Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте Магеланци, ЧНГ на всички, с пожелания за ЗДРАВЕ и много весели преживявания по избраните от Вас дестинации. Не съм сигурен, че това е правилното място за въпрос, но има Грешка - има Прошка

Купих си билет до Малта от Wizz air - двупосочен, за края на м.януари 2020 г. При закупуването на билета платих и двупосочен трансфер  с Shuttle от летището до хотела в Mellieha. До ден днешен ( вече 1 месец ) намам никаква информация, кой ще бъде " Превозвача ", как да се свържа с " НЕГО " и как ще бъде осъществен контакт на летището в Малта ( ще кацна там Живот и здраве около 22,00ч. м.вр. ) От Wizz air на теефоните им ( безплатен и импулсен ), не могат да ми дадат никаква информация, а по мейла, само ми изпращат линк, който за съжаление е само за резервация, а аз вече имам такава. Нямам документ за трансфера, а само за билета и багажа. Неколкократно служителка на Wizz air ми пише, фирмата за трансфер е  " Партньорска " и да се сържа с тях, но не ми дават координати. Хахаха - Параграф 22

Ще бъда благодаре за някаква информация по казуса. Благодаря предварително. Бъдете Щастливи !

Връзка към коментар

Нямам голям опит в летищните трансфери, но от това което се вижда в горният ляв ъгъл на сайта на wizzair партньор за летищните им трансфери е rideways.com които са някакво подзвено на bookings. Съвета ми е да пишете на тях (  rideways.com) или да изчакате защото има доста време до края на януари . Те ще ви потърсят при всички положения. Ползвала съм безплатен трансфер в Порто и бяха много коректни като те ме търсиха.  Даже защото португалците не бяха много бързи с изкарването на багажа на лентата и се забавих доста време след пристигане на самолета , няколко пъти ми звъниха за да разберат какво се случва. Освен това защото пътувах сама жена ми пратиха жена шофьор. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Опит различен. Договарят се с местни фирми. От тяхната коректност зависиш. Бус в Малмьо, преди време, ме остави късно вечерта да се оправям сама.

Понеже имах двупосочен, ся видях с шофьора - поляк. Каза оплаче се на Уиз. В същото време вземаше пари на нови хора, а не чакаше платилите.

Писах на Уиз, дадоха ми безплатен транкфер за Вилнюс.

В Дубай бях във възторг, в Болоня -също.

Роми ти е казала точно. Чакаш имейл.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря за отговорите, явно прибързано съм се притеснил. Писах до rideways.com, но там имат готова форма, която приема само Booking ID, което си мислех,че е номера на полета, но явно е ноомер на резервация за трансфер, а аз нямам такъв. Ееееее, ще чакам, дано някой се свърже с мен. ПОЗДРАВИ

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
14. Contact Us
  1. If You have any questions about the Services, please feel free to contact us. Please note that all correspondence will be sent to the email address given by You during the Booking process, even where a third party actually pays for the Services.
  2. For customer support and enquiries about Your Booking, please contact our Customer Support Team on +44 161 850 3290 or via our support page.
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.