Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:

При мен е аналогичен случая, присъединявам се към същият въпрос.

 

П.С. Нямам извлечението само на допълнителната карта.

Публикувано: (редактирано)

Току що получих мейл, че с мойта карта е платен лаундж за 24 евро AIRPORT LOUNGE VISIT SUSSEX HOUSE HAYWARDS HEAT, пък аз съм си в България. Звъннах по телефона, но ми казаха,че могат в работен ден да проверят и си блокирах картата, за да не се повтори. На някой случвало ли му се е?

Редактирано от Olia
Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, Olia каза:

Току що получих мейл, че с мойта карта е платен лаундж за 24 евро AIRPORT LOUNGE VISIT SUSSEX HOUSE HAYWARDS HEAT, пък аз съм си в България. Звъннах по телефона, но ми казаха,че могат в работен ден да проверят и си блокирах картата, за да не се повтори. На някой случвало ли му се е?

А била ли си там? Те не излизат ли по-късно тези извлечения? Ние нямаме особен опит със салоните, но винаги са ни искали и билет, и той е на името на титуляра на картата. Не ми е ясно как би станала злоупотреба..

Редактирано от Lindt
Публикувано:
преди 1 час, Olia каза:

Току що получих мейл, че с мойта карта е платен лаундж за 24 евро AIRPORT LOUNGE VISIT SUSSEX HOUSE HAYWARDS HEAT, пък аз съм си в България. Звъннах по телефона, но ми казаха,че могат в работен ден да проверят и си блокирах картата, за да не се повтори. На някой случвало ли му се е?

Здравейте, таксите за посещение се отразяват като авторизация по-късно. 24 евро е очикномевно такса за посещение на гост към Вашата карта. 

Моля обадете се утре за да проверим допълнително.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

На мен не ми изглежда на измама. Един крадец едва ли ще поеме такъв риск да използва услуга при който минава през едим милион допълнителни проверки. По скоро е или грешка или удържане със закъснение на услуга, която е ползвана от титуляра на картата или негов гост.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

аз също оня ден имах такава оторизация-AIRPORT LOUNGE VISIT SUSSEX HOUSE HAYWARDS HEAT, 24 евро, но си е легитимна - за гост към моята карта  в салон в Барселона, просто е направена 3-4 дни след посещението 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ха, в началото си помислих, че лаунджа се казва Sussex House, но вероятно това е адреса на централата на Дайнърс?

Публикувано:
преди 4 часа, Olia каза:

Току що получих мейл, че с мойта карта е платен лаундж за 24 евро AIRPORT LOUNGE VISIT SUSSEX HOUSE HAYWARDS HEAT, пък аз съм си в България. Звъннах по телефона, но ми казаха,че могат в работен ден да проверят и си блокирах картата, за да не се повтори. На някой случвало ли му се е?

Най- вероятно е осчетоводено посещение по- късно. Имах подобен случай и посещение на гост към моята карта беше осчетоводено 3 месеца по- късно. Когато ми беше чарджната картата за салона аз бях в Португалия и реших, че е злоупотреба , но после стана ясно. Върни лентата назад и виж кога си била в този салон. Злоупотреба ми се вижда малко вероятно, още повече че се изисква и бордна карта на картодържателя. Все пак от съпорта ще направят проверка и ще ти се изясни ситуацията.

  • Харесвам 1
Публикувано:

На мен ми се е случвало, разправия, телефони, молби, жалби, в крайна сметка се потвърди, че таксата за гост излиза така.

Ако НЕ си плащала за гост в салон, и имаш бележките да го докажеш, тогава оспорваш транзакцията.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Мисля, че разбрах какво е станало......таксували са ми гост, който не съм имала. По случайност не съм изхвърлила бележката с кода за достъп, оказва се . че имам 2 кода за достъп, на което обаче не съм обърнала внимание там на място (дали поради ранния час на полета, дали поради проблемите с времето и закъснението този ден).

Публикувано:

Включвам се за да изкажа удовлетворението си от обслужването на Diners по телефона:

Видях във февруарското извлечение, че са ми осчетоводили транзакция, която съм направил на 31.01.2018г. ... Нормално.

Но в извлечението се мъдри и месечната такса за м. февруари, а аз не съм правил никаква транзакция през февруари.

Тия 4лв. са си един билет до Братислава и обратно. ... (за някои) ;):lol:

Та звъннах по телефона. Обясних случая и след 3 мин. в обратно позвъняване Diners поеха ангажимента да ми сторнират (върнат) 4-те лева, както и да ескалират казуса, така че в бъдеще да са изрядни за всичките си клиенти.

Супер любезни и ефективни. Чак не мога да повярвам, че някой, имащ нещо общо с българската банкова система може да се държи така професионално.

А и забогатях с 4 лв. :lol:

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 14 минути , ven62 каза:

Включвам се за да изкажа удовлетворението си от обслужването на Diners по телефона:

Видях във февруарското извлечение, че са ми осчетоводили транзакция, която съм направил на 31.01.2018г. ... Нормално.

Но в извлечението се мъдри и месечната такса за м. февруари, а аз не съм правил никаква транзакция през февруари.

Тия 4лв. са си един билет до Братислава и обратно. ... (за някои) ;):lol:

Та звъннах по телефона. Обясних случая и след 3 мин. в обратно позвъняване Diners поеха ангажимента да ми сторнират (върнат) 4-те лева, както и да ескалират казуса, така че в бъдеще да са изрядни за всичките си клиенти.

Супер любезни и ефективни. Чак не мога да повярвам, че някой, имащ нещо общо с българската банкова система може да се държи така професионално.

А и забогатях с 4 лв. :lol:

Аууу, да вземеш, да почерпиш!:yahoo:

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 1 минута , AlexandraKo каза:

Аууу, да вземеш, да почерпиш!:yahoo:

Ей, малко човек да се види в пари и ... веднага се намира някой да се присламчи. :)

@AlexandraKo, ти, по-добре виж какво пише между аватара ми (снимката) и магеланския ми псeвдоним (ven62)

От 2-3 седмици виси там специално за теб ... а ти не ме отразяваш. :) 

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Публикувано:
преди 39 минути , ven62 каза:

Супер любезни и ефективни. Чак не мога да повярвам, че някой, имащ нещо общо с българската банкова система може да се държи така професионално.
:lol:

Повече от съгласна. Признавам, си, че аз съм очарована от обслужването на @Diners club. Пожелавам им да не свалят нивото. 

Публикувано:
преди 47 минути , ven62 каза:

Ей, малко човек да се види в пари и ... веднага се намира някой да се присламчи. :)

@AlexandraKo, ти, по-добре виж какво пише между аватара ми (снимката) и магеланския ми псeвдоним (ven62)

От 2-3 седмици виси там специално за теб ... а ти не ме отразяваш. :) 

Венчооооо, видяла съм си го, ама не знаех, че е специално за мен!:yahoo:

Виж, какво е хубаво!;)

  • Смея се 1
Публикувано:
На 1/26/2018 в 10:33, AlexandraKo каза:

Благодаря, току-що написах ЛС на Дайнърс във форума, за да поискам съвет - дали аз да пиша или е редно, те да вземат отношение.

И сега погледнах - таксата за този салон е 28 евро.

 

@AlexandraKo, какво стана с оплакването ти? Ние преди 2 дни посетихме същия "вип" салон и положението беше също толкова "вип", та ще държа и аз да се оплача.

 

  • Шок 1
Публикувано: (редактирано)
преди 6 часа, Ерика каза:

@AlexandraKo, какво стана с оплакването ти? Ние преди 2 дни посетихме същия "вип" салон и положението беше също толкова "вип", та ще държа и аз да се оплача.

 

Просто съм забравила.Писах ЛС на Дайнърс във форума, за да попитам как да постъпя -дали да се оплаквам или те трябва да направят нещо. Сега погледнах - на 26 януари съм се пенила по въпроса, Дайнърс не са ми отговорили и после съм забравила.

Но ти ме подсети, не е минало.

 

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
On 2/22/2018 at 1:26 PM, desislavna said:

Ползвала съм салона преди няколко години при полет за Варна и на чек-ин отбелязаха на гърба на бордната карта нещо след като им казахме, че искаме да ползваме салона. После при регистрация в салона пак казахме, че летим вътрешен полет.

Автобусът мина и ни взе, след като беше натоварил останалите пътници, и не бяхме единствените от посетителите в салона за този полет.

Тогава летяхме с България Еър.

 

 

Да "докладвам" прясна информация от вчера сутрин за полет с България Еър, Сф-Вн, 7.10 ч..

На чек-ин удрят печат на бордната карта (добре, че ми мина през ума и я бях разпечатал), като искат да видят и КК :), после само като имаш този печат те пускат в "нормалната" зона на летището , другото е както е описано в цитирания пост.

Служителката проведе около 5 разговора за да не изпусна полета :lol:, освен очевидното удобство в салона, другото е, че се качваш в автобуса последен, без да чакаш, и си първи в самолета :dancing:

Редактирано от Гост 23*6
Публикувано:

Здравейте

При опит за плащане на комунални услуги през Мy Diners , получавам надпис "Невалидна Заявка". Някой да е срещал нещо подобно ?

Благодаря Ви

Публикувано:
На 3/4/2018 в 17:59, Diners club каза:

Почти всички търговци на ДСК приемат картата 

Вчера специално ми се обаждаха от ДСК за да ми потвърдят, че нито физическите, нито виртуалните им терминали приемат Diners Club.

  • Замислям се 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.