Mistela Публикувано: 6 февруари, 2020 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2020 На 5.02.2020 г. в 17:57, Христиан каза: Запазих си хотел през сайта с безплатно анулиране. Не мога обаче да кликам на бутона за отказване. Пише ми, че трябва да се свържа с техния кол център. За момента не ми се налага да го отказвам, но ако това се случи, това ли е единствения ми вариант? Да, връзка през месинджъра при мен се получи. В понеделник си писахме, днес сумата ми вече е по картата, за което им благодаря. 4 Връзка към коментар
Христиан Публикувано: 24 март, 2020 Сподели Публикувано: 24 март, 2020 На 5.02.2020 г. в 17:57, Христиан каза: Запазих си хотел през сайта с безплатно анулиране. Не мога обаче да кликам на бутона за отказване. Пише ми, че трябва да се свържа с техния кол център. За момента не ми се налага да го отказвам, но ако това се случи, това ли е единствения ми вариант? Е, наложи ми се. Първата ми нощувка е на 26 март в Будапеща, а безплатното ми анулиране беше до вчера. На 12 март се обадих на lastminute и заявих желанието си да откажа хотела. Казаха ми, че приемат заявката ми и това ще стане в предстоящите дни, но не могат да ми кажат точно кога... Вече свързването с тях е буквално невъзможно по телефон. Днес вече ми излиза в сайта бутон "cancel booking", но естествено със съответната сума, която трябва да прежаля, за да се случи това веднага (към 40 GBP). Някой има ли скорошен опит с тях, притеснява ме това, че резервацията си ми стои на "Confirmed" и накрая да не загубя всички пари, които съм дал... Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 24 март, 2020 Сподели Публикувано: 24 март, 2020 преди 30 минути , Христиан каза: Е, наложи ми се. Първата ми нощувка е на 26 март в Будапеща, а безплатното ми анулиране беше до вчера. На 12 март се обадих на lastminute и заявих желанието си да откажа хотела. Казаха ми, че приемат заявката ми и това ще стане в предстоящите дни, но не могат да ми кажат точно кога... Вече свързването с тях е буквално невъзможно по телефон. Днес вече ми излиза в сайта бутон "cancel booking", но естествено със съответната сума, която трябва да прежаля, за да се случи това веднага (към 40 GBP). Някой има ли скорошен опит с тях, притеснява ме това, че резервацията си ми стои на "Confirmed" и накрая да не загубя всички пари, които съм дал... За съжаление, и аз не мога да се похваля с успех! Нито чрез бутоните, нито по телефон, на който получавам автоматичен отговор и не мога да осъществя жива връзка. Отговорът им на имейла ми за отмяна на резервации за хотели: Dear customer, We have received your request. Due to the large-scale travel interruptions caused by Coronavirus, we’re currently receiving a very high volume of requests from customers, and it may take us longer than usual to get back to you. We’re working as quickly as we can, prioritising customers who have imminent departures. Unless you have a very urgent request, we kindly ask that you refrain from calling as it may take us a while to connect you. You’ll be notified via email as soon as we have an update. Alternatively, you can check the status of your booking in your account area on our site and app. If you’re contacting us about a refund, we may be delayed in giving you a response as the airline is responsible for processing these types of requests. Again, you’ll be notified via email if we receive any updates. Thank you for your cooperation. Kind regards, Customer Care Team LASTMINUTE Връзка към коментар
Христиан Публикувано: 24 март, 2020 Сподели Публикувано: 24 март, 2020 преди 5 минути , Дани Магелани каза: За съжаление, и аз не мога да се похваля с успех! Нито чрез бутоните, нито по телефон, на който получавам автоматичен отговор и не мога да осъществя жива връзка. Отговорът им на имейла ми за отмяна на резервации за хотели: Dear customer, We have received your request. Due to the large-scale travel interruptions caused by Coronavirus, we’re currently receiving a very high volume of requests from customers, and it may take us longer than usual to get back to you. We’re working as quickly as we can, prioritising customers who have imminent departures. Unless you have a very urgent request, we kindly ask that you refrain from calling as it may take us a while to connect you. You’ll be notified via email as soon as we have an update. Alternatively, you can check the status of your booking in your account area on our site and app. If you’re contacting us about a refund, we may be delayed in giving you a response as the airline is responsible for processing these types of requests. Again, you’ll be notified via email if we receive any updates. Thank you for your cooperation. Kind regards, Customer Care Team LASTMINUTE И аз го имам този имейл, но това не ме грее много. Иначе когато успях да се свържа с тях по телефона още не беше настанала чак такава голяма лудница и ми отне само 15 мин. Сега стоя 1 час на телефона и оператора автоматично ми прекъсва разговора... Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 24 март, 2020 Сподели Публикувано: 24 март, 2020 Доста тревожна ситуация с тези платформи! Същото е с Opodo и Budgetair, с които също не мога да се свържа. Дано успеем да анулираме! А за бъдещето ще си направя изводите: никакви посредници, резервации само през сайта на АК , на хотела, и може би чрез Букинг. 2 Връзка към коментар
IVM Публикувано: 24 март, 2020 Сподели Публикувано: 24 март, 2020 Аз канселирах през приложението,от където до скоро не можеше да се направи това,но повече ме притеснява факта,че не идва потвърдителен имейл на това канселиране Връзка към коментар
Stryper Публикувано: 24 март, 2020 Сподели Публикувано: 24 март, 2020 На кой имел писахте? Според мен те са голяма фирма и ще възстановят сумите. Дано съм права Връзка към коментар
Христиан Публикувано: 1 април, 2020 Сподели Публикувано: 1 април, 2020 Някой знае ли номер за контакт с lastminute, различен от UK-ския им? Връзка към коментар
Stryper Публикувано: 8 април, 2020 Сподели Публикувано: 8 април, 2020 Имам резервация за Банско през lastminute и те отказват да ми върнат парите. Може ли да ми помгнете с линк на английски, в който да пише, че България е в изънредно положение и не може да се пътува между градовете? Имам 3 отговора на имейлите си от тях и то доста бързи, което ме учуди. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 9 април, 2020 Сподели Публикувано: 9 април, 2020 преди 8 часа, Stryper каза: Може ли да ми помгнете с линк на английски, в който да пише, че България е в изънредно положение и не може да се пътува между градовете? Това, разбира се, не е официален документ на държавна институция, но все пак: Covid-19: Bulgaria restricts intercity travel, closes parks 1 Връзка към коментар
IvanNavi Публикувано: 9 април, 2020 Сподели Публикувано: 9 април, 2020 преди 8 часа, Stryper каза: Имам резервация за Банско през lastminute и те отказват да ми върнат парите. Може ли да ми помгнете с линк на английски, в който да пише, че България е в изънредно положение и не може да се пътува между градовете? Имам 3 отговора на имейлите си от тях и то доста бързи, което ме учуди. А опита ли се да се свържеш с хотела в Банско? Едва ли са превели пари на хотела, но може би е единствената ти опция. Силно се съмнявам, че каквото и да напишеш до Lastminute - те ще предприемат нещо. Имах няколко резервации през тях - всички с безплатна отмяна. По две от тях съм плащал през Paypal - там веднага получих писма за потвърждение на кацелирането, но не и пари и съм пуснал оспорване. По едната платих с Revolut. Там не само, че не получих писмо за потвърждението, но на другия ден резервацията се виждаше като confirmed, а бутона за канцелиране вече не е активен. Естествено оспорих и това плащане, но не знам какво да очаквам. Мисля, че нямат пари и нямат никакво намерение да връщат каквото и да било. Сега и съдилищата в Европа не работят и имат много време на разположение. 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 9 април, 2020 Сподели Публикувано: 9 април, 2020 преди 8 часа, Stryper каза: Имам резервация за Банско през lastminute и те отказват да ми върнат парите. Може ли да ми помгнете с линк на английски, в който да пише, че България е в изънредно положение и не може да се пътува между градовете? Имам 3 отговора на имейлите си от тях и то доста бързи, което ме учуди. На база на какво отказват парите ти? Ако е защото резервацията е без право на безплатна отмяна зависиш изцяло от добрата воля на Lastminute и/или хотела. Не мисля, че по принцип ще се трогнат от какъвто и да е линк. Отделно, че генерално имат огромен ликвиден проблем (като всички в бранша) и ще направят всичко възможно да не връщат кеш. Единственото, което ми хрумва - свържи се с хотела и като краен случай помоли за смяна на датите (поне да не изгориш напълно), не вярвам да откажат. Между другото на кой имейл комуникираш с тях и ти отговарят от него? 2 Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 9 април, 2020 Сподели Публикувано: 9 април, 2020 (редактирано) Вече няколко пъти в тази и другата тема мимоходом се споменава,че оспорването чрез банката надали ще има резултат. Ще помоля опитните да споделят защо е така. Не се заяждам,просто до сега не ми се е налагало да оспорвам плащане и съм си мислила,че плащането с КК дава една идея сигурност. Отделно във фейсбук страницата им се коментират евентуални законодателни промени в Англия,които съвсем не са в полза на потребителите и умишлено протакане на връщането на суми в този аспект. В моя случай конкретно имах две резервации за по една нощувка за септемврийски празници с безплатна отмяна до тогава. Канселирах ги. Имаше работещ бутон в акаунта. После получих мейл за всяка една от тях: Just to let you know that we have confirmed your cancellation request with the provider(s). We will return the amount of GBP 40.26 via your original payment method. Please note that it may take a few days for this amount to be shown in your account. If you used a voucher for this booking, or have chosen to be refunded with a voucher, we will send you an email with your new code within the next 72 hours. Това предполагам го получават всички. Тънкият момент тук е как ще докаже човек,че не е пожелал ваучер,като системата изобщо не ти предоставя избор. Та въпросът ми е какво следва да направя от тук нататък? Че ще чакам е ясно. Но какъв е разумният срок?Как трябва да процедирам,преди да се обърна към банката? Редактирам се за да напиша,че след като вчера резервациите в акаунта светеха в жълто (в прогрес),днес си излизат отново потвърдени и до тях свещ бутон за канселиране.Шах и мат. Редактирано 9 април, 2020 от mamaivy Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 9 април, 2020 Сподели Публикувано: 9 април, 2020 преди 2 часа, mamaivy каза: Вече няколко пъти в тази и другата тема мимоходом се споменава,че оспорването чрез банката надали ще има резултат. Ще помоля опитните да споделят защо е така. Не се заяждам,просто до сега не ми се е налагало да оспорвам плащане и съм си мислила,че плащането с КК дава една идея сигурност. Отделно във фейсбук страницата им се коментират евентуални законодателни промени в Англия,които съвсем не са в полза на потребителите и умишлено протакане на връщането на суми в този аспект. В моя случай конкретно имах две резервации за по една нощувка за септемврийски празници с безплатна отмяна до тогава. Канселирах ги. Имаше работещ бутон в акаунта. После получих мейл за всяка една от тях: Just to let you know that we have confirmed your cancellation request with the provider(s). We will return the amount of GBP 40.26 via your original payment method. Please note that it may take a few days for this amount to be shown in your account. If you used a voucher for this booking, or have chosen to be refunded with a voucher, we will send you an email with your new code within the next 72 hours. Това предполагам го получават всички. Тънкият момент тук е как ще докаже човек,че не е пожелал ваучер,като системата изобщо не ти предоставя избор. Та въпросът ми е какво следва да направя от тук нататък? Че ще чакам е ясно. Но какъв е разумният срок?Как трябва да процедирам,преди да се обърна към банката? Редактирам се за да напиша,че след като вчера резервациите в акаунта светеха в жълто (в прогрес),днес си излизат отново потвърдени и до тях свещ бутон за канселиране.Шах и мат. В текста при отмяната са те уведомили, че ще върнат парите по оригиналния метод на плащане. Т.е. ако е плащано с карта - ще върнат парите в същата карта, а ако е плащано с ваучер - ще върнат ваучер. Никъде не казват, че задължително ще върнат само ваучер нито те насилват да приемаш такъв. В нормална ситуация парите биха се появили в картата ти до 1 седмица след отмяната. Но ситуацията е далеч от нормална, а и както виждаш и самата система на Lastminute е тотално бъгава (а може дори да е напълно умишлено за да бавят връщанията на кеш). За да е успешно едно оспорване по принцип трябва да има солидно доказателство, което банката да приложи като аргумент пред картовия оператор. Най-често често такова доказателство липсва и затова много оспорвания са с негативен за клиента резултат. В твоя конкретен случай ти вече имаш черно на бяло потвърдена отмяна и обещано връщане на пари. Изчакай примерно 3 седмици и ако сумата не се появи по картата ти оспорвай смело, няма причина да не спечелиш. 1 Връзка към коментар
Stryper Публикувано: 9 април, 2020 Сподели Публикувано: 9 април, 2020 Аз открих, че съм платила през Paypal и отворих case. Lastminute ми писаха, че не могат да сменят датите и резервацията ми е non-refundable. Телефона на хотела не отговаря и предполагам, че не са се свързали. В този случай мисля, че ще си възстановя парите, но не знам какво ще се случи с резервациите ми за август, платени през февруари в Lastminute. Какъв е срока за оспорване през PayPal? Писала съм на customercare@lastminute.com Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 2 май, 2020 Сподели Публикувано: 2 май, 2020 Ще помоля отново за помощ по-опитните с банковите диспути. Изчаках търпеливо Lastminute три седмици и реших да попитам какво става със сумите,който трябваше да са вече по сметката ми,след отмяната на хотелските резервации с безплатна отмяна.Ето отговорът: Тhank you for your email. We hereby inform you that your refund request is currently being processed and we have not received the funds from the provider yet. In the meantime, we kindly advice you to wait because as soon as we receive the funds you will be notified. Your patience regarding this matter is highly appreciated. We remain at your disposal for further queries. Между впрочем много бързо отговарят,явно шаблонно. Въпросът ми е сега да чакам още ли,да пиша на техните провайдъри ли (видни са за всяка една резервация) или да захващам процедурата с банката?Те така може и никога да ни си получат парите от доставчика на услугата... Връзка към коментар
Дани Магелани Публикувано: 2 май, 2020 Сподели Публикувано: 2 май, 2020 Аз се занимавам с тях от началото на карантината. Явно държат парите при тях, не ги превеждат на хотелите и нямат никакво намерение да ни ги връщат. Ти си решаваш, но според мен трябва да се действа чрез банките. 1 Връзка към коментар
IvanNavi Публикувано: 4 май, 2020 Сподели Публикувано: 4 май, 2020 Преди малко получих отказ от Paypal да ми възстановят парите. Не знам дали е само за този случай, или вече са си променили политиката заради много оспорвания, но може би и този начин за получаване на пари вече не работи. Пишат, че не отговаря на условуията им, което вероятно не е вярно. Резервацията е направена преди по-малко от три месеца, а и вече ми платиха за друга резервация, но това е положението. We received the claim(s) you filed on 14 April 2020. We have reviewed this transaction(s) and are denying your claim(s). This decision was made because this purchase is not covered under the terms of PayPal Buyer Protection. We're sorry for any problems you may have experienced with the transaction(s). Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 4 май, 2020 Сподели Публикувано: 4 май, 2020 преди 11 минути , IvanNavi каза: Преди малко получих отказ от Paypal да ми възстановят парите. Не знам дали е само за този случай, или вече са си променили политиката заради много оспорвания, но може би и този начин за получаване на пари вече не работи. Пишат, че не отговаря на условуията им, което вероятно не е вярно. Резервацията е направена преди по-малко от три месеца, а и вече ми платиха за друга резервация, но това е положението. We received the claim(s) you filed on 14 April 2020. We have reviewed this transaction(s) and are denying your claim(s). This decision was made because this purchase is not covered under the terms of PayPal Buyer Protection. We're sorry for any problems you may have experienced with the transaction(s). Имаше ли отговор от страна на търговеца за този клейм? При мен към момента Пейпал статистиката е следната: 21 спечелени клейма, 1 неспечелен, 23 чакащи още решение. Засега поне не виждам промяна в политиката, но ако почнат много откази ще дам ъпдейт. 1 Връзка към коментар
IvanNavi Публикувано: 4 май, 2020 Сподели Публикувано: 4 май, 2020 преди 9 минути , Георги Матеев каза: Имаше ли отговор от страна на търговеца за този клейм? При мен до момента Пейпал статистиката е следната: 21 спечелени клейма, 1 неспечелен, 23 чакащи още решение. Имаше формален отговор, че щели да изпратят на агент да провери случая, което не знам дали е важно. Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 4 май, 2020 Сподели Публикувано: 4 май, 2020 преди 20 минути , IvanNavi каза: Имаше формален отговор, че щели да изпратят на агент да провери случая, което не знам дали е важно. Отговор от кого? Имах предвид самите Lastminute бяха ли отговорили нещо на Пейпал клейма, което допълнително да се разглежда от Пейпал агент? На мен утре ми изтичат 20 дни от подаването на 3 клейма и засега нямам отговор от търговеца (Vayama). Ако изрично не пиша утре вечер значи клеймовете отново са били присъдени в моя полза, в противен случай ще мога да го счета за промяна в политиката и ще драсна. 1 Връзка към коментар
IvanNavi Публикувано: 4 май, 2020 Сподели Публикувано: 4 май, 2020 преди 1 час, Георги Матеев каза: Отговор от кого? Имах предвид самите Lastminute бяха ли отговорили нещо на Пейпал клейма, което допълнително да се разглежда от Пейпал агент? На мен утре ми изтичат 20 дни от подаването на 3 клейма и засега нямам отговор от търговеца (Vayama). Ако изрично не пиша утре вечер значи клеймовете отново са били присъдени в моя полза, в противен случай ще мога да го счета за промяна в политиката и ще драсна. преди 2 часа, IvanNavi каза: Имаше формален отговор, че щели да изпратят на агент да провери случая, което не знам дали е важно. Отговорът беше от посредника. Ако изключим най-важната част - връщането на пари, няма никакъв проблем да си комуникираш с тях. Отказът на Paypal беше за хотелска резервация. Може да има разлика и между хотелски и самолетни резервации. Твоите във Vayama предполагам са за канцелирани полети. Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 4 май, 2020 Сподели Публикувано: 4 май, 2020 Аз пак да питам,някой пробвал ли е да оспори плащания към тях през банката?Вече втори път получавам отговор,че като си получат сумите от доставчика,веднага ще ми ги наредят,което може и да е никога? Връзка към коментар
IvanNavi Публикувано: 4 май, 2020 Сподели Публикувано: 4 май, 2020 преди 5 минути , mamaivy каза: Аз пак да питам,някой пробвал ли е да оспори плащания към тях през банката?Вече втори път получавам отговор,че като си получат сумите от доставчика,веднага ще ми ги наредят,което може и да е никога? Ако Revolut се брои за банка - оспорил съм друго плащане за хотелска резервация при тях, но все още нямам отговор. Служителката от Revolut ми каза, че са го пратили на Mastercard и до 48 дена ще има някакъв резултат. 1 Връзка към коментар
Цвете Публикувано: 4 май, 2020 Сподели Публикувано: 4 май, 2020 Има ли начин да оспорвам транзакция към Diners онлайн? Взела съм бланка от ПИБ, но е много непълна и не се справям, а и в близкия месец май няма да мога да отида до клон на банка. Благодаря! Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от iMari,
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега