Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 7 минути , antea каза:

виртуалния пос към НАП го въведоха (въвеждат все още) от 1 февруари

Ясно! Аз плащах на и преди 31-ви януари. :)

Публикувано: (редактирано)
На 2/3/2018 в 16:26, rayden каза:

Успешно плащане в магазин Технохит ( терминал на Прокредит, на лента)  и медицинска лаборатория Статус (терминал на Алианц, и пак на лента) . 

Здравейте, пробвахте ли с чип? И двата обекта са с чип приложение. 

Редактирано от Diners club
Публикувано:
На 2/3/2018 в 19:20, Георги Матеев каза:

Привет @Diners club. Забелязах още странности в превалутирането EUR->BGN.

 

През последната седмица имам 2 покупки в евро, които сте осчетоводили по следния начин:

 

€25.97 = 50.88 лв (при курс 1.959183)

€377.01 = 738.56 лв (при курс 1.958993)

 

Според сайта ви обаче курсът EUR->BGN (поне на теория) е твърдо фиксиран и то на 1.949253. Сметката очевидно не излиза.

 

Моля да обясните подробно как обновената ви система смята превалутиранията? Откъде се получава по-високата цифра и непостоянния/различния курс при всяка отделна еврова транзакция?

 

Преди промените - когато еврото беше фиксирано на 1.959 - всичко излизаше до стотинка и предварително можеше да се сметне с точност на колко лева ще се осчетоводи еврова покупка. В момента не е така.

Здравете, курсът е фиксиран към 1.959. Така са и осчетоводени транзакциите Ви. 

Това което обяче наистина не е правилно показано е курса в сайта. Правлиният трябва да бъде 1.959.

Мерси за сигнала, ще го оправим днес.

Поздрави.

 

 

Публикувано:
преди 2 часа, Diners club каза:

Здравете, курсът е фиксиран към 1.959. Така са и осчетоводени транзакциите Ви. 

Това което обяче наистина не е правилно показано е курса в сайта. Правлиният трябва да бъде 1.959.

Мерси за сигнала, ще го оправим днес.

Поздрави.

 

 

Тоест курсът EUR->BGN продължава да е фиксиран на 1.959, както беше преди. Бях останал с погрешното впечатление, че и той ще бъде подобрен след последната актуализация на системата ви.

 

Благодаря за разяснението, вече всичко е ясно.

Публикувано:
преди 3 часа, rayden каза:

За мое съжаление не можах да платя с Дайнърс в клиника ' Иван Рилски " -Тутракан , пос терминала на ДСК не разпозна картата .

Ще се свържем с колегите. Може да е пропуснат. 

Поздрави 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

В New Yorker в Сердика мол платих през магнитната лента.

Дайнърс минава и в Бенетон и в 100 грама сладки.

А скоро купувах билет и от сайта на Етап Груп.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 9 часа, Мари Николова каза:

В New Yorker в Сердика мол платих през магнитната лента.

Дайнърс минава и в Бенетон и в 100 грама сладки.

А скоро купувах билет и от сайта на Етап Груп.

Здравете, пробвахте ли с чип? Терминалите в New Yorker са заредини с чип прилогине. 

Публикувано:
преди 1 час, Diners club каза:

Здравете, пробвахте ли с чип? Терминалите в New Yorker са заредини с чип прилогине. 

Мисля,че пробвах първо през чипа и не стана.

Публикувано:
преди 3 минути , Мари Николова каза:

Мисля,че пробвах първо през чипа и не стана.

При мен не стана нито на чипа, нито на магнитната лента. Служителката на касата очевидно беше нова и не беше много наясно какво върши, но понеже нямах категорична информация, че минава, не настоях повече... Щом става, следващия път ще настоявам докато мине. :)

Публикувано:

Виждам,че пишете,че Дайнърс минава в Бриколаж на Цариградско.Вече два пъти пробвам и през чип и през магнитна лента,но не се получава.Обикновено в този случай питам дали имат друг терминал,но бързах и не ми се занимаваше.А има ли вероятност само някои от касите да имат терминали за Дайнърс в даден търговски обект?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 35 минути , Мари Николова каза:

Виждам,че пишете,че Дайнърс минава в Бриколаж на Цариградско.Вече два пъти пробвам и през чип и през магнитна лента,но не се получава.Обикновено в този случай питам дали имат друг терминал,но бързах и не ми се занимаваше.А има ли вероятност само някои от касите да имат терминали за Дайнърс в даден търговски обект?

Да, скоро ми се случи касиерката на едно OMV да се разхожда по устройствата докато стане. Тя си знаеше, че някъде става, но не беше запомнила къде точно.

Публикувано:
Преди 1 час, ven62 каза:

Да, скоро ми се случи касиерката на едно OMV да се разхожда по устройствата докато стане. Тя си знаеше, че някъде става, но не беше запомнила къде точно.

В повечето случаи касиерките на OMV са незапознати и редовно чакам по 5 минути докато се сетят на кой терминал и как става...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте,

 

В неделя вкарах 200 лева в карта. Виждам, че са отчетени като внесения, но не ми се е обновила разполагаемата сума. Защо?

Публикувано:
преди 3 минути , MARTiNSHO каза:

Здравейте,

 

В неделя вкарах 200 лева в карта. Виждам, че са отчетени като внесения, но не ми се е обновила разполагаемата сума. Защо?

Здравейте,

моля да ни изпратите на лично съобщение необходимите данни, за да можем да Ви отговорим.

 

 

поздрави,

Дайнърс

Публикувано:

Здравейте,

Да кажа и тук, че горния случай се реши след като изтрих бисквитките и всичко се оправи...

 

Сега да кажа как се стигна до там. Ужасно съм разочарован от съпорта на Diners/Fibank от тази Неделя. Оказва се, че ако имаме въпроси към Diners в почивен ден, реално колегите от Фибанк са с толкова ограничени права, че нищо не се виждат.

Та намирам се в Ирландия и в Неделя трябваше да взема кола под наем. Естествено, те ме прецакват и се оказва, че ми трябват повече от сегашния ми кредитен лимит от 3000 лева. Викам си... няма ядове, понеже съм клиент на Фибанк ще прехвърля парите и ще се появят веднага (нали уж е една банка). Да... ама прехвърлям парите и няма никой. И звъня 10 пъти на fibank, където чувам приятното съобщение "Добре дошли във Fibank и Diners Club" и до там... колегата от Фибанк вика, че няма права да види кога ще се появят тея пари. Използвам още 2 кредитни карти и в което и там, без значение кога го правя, парите се появяват моментално. Това нещо хич не ми се понрави, но трябваше да платя тъпите им full insurance на скромната цена от 200 евро... Бях доста доволен до сега от Diners club и с кеф си плащах всичко от там, използвах си lounge баровете и т.н. Но... как може в днешно време да нямате един съпорт, който да е в out-of-working-hours? Айде добре, ама дайте малко инфо на колегите ви от Фибанк, парите са се появили сигурно няколко часа по-късно, което за мен е крайно възмутително.

 

Не ме разбирайте погрешно... както казах, до сега бях много доволен, но определено няма как за такова нещо да си търпя и да не изразя мнение.

 

Поздрави!

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 3 часа, Мари Николова каза:

Виждам,че пишете,че Дайнърс минава в Бриколаж на Цариградско.Вече два пъти пробвам и през чип и през магнитна лента,но не се получава.Обикновено в този случай питам дали имат друг терминал,но бързах и не ми се занимаваше.А има ли вероятност само някои от касите да имат терминали за Дайнърс в даден търговски обект?

Здравейте, терминалите там се поддържат от Сосиете Дженерал и не приемат Дайнърс. Терминалът беше отворин инцидентно и впоследствие затворен.

 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.