Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

Еее щом така с лошо ще подхождаме... да те информирам, че тези 60+ са само неосчетоводените. А за миналата година имам общо над 120 посещения в салони :biggrin: :wub:

Матейко, недей така с тия цифри, да не земе на  Венчо нещо нещо да му стане:yahoo:

  • Шок 1
  • Смея се 1
Публикувано:

Успешно плащане в магазин Технохит ( терминал на Прокредит, на лента)  и медицинска лаборатория Статус (терминал на Алианц, и пак на лента) . 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 часа, Георги Матеев каза:

Еее щом така с лошо ще подхождаме... да те информирам, че тези 60+ са само неосчетоводените. А за миналата година имам общо над 120 посещения в салони :biggrin: :wub:

 

Но това означава около 120 полета. Чудя се как успяваш?

Публикувано:
преди 6 часа, chandni каза:

Въпрос относно обработката на средства, внесени по Diners Club карта:

 

Предвиждате ли автоматизиране на процеса и възможност парите внесени по картата да са налични моментално, както е при Revolut? Съпругът ми е направил погасяване на допълнителната и основната карти вчера между 17:30 и 18:00 часа. Днес сумите все още не са по картите. След като разговаря по телефона с картов отдел на ПИБ, му съобщиха, че сумите ще бъдат обработени и ще са налични по картите след 18:30 довечера, т.е. повече от 24 часа след внасянето! 

 

При положение, че картата е с насоченост към пътуващи, такова забавяне е меко казано нежелателно. Всички знаят колко динамичен е пазарът на самолетни билети и когато повече от 24 часа не можеш да разчиташ на парите, внесени по картата, след като транзакцията се обработи може да се окаже, че вече е безпредметно. 

Да, работим по автоматизиране на процеса, но за съжаление няма да е в следващата версия на програмата. 

Поздрави. 

преди 9 часа, Георги Матеев каза:

@Diners club, имам въпрос относно отчитането/осчетоводяването на салоните в месечните извлечения.

 

От поне 3 извлечения насам (включително в последното) не ми се показва нито едно посещение на салон, което е нереално. В същото време имам неосчетоводени посещения, извършвани още през април, което не може да бъде обяснено със стандартното 3-месечно закъснение на информацията. Общо от април досега имам над 60 посещения в салони, които не са отразени в нито едно извлечение.

 

Във вашата система ли се чупи нещо или от международния Дайнърс не ви подават коректно информация?

 

Просто се чудя докога (и дали) да пазя събраната пачка с касови бележки от неосчетоводените салони :)

Здравейте Георги ,

всички файлове получаваме през централизирана система на Diners Club International. Всички файлове се обработват при нас веднага. Явно не са подадени от централата като посещение. 

А защо пазите бележките? До колкото виждам, ползвате безплатно салоните. 

Поздрави.

преди 4 часа, neuromancer каза:

Сори за офтопика, ама това си е много добре. При мен е два работни дни минимум. Платил съм в четвъртък, по едната карта плащането се отразява събота сътрин, по другата понеделник. 

Това е невъзможно. Моля да се свържете с нас на лично съобщение, за да проверим как правите плащанията. Всички плащания през работни дни се правят на не повече от 2 часа. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 9 минути , Diners club каза:

Здравейте Георги ,

всички файлове получаваме през централизирана система на Diners Club International. Всички файлове се обработват при нас веднага. Явно не са подадени от централата като посещение. 

А защо пазите бележките? До колкото виждам, ползвате безплатно салоните. 

Поздрави.

Привет. В такъв случай системата на DCI явно има доста пропуски, тъй като не са ми осчетоводени прекалено много (със сигурност поне 50) посещения от последните 9 месеца. Не е реален проблем понеже ползвам салоните безплатно. Просто е странно - преди нямаше такова разминаване и всяко посещение винаги се осчетоводяваше и появяваше в извлечението точно 3 месеца след извършването му.

 

Иначе винаги пазя бележките поне 4 месеца за да мога да докажа, че съм нямал гост в случай на погрешно подадена информация от салона и некоректно допълнително таксуване. Случвало се е в миналото.

Публикувано:

Привет @Diners club. Забелязах още странности в превалутирането EUR->BGN.

 

През последната седмица имам 2 покупки в евро, които сте осчетоводили по следния начин:

 

€25.97 = 50.88 лв (при курс 1.959183)

€377.01 = 738.56 лв (при курс 1.958993)

 

Според сайта ви обаче курсът EUR->BGN (поне на теория) е твърдо фиксиран и то на 1.949253. Сметката очевидно не излиза.

 

Моля да обясните подробно как обновената ви система смята превалутиранията? Откъде се получава по-високата цифра и непостоянния/различния курс при всяка отделна еврова транзакция?

 

Преди промените - когато еврото беше фиксирано на 1.959 - всичко излизаше до стотинка и предварително можеше да се сметне с точност на колко лева ще се осчетоводи еврова покупка. В момента не е така.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 1 час, Diners club каза:

Това е невъзможно. Моля да се свържете с нас на лично съобщение, за да проверим как правите плащанията. Всички плащания през работни дни се правят на не повече от 2 часа. 

Не не, извинявам се, аз не съм с Дайнърс. Просто сравних 2 дена с няколко часа :)

Публикувано:
В момента, AlexandraKo каза:

Жоре, за какви бележки говориш, че на нас до сега,никой не ни е давал някакви бележки.

Като се подписваш на машинката на входа на салона може изрично да поискаш копие на бележката (иначе никога не дават). На нея ясно пише дата, салон и колко човека са влезнали с конкретната карта. И аз преди не ги събирах, но след 2 случая на "гости" и съответното таксуване + последвало оспорване се научих да ги искам и пазя.

  • Харесвам 6
Публикувано: (редактирано)

Мен са ме питали искам ли бележка, последно беше в София, на други места направо ми я дават.

Редактирано от bobole4e
Публикувано:
преди 13 минути , Георги Матеев каза:

Като се подписваш на машинката на входа на салона може изрично да поискаш копие на бележката (иначе никога не дават). На нея ясно пише дата, салон и колко човека са влезнали с конкретната карта. И аз преди не ги събирах, но след 2 случая на "гости" и съответното таксуване + последвало оспорване се научих да ги искам и пазя.

Абе, ти си ни “пътеводна светлина”!Благодаря ти!:)

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 13 минути , AlexandraKo каза:

Абе, ти си ни “пътеводна светлина”!Благодаря ти!:)

Ай стига четки :) Нали сме тук да си помагаме взаимно все пак.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
На 1/30/2018 в 11:08, Diners club каза:

Здравейте, пробвахте ли с чип?

вече почти всимки терминали са с чип и ако не минава, моля да ни сигнализирате.

Благодаря.

Да докладвам... :) Днес плащането в Баня стил мина успешно и с чипа на терминала на Прокредит! :)

Също успешно плащане в Galacollezione с чипа на терминал на Райфайзен.

Успешно плащане в Lilly с чип на терминал на Райфайзен.

Неуспешно на терминал на Райфайзен в New Yorker.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Здравейте . Доколкото разбрах и допълнителнатa карта може да ползва салоните ако има натрупани 500 лв оборот , но не ми стана ясно дали може да ползва cash back  .  Или само за основната карта остава този 1 %  ?

Редактирано от Capitan Morgan
Публикувано:
В момента, Capitan Morgan каза:

Здравейте . Доколкото разбрах и допълнителнаta карта може да ползва салоните ако има натрупани 500 лв оборот , но не ми стана ясно дали може да ползва cash back  .  Или само за основната карта остава този 1 %  ?

Има кешбек и за допълнителна, ако имаш оборот над 2000 лева, както и на основната. Проверено е вече.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 минути , Marisha каза:

Има кешбек и за допълнителна, ако имаш оборот над 2000 лева, както и на основната. Проверено е вече.

Ок благодаря . Т.е. по изгодно е излиза да се вземе 1 основна и 1 доп. карта .

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 часа, chandni каза:

Въпрос относно обработката на средства, внесени по Diners Club карта:

 

Предвиждате ли автоматизиране на процеса и възможност парите внесени по картата да са налични моментално...

Подкрепям!!! Изключително неудобно е да си зареждаме картите, съобрзявайки се работното време на DC.

Публикувано:
преди 10 часа, Георги Матеев каза:

Ай стига четки :) Нали сме тук да си помагаме взаимно все пак.

“Гладене  по косъма” се вика.:lol:И когато човек прави нещо подобно, той трябва да бъде похвален, че да да желание и за напред да го прави.:)

Не ми възразявай, права съм.:)

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 минути , AlexandraKo каза:

“Гладене  по косъма” се вика.:lol:И когато човек прави нещо подобно, той трябва да бъде похвален, че да да желание и за напред да го прави.:)

Не ми възразявай, права съм.:)

Ма много хубаво гладиш значи! :biggrin:

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Публикувано:

@Diners club,

НАП вече дават възможност да се плащат осигуровки и данъци директно към техен виртуален ПОС терминал освен с досегашния epay, което беше придружено от такси за всеки единичен превод.

 

Clipboard01.jpg

 

За момента може да се плаща само с Mastercard/Maestro.

Дали се предвижда възможност и DinersClub да се включи?

 

Clipboard02.jpg

  • Харесвам 3
  • Браво 2
Публикувано:
Преди 1 час, cck каза:

@Diners club,

НАП вече дават възможност да се плащат осигуровки и данъци директно към техен виртуален ПОС терминал освен с досегашния epay, което беше придружено от такси за всеки единичен превод.

 

Clipboard01.jpg

 

За момента може да се плаща само с Mastercard/Maestro.

Дали се предвижда възможност и DinersClub да се включи?

 

Clipboard02.jpg

@cck, би ли казал как се стига до този виртуален ПОС...? Тези дни плащах МДТ през сайта на НАП от Услуги със свободен достъп, но не видях тези опции, които си показал, а само ме прехвърли към ePay и си платих със съответната такса... 

Публикувано:
преди 10 минути , chandni каза:

НАП от Услуги със свободен достъп, но не видях тези опции, които си показал, а само ме прехвърли към ePay и си платих със съответната такса... 

В Е-услуги, достъпни с квалифициран електронен подпис (КЕП) се намира [линк]

В тези със свободен достъп не дава възможност за плащане на осигуровки.

Ако нямаш КЕП има опция за ПИК [Е-услуги, достъпни с персонален идентификационен код]

 

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 1 минута , cck каза:

Ако нямаш КЕП има опция за ПИК [Е-услуги, достъпни с персонален идентификационен код]

 

Имам ги и двете, благодаря! :)

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Извадила си промоционална карта, която е освободена от такса в първите 12 месеца. От ноември 2018г. нататък ще ти се начислява такса ако я използваш. 

Редактирано от Ilian359
  • Благодаря 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.