Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте, преди малко направих резервация на самолетен билет от ryanair, през мобилното приложение! Тъй като профилътми е попълнен на кирилица и информацията от него се “ наля” автоматично и сега имената са ми на кирилица! Това проблем ли е и следва ли да предприема нещо?  Благодаря ви

Връзка към коментар

Доколкото си спомням при чек-ин автоматично ще го обърне в латиница. Тоест ако имате в името букви като я,ъ,щ, ц може да има малко разлики, но това не е проблем. Ако се притеснявате, се свържете с тях през чата още го коригират.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, MDD каза:

Здравейте, преди малко направих резервация на самолетен билет от ryanair, през мобилното приложение! Тъй като профилътми е попълнен на кирилица и информацията от него се “ наля” автоматично и сега имената са ми на кирилица! Това проблем ли е и следва ли да предприема нещо?  Благодаря ви

Здравейте,обикновенно системата на Раян "превежда" имената с по няколко грешки.От чата твърдят,че няма проблем няколко букви в името да са сгрешени,но ако попаднете на разбран служител ще ви го оправи безплатно.На мен не ми се рискуваше със сгрешено име,свързах се с чата,първият път ми отказаха,на втория път го коригираха.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , Мари Николова каза:

Здравейте,обикновенно системата на Раян "превежда" имената с по няколко грешки.От чата твърдят,че няма проблем няколко букви в името да са сгрешени,но ако попаднете на разбран служител ще ви го оправи безплатно.На мен не ми се рискуваше със сгрешено име,свързах се с чата,първият път ми отказаха,на втория път го коригираха.

Здравейте, опитах да се свържа с тях на чата, но без успех, само ми казаха да изчакам между 2-5 мин., но мина много повече и нищо, никакъв отговор!

Връзка към коментар
преди 25 минути , MDD каза:

Здравейте, опитах да се свържа с тях на чата, но без успех, само ми казаха да изчакам между 2-5 мин., но мина много повече и нищо, никакъв отговор!

Пробвайте в работен ден.Да,понякога се чака доста, вършете си някаква друга работа, докато ви отговорят 🙂

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
В момента, Мари Николова каза:

Пробвайте в работен ден.Да,понякога се чака доста, вършете си някаква друга работа, докато ви отговорят 🙂

 

Много ви благодаря!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Всъщност вие можете да редактирате профила си в сайта на Раян и да запаметите имената си на латиница за бъдещи резервации.Влизате в профила си и горе в дясно цъкате на "Редактиране".С чата трябва да се свържете само ако вече сте се чекирали и на борданата карта имената са сгрешени.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 часа, Мари Николова каза:

Всъщност вие можете да редактирате профила си в сайта на Раян и да запаметите имената си на латиница за бъдещи резервации.Влизате в профила си и горе в дясно цъкате на "Редактиране".С чата трябва да се свържете само ако вече сте се чекирали и на борданата карта имената са сгрешени.

Не, не съм се чекирала имам 33 дни до тогава! Имената ми излизат на кирилица на резервацията.

 

984C5A72-FA07-4BCB-A04D-2D112187E2EF.jpeg

Връзка към коментар

Трябва да има начин за редакция на името от сайта, в рамките на 24 или 48 часа от покупката. Някой каза, че е сменил имената изцяло, безплатно. В голямата тема за.Райън

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 7 часа, neuromancer каза:

Трябва да има начин за редакция на името от сайта, в рамките на 24 или 48 часа от покупката. Някой каза, че е сменил имената изцяло, безплатно. В голямата тема за.Райън

Опитах няколко пъти да го сменя, но безплатно било само ако поправиш буква, иначе те таксуват!

Връзка към коментар

Здравейте, преди малко се свързах с обслужване на клиенти на ryanair чрез чат! Отговориха ми веднага и веднага ми коригираха името на латиница безплатно!

Благодаря на всички за съдействието! 
Успешна седмица на всички

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 12 минути , MDD каза:

Здравейте, преди малко се свързах с обслужване на клиенти на ryanair чрез чат! Отговориха ми веднага и веднага ми коригираха името на латиница безплатно!

Благодаря на всички за съдействието! 
Успешна седмица на всички

Много добър метод с чатове, колцентрове и подобни е първият като не ти свърши работа, да затвориш и да опиташ пак 🙂 Важи не само за авиокомпании, но и за всички сфери. Супер, че е станало от първия път. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 14 часа, ДиянаВ каза:

@Иван Попов имаше такъв проблем.

При мен беше цялата фамилия сменена. 😀

Но до 48 часа можеш да си промениш името безплатно, аз го направих през мобилното приложение.

Но след тези часове не става, дори и през чата няма да го сменят. Поне така знам, но може и да бъркам. 

А след чекиране плащаш пак някаква такса за снемяване на име. 

 

Ето и инфо от Ryan!

Промяна на името-незначителна грешка

Не се тревожете - клиенти, които са резервирали своя полет директно на Ryanair.com, имат 48-часов гратисен период от момента на първоначална регистрация, за да поправят минимални грешки (например правописни грешки при изписване на име).

За да направите промяна в рамките на 48 часа от извършване на Вашата резервация:

    1)  Извадете Вашата резервация с референцията на резервацията и имейл адреса, използван за правене на резервацията.

    2)   Изберете „Управление на резервация“.

    3)   Ако коригирате минимална грешка в име, това ще се обработи безплатно. При промяна на цялото име ще се удържи такса за смяна на име.

   4)   Ако променяте датата, часа или маршрута на своя полет, ние няма да удържаме такса за промяна на полет, но ще удържим ценовата разлика между първоначалната платена цена и най-ниската налична цена за новия Ви полет.

Моля, обърнете внимание, че ако цената на билета за новия полет е по-ниска, няма да бъде направено възстановяване на суми. Такси и удръжки ще се налагат за промени, направени след 48-часовия гратисен период.

За повече информация относно тези такси, моля, погледнете нашата Таблица с такси.

Промяна на полета-незначителна грешка

Не се тревожете - клиенти, които са резервирали своя полет директно на Ryanair.com, имат 24-часов гратисен период от момента на първоначална регистрация, за да поправят минимални грешки (неправилен маршрут или дата).

За да направите промяна в рамките на 24 часа от извършване на Вашата резервация:

    1)  Извадете Вашата резервация с референцията на резервацията и имейл адреса, използван за правене на резервацията.

    2)   Изберете „Управление на резервация“.

    3)   Ако коригирате минимална грешка в име, това ще се обработи безплатно. При промяна на цялото име ще се удържи такса за смяна на име.

   4)   Ако променяте датата, часа или маршрута на своя полет, ние няма да удържаме такса за промяна на полет, но ще удържим ценовата разлика между първоначалната платена цена и най-ниската налична цена за новия Ви полет.

Моля, обърнете внимание, че ако цената на билета за новия полет е по-ниска, няма да бъде направено възстановяване на суми. Такси и удръжки ще се налагат за промени, направени след 24-часовия гратисен период.

За повече информация относно тези такси, моля, погледнете нашата Таблица с такси.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 14 минути , Иван Попов каза:

При мен беше цялата фамилия сменена. 😀

Но до 48 часа можеш да си промениш името безплатно, аз го направих през мобилното приложение.

Но след тези часове не става, дори и през чата няма да го сменят. Поне така знам, но може и да бъркам. 

А след чекиране плащаш пак някаква такса за снемяване на име. 

 

Ето и инфо от Ryan!

Промяна на името-незначителна грешка

Не се тревожете - клиенти, които са резервирали своя полет директно на Ryanair.com, имат 48-часов гратисен период от момента на първоначална регистрация, за да поправят минимални грешки (например правописни грешки при изписване на име).

За да направите промяна в рамките на 48 часа от извършване на Вашата резервация:

    1)  Извадете Вашата резервация с референцията на резервацията и имейл адреса, използван за правене на резервацията.

    2)   Изберете „Управление на резервация“.

    3)   Ако коригирате минимална грешка в име, това ще се обработи безплатно. При промяна на цялото име ще се удържи такса за смяна на име.

   4)   Ако променяте датата, часа или маршрута на своя полет, ние няма да удържаме такса за промяна на полет, но ще удържим ценовата разлика между първоначалната платена цена и най-ниската налична цена за новия Ви полет.

Моля, обърнете внимание, че ако цената на билета за новия полет е по-ниска, няма да бъде направено възстановяване на суми. Такси и удръжки ще се налагат за промени, направени след 48-часовия гратисен период.

За повече информация относно тези такси, моля, погледнете нашата Таблица с такси.

Промяна на полета-незначителна грешка

Не се тревожете - клиенти, които са резервирали своя полет директно на Ryanair.com, имат 24-часов гратисен период от момента на първоначална регистрация, за да поправят минимални грешки (неправилен маршрут или дата).

За да направите промяна в рамките на 24 часа от извършване на Вашата резервация:

    1)  Извадете Вашата резервация с референцията на резервацията и имейл адреса, използван за правене на резервацията.

    2)   Изберете „Управление на резервация“.

    3)   Ако коригирате минимална грешка в име, това ще се обработи безплатно. При промяна на цялото име ще се удържи такса за смяна на име.

   4)   Ако променяте датата, часа или маршрута на своя полет, ние няма да удържаме такса за промяна на полет, но ще удържим ценовата разлика между първоначалната платена цена и най-ниската налична цена за новия Ви полет.

Моля, обърнете внимание, че ако цената на билета за новия полет е по-ниска, няма да бъде направено възстановяване на суми. Такси и удръжки ще се налагат за промени, направени след 24-часовия гратисен период.

За повече информация относно тези такси, моля, погледнете нашата Таблица с такси.

Това е така, но в моя случай цялата информация от профила ми, който е на кирилица, се прехвърли в резервацията. Веднага след подтвърждението забелязах имената, че не са на латиница. Влезнах и се опитах да ги коригирам, но не стана без такса. На следващия ден( днес) се свързах с чата и веднага реагираха и направиха корекцията безплатно.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 минути , MDD каза:

Това е така, но в моя случай цялата информация от профила ми, който е на кирилица, се прехвърли в резервацията. Веднага след подтвърждението забелязах имената, че не са на латиница. Влезнах и се опитах да ги коригирам, но не стана без такса. На следващия ден( днес) се свързах с чата и веднага реагираха и направиха корекцията безплатно.

А ти пробва от телефона или от комп./лаптоп да си смениш името от кирилица към латиница?

Иначе от чата има много разбрани и готини хора, които почти винаги влизат в положение на клиента. 🙂

Радвам се, че са ти направили името на латиница без проблем. 😊

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , Иван Попов каза:

А ти пробва от телефона или от комп./лаптоп да си смениш името от кирилица към латиница?

Иначе от чата има много разбрани и готини хора, които почти винаги влизат в положение на клиента. 🙂

Радвам се, че са ти направили името на латиница без проблем. 😊

Пробвах от приложението само и веднага ми изписа, че трябва да платя 116€.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , MDD каза:

Пробвах от приложението само и веднага ми изписа, че трябва да платя 116€.

Ясно.

При иначе ми позволи. Странно защо така се е получило!

Връзка към коментар
  • 1 година по-късно ...
Павлина Абаджиева

Здравейте! Имам следния проблем: купихме самолетни билети и имаме по едно прекачване в двете посоки. Резервирайки билетите си написахме имената на кирилица и като направихме чекина, на бордните карти също си останаха на кирилица. Става дума за четири полета и то на човек, и имената са на кирилица на бордните карти. Все пак на личните ни карти си пише имената и на латиница и на кирилица, но знам ли в летищата на другите държави дали ще има проблем… Някой тук беше споменал, че му се е случило и всичко е било наред, но тъй като нямаше голяма дискусия по темата реших да питам и аз. Благодаря предварително! 

Връзка към коментар

Ами според дискусията отпреди години системата автоматично сменяше на латиница. Сега явно не е станало.

Не знам защо човек сам се вкарва в тия въпроси, или мислиш, че на кирилица ще има проблем и не ползваш кирилица, или не мислиш, че ще има проблем и караш нататък и установяваш на място какво ще стане.

По принцип ако се свържеш с тях, например чрез чата, могат да анулират чекирането и да го направите пак...

Връзка към коментар

@Павлина Абаджиева наскоро в Бергамо ме помолиха на гейта да ги науча как се чете Георги Георгиев - като вас си беше написал името на кирилица. Извикаха го, така че не мисля, че са му отказали бординг.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Павлина Абаджиева

На бордната карта името ми е на кирилица. Не се преведе на латински.  Дали всичко ще бъде наред, особено на чуждестранните летища? 
п.с. Билетите са на Райънеир

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.