Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

Това приложение (което цитирам в публикацията си) няма общо с Дайнърс Клуб България, а е на глобалната марка.

Редактирано от macf1an
Публикувано:

Здравейте, 

Благодарим, че винаги откривате новите услуги на Diners club , още преди да са анонсирани. 

Регистрацията за безплатен WiFi става чрез получаване на код от издателят на картата Ви. 

Услегата е съвсем нова и очакваме кодовете в най-кратки срокове. 

Щом получим такива, ще Ви информираме първо тук. 

Поздрави.

 

  • Харесвам 9
  • Браво 7
Публикувано:
преди 3 минути , Diners club каза:

Здравейте, 

Благодарим, че винаги откривате новите услуги на Diners club , още преди да са анонсирани. 

 

Магеланци са магьосници :biggrin:

Публикувано:

:)

Спойлер

Честита и весела Коледа с тази добра-според мен! новина!

Без месечна членска такса за месеца, в който няма трансакция до края на 2018 г.

12 декември 2017
 

Уважаеми кленти, уведомяваме Ви, че условието "без месечна членска такса за 
месеца, в който няма трансакция" за съществуващи лични револвиращи кредитни карти Diners club Classic, Diners club - ПИБ, Diners club - First Lay- розова и Diners club First Lаdy - червена, се удължава до края на 2018 година.

За карти в промоционален период "без месечна такса" остава условието по договор.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
  • Браво 4
Публикувано:

След 60 минутно обикаляне на бюрата на градския транспорт днес установих следното: 

Дайнърс НЕ СЕ ПРИЕМА в:

1. Бюрото в подлеза на ЦУМ срещу метростанция Сердика

2. Бюрото на станция Европейски съюз

3. Бюрото на станция НДК

4. Бюрото в подлеза на Софийския университет.

След 10тина опита с чип и лента на ПОС на Общинска и ПИБ ми писна и платих с VISA!

Явно по Коледа стават чудеса, защото по-горе пише, че в някои от цитираните бюра картата минава. Е, моята не мина...

Весела Коледа на Магеланци, на VISA, хайде и на DINERS. Пък дано догодина и аз да видя чудото -да си платя картата за градския с DINERS.

 

  • Смея се 1
Публикувано: (редактирано)

Въпрос към @Diners club.

 

На 17 Декември направих покупка от Expedia.fr за €78.92.2017-12-20.png.852bfb53926bbf124fa3c7dd2b54c055.png

 

Курсът според diners.bg е 1.958998 лв. за €1.5a3a0afbd3548_2017-12-20(1).png.8701fae4ce164d1b912d18fe7ba943bb.png

 

По всякаква логика сметката ми би трябвало да е задължена с 154.60 лв. (€78.92 х 1.958998). Както обаче е видно от скриншота реално са удържани 155.38 лв, тоест еврото ми е продадено на доста неизгодния курс 1.96883.

 

На какво се дължи тази разлика?

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 2
Публикувано:

Което ме накара да си проверя мои стари плащания в евро и ето какво открих:

 

22.09.2017 HOTEL IBIS ------------ 161,50 EUR -315,87
23.09.2017 Conrad Electronic--------- 32,98 EUR -64,50

 

Т.е. курсът, по който са ми осчетоводили транзакциите е по-нисък от обявения (1.9557-1.9559). Сигурно немското Евро е по-евтино от френското....

  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

Въпрос към @Diners club.

 

На 17 Декември направих покупка от Expedia.fr за €78.92.2017-12-20.png.852bfb53926bbf124fa3c7dd2b54c055.png

 

Курсът според diners.bg е 1.958998 лв. за €1.5a3a0afbd3548_2017-12-20(1).png.8701fae4ce164d1b912d18fe7ba943bb.png

 

По всякаква логика сметката ми би трябвало да е задължена с 154.60 лв. (€78.92 х 1.958998). Както обаче е видно от скриншота реално са удържани 155.38 лв, тоест еврото ми е продадено на доста неизгодния курс 1.96883.

 

На какво се дължи тази разлика?

Здравейте , ще проверим и ще отговорим възможно най-бързо

поздрави

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 1 час, Ilian359 каза:

Което ме накара да си проверя мои стари плащания в евро и ето какво открих:

 

22.09.2017 HOTEL IBIS ------------ 161,50 EUR -315,87
23.09.2017 Conrad Electronic--------- 32,98 EUR -64,50

 

Т.е. курсът, по който са ми осчетоводили транзакциите е по-нисък от обявения (1.9557-1.9559). Сигурно немското Евро е по-евтино от френското....

Знаех си, че немците са по-напред с материала от франсетата! :lol:

  • Смея се 2
Публикувано:

След като най-накрая и ние се приобщихме към Diners Cluba, си купихме билети от сайта на Vueling, та да знаете, че и там върви.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Ох, да ви кажа много съм ви благодарна, дето ме заразихте да си възстановя Дайнърс-а.:))))

Оставяме салоните настрана, ама това с комуналните плащания така ме улесни, че направо съм си хепи.

Че отговарям за плащането на сметките на цялата родА , плащам N на брой тоци,води, телефони и 5 пакета ИТ и ТВ.

Преди тоците се плащаха едновременно, после станаха на различни дати и а-хаааа, да стана разногледа, следвайки магеланските съвети, регнах всички сметки в My Diners и се рахатясах.

Вече не ходя с график за плащане в джоба, не се стряскам, че съм изпуснала нещо, прехвърлям си пари в картата от друга карта и хич вече не се притеснявам, че не мога да плащам на други места.

Само това улеснение ми стига.

Така че, отново благодаря за съветите, дето ми ги дадохте всички.:)))))’ш

  • Харесвам 9
  • Браво 4
Публикувано:

Миналата седмица купих телефон от магазин на Виваком, но за съжаление не успях да платя с Diners-a... А останах с убеждението, че картата се приема в обектите им. ПОС терминалът беше на Пощенска и не разпозна картата на чипа, а след магнитната лента направо заби и трябваше да го рестартират... След рестарта пробвах с Visa-та и мина без проблеми.

Публикувано:

То и my.fibank.bg не се отваря. Явно всичко им е даун в момента - за добро предколедно настроение :) IT-тата са си били камшика празнично и не очаквам бърза реакция.

Публикувано:
В момента, Stryper каза:

Исках да направим оборот и да платиме в Eco Petroloum бензиностанция, но няма връзка с банката. Сайта my.diners.bg също не работи.

Аз, също не можах да платя в Еко. Пробвах с 2 карти на Дайнърс преди един час.

Публикувано: (редактирано)

Здравейте! Във връзка с авария в основно интернет трасе на Vivacom, временно корпоративният ни сайт www.diners.bg както и www.my.diners.bg.

Възможно е да има прекъсване на връзката за осъществяване на транзакции на ПОС терминали. 

 

Реагирахме максимално бързо и се стремим експресно да пренасочим цялата интернет комуникация към алтернативен интернeт доставчик.

 

В рамките на близките часове интернет свързаността постепенно ще бъде възстановена и електронното банкиране АТМ и ПОС услугите ще бъдат отново достъпни!

 

Можете да се свържете с нас на денонощния телефон за връзка с оператор на 0800 12 012 или 02 970 9555

 

Молим да ни извините за причиненото неудобство! Стараем се максимално бързо да реагираме в тази независеща от нас ситуация, да намерим бързо решение и да Ви предоставим достъп до нашите услуги.

 

Екипът на Diners club

Редактирано от Diners club
  • Харесвам 6
Публикувано: (редактирано)
преди 31 минути , Diners club каза:

Здравейте! Във връзка с авария в основно интернет трасе на Vivacom, временно корпоративният ни сайт www.diners.bg както и www.my.diners.bg.

Възможно е да има прекъсване на връзката за осъществяване на транзакции на ПОС терминали. 

 

Реагирахме максимално бързо и се стремим експресно да пренасочим цялата интернет комуникация към алтернативен интернeт доставчик.

 

В рамките на близките часове интернет свързаността постепенно ще бъде възстановена и електронното банкиране АТМ и ПОС услугите ще бъдат отново достъпни!

 

Екипът на Diners club

 

Други още снощи прерутираха. Никаква поддръжка.  Не сте готови за такива ситуации.


Офисът в Скопие по-добре се справя с офертите  в различни обекти. http://www.diners.com.mk/promocii_detail.asp?gID=3&ID=614 

 

След Фантастико - нищо.^_^

 

 

Редактирано от Hollywood
Публикувано:
Преди 1 час, Diners club каза:

Здравейте! Във връзка с авария в основно интернет трасе на Vivacom, временно корпоративният ни сайт www.diners.bg както и www.my.diners.bg.

Възможно е да има прекъсване на връзката за осъществяване на транзакции на ПОС терминали. 

 

Реагирахме максимално бързо и се стремим експресно да пренасочим цялата интернет комуникация към алтернативен интернeт доставчик.

 

В рамките на близките часове интернет свързаността постепенно ще бъде възстановена и електронното банкиране АТМ и ПОС услугите ще бъдат отново достъпни!

 

Можете да се свържете с нас на денонощния телефон за връзка с оператор на 0800 12 012 или 02 970 9555

 

Молим да ни извините за причиненото неудобство! Стараем се максимално бързо да реагираме в тази независеща от нас ситуация, да намерим бързо решение и да Ви предоставим достъп до нашите услуги.

 

Екипът на Diners club

Възстановена е връзката и функцшонирането на www.my.diners.bg, както и ПОС транзакциите. 

Възможно е на някой ПОС с мобилна връзка все още да не е възстановена услугата. 

Просължавеме да следим връзката. 

Извиняваме се да причиненото неудобство 

Поздрави,

Симеон Илиев

Дайнърс клуб България

  • Харесвам 8
Публикувано:
Преди 1 час, cybersimo каза:

Здравейте. Какво се е случило с приложението за iOS?

 

 

F0445E0F-5BC6-4A51-A275-B0A70E984136.png

Приложението е свалено и предстои да бъде подменено с ново през идната година. В момента може да ползване глобалното приложение на Diners Club International 

Поздрави

  • Харесвам 4
Публикувано:

Има ли изгледи да се обнови сайта ви? Всеки път полудявам докато направя някоя справка, все едно съм с аналогов  интернет преди 15 години.

  • Харесвам 1
  • Браво 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.