Фил Публикувано: 17 януари, 2018 Публикувано: 17 януари, 2018 Трябва да се закупи нещо с картата, но не непременно по време на пътуването, а във връзка с пътуването. 5
П.Кръстев Публикувано: 17 януари, 2018 Публикувано: 17 януари, 2018 преди 9 минути , Фичо каза: Трябва да се закупи нещо с картата, но не непременно по време на пътуването, а във връзка с пътуването. Тоест ако днес си взема билети с Дайнърса за дати 20.04 - 27.04 (примерно), за този период ще имам активна застраховка?
mililia Публикувано: 17 януари, 2018 Публикувано: 17 януари, 2018 преди 3 минути , П.Кръстев каза: Тоест ако днес си взема билети с Дайнърса за дати 20.04 - 27.04 (примерно), за този период ще имам активна застраховка? Съгласно посоченото в Общите условия, да! Ще имаш застраховка и ако си платиш от тук някои билети за вътрешен превоз, хотел и т.н. 2
Фил Публикувано: 17 януари, 2018 Публикувано: 17 януари, 2018 (редактирано) Ето цитата от полицата:"Застрахователното покритие се активира със закупуване на туристически пакет или част от него /билет за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар/ или други услуги, свързана с пътуването или осъществяването на поне една трансакция чрез кредитната карта в чужбина през срока на пътуването." Редактирано 17 януари, 2018 от Фичо 4 1
Alexander Публикувано: 19 януари, 2018 Публикувано: 19 януари, 2018 Според сайта на дайнърс, залата на Т1 в София отваря в 09:30 сутринта! Това грешка ли е или си е така?
chandni Публикувано: 19 януари, 2018 Публикувано: 19 януари, 2018 преди 2 минути , Alexander каза: Според сайта на дайнърс, залата на Т1 в София отваря в 09:30 сутринта! Това грешка ли е или си е така? Не е грешка, това им е работното време. 1 1
Alexander Публикувано: 21 януари, 2018 Публикувано: 21 януари, 2018 В Бергамо има два салона преди и след скенерите. В мнение тук бях чел, че те прехвърлят от единия в другия, даже първоначално така каза и служителката, като добави, че няма да се ауторизира картатс отново. Само че дойде друга и като излизах в 05:00 ми обяви, че в другия салон пак трябва да ми минат картата. Може ли на едно летище с един полет да се ходи на две зали? И без това е доста бедно, та реших да не рискувам и предпочетох пред кафето от автомат едно хубаво еспресо за 1,10 от бара. но въпроса си остава, някой ходил ли е на две зали в един полет? Бях чел, че минават по два пъти картата в един салон, но това е друго. Според мен не трябва да има проблеми, някой има ли опит?
stanislavpp Публикувано: 21 януари, 2018 Публикувано: 21 януари, 2018 Може , да - проверено многократно и споделено във форума. 2
Дани Магелани Публикувано: 21 януари, 2018 Публикувано: 21 януари, 2018 преди 3 часа, Alexander каза: В Бергамо има два салона преди и след скенерите. В мнение тук бях чел, че те прехвърлят от единия в другия, даже първоначално така каза и служителката, като добави, че няма да се ауторизира картатс отново. Само че дойде друга и като излизах в 05:00 ми обяви, че в другия салон пак трябва да ми минат картата. Може ли на едно летище с един полет да се ходи на две зали? И без това е доста бедно, та реших да не рискувам и предпочетох пред кафето от автомат едно хубаво еспресо за 1,10 от бара. но въпроса си остава, някой ходил ли е на две зали в един полет? Бях чел, че минават по два пъти картата в един салон, но това е друго. Според мен не трябва да има проблеми, някой има ли опит? Аз влязох във външния салон, чекираха картата ми. Обясниха ми, че се чекира и във вътрешния. Казах, че бързам и няма да остана, а искам само да ползвам бързия достъп. Позвъниха на жената от вътрешния и тя не ме чекира. Сравнително беден салон. Студена пица на малки парчета. Автомат за кафе и др., сладки, ядки, бира и безалкохолни. 1
Alexander Публикувано: 21 януари, 2018 Публикувано: 21 януари, 2018 Неаполския ВИП е доста добре, куцат им напитките, но ядене има. 1
Alexander Публикувано: 22 януари, 2018 Публикувано: 22 януари, 2018 Според вас, ако ходя в 2 или 3 държави, достатъчно ли е, да има нещо купено за една от тях или трябва да има за всичките?
Alexander Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 Не знам дали е коментирано, но поне аз днес разбрах, че лейди картите на Дайнърс, които са с 1лв по-скъпи дори заради някакъв рак, нямат застраховка при пътуване! Супер набутвация е тази карта..
stanislavpp Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 Разбира се , че различните карти дори на един картоиздател ще имат различни покрития/бонуси. Досега не съм чул някой “на сила “ да му е била издадена кредитна карта - всеки преценява за себе си коя/какви карти биха му били най-полезни !
Alexander Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 Разбира се! За пореден път се убеждавам, че не се ли прочете всичко до последната запетайка, няма за какво да се ходи по банки или каквито и да е институции, винаги те набутват. На нас служителката преди 4 месеца ни обясни, че е същата, но с допълнително покритите за рак, за това е и с 1лв повече на месец. Макар на сайта им да я пише тази подробност, на полицата им не го пише, но какво от това. УВАЖАЕМИ Г-НЕ / Г-ЖО, Този документ удостоверява, че Вие, като притежател на кредитна карта, издадена от ДАЙНЪРС КЛУБ БЪЛГАРИЯ АД сте застрахован от ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД и „FIHEALTH ЗАСТРАХОВАНЕ” АД със „Застраховка Помощ при пътуване и Злополука на притежателите на кредитни карти” при пътувания в цял свят със застрахователна полица № 150608020949/31.08.2009 г. Линк От това се разбира, че всяка една карта издадена от тях, би трябвало да има това покритите. 1
mililia Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 преди 9 минути , Alexander каза: Разбира се! За пореден път се убеждавам, че не се ли прочете всичко до последната запетайка, няма за какво да се ходи по банки или каквито и да е институции, винаги те набутват. На нас служителката преди 4 месеца ни обясни, че е същата, но с допълнително покритите за рак, за това е и с 1лв повече на месец. Макар на сайта им да я пише тази подробност, на полицата им не го пише, но какво от това. УВАЖАЕМИ Г-НЕ / Г-ЖО, Този документ удостоверява, че Вие, като притежател на кредитна карта, издадена от ДАЙНЪРС КЛУБ БЪЛГАРИЯ АД сте застрахован от ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД и „FIHEALTH ЗАСТРАХОВАНЕ” АД със „Застраховка Помощ при пътуване и Злополука на притежателите на кредитни карти” при пътувания в цял свят със застрахователна полица № 150608020949/31.08.2009 г. Линк От това се разбира, че всяка една карта издадена от тях, би трябвало да има това покритите. Аз не мога да разбера, ти такъв документ получи ли заедно с кредитната карта или не? Защото такъв документ би следвало да получат само тези лица, който имат КК с вкл. застраховка помощ при пътуване и т.н. Да не би да искаш да кажеш, че си получил КК заедно с този документ и там по погрешка служителите на банката вместо едната застраховка (здравна застраховка за рак на гърдата) са ти сложили документа за застраховка помощ при пътуване?
antea Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 (редактирано) @Alexander, ами не е така, ето ти например си дал линк към застрахователния сертификат, който е за картите Diners Club Exclusive /Diners Club Prive сертификатът за Classic е друг, а за Лейди картите - си е специфичен за тяхната застраховка Редактирано 24 януари, 2018 от antea
Alexander Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 Не съм получил нищо с нито една от двете карти, моята е класик. В момента, antea каза: ами не е така, ето ти например си дал линк към застрахователния сертификат, който е за картите Diners Club Exclusive /Diners Club Prive/ сертификатът за Classic е друг, а за Лейди картите - си е специфичен за тяхната застраховка Да видях и се чудех къде е Класика. Ще може ли да го покажеш?
antea Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 http://diners.bg/uploads/Documents/Certificate_travel_insurance.pdf 1
Alexander Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 Дори да е така, аз казвам какво чух от служителката. Еднакви са, но лейди имала покритие за рак. Освен това, виждам, че покритието е смешно ниско до 5000лв, на фона на доста по-високата застраховка в чужбина. За това и казах, че трябва всичко да е изчетено до последната точка и да не им се дава право да говорят, защото или не знаят или те лъжат..
mililia Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 (редактирано) До тук и и двамата сте пуснали една и съща застраховка. Доколкото виждам номера на полицата е еднакъв. Редактирано 24 януари, 2018 от mililia
Alexander Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 Да, но има 3 различни карти и различни покрития, доколкото виждам, Diners Club Exclusive /Diners Club Prive/, Diners Club Classic и Diners Club – FIB Сега звънях на Дайнърс и казаха, че срещу 20лв може да се смени картата с класик, оборота ще изгори, но ще има нови 3 месеца гратисен период за ВИП салоните.
mililia Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 (редактирано) преди 18 минути , Alexander каза: Да, но има 3 различни карти и различни покрития, доколкото виждам, Diners Club Exclusive /Diners Club Prive/, Diners Club Classic и Diners Club – FIB Сега звънях на Дайнърс и казаха, че срещу 20лв може да се смени картата с класик, оборота ще изгори, но ще има нови 3 месеца гратисен период за ВИП салоните. Различни са лимитите на покритията, застраховката е една. Вярно, че не съм сравнявала едно по едно всички покрития, но на пръв поглед има разлика само в лимитите, ама то и за това са различните видове карти (обикновени класик и другите). Аз когато си правих КК изрично заявих, че искам тази със застраховката помощ при пътуване, а не със здравната застраховка. Те твоята основно на жените я предлагат, та ме учудва, че ти се се снабдил с нея. Ако служителката Ви е казала, че застраховката е еднаква, но с допълнително покритие ви е подвела, защото самия вид на застраховките е различен. Тази с рак на гърдата е здравна застраховка, докато другата си е помощ при пътуване. Така или иначе във сертификата, който Ви дават пише какво се покрива. Иначе при попълване на заявлението сам чекваш какъв да е вида на картата. Провери сам това за гратисния период, а не разчитай на казаното, защото ми се върти в главата, че при отказ от една карта на новата не даваха гратисен период. Това по спомен, може и да бъркам. Редактирано 24 януари, 2018 от mililia
Alexander Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 Чак толкова зле не са! Не са ми дали лейди с покритие за рак на гърдата, дадоха я на жена ми, но аз бях с нея и затова казвам какво е казала служителката. Аз имам класик, издаден по-рано. Какво значи провери сам това за гратисния период?? Това ми го казаха по телефона от Дайнърс, какво повече да направя? 1
Diners Club Bulgaria Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 (редактирано) преди 14 минути , Alexander каза: Чак толкова зле не са! Не са ми дали лейди с покритие за рак на гърдата, дадоха я на жена ми, но аз бях с нея и затова казвам какво е казала служителката. Аз имам класик, издаден по-рано. Какво значи провери сам това за гратисния период?? Това ми го казаха по телефона от Дайнърс, какво повече да направя? Във Вашия случай няма да имате проблеми с посещението на салоните с новата карта, като останалите условия се запазат. Най- добре е да прочетете всички условия на различните ни карти в сайта ни. При допълнителни въпроси се свързвайте директно с Дайнърс клуб България. Поздрави Редактирано 24 януари, 2018 от Diners club 1
mililia Публикувано: 24 януари, 2018 Публикувано: 24 януари, 2018 преди 20 минути , Alexander каза: Какво значи провери сам това за гратисния период?? Това ми го казаха по телефона от Дайнърс, какво повече да направя? От Дайнерс клуб са ти отговорили. Просто изчети какво са писали на сайта си.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега