Днес картата Дайнърс не мина в Метро Цариградско на ДСК треминала (веднъж през чипа и веднъж през магнитната лента), и двата случая изписа транзакция отказана. Наложи се да платя с чужбинска Виза. ОК, но сега преглеждайки имейлите си днес, имам две съобщения за две осъществени транзакции на въпросната сума. Как е възможно това, при положение че и двата пъти терминала изплю бележка отказана транзакция?!? И каква е процедурата сега? И аз миналата седмица имах същия проблем в Метро Плевен, от трети опит стана. Дори получих 2 съобщения за изтеглената сума 2 пъти и мислих да се караме, но после при влизане в my diners видях, че изтеглена само един път. 1 1
Diners Club Bulgaria Публикувано: 12 октомври, 2017 Публикувано: 12 октомври, 2017 преди 16 минути , stanislavpp каза: Днес картата Дайнърс не мина в Метро Цариградско на ДСК треминала (веднъж през чипа и веднъж през магнитната лента), и двата случая изписа транзакция отказана. Наложи се да платя с чужбинска Виза. ОК, но сега преглеждайки имейлите си днес, имам две съобщения за две осъществени транзакции на въпросната сума. Как е възможно това, при положение че и двата пъти терминала изплю бележка отказана транзакция?!? И каква е процедурата сега? Здравейте, маже ли да ни изпратите на лично съобщение клиентки номер, за на може да проверим каква е причината. Поздрави 1
antea Публикувано: 14 октомври, 2017 Публикувано: 14 октомври, 2017 (редактирано) знае ли някой със сигурност в колко часа отваря салон София на Т1 - в 9,30, както пише на сайта на летището или съобразено с разписанието на полетите, както пак пише на същия сайт? например в диапазона 6,00-6,45 сутринта има 4 полета от Т1, би ли трябвало да е отворен или не? кафенето около гейтовете отваря ли и то толкова рано или просто дремеш като пукел на столче по това време? Редактирано 14 октомври, 2017 от antea
Mary Публикувано: 14 октомври, 2017 Публикувано: 14 октомври, 2017 преди 6 минути , antea каза: знае ли някой със сигурност в колко часа отваря салон София на Т1 - в 9,30, както пише на сайта на летището или съобразено с разписанието на полетите, както пак пише на същия сайт? например в диапазона 6,00-6,45 сутринта има 4 полета от Т1, би ли трябвало да е отворен или не? кафенето около гейтовете отваря ли и то толкова рано или просто дремеш като пукел на столче по това време? В 9,30, както пише в сайта на Дайнърс, освен ако нещо не се е променило последните дни. Кафетата около гейтовете работят. 1
Фил Публикувано: 15 октомври, 2017 Публикувано: 15 октомври, 2017 (редактирано) Миналата седмица си поговорих с девойката от Салона на Т1 и тя ми спомена, че до месец може и да го няма вече този салон ... Редактирано 15 октомври, 2017 от Фичо 2 2
Двуцветко Публикувано: 15 октомври, 2017 Публикувано: 15 октомври, 2017 Ууууу, сега откъде ще се снабдяваме с безплатна вода и чипс за полетите на Уиз 2
feel_the_rush Публикувано: 15 октомври, 2017 Публикувано: 15 октомври, 2017 Аз да се похваля, че Ал Маха в Доха беше пълен и ми дадоха ваучер за Бизнес салона отсреща - мноого по широко, със стая за спане (от столовете лежанки), по-богат избор на храни и сладки. 5 1
boogy83 Публикувано: 15 октомври, 2017 Публикувано: 15 октомври, 2017 На 10/12/2017 в 1:04, Sju каза: Опитахме се да влезем в салон "Плиска" на Т2, попитаха ни за къде летим и ни "помолиха" да слезем в "Преслав". Що така? Благодаря за въпроса ти, добре че го бях прочел предварително и очаквах подобно нещо.... В салон Плиска на Терминал 2 в София при полет за Лондон в 22.00 и опит да влезна в 20.00 в салона, госпожичката ми подава обратно билета и картата и ми вика: Идете в другия салон долу, че ако ви закъснее полета ние ще трябва да затваряме и ще трябва да ви молим да напуснете. Само й отговорих, че смятам да остана не повече от половин час и всичко вече беше наред 1
Фил Публикувано: 15 октомври, 2017 Публикувано: 15 октомври, 2017 преди 3 часа, Двуцветко каза: Ууууу, сега откъде ще се снабдяваме с безплатна вода и чипс за полетите на Уиз Мен ще ми е жал за баничките там, много ги обичам 2
boogy83 Публикувано: 19 октомври, 2017 Публикувано: 19 октомври, 2017 Jar Computer приемат Diners Club. Платих в Бизнес Център Сердика в офиса им.
AlexandraKo Публикувано: 19 октомври, 2017 Публикувано: 19 октомври, 2017 В Мексико успях само веднъж в магазин на Скечърс,никъде не я щат. В Хавана категорично навсякъде ми отказваха - "американски карти не,не!" 2
FlyTraveler Публикувано: 20 октомври, 2017 Публикувано: 20 октомври, 2017 (редактирано) И аз да задам няколко въпроса във връзка със застраховката предлагана от Diners Club. 1. Сертификата, който го има на PDF файл на сайта на diners.bg замества ли (идентичен ли е) напълно този, който би трябвало да се получи при получаване на картата? 2. Някой ползвал ли е тази застраховка като единствена при пътуване (без да взема каквато и да била друга)? С други думи застраховката, която предлагат дайнърс би ли свършила работа при някаква медицинска спешност? Виждам, че в условията пише "Застрахователят ще заплати на болничното заведение или ще възстанови на Застрахования необходимите обичайни и разумни медицински разходи, направени от него в рамките на 12 месеца от датата на застрахователното събитие във връзка с настъпило телесно увреждане от злополука или заболяване, до размера на застрахователната сума." Човек ако примерно е пострадал при инцидент и му се налага операция или каквото и да било там по спешност как може да чака 12 месеца за заплащане на сумата? 3. Малко глупав въпрос, но все пак... По принцип може ли да се искат обезщетения от две различни застрахователни компании за една и съща щета, ако човек си е взел две отделни застраховки? Примерно за изгубен / забавен багаж, забавен / отменен полет. Да кажем съм си купил застраховка от World Nomads, но си купувам самолетните билети с карта дайнърс и си задействам автоматично и тяхната застраховка. Мога ли да отправя иск за заплащане за една и съща щета и към двете застрахователни компании или това се счита за застрахователна измама? Или ако мога да поставя въпроса си по следния начин - длъжен ли съм да обявявам на застрахователните компании, че имам и друга застраховка за това конкретно пътуване и че съм подал иск за съответната щета и към друга компания? Редактирано 20 октомври, 2017 от FlyTraveler 2
aladinoplus Публикувано: 20 октомври, 2017 Публикувано: 20 октомври, 2017 (редактирано) На 10/9/2017 в 15:00, aladinoplus каза: Здравейте, и аз мернах надпис при бюрото до метроспирка НДК, че става с diners. В централата на СКГТ не стана, но е възможно всяко бюро да е с отделна обслужваща банка. Да, ама не! Апаратът е на ПИБ, но не приемат diners и по двата начина при НДК. Diners team- направете нещо- бая оборот щях да направя (не мои пари) ама ги изпуснахте. Редактирано 20 октомври, 2017 от aladinoplus 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега