macf1an Публикувано: 2 март, 2018 Публикувано: 2 март, 2018 преди 19 часа, Diners club каза: Досега сме видяли само 2 налични мрежи на бул. Витоша. ..и във всеки Старбъкс 3
Гост Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 Въпрос към @Diners club: Миналият месец си получих извлечението за предишния на първия работен ден. Този месец няма такова. Къде би бил проблема? Аз проверих сумата в myDiners. Въпросът е принципен. Благодаря.
Diners Club Bulgaria Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 (редактирано) преди 5 часа, Rainy каза: Въпрос към @Diners club: Миналият месец си получих извлечението за предишния на първия работен ден. Този месец няма такова. Къде би бил проблема? Аз проверих сумата в myDiners. Въпросът е принципен. Благодаря. Здравейте , извлеченията са изпратени по e-mail вчера около обяд. Ако нямата, моля да ни дадете клиентски номер за проверка. Редактирано 3 март, 2018 от Diners club
Alexander Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 Тези дни имах 4 полета, като два от тях се изтърваха и дори новите 2 полета, отново закъсняха или казано имам закъснения на 4 полета+ 2 изтървани.. Сега четох условията на застраховката и ми се струва, че няма да мога да взема нищо. Излиза, че трябва да чакам да станат 3 или 4 часа и чак тогава да си купя нещо и това трябва да е с картата Дайнърс дори, за да ми ги върнат. Имам и допълнителна застраховка със специални покрития за полети на Дженерали, която не е свързана с Diners, но и там условията са подобни и неясни. Излиза, че плащат само за храна, вижда ми се напълно безсмислено, все пак и АК-те дават по някакъв ваучер за храна в такъв случай. Някой има ли опит с тези застраховки?
Дани Магелани Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 В момента, Alexander каза: Тези дни имах 4 полета, като два от тях се изтърваха и дори новите 2 полета, отново закъсняха или казано имам закъснения на 4 полета+ 2 изтървани.. Сега четох условията на застраховката и ми се струва, че няма да мога да взема нищо. Излиза, че трябва да чакам да станат 3 или 4 часа и чак тогава да си купя нещо и това трябва да е с картата Дайнърс дори, за да ми ги върнат. Имам и допълнителна застраховка със специални покрития за полети на Дженерали, която не е свързана с Diners, но и там условията са подобни и неясни. Излиза, че плащат само за храна, вижда ми се напълно безсмислено, все пак и АК-те дават по някакъв ваучер за храна в такъв случай. Някой има ли опит с тези застраховки? Касовите бонове да са за храна и дрехи от първа необходимост до лимита. Да са с час между времето по разписание и на реалното излитане. Снимай мониторите. При мен мина касов бон за бутилка коняк и две вино от Дюти фри за към 80 лв. Може би случайно. Беше на грузински написана покупката. И също за една пица в ресторант. 1
Дани Магелани Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 преди 12 часа, Jorro каза: Току що си погасих задължението по Дайнърс картата с дебитна карта през my.diners.bg . Кога се очаква да се осчетоводи плащането, в първия работен ден ли? Сигурно е тъп въпрос, но как става?
Тони Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 Като си влезеш в mydiners- а, имаш бутон погасяване. Натискаш, въвеждаш данните като обикновено плащане- карта, валидност, име на пластиката, сума и тн и готово. Ако всичко е наред, след операцията ти излиза зелена лента- успешно плащане. Обикновено сумата се отразява до обяд на следващия ден. 1
AlexandraKo Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 Ми то, в тоя сняг и студ, коняк и вино са си баш от първа необходимост.- 1
Дани Магелани Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 Така е. Още повече, че се случи на 31.12.2016. Закъснение 7 ч. 1 1
Фил Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 (редактирано) Редактирано 3 март, 2018 от Фичо 1 1
Дани Магелани Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 В момента, Фичо каза: Сега видях, а как не съм го забелязала до сега? Кьорав карти не играе! 1
Дани Магелани Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 Честит празник! В Рим и Лисабон не случих на точки, но в Понта Делгада ви пиша през такава на Дайнерс и връзката е перфектна. Ето локацията: 9 4
Гост Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 преди 8 часа, Diners club каза: Здравейте , извлеченията са изпратени по e-mail вчера около обяд. Ако нямата, моля да ни дадете клиентски номер за проверка. Нямам. Ще ви изпратя номера си на лично съобщение. Благодаря!
Yto Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 Активирах приложението с първите 6 цифри от картата, но след това като се огледах из менюто открих на more/WIFI support, че има и код на ваучер. Не съм сигурен дали е бил видим преди регистрацията.
Тони Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 (редактирано) преди 18 минути , Rainy каза: Нямам. Ще ви изпратя номера си на лично съобщение. Благодаря! А защо не си влезеш в mydiners-а и не си го видиш там? Отиваш на справки- извлечения и си го отваряш в желан формат? Редактирано 3 март, 2018 от Тони 1
Гост Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 преди 2 минути , Тони каза: А защо не си влезеш в mydiners-а и не си го видиш там? Отиваш на справки- извлечения и си го отваряш в желан формат? Така и направих Затова написах, че въпросът е принципен. Просто периодът на покриване на задължението е много кратък. Не мога в момента да го намеря, но беше15 дни или от сорта. Не държа пари в левовата си сметка, затова трябва да преведа специално пари. Нямам никакъв проблем с това, но понякога съм много заета и мозъкът ми може сериозно да се отплесне. После ще последват глоби и други неприятни процедури... Всъщност, ти ме подсещаш да си направя една месечна нотификация в служебния календар. Обаче ако пътувам, ще се отече пак, така че google напомняне при мен е най-доброто.
Дани Магелани Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 преди 14 минути , Rainy каза: Така и направих Затова написах, че въпросът е принципен. Просто периодът на покриване на задължението е много кратък. Не мога в момента да го намеря, но беше15 дни или от сорта. Не държа пари в левовата си сметка, затова трябва да преведа специално пари. Нямам никакъв проблем с това, но понякога съм много заета и мозъкът ми може сериозно да се отплесне. После ще последват глоби и други неприятни процедури... Всъщност, ти ме подсещаш да си направя една месечна нотификация в служебния календар. Обаче ако пътувам, ще се отече пак, така че google напомняне при мен е най-доброто. И при мен се случва. За това зададох лаишкия си въпрос по-рано днес.
Alexander Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 Във всички места, където пробвах да платя с Diners в Швейцария, общо 4-5 пъти успях. Минава в магазини, автомати за влакове, сладкарници и пр.
Capitan Morgan Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 Ola - средиземноморска кухня в мола до Хемус . Картата мина без проблем с чип , като не беше упомената в приеманите карти за разплащане .
Гост Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 (редактирано) преди 7 минути , Dani Magelan каза: И при мен се случва. За това зададох лаишкия си въпрос по-рано днес. Не мисля, че има лаишки въпроси. Виж, лаишки отговори... Direct Debit е най-доброто и аз съм го заложила към левовата си сметка в ПИБ - така процедирам с останалите си кредитни карти тук, но аз не си получавам доходите в България и дали ще захранвам левовата си сметка или директно ще плащам задължението - при мен се оказа няма значение. Може да помислиш да обвържеш сметката, по която си получаваш заплатата, с кредитната си карта. Тогава притеснението ще ти отпадне. Редактирано 3 март, 2018 от Гост
Ilian359 Публикувано: 3 март, 2018 Публикувано: 3 март, 2018 Моите извлечения също не пристигнаха. Имам въпрос. Днес са ми осребрени бонус точките. На едната от картите те са повече от дължимата сума, но тя все още стои. Задължението ще се погаси ли в някакъв следващ момент от преведения бонус или специално ще трябва да го погася, въпреки че картата е на плюс?
stanislavpp Публикувано: 4 март, 2018 Публикувано: 4 март, 2018 На 3/2/2018 в 16:35, Ilian359 каза: Зависи от търговеца. Мисля, че в Метро съм плащал на POS на ДСК. +1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега