Прескочи до съдържание

Southwest Airlines - кратки новини и въпроси


Препоръчани мнения

Публикувано:
На 20.10.2019 г. в 3:28, neuromancer каза:

Ами конкуренция

За сметка на това нискотарифните Саутуест имат включени 2 куфара

Саутуест са уникални в много отношения и са твърде вероятно най-обичаната а/к в света с огромна преднина :

 

- два включени пълноразмерни куфара в цената (или спортна екипировка)

 

- до 10 минути преди излитане !!!, можеш безплатно да си смениш полета с друг или направо да го анулираш 

 

- free live TV streaming and messaging (Viber, What’s app, IMessage)

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 6 минути , stanislavpp каза:

безплатно да си смениш полета с друг

ставам офтопик, ама това май важеше само за Flex ticket или както там се казваше, не най-ниското ниво, а 4-5 пъти по-скъп

може и да не съм разбрал де, ама ме интересуваше и с такова впечатление останах

Публикувано:
14 minutes ago, neuromancer said:

ставам офтопик, ама това май важеше само за Flex ticket или както там се казваше, не най-ниското ниво, а 4-5 пъти по-скъп

може и да не съм разбрал де, ама ме интересуваше и с такова впечатление останах

Отдели мненията за Саутуест в тяхна си тема и ще го изясним 😉

Публикувано:

И с най-бейсик класата може да си смениш полета безплатно  , а при анулиране получаваш само травел кредит за разлика от по-скъпите класове .

Една статия за разликата между трите им класа билети:

 

https://pointmetotheplane.boardingarea.com/wanna-get-away-fares/

 

 

Много интересно също е , че ако цената на билета падне , може да си го смениш , а разликата да я получиш като травел ваучер , мисля че това също не се предлага от нито една друга а/к по света :

 

 

You Can Update Your Rate if the Price Decreases

Purchasing plane tickets can be like a game of roulette – you never know when the prices are going to increase or decrease. The great news is Southwest honors the lowest prices. If you purchase a ticket and the price decreases, you can just go online and change your flight to the lower cost flight. If you’ve already paid for your flight, you’ll receive a travel fund voucher for the difference in fare price which can be used one year from the original purchase date. There are no fees for this and the voucher is non-transferable. If you booked your flight using points, the difference in points will go back into your account!

  • Харесвам 1
Публикувано:

Явно това съм гледал и съм го запомнил криво

Цитат

 If you want to fly standby, you will have to pay the difference between what you paid and the published Anytime fare. On the plus side, there is no change fee charged on top of your fare.

 

Публикувано:

Ето ви една новина тамън като по поръчка за официалното откриването на темата, хем да не седи съвсем празна, @akair ще и проследи развоя във времето... :grin:

 

Flight attendant sues Southwest Airlines over alleged livestreaming of aircraft lavatory
https://thepointsguy.com/news/southwest-pilots-livestreaming-aircraft-lavatory/

Публикувано:

Тя тази новина е стара като вчерашен вестник, но реших да не я пускам, защото е много мътно какво точно е станало...

Публикувано:
Публикувано:

Откакто ЮЕс и Америкън се сляха, през 2 месеца излизат едни и същ слухове:

  • Саутуест и Джетблу ще станат 1 компания
  • Аляска и Джетблу ще станат 1 компания
  • Саутуест и Хауайън ще станат 1 компания
  • Джетблу и Хауайън ще станат 1 компания

Да видим какво ще стане накрая...

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

FAA е дала срок до 6 януари 2020 Саутуест да провери 49 самолета, които са придобити от чуждестранни оператори. Въпрсните машини имат "пропуски в документацията". ФАА ще приземи въпросните машини, ако а/к не съдейства:

https://www.wsj.com/articles/faa-considered-grounding-some-southwest-jets-over-maintenance-concerns-11573492428

  • 1 година по-късно ...
  • 1 година по-късно ...
Публикувано:

Абсолютно катастрофална седмица за Саутуест , които в дългосрочен план вероятно никога няма да се възстановят . Заради античната си компютърна програма ( разбирай софтуера , който разпределя пилоти и стюарди ) в комбинация с лошото време през миналата седмица и Коледа , доведе до:

 

  • On December 25, 2022, Southwest had issues with 90% of its flights, as it canceled 42% of them and delayed 48% of them
  • On December 26, 2022, Southwest had issues with 87% of its flights, as it canceled 71% of them and delayed 16% of them

A major airline canceling 71% of its flights is more or less unheard of. As of 7AM EST on December 27, 2022, Southwest has already canceled 2,500+ flights for today, amounting for 62% of its schedule. I imagine the number of cancelations will only increase as the day progresses.

 

Загуби от над милиард $ и загубено доверие от пътници завинаги. За сравнение през същите дни , АА ( най-голямата а/к в света по брой полети ) имат 0 анулации.
 

Трудно е да се обясни простичко катастрофалният абсурд , но причината за 10 000 анулирани полети е остарелият софтуер :

 

Пример : полет закъснява 2 часа , заради липса на един свободен стюард , който да е на летището , след пристигането на свободен такъв , системата не може да го разпредели автоматично на полета и след нови два часа , полетът бива анулиран , след което излита празен към следващото летище , където престои следващият полет. Тотална катастрофа …

 

Имат самолети , имат персонал , но персонала не е там , където са самолетите…

  • Шок 1
Публикувано:
преди 1 минута , stanislavpp каза:

Абсолютно катастрофална седмица за Саутуест , които в дългосрочен план вероятно никога няма да се възстановят . Заради античната си компютърна програма ( разбирай софтуера , който разпределя пилоти и стюарди ) в комбинация с лошото време и Коледа , доведе до:

 

  • On December 25, 2022, Southwest had issues with 90% of its flights, as it canceled 42% of them and delayed 48% of them
  • On December 26, 2022, Southwest had issues with 87% of its flights, as it canceled 71% of them and delayed 16% of them

A major airline canceling 71% of its flights is more or less unheard of. As of 7AM EST on December 27, 2022, Southwest has already canceled 2,500+ flights for today, amounting for 62% of its schedule. I imagine the number of cancelations will only increase as the day progresses.

 

Загуби от над милиард $ и загубено доверие от пътници завинаги. За сравнение през същите дни , АА ( най-голямата а/к в света по брой полети ) имат 0 анулации.
 

Трудно е да се обясни простичко катастрофалният абсурд , но причината за 10 000 анулирани полети е остарелият софтуер :

 

Пример : полет закъснява 2 часа , заради липса на един свободен стюард , който да е на летището , след пристигането на свободен такъв , системата не може да го разпредели автоматично на полета и след нови два часа , полетът бива анулиран , след което излита празен към следващото летище , където престои следващият полет. Тотална катастрофа …

Олее! Имам с тях 4 полета през февруари и март. Дано се закрепят! Подавай информация, моля!

Публикувано:

Щом ще летиш с тях , вероятно знаеш , че Саутуест са уникални едновременно с няколко неща ( не излизат по търсачките ,  безплатна смяна на полети , включени два чекирани багажи ) , но най-любопитното е , че са единствената голяма а/к в света , която не разпределя места в самолета ( тоест всеки сяда , където намери свободно място 🙃) . 
Звучи ужасно , но всъщност болшинството от пътниците са  фенове ( заради строго организираният ред на бординг и пълната цивилизованост на процеса, вместо да се бутат като стадо добитък  ). 

https://www.southwest.com/help/day-of-travel/boarding-process?subid1=413f8123860c11ed8099914c0a82b82a&cjevent=413f8123860c11ed8099914c0a82b82a

 

 

Southwest assigns boarding positions rather than seats

Southwest Airlines passengers are assigned specific boarding positions, consisting of a letter and then a number:

  • You’ll either be in group A, B, or C, with A being allowed to board first, B being allowed to board second, and C being allowed to board last
  • You’ll be given a specific number within that range, which determines the order in which you can board within each group

In other words, the person with boarding position A1 can board first, while the person with boarding position C60 can board last (if the number gets that high on a particular flight). While other airlines board passengers based on larger zones, on Southwest there’s quite literally a person-by-person priority for boarding.
 

 

The logistics of boarding Southwest flights

With most airlines, you kind of just have a mob that storms the gate when boarding is about to start. By comparison, Southwest’s boarding process is quite civilized. Southwest’s gates typically have six big “markers,” each of which lists numbers. On the left side you’ll see numbers 1-30, and on the right side you’ll see numbers 31-60. Each sign indicates where you should stand based on your boarding position, with ranges of five numbers.

 

As you can tell, at each given point this setup can accommodate up to 60 people, with 30 on each side. There are then monitors at the very front of this line, which indicate whether groups A, B, or C are boarding. In other words, once group C is boarding, the up to 60 people will be able to line up.

 

You’ll want to line up in the exact area where your number is. In other words, if group C boarding starts, and you’re assigned position C2, you’d want to stand in the 1-5 section. It’s customary to ask those around you what their position is, so you can be sure you’re in the right order (in other words, you’d want to make sure you’re behind C1 and in front of C3).

 

 

  • Southwest allows family boarding between groups A and B; this allows up to two adults traveling with a child six years old or younger to board at this time, assuming they’re not already in group A
  • Southwest allows active duty US military (with a valid ID) to board between groups A and B, assuming they’re not already in group A
  • Southwest allows those requiring extra time to board between groups A and B, ahead of family boarding, assuming they’re not already in group A

 

How Southwest boarding positions are determined

Southwest Airlines boarding priority is determined based on when you check-in. To secure the best possible boarding position, you’ll want to check-in online exactly 24 hours out. The closer to departure you check-in, the worse your boarding priority will be.

 

 

Тоест , точно в секундата на  24 часа преди полета е най-добре да се чекира човек и ще получи бординг позиция B+16 , което означава, че 75 човека ще са пред теб ( А1-60 + B1-15) . Има няколко начина човек да е по-напред при бординг  , но са свързани с плащане или статус :

 

  • If you purchase a Business Select fare (Southwest’s most premium fares), this automatically comes with A1-15 boarding
  • If you have Southwest Rapid Rewards A-List status, you’ll receive a boarding position immediately behind Business Select, so you can expect it to generally be in the A16-A30 range
  • You can pay for EarlyBird Check-In, where Southwest will automatically check you in 36 hours before departure; while this should get you a good boarding position (almost always in zone A), note that it doesn’t guarantee a specific boarding priority, as you’re behind Business Select customers and A-List members
  • The day of departure you can purchase upgraded boardings in positions A1-15, subject to availability; note that this will only be available if all the Business Select fares weren’t purchased
  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 час, stanislavpp каза:

Абсолютно катастрофална седмица за Саутуест , които в дългосрочен план вероятно никога няма да се възстановят . Заради античната си компютърна програма ( разбирай софтуера , който разпределя пилоти и стюарди ) в комбинация с лошото време през миналата седмица и Коледа , доведе до:

 

  • On December 25, 2022, Southwest had issues with 90% of its flights, as it canceled 42% of them and delayed 48% of them
  • On December 26, 2022, Southwest had issues with 87% of its flights, as it canceled 71% of them and delayed 16% of them

A major airline canceling 71% of its flights is more or less unheard of. As of 7AM EST on December 27, 2022, Southwest has already canceled 2,500+ flights for today, amounting for 62% of its schedule. I imagine the number of cancelations will only increase as the day progresses.

 

Загуби от над милиард $ и загубено доверие от пътници завинаги. За сравнение през същите дни , АА ( най-голямата а/к в света по брой полети ) имат 0 анулации.
 

Трудно е да се обясни простичко катастрофалният абсурд , но причината за 10 000 анулирани полети е остарелият софтуер :

 

Пример : полет закъснява 2 часа , заради липса на един свободен стюард , който да е на летището , след пристигането на свободен такъв , системата не може да го разпредели автоматично на полета и след нови два часа , полетът бива анулиран , след което излита празен към следващото летище , където престои следващият полет. Тотална катастрофа …

 

Имат самолети , имат персонал , но персонала не е там , където са самолетите…

Звучи абсолютно абсурдно - дори не знам как това е възможно през 2022 година и то в такъв огромен мащаб. Разбирам, че всяка авиокомпания иска да пести от разходи, ама чак пък да не си сменят софтуера, от който им зависи работата... Кофти мениджмънт?

Публикувано:

Да, високото им реноме отиде на кино , заради непростимото ниско ниво , както се оказа , на upper management-а . През най-заетото време на годината , пасажерите се ребуукват за след седмица най-рано, тотален крах , вътрешното мемо имейлнато до техните служители:

 

And the Crew network is a delicate thing because it’s governed by some strict regulations, and we have a complex network with Crews traveling throughout it. And, so when we finished with the winter storm, for the most part, then we found ourselves with Crew at a place where we’re not able to re-Crew the network. So, we had People that were legal. We had aircraft that were available, but the process of matching up those Crew Members with the aircraft could not be handled by our technology. In our desired state, we have a solver that would be able to do that very quickly and very accurately. Our system today cannot do that.

As a result, we had to ask our Crew Schedulers to do this manually, and it’s extraordinarily difficult. They must verify that you are legal. They can’t just have the next person up, so to speak. They have to look through everyone’s board and reassign. So that is a tedious, long process. And every day we try to repair the Crew network. They would make great progress, and then some other disruption would happen, and it would unravel their work. So, we spent multiple days where we kind of got close to finishing the problem, and then it had to be reset.

We will now rotate into multiple days of a lower level of activity, which means we’ll have more than ample Crew resources to handle that amount of activity. It will be difficult for Crew Scheduling to reassign it for everybody, but when they get through the transition to reassign it, they will have multiple days to get People in the spot for resumption of our original lines and such. And so that’s where we need to get back to — what’s the most reliable is getting back to what you originally did. And so, these multiple days are a way to transition into that.

Публикувано:
преди 1 час, stanislavpp каза:

Щом ще летиш с тях , вероятно знаеш , че Саутуест са уникални едновременно с няколко неща ( не излизат по търсачките ,  безплатна смяна на полети , включени два чекирани багажи ) , но най-любопитното е , че са единствената голяма а/к в света , която не разпределя места в самолета ( тоест всеки сяда , където намери свободно място 🙃) . 
Звучи ужасно , но всъщност болшинството от пътниците са  фенове ( заради строго организираният ред на бординг и пълната цивилизованост на процеса,

Не съм летяла още с тях, дано имам късмет да летя. Привлякоха ме двата безплатни чекирани куфари. И удобството за промяна на полетите, и то безплатно. Сега се чудя дали да търся нови билети или да изчакам. Съвети?

Ти летял ли си? Какво е впечатлението ти от тях?

Публикувано:

е, няма нужда да се шашкаш толкова още отсега

спомням си, че Бритиш еъруейс и още разни имаха пълен срив за ден-два заради софтуера, пък още си функционират

техни акции примерно или нови билети в по-далечното бъдеще обаче не бих си купил

между другото тази безплатна смяна на полетите не е чак толкова прекрасно нещо, колкото звучи. Отнася за билети от най-високия ценови клас, или се искаше да доплатиш до този клас когато правиш смяната...

иначе са си ок, забавно беше на борда (един път съм летял)

  • Харесвам 1
Публикувано:

Не съм летял , не - където живея нямат присъствие . Имат хубаво реноме, което сега се срина тотално, но иначе поддържат високо ниво ( затова и не дават разрешение на търсачките да ги показват при търсене - един вид не ни сравнявайте с обикновените а/к). Всичко е точно,когато няма проблеми от някакво естество - тогава фактът, че не са членове на алианс и липсата на interline  споразумения с други а/к могат да доведат до подобно плачевно състояние..

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 23 минути , stanimir каза:

Е , те и "България Ер" не дават на търсачките да ги показват. 

 Аз ползвам само Матрицата и GF , и там се показват 👍


 

Гугъл Флайтс (GF)

 

280CDA09-84EB-4ED2-85B7-476D025096C9.jpeg.3f6d44624eed9c62671ab53cff001009.jpeg

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 часа, stanislavpp каза:

 

Всичко е точно,когато няма проблеми от някакво естество - тогава фактът, че не са членове на алианс и липсата на interline  споразумения с други а/к могат да доведат до подобно плачевно състояние..

 

И Ластминит работеха добре в нормални условия, но през 2020 ми скъсаха нервите докато си получа парите от резервациите. 

Явно и това пътуване ще бъде проблемно, предприемам го за трета година. Но аз съм инат!

Публикувано:

Аз попаднах на тази АК, когато търсех полети между хавайските острови. Излезе ми в някоя от търсачките, но не си спомням в коя.

Публикувано:
Преди 1 час, Дани Магелани каза:

Аз попаднах на тази АК, когато търсех полети между хавайските острови. Излезе ми в някоя от търсачките, но не си спомням в коя.

В единични търсачки излизат като предложение  , но без да се показват цените им по маршрута…

 

 

Очаква се анулациите на техни полети до НГ да надхвърли 15 000 броя , само днес около 3000 полети са анулирани  :

 

  • So far on December 27, 2022, Southwest had issued with 86% of flights, as it canceled 64% of them and delayed 22% of them (and this is only as of 7PM EST, so I imagine there will be more delays and cancelations)
  • For December 28, 2022, Southwest has already proactively canceled 61% of flights
  • For December 29, 2022, Southwest has already proactively canceled 24% of flight
  • Благодаря 1
Публикувано:

А можеше просто да платят на някой лобист във Вашингтон, да подшушне в подходящите медии че highly likely авиокомпанията е подложена на хакерска атака от страшен злодей (по избор,но задължително от Изток разбира се), който е направил "Коледата невъзможна" за милиони американци.

Елегантно решение за всички.

 

П.П. Преди години Ita Matrix не индексираше полети на Bulgaria Air (поне кодшеърите им до САЩ), явно нещата вече са се променили.

 

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.