FlyTraveler Публикувано: 8 ноември, 2017 Публикувано: 8 ноември, 2017 (редактирано) Интересно развитие на нещата с плащането с Дайнърс на Expedia.it Сайта не ми разпозна картата още докато и изписвах номера и вкарах една Виза, която прие. После ми анулираха резервацията (това не е свързано с Дайнърс), общо взето се оправихме по телефона, но после ми писаха да се обадя и да им дам номер на кредитна карта (Visa-та, която съм вкарал вече и нямали данните, понеже била анулирана резервацията). Та като се обадих по тел. използвах ситуацията да се опитам да платя с Дайнърс и този път плащането мина. Това ми е достатъчно, за да ползвам салоните по летищата. Интересното е, че проблема с Expedia.it явно е софтуерен на сайта им. Ще изпратя допълнително въпрос в съответната тема за застраховката, понеже не ми е даден сертификат от ПИБ като съм си вземал картата. П. П. Служителя на Дайнърс, с когото говорих по телефона знаеше за сайта на магеланци и каза, че жената, която го следи я няма за около седмица, затова не взема отношения по постовете. Редактирано 8 ноември, 2017 от FlyTraveler 5 1
desislavna Публикувано: 8 ноември, 2017 Публикувано: 8 ноември, 2017 преди 54 минути , FlyTraveler каза: Твоята Дайнърс в България ли е издадена? Да, преди година и половина някъде. преди 5 минути , FlyTraveler каза: Та като се обадих по тел. използвах ситуацията да се опитам да платя с Дайнърс и този път плащането мина. Това ми е достатъчно, за да ползвам салоните по летищата Чудесно, много се радвам. Значи пътуването си остава!
AlexandraKo Публикувано: 8 ноември, 2017 Публикувано: 8 ноември, 2017 преди 1 час, FlyTraveler каза: Интересно развитие на нещата с плащането с Дайнърс на Expedia.it Сайта не ми разпозна картата още докато и изписвах номера и вкарах една Виза, която прие. После ми анулираха резервацията (това не е свързано с Флай, тия дни и на мен ми се случи подобно. Купих билети от сайта на Виенската опера, платих с Дайнърс, мина нормално. Харесах си и един концерт, пак там, започнах да купувам - не разпознава същата карта, дето преди малко я разпозна. Ама аз, като вече знам, че може, продължавам да опитвам и на четвъртия опит си мина нормално, че даже и билетите ми пратиха веднага. 2
chandni Публикувано: 8 ноември, 2017 Публикувано: 8 ноември, 2017 преди 2 часа, AlexandraKo каза: не разпознава същата карта, дето преди малко я разпозна. Да не би без да искаш да си вмъкнала някой интервал или някой друг символ и затова...? Водещ интервал доста трудно се забелязва.
AlexandraKo Публикувано: 8 ноември, 2017 Публикувано: 8 ноември, 2017 преди 44 минути , chandni каза: Да не би без да искаш да си вмъкнала някой интервал или някой друг символ и затова...? Водещ интервал доста трудно се забелязва. Ами, уж не. Все едно и също въвеждах, докато не стана. Те нали цифрите се виждат.
chandni Публикувано: 8 ноември, 2017 Публикувано: 8 ноември, 2017 В момента, AlexandraKo каза: Те нали цифрите се виждат. Цифрите се виждат, но когато пред цифрите има един интервал, понякога е супер трудно да се забележи.
AlexandraKo Публикувано: 8 ноември, 2017 Публикувано: 8 ноември, 2017 В момента, chandni каза: Цифрите се виждат, но когато пред цифрите има един интервал, понякога е супер трудно да се забележи. Възможно е, ама уж внимавам. Но, още докато въвежах цифрите, без да съм довършила, взе да вика, че тази карта не я разпознава. Идеята ми беше, че трябва да се пробва няколко пъти, щом има логото на картата в съответния сайт.Може да е временен проблем.А може и да съм наивно неправа. Това го казвам без да съм нииикакъв компютърен майстор. А ти си и сигурно е, че си по-права от мен.
neuromancer Публикувано: 8 ноември, 2017 Публикувано: 8 ноември, 2017 преди 2 часа, AlexandraKo каза: Това го казвам без да съм нииикакъв компютърен майстор. А ти си и сигурно е, че си по-права от мен. Абе и аз съм по тая част, ама нещата вървят на зле. Сега псувам сайта на Бритиш Еъруейс и трябва да им звъня, че нищо не става. 2
Боян Димитров Публикувано: 8 ноември, 2017 Публикувано: 8 ноември, 2017 Виждам, че последните постове са по-скоро минорни. Аз пък да се похваля, след доста напразни опити за покупки, успях да си купя билет за cebupacificair с регистрация на Diners в Paypal. От негативна гледна точка обаче: направил съм си регистрация и на my.diners , но този сайт е *****. Толкова бавен сайт в наши дни, какво са правили тези хора не знам.... 2
boogy83 Публикувано: 9 ноември, 2017 Публикувано: 9 ноември, 2017 На 6.11.2017 г. в 21:49, FlyTraveler каза: Това при условие, че има логото на Discover на сайта Вчера и аз пробвах да платя с Diners за този трип: https://www.viator.com/tours/Punta-Cana/Saona-Island-Tour-and-Altos-de-Chavon-All-Day/d794-23210P3 Въпреки логото на Discover след като напиша данните на картата не я приема. Пробвах над 10 пъти и нямаше резултат, та си платих с друга карта.
ven62 Публикувано: 9 ноември, 2017 Публикувано: 9 ноември, 2017 преди 13 часа, Боян Димитров каза: ... От негативна гледна точка обаче: направил съм си регистрация и на my.diners , но този сайт е *****. Толкова бавен сайт в наши дни, какво са правили тези хора не знам.... Тука съм съгласен. 1
Фил Публикувано: 9 ноември, 2017 Публикувано: 9 ноември, 2017 (редактирано) преди 23 часа, FlyTraveler каза: Ще изпратя допълнително въпрос в съответната тема за застраховката, понеже не ми е даден сертификат от ПИБ като съм си вземал картата. виж тук ....... Използвам случая да изкажа похвала на съпорта на DIners и по-специално на дамата, която вероятно има ангажимент да следи нашия форум. Бърза реакция, любезна и отзивчива, още повече, че половината от проблема ми си беше в резултат на моя разсеяност - не бях обърнал внимание, че картата ми е с изтекъл срок от началото на този месец. Редактирано 9 ноември, 2017 от Фичо 2
FlyTraveler Публикувано: 9 ноември, 2017 Публикувано: 9 ноември, 2017 преди 1 минута , Фичо каза: виж тук Благодаря @Фичо! Аз вече говорих с Дайнърс по тел. и те ми казаха същото, каквото пише и на поста от линка ти. Някой ползва ли тази застраховка като единствена при пътувания? 1
chandni Публикувано: 9 ноември, 2017 Публикувано: 9 ноември, 2017 преди 9 минути , FlyTraveler каза: Някой ползва ли тази застраховка като единствена при пътувания? За щастие не ни се е налагало, но откакто сме с Diners, разчитаме само на нея. Така или иначе, застраховката, която лично си плащахме преди това, не е по-различен продукт. Преди, когато нямахме Diners, си правехме застраховка в Армеец или в Generali за 10000€ на човек за съответния брой дни. Сега пак е на Generali, но не я плащаме. 5
Фил Публикувано: 9 ноември, 2017 Публикувано: 9 ноември, 2017 (редактирано) преди 43 минути , FlyTraveler каза: Благодаря @Фичо! Аз вече говорих с Дайнърс по тел. и те ми казаха същото, каквото пише и на поста от линка ти. Някой ползва ли тази застраховка като единствена при пътувания? В прекия смисъл на думата не съм я ползвал, слава богу, но за Европа разчитам на нея, като също си нося и Европейска здравна карта, която се издава безплатно от НЗОК и може да се заяви в клон на ДСК. (разбира се - стига човек да е с непрекъснати здравноосигурителни права) По другите банкови карти също има застраховки, но например по картата ми от ЦКБ застраховката на Армеец е до $20 000, а на Diners classic от Дженерали e до $35000. За по-далеч извън Европа, вече допълнително преценявам дали да разчитам само на тези застраховки от картите, но аз (поне досега) не съм правил някакви пътувания с повече рискове, както например твоите в Африка... Редактирано 9 ноември, 2017 от Фичо 2
FlyTraveler Публикувано: 9 ноември, 2017 Публикувано: 9 ноември, 2017 преди 59 минути , Фичо каза: В прекия смисъл на думата не съм я ползвал, слава богу, но за Европа разчитам на нея, като също си нося и Европейска здравна карта, която се издава безплатно от НЗОК и може да се заяви в клон на ДСК. (разбира се - стига човек да е с непрекъснати здравноосигурителни права) По другите банкови карти също има застраховки, но например по картата ми от ЦКБ застраховката на Армеец е до $20 000, а на Diners classic от Дженерали e до $35000. За по-далеч извън Европа, вече допълнително преценявам дали да разчитам само на тези застраховки от картите, но аз (поне досега) не съм правил някакви пътувания с повече рискове, както например твоите в Африка... Ако е за сафари в подсахарска Африка, или някое друго далечно и по-скъпо пътуване, си вземам World Nomads, без да се замисля. Това най-вече заради отмяната на пътуване, а пък всички други големи лимити или без лимит медицинска застраховка ги приемам за "бонус". Сега обаче за Египет си мисля да мина тънко (по-скоро направо без пари) с тази на Дженерали, дето я предлагат Дайнърса... 2
AlexandraKo Публикувано: 10 ноември, 2017 Публикувано: 10 ноември, 2017 Направих две плащания през My Diners за ел.енергия. В сайта на ЕВН си стоят като неплатени. След колко време ще бъдат отразени там?
stanislavpp Публикувано: 10 ноември, 2017 Публикувано: 10 ноември, 2017 Вероятно след 24 часа - при мен като излезе чакащо задължение и го платя веднага, обикновено на другият ден в 10.30ч получавам СМС съобщение от мобилен оператор за задължение по фактура, а то вече е платено предишният ден. 2
neuromancer Публикувано: 10 ноември, 2017 Публикувано: 10 ноември, 2017 На 09/11/2017 в 8:35, FlyTraveler каза: Ако е за сафари в подсахарска Африка, или някое друго далечно и по-скъпо пътуване, си вземам World Nomads, без да се замисля. Това най-вече заради отмяната на пътуване, а пък всички други големи лимити или без лимит медицинска застраховка ги приемам за "бонус". Сега обаче за Египет си мисля да мина тънко (по-скоро направо без пари) с тази на Дженерали, дето я предлагат Дайнърса... Преместих въпросите за застраховката тук в нарочната тема. Аз съм разчитал само на застраховка от картата (не съм правил claim), доколкото гледах условията са като обикновена застраховка, която може да направиш със застрахователя директно. Някъде по форума четох едно-две мнения, че хората са си ползвали застраховката от Дайнърс и всичко е било нормално. 2 1
AlexandraKo Публикувано: 11 ноември, 2017 Публикувано: 11 ноември, 2017 преди 20 часа, AlexandraKo каза: Направих две плащания през My Diners за ел.енергия. В сайта на ЕВН си стоят като неплатени. След колко време ще бъдат отразени там? преди 20 часа, stanislavpp каза: Вероятно след 24 часа - при мен като излезе чакащо задължение и го платя веднага, обикновено на другият ден в 10.30ч получавам СМС съобщение от мобилен оператор за задължение по фактура, а то вече е платено предишният ден. Долагам: Точно така - платих вчера сутринта, днес сутринта, вече всичко беше наред.Плащането беше минало и сметките - занулени. 2
Гост 45#2 Публикувано: 11 ноември, 2017 Публикувано: 11 ноември, 2017 Имали ли сте проблеми с ползването на Дайнърс в Испания? Вече трети ден се опитвам на различни места из Лансароте да платя, но не минава - въвеждам пин, приема го и казва, че има проблем. На самите ПОС терминали има лого на Виза/МК/АмЕкс, но не и на Дайнърс...
chandni Публикувано: 12 ноември, 2017 Публикувано: 12 ноември, 2017 преди 1 минута , stanislavpp каза: @Боби Как се диферинцира дали е и безплатен , освен достъпен ? Или на входната табелка има просто логото на Дайнърс ? Ако чарджването на карта Diners мине, а имаш натрупан оборот, значи е безплатен. След като имаш 500 лв за последните 90 дни, таксата за салона се поема от Diners. 1
Гост 45#2 Публикувано: 12 ноември, 2017 Публикувано: 12 ноември, 2017 преди 6 минути , stanislavpp каза: @Боби Как се диферинцира дали е и безплатен , освен достъпен ? Или на входната табелка има просто логото на Дайнърс ? Да, имах предвид че чрез Дайнърс влизаш, не с пари, макар че и така може. А дали е безплатно - според Дайнърса
stanislavpp Публикувано: 12 ноември, 2017 Публикувано: 12 ноември, 2017 Ахааа, а аз си мислех, че салонът задължително трябва да е в списъка на Дайнърс. След три седмици ще пробвам този на летището в Бари - sala Vip lounge Bari.
chandni Публикувано: 12 ноември, 2017 Публикувано: 12 ноември, 2017 преди 2 минути , stanislavpp каза: Ахааа, а аз си мислех, че салонът задължително трябва да е в списъка на Дайнърс. След три седмици ще пробвам този на летището в Бари - sala Vip lounge Bari. Ако салонът не работи с Diners, то и картата ще бъде отхвърлена и плащането изобщо няма да мине. Щом приемат плащане с Diners, значи са партньори. Просто салоните, с които работят, се увеличават по-бързо, отколкото се обновява информацията в сайта. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега