Прескочи до съдържание

Платен ъпгрейд при дълъг полет


Препоръчани мнения

Публикувано:

Добър ден и Весела Коледа!

 

Бих искала да ви попитам какъв опит имате с платените ъпгрейди при дълги полети? Знам, че след като си закупиш билет ти предлагат ъпгрейд, но много по-скъп, отколкото на летището. Аз например се възползвах няколко пъти от опцията за доплащане на 200-250 долара и пътуване бизнес класа само на дългата отсечка на полет от Африка до София през Истанбул --> Дар Ес Салаам - Истанбул - София. Излиза в пъти по-изгодно и комфортно от закупуване на скъп бизнес клас билет и така плащаш само избран полет, а не цялото пътуване. 

 

  Бих искала да си закупя нормален билет - например София-Истанбул-Кейп Таун или София-Доха-Сидни и да се ъпгрейдна само за дългия полет, дали знаете как се случва това и колко би струвало? В Дар Ес Салаам ти го предлагат на летището като оферта, особено при наличието на голям самолет с удобни кресла-легла. @Георги Матеев може би имаш идея? 

 

Мерси!

Публикувано:

На мен са ми предлагали само за къси отсечки, където няма истинска бизнес класа. Аз за такъв и 5€ не бих дал. Сега гледах на Луфтханза, там може да предложиш сам с плъзгач, започва от 600-700€, страшно много ми се вижда. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
1 hour ago, Happy_Traveler said:

Добър ден и Весела Коледа!

 

Бих искала да ви попитам какъв опит имате с платените ъпгрейди при дълги полети? Знам, че след като си закупиш билет ти предлагат ъпгрейд, но много по-скъп, отколкото на летището. Аз например се възползвах няколко пъти от опцията за доплащане на 200-250 долара и пътуване бизнес класа само на дългата отсечка на полет от Африка до София през Истанбул --> Дар Ес Салаам - Истанбул - София. Излиза в пъти по-изгодно и комфортно от закупуване на скъп бизнес клас билет и така плащаш само избран полет, а не цялото пътуване. 

 

  Бих искала да си закупя нормален билет - например София-Истанбул-Кейп Таун или София-Доха-Сидни и да се ъпгрейдна само за дългия полет, дали знаете как се случва това и колко би струвало? В Дар Ес Салаам ти го предлагат на летището като оферта, особено при наличието на голям самолет с удобни кресла-легла. @Георги Матеев може би имаш идея? 

 

Мерси!

С коя компания ще летиш, с турците ли? 

Публикувано:

Ами или турци или катарци, то на Изток от България няма много опции. Не знам при руснаците как е... Но приемам и всякакви други дестинации, например от Западна Европа за Южна Америка. 200 долара за ъпгрейд от Дар Ес Салаам до Истанбул си заслужаваха, спах като бебе, тъй като креслата ставаха на легло.

Публикувано:

Ъпгрейдите на гише се предлагат само, ако бизнес класата им е празна и решават срещу някаква отстъпка да изкарат допълнително пари. Няма как да си го гарантираш за всеки полет - логично. 

 

Иначе ако не ти предложат, питаш директно на гишето колко би струвал ъпгрейда и те ще си кажат. 

Публикувано:

+ когато има овърбукинг на икономи.
 

На мен ми се струва , че хората масова бъркат бизнес и първа клас. Не съм чул за бизнес класа със ставащи на легло кресла , това обикновено е фийчър само на първа класа . Ако за 200-300$ се ъпгрейднеш за първа класа , а не бизнес , това е неустоима оферта - тип джакпот.

 

Всъщност Търкиш изобщо не предлагат първа класа на полетите си ,  Катар еъуейс предлагат първа класа на някои от самолетите си , на останалите само бизнес.

Публикувано:
2 hours ago, Happy_Traveler said:

Ами или турци или катарци, то на Изток от България няма много опции. Не знам при руснаците как е... Но приемам и всякакви други дестинации, например от Западна Европа за Южна Америка. 200 долара за ъпгрейд от Дар Ес Салаам до Истанбул си заслужаваха, спах като бебе, тъй като креслата ставаха на легло.

Значи, ако си с катарците първо трябва да внимаваш коя тарифа икономи избираш, защото най-евтината (обикновено промо) пише, че за нея не са възможни ъпгрейди. Ако избереш някоя от другите имаш 2 възможности - следиш си имейла, който си ползвала при резервацията и дебнеш 7 дни преди полета за имейл с предложение за ъпгрейд (на случаен принцип изпращат имейли с предложение да се ъпгрейднеш за някоя отсечка , за която имат места с линк за плащане като е на принципа по-бързия печели, т.к са ограничен брой ъпгрейди и го изпращат на много хора). Втория вариант ти е в деня на полета отишва на гишето в Доха ( от София мисля само до Доха могат да ъпгрейднат и цената беше фиксирана около 980 лева ми се върти в главата.)  и питаш за цена за ъпгрейд, ако има свободни места. Като цяло аз бих заложил на тях спрямо турците, въпреки, че ти ме изненада с твоя ъпгрейд за 250 долара. На мен преди месец за ъпгрейд до Махе от Истанбул ми искаха 1500 долара, което беше повече от цената на нов билет бизнес класа до там. Същото беше в обратна посока.

Just now, stanislavpp said:

+ когато има овърбукинг на икономи.
 

На мен ми се струва , че хората масова бъркат бизнес и първа клас. Не съм чул за бизнес класа със ставащи на легло кресла , това обикновено е фийчър само на първа класа . Ако за 200-300$ се ъпгрейднеш за първа класа , а не бизнес , това е неустоима оферта .

Може би говориш за Америка, защото в Европа и Средния изток първа класа има главно в А380 и някой 777, а на остналите вкл. тези има също кресла, които стават на легла в бизнес класа, като при Катар, Емирейтс, Етихад,Turkish  това са почти всичките им wide-body самолети .

  • Харесвам 2
Публикувано:

Турските имат само икономи и бизнес, като седалките в бизнес ставата на легла. 

Аз лично съм забелязала, че европейските авикомпании, като Луфтханза, Еър Франс и тн предлагат по-често и по-изгодни оферти за ъпгрейд. Търкиш по-скоро ползват свободните места в бизнес да ъпгрейднат елит и елит плюс пътници от икономи, ако е овърбукнат самолета.

 

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.